Jump to content

ερώτηση για μεταχειρισμένο Α3 1.4tfsi


a4b8

Recommended Posts

Εδω και παρα πολυ καιρο ψαχνω για αμαξι και ειμαι μεταξυ δυο εταιριων, bmw και audi. Απο audi δεν γνωριζω και πολλα οποτε θα ηθελα την γνωμη σας για μια αγγελια που εχω βρει https://www.car.gr/8455779-audi-a3-s-line-look-s3 αν ολα αυτα τα εξτρα που εχει εβγαιναν εργοστασιακα για το συγκεκριμενο? Επισης η τιμη για το συγκεκριμενο μοντελο ειναι καπως τσιμπημενη ή οχι?

Ευχαριστω για τον χρονο σας

Edited by a4b8
Link to comment
Share on other sites

Εδω και παρα πολυ καιρο ψαχνω για αμαξι και ειμαι μεταξυ δυο εταιριων, bmw και audi. Απο audi δεν γνωριζω και πολλα οποτε θα ηθελα την γνωμη σας για μια αγγελια που εχω βρει https://www.car.gr/8455779-audi-a3-s-line-look-s3 αν ολα αυτα τα εξτρα που εχει εβγαιναν εργοστασιακα για το συγκεκριμενο? Επισης η τιμη για το συγκεκριμενο μοντελο ειναι καπως τσιμπημενη ή οχι?

Ευχαριστω για τον χρονο σας

καλησπέρα φίλε,

Γενικά το αμάξι πωλείται σε πολύ υψηλή τιμή. Μια λογική τιμή για τον εξοπλισμό του θα ήταν κάπου στα 15.000€-16.000€.

Μακάρι βέβαια ο άνθρωπος να βρει να το πουλήσει εκεί που θέλει, αλλά επειδή ρώτησες για την τιμή...

 

Τώρα από εργοστασιακό εξοπλισμό, κρίνοτας από τις φωτογραφίες και όχι από την περιγραφή του πωλητή, έχει σίγουρα τα εξής:

- πακέτο αποθηκευτικών χώρων

- πακέτο φωτισμού

- Sline πακέτο, σίγουρα εξωτερικό και εσωτερικό, αλλά επειδή έχει αλλάξει μάλλον ξαναντύσει τα καθίσματα με δέρμα, μιας και δε θυμάμαι να έβγαινε με επιλογή απόχρωσης κόκκινη στις πλάτες.... (μπορεί να κάνω και λάθος και να δόθηκε η επιλογή στα facelift μοντέλα μετά το 2010).

- πολυλειτουργικό τιμόνι Sline

- αυτόματος αντιθαμπωτικός εσωτερικός καθρέφτης (μαυρίζει μόνος του όταν σε "τυφλώνουν" τα φώτα των πίσω σου το βράδυ)

- αυτόματα φώτα και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες

- ένδειξη πίεσης ελαστικών (σου "χτυπάει" αν έχεις ξεφούσκωτο λάστιχο)

- cruise control

- πολυλειτουργικό flat buttom τιμόνι Sline

- εμπρός υποβραχιόνιο

- xenon φώτα με led φώτα ημέρας και αυτόματη ρύθμισης ύψους

- μπάρες οροφής (σημαντικό αν σκέφτεσαι να βάλεις ποτέ μπαγκαζιέρα στο αμάξι ή να κουβαλήσεις πέδιλα του σκι ή ποδήλατα...

- ζάντες 17άρες (αν βλέπω καλά) από τον έξτρα εξοπλισμό (το S3 φοράει 18άρες by the way...)

 

έχει βάλει μετά την αγορά του οχήματος (είτε aftermarket πράγματα, είτε original)

- RNS-e (navigation δηλαδή)

- sprint booster

- μπρος-πίσω parktronic είναι επίσης aftermarket.

