s3zante Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Καλησπέρα σε όλους!θα πάω για stage 3 το S3 8p που έχω,αξίζει να βάλω τους dtm ή να πάρω r8 ngk ? Όποιος έχει εμπειρία ας με βοηθήσει! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Καλησπέρα σε όλους!θα πάω για stage 3 το S3 8p που έχω,αξίζει να βάλω τους dtm ή να πάρω r8 ngk ? Όποιος έχει εμπειρία ας με βοηθήσει! Ευχαριστώ! Toυς R8 NGK τους φορανε σχεδον ολα τα βελτιωμενα vag σε ολο τον πλανητη! Διαφορα δεν προκειται να δεις, απλα ειναι πιο ανθεκτικοι απο οσο εχω διαβασει του R8 και δεν καιγονται... Καποιοι επισης λενε οτι ειναι και πιο πολλα volt αλλα δεν αποδεικνυεται. DTM τωρα ποιος φοραει? Παγκοσμιως αγνωστοι... και κανουν και τα διπλα λεφτα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3zante Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Παραθέτω κάτι που βρήκα σε άλλο φόρουμ: ( R8 35300VOLT - DTM 40600VOLT Προσφερωμενη ενεργεια στα μπουζι R8 75mj - DTM 88mj ) Ο ενδοιασμος μου είναι μήπως κάνει ζημιά στα πιστονια το περισότερο ρεύμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgl Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 (edited) Δεν χρειάζεσαι παραπάνω ρεύμα,χρειάζεσαι το σωστό ρεύμα. Διαφορετικά,μακροπροθεσμα καταστρέφεις τον κύκλο της σωστής καύσης,με ότι συνέπειες επακολουθούν για την υγεία του μοτέρ σου.Παραπάνω ρεύμα,μόνο όταν το set up σου το απαιτεί!Και εγώ για R8 θα πήγαινα. Δοκιμασμένη λύση και χωρίς(τουλάχιστον δεν ακούσει) προβλήματα ποιότητας. Edited December 14, 2016 by mgl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Αν πάρεις την τελευταία έκδοση των πολλαπλασιαστών, δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά και σε τίποτα, πίστεψέ με, εκτός του κόκκινου χρώματος. Για τα περί Dtm θεωρώ άχρηστη δαπάνη. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3zante Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Καμία διαφορά από ποιους; αυτούς που φοράω μαμά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Από τους κόκκινους. Η τελευταία έκδοσή τους, είναι ίδια με αυτή του R8. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3zante Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Βασικά πέρυσι μου τους άλλαξαν στην καρεντα λόγο recall. Λες να μου έβαλαν την τελευταία έκδοση! ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Θεωρώ ότι θα ήταν το τελευταίο που θα άλλαζα στην περίπτωσή σου - προσωπική άποψη. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους!θα πάω για stage 3 το S3 8p που έχω,αξίζει να βάλω τους dtm ή να πάρω r8 ngk ? Όποιος έχει εμπειρία ας με βοηθήσει! Ευχαριστώ! Να κάνω μία απλή και ταυτόχρονα ίσως χαζή ερώτηση? Οι πολλαπλασιαστές θα σου δώσουν αυτό το "τσικ" παραπάνω από το μέγιστο που θα έπαιρνες όταν έφτανες στο όριο το setup σου (ή το επιθυμητό setup σου). Έχεις φτάσει στο peak του setup σου και δεν υπάρχει τίποτε άλλο να βάλεις στο αμάξι σου οπότε σου μένουν μόνο οι πολλαπλασιαστές? Γιατί ρωτάω? Γιατί ακριβώς για να βάλεις κάτι "σοβαρό" που να αξίζει(?) τα λεφτά του και όντως να κερδίσεις-ξεζουμίσεις το τελευταίο άλογο από το setup σου, θα πρέπει να δώσεις λεφτά να βάλεις πολλαπλασιαστές τύπου OKD, όπου το κόστος εκεί ξεφεύγει απίστευτα (~900€ καταλήγουν "κομπλέ" με ρυθμιστή ρευμάτων). Οπότε για να επανέλθω στην αρχική τοποθέτηση μου, ρίξε τα λεφτά σε ό,τιδήποτε άλλο στο αμάξι και ας "μην κερδίσεις" αυτά τα 3ps (που δεν είναι τίποτα, μία πιο ζεστή μέρα ή μία λίιιγο χειρότερης ποιότητας βενζίνη φτάνει για να σου "φάει" περισσότερα από 3ps) ή στην τελική..........κάψτα στη βενζίνη να το ευχαριστηθείς ρε παιδί μου! Τώρα, ΑΝ σου καεί κάποιος από τους 4, παίρνεις μία τετράδα R8 (είτε κόκκινους είτε μαύρους - δεν έχει σημασία στην απόδοση) με 100€ και ξεμπερδεύεις. ΥΓ: προσωπικά του dtm δε θα τους επέλεγα για πολλούς λόγους. Ένας εξ αυτών είναι ότι δεν έχει αποδειχτεί πως όντως κάνουν αυτό που υπόσχονται. Επιπρόσθετα στον χώρο του tuning (εκτός Ελλάδος) είναι παντελώς άγνωστοι. Οπότε λοιπόν γιατί να ρισκάρεις να πληρώσεις κάτι πολλαπλάσια ακριβότερο που δεν είναι δοκιμασμένο σε πολλά οχήματα πως όντως λειτουργεί όπως θα έπρεπε (τουλάχιστον όσο οι R8) και δεν υπάρχει απόδειξη (σε πολλά αμάξια) ότι όντως αποδίδουν αυτό που υπόσχονται? Edited December 15, 2016 by Kavouras μικρή διόρθωση κενών ανάμεσα σε λέξεις 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited) φιλε στη περιπτωση που τελικα καταληξεις για να αλλαξεις πολλαπλασιαστες πανε βαλε τους r8 ngk (u5014) η τους γνησιους κοκκινους r8 (06E905115E) και τελος . επισης για να σου προσφερουν καλυτερο ρευμα θα πρεπει να να γινει και η καταλληλη ρυθμιση και απο το προγραμμα, απο μονοι τους δεν μπορουν να σου προσφερουν και πολλα. εδω ειναι οι διαφορες τους σε οεμ πολλαπλασιαστες: Stock: 3.3 M ohms 5 cylinder coils: 4.75 M ohmsR8's: 5.31 M ohmsOkadas: 6.2 M ohms http://www.audizine.com/forum/showthread.php/470804-Newer-coilpack-revision-than-quot-F-quot οσο για τους dtm μην σχολιασω απλα σου λεω μακρια , δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα. Edited December 15, 2016 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Δες τι κωδικό φοράς τώρα καταρχήν. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3zante Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια κ τις πληροφορίες!θα ενημερώσω για το τι θα κάνω σύντομα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoges3 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 Παιδιά κάπου άκουσα ότι για να βάλεις τους πολλαπλασιαστες από r8 θέλει πρόγραμμα το αμάξι ισχύει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 Κατά την άποψή μου όχι. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MixalisS3 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 3 hours ago, Geoges3 said: Παιδιά κάπου άκουσα ότι για να βάλεις τους πολλαπλασιαστες από r8 θέλει πρόγραμμα το αμάξι ισχύει; 2 hours ago, Dimitris_Kon said: Κατά την άποψή μου όχι. Δημήτρης