- ίσως τα κόκκινα δέρματα στα καθίσματα όπως έγραψα και παραπάνω αλλά απαιτεί περισσότερο ψάξιμο

 

και μερικές αμφιβολίες:

1) δεν ξέρω αν έχει bose ή αν απλά έχει αλλάξει τα καπάκια στις πόρτες και έχει κολλήσει παντού (έλεος!) bose system.... Κανονικά έχει μόνο καπάκια στις εμπρός πόρτες που γράφει bose sound system (που τα έχει, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την όλη εικόνα με τα αυτοκόλλητα μούφα "S" παντού μέσα-έξω, να το δηλώνει S3 look ενώ έχει βάλει μόνο γρίλια μπροστά S3 και οι υπόλοιποι προφυλακτήρες είναι Sline, υποθέτω ότι και αυτό είναι μέρος του "look" και όχι της ουσίας. Μια φωτογραφία με το αυτοκόλλητο από το book service που υπάρχει στην 1η σελίδα, θα μας έλυνε την απορία και για άλλα πράγματα)

 

2) αυτό που έγραψα για το δερμάτινο σαλόνι στη λίστα του εργοστασιακού εξοπλισμού.  (ίσως και να σου είναι αδιάφορο, αλλά προσωπικά δε μου είναι)

 

3) υποθέτω πως για να μην ξέρει ακριβώς τι έχει το αμάξι και άρα τι ακριβώς πουλάει (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον και όχι να γράφει εσκεμμένα ψέματα ότι είναι S3 look, σε συνδιασμό με τα "S" παντού και τα αυτοκόλλητα "bose system" παντού) ότι είναι τουλάχιστον 2ο χέρι.

 

4) δε φαίνεται να έχει ούτε καν θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες...εντυπωσιακο για τον εξοπλισμό που πλήρωσε ο αρχικός ιδιοκτήτης. Μήπως ήταν leasing το αμάξι αυτό πριν? Γιατί κάτι τέτοια κουλά συνήθως γίνονται μόνο μέσω leasing αυτοκινήτων που έχεις συγκεκριμένο budget για το αμάξι και ούτε 1€ παραπάνω...

 

 

Εν κατακλείδι, το αμάξι δεν είναι κακό. Έχει κάποιο εξοπλισμό και δεν είναι γυμνό, όμως δεν είναι και φουλ έξτρα. Επίσης έχει κάποια πράγματα ύποπτα που απαιτούν περισσότερο έλεγχο, όπως το ότι ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει ακριβώς τι πουλάει και τα χιλιόμετρα είναι αρκετά χαμηλά για το συγκεκριμένο αμάξι που ουσιαστικά ούτε καίει πολύ λόγω μικρού κινητήρα, ούτε μεγάλο "σασί" έχει που να πεις ότι δεν το έπαιρνε κάθε μέρα γιατί δεν ήταν βολικό.

Δεν είναι απίθανο, απλά δεν είναι "τετρημμένα" χιλιόμετρα που συναντάς σε αμάξι 4ετίας..

 

 

Τέλος, δεν ξέρω τι χρήση σκέφτεσαι να κάνεις στο αμάξι, αλλά αν ενδιαφέρεσαι για παραπάνω δύναμη από 150ps, που οκ δεν είναι λίγα, αλλά το βάρος του Α3 τα "δείχνουν" ως απλώς "σβέλτα" και λίγο πάνω από το μέσο όρο, καλύτερα να κοιτάξεις σε 1800cc, όπου τέλη και τεκμήρια είναι σε κοντυνά επίπεδα και από άποψη μελλοντικής βελτίωσης δεν υπάρχει επαφή.

 

 

Σαν απλή συμβουλή (επειδή έτυχε να περάσω και πρόσφατα από μαντράδες και ιδιώτες που πουλούσαν τα αμάξια τους) θα σου γράψω ότι πολλές φορές λέει ο πωλητής ότι είναι άβαφο, αλλά αν το πας σε φανοποιό να βρεις αλλαγμένα-βαμμένα αρκετά πράγματα και φυσικά η δικαιολογία εκ των υστέρων που θα ακούσεις να είναι πως το αμάξι όσο το είχε αυτός στην κατοχή του, δεν το έβαψε ποτέ...

Μην πάρεις αμάξι χωρίς book service, μην εμπιστεύεσαι αυτό που δηλώνουν οι ιδιοκτήτες και πήγαινέ το σε κάποια αντιπροσωπεία για συνολικό έλεγχο αν τελικά καταλήγεις σε εκείνα τα 1-2-3 αμάξια που τελικα΄σου κάνουν "κλικ". Άλλωστε καλύτερα 50-60€ "φτωχότερος", παρά να πάρεις ένα αμάξι που είναι άλλο από αυτό που σου "υποσχέθηκαν" και μετά να ψάχνεις να το μαζέψεις.

Edited by Kavouras
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χμμμμμ εγώ μία απορία έχω, είναι s-line τελικά ή όχι ??

Η φουσκωμένη τιμή παίζει να οφείλεται στα 431 s-line σηματάκια και ότι άλλο είναι κολλημένο πάνω στο αμάξι΄.

 

 

Πέρα απο την πλάκα, αν προσπεράσουμε την στυλιστική επέμβαση πάνω στο αμάξι, φαίνεται να είναι οκ. Φυσικά όπως είπε και ο Κάβουρας, χωρίς ιστορικό και εξέταση του αυτοκόλλητου με το πως βγήκε το αμάξι απο το εργοστάσιο δεν πας πουθενά.

 

Το 1.400 σαν κινητήρας είναι ικανοποιητικός με ελαφριά σπιρτάδα (έχω 1,4 του 2008) αλλά μην περιμένεις παπάδες. Άνετα ταξίδια με νορμάλ-καλή κατανάλωση και ήσυχο γενικά.

 

Η γνώμη μου και μένα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά ακριβό για αυτά που σου προσφέρει.

 

 

Όσο για τα έξτρα, να έχεις στο νου σου ότι λογικά το αμάξι έχει πειραχθεί-ανοιχθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Ακόμα και τα τρίγωνα γύρω απο το κλιματιστικό που είναι δερμάτινα έχουν αλλαχθεί βλέπω.

Τα πεντάλ επίσης σε αλουμινίου S3 και ο τεμπέλης (ο οποίος δεν υπάρχει για Α3 αρα είναι παντενταρισμένος)

 

Επίσης κάποιος γνώστης αν ξέρει, το parktronic σας φαίνεται εργοστασιακό; Γιατί είχα την εντύπωση ότι οι αισθητήρες δεν προεξέχουν τόσο; 

Edited by mogolfiero
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χμμμμμ εγώ μία απορία έχω, είναι s-line τελικά ή όχι ??

Η φουσκωμένη τιμή παίζει να οφείλεται στα 431 s-line σηματάκια και ότι άλλο είναι κολλημένο πάνω στο αμάξι΄.

 

 

Πέρα απο την πλάκα, αν προσπεράσουμε την στυλιστική επέμβαση πάνω στο αμάξι, φαίνεται να είναι οκ. Φυσικά όπως είπε και ο Κάβουρας, χωρίς ιστορικό και εξέταση του αυτοκόλλητου με το πως βγήκε το αμάξι απο το εργοστάσιο δεν πας πουθενά.

 

Το 1.400 σαν κινητήρας είναι ικανοποιητικός με ελαφριά σπιρτάδα (έχω 1,4 του 2008) αλλά μην περιμένεις παπάδες. Άνετα ταξίδια με νορμάλ-καλή κατανάλωση και ήσυχο γενικά.

 

Η γνώμη μου και μένα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά ακριβό για αυτά που σου προσφέρει.

 

 

Όσο για τα έξτρα, να έχεις στο νου σου ότι λογικά το αμάξι έχει πειραχθεί-ανοιχθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Ακόμα και τα τρίγωνα γύρω απο το κλιματιστικό που είναι δερμάτινα έχουν αλλαχθεί βλέπω.

Επίσης κάποιος γνώστης αν ξέρει, το parktronic σας φαίνεται εργοστασιακό; Γιατί είχα την εντύπωση ότι οι αισθητήρες δεν προεξέχουν τόσο;

Το εγραψα πιο πανω Αριστείδη. Δεν ειναι εργοστασιακά.
Link to comment
Share on other sites

Το εγραψα πιο πανω Αριστείδη. Δεν ειναι εργοστασιακά.

 

Οπ σωστός, πως μου διέφυγε αυτό. Είσαι γυπ-αετός ρε άτιμε :)

 

 

Δεν είμαι τόσο σίγουρος για το πακέτο εσωτερικών χώρων γιατί το μόνο που έχει είναι το διχτάκι στην πλευρά του συνοδηγού. Αν δεις και στο δικό σου κανονικά με το πακέτο

αυτό έχεις και διχτάκια πίσω απο τις μπροστινές θέσεις, όπως και δίχτυ στο πορτ παγκαζ. Άρα αυτό είναι πιρτσινωμένο μετά (το είχα κάνει και εγώ για να αποθηκεύω τα CD του RNS-e :lol:)

Edited by mogolfiero
Link to comment
Share on other sites

Μην σε αγχωνει που ειναι 1.4 αν βγαλεις απο πανω του τα σηματακια ΄΄s΄΄ θα ελαφρυνει αρκετα και θα πηγαινει πολυ καλυτερα...

 

 

Περα απο την πλακα επειδη και εμενα ειναι το 3ο μου audi που σημαινει οτι εχω πουλησει ηδη 2 audi και πιστευω οτι η πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου αυτης της μαρκας(audi)  αναζητα οσο το δυνατον oem καταστασεις και επειδη θα  συμφωνησω απολυτως με τα λεγομενα των παιδιων παραπανω μην το σκεφτεσια καν σαν επιλογη(σε περιπτωση που δεν ειναι γνησια τα καθισματα-ηχεια-παρκτρονικ)...

Το παρκτρονικ ειναι valeo και το βαζει η ιδια η audi αλλα εννοειται πως δεν ειναι εργοστασιακο(π.χ σαν του Καβουρα που ειναι γνησιο)..

 

Οι λογοι που δεν συμφωνω να το παρεις ειναι απλοι....

1.Ειναι ακριβο(πηρα το ιδιο αμαξι αλλα 1.8 στις 1/08/2016)

2.Αν δεν ειναι γνησια τα καθισματα θα το σκυλομετανιωσεις....γαιτι στην ουσια θα εχεις audi με καθισματα lada που τα εφτιαξε ο κυρ-Μητσος της γειτονιας...καμια σχεση στην ποιοτητα!

3.Αν καποια στιγμη αποφασισεις να το δωσεις οποιος ερθει να το παρει θα σου λεει αυτα που σου λεμε και εμεις τωρα...

 

Εχεις αρκετες επιλογες σε αυτην την κατηγορια και στο κατω-κατω παρε σβαρνα ολες τις μαντρες , ψαχνε παραλληλα στο internet ενα καλο αυτοκινητο για να αγορασει ο Καβουρας και να παρεις εσυ το δικο του :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:...

 

Ετσι θα εχεις αγορασει το καλυτερο Α3 που πουλιεται-δεν πουλιεται στην Ελλαδα αυτην την στιγμη....

 

Δες το λογικα... :sHa_friends:  :wave:  :sFi_gunsmilie:

Edited by Audzig
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί αρκετές φορές γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο με μηχανικά προβλήματα.

Edited by RedarT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί αρκετές φορές γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο με μηχανικά προβλήματα.

 

Επειδή στην ουσία αποτρέπεις τον οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο με αυτό που λες, θέλεις να μας πεις και πώς είσαι σε θέση να το γνωρίζεις αυτό (και τι είδους προβλήματα ίσως);

Edited by Koeman
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον αναφέρω ότι πρόκειται για επισκευές σε εξουσιοδοτημένο, είναι σχετικά εύκολο να βρει κάποιος ενδιαφερόμενος το ιστορικό του αυτοκινήτου. Δε θα ήθελα να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες δημόσια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Χαιρετώ την παρέα. Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο Α3 1,4tfsi του 2012 και το βρίσκω από 13.000-15.000. Επειδή είχα golf turbo-compressor του 2007 και γνωρίζω πολύ καλά τις βλάβες που βγάζουν (στο vwclub forum γίνεται χαμός από αναφορές). Θέλω να ρωτήσω αν και το Α3 παρουσιάζει επικαθίσεις στις βαλβίδες-προβληματικές καδένες και γενικά αν υπάρχουν συχνές βλάβες όπως στα πρώτα tsi. Γενικά όποια γνώμη-συμβουλή καλοδεχουμενη.

Ευχαριστώ προκαταβολικά (δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω αλλού για τη γνωριμία μας)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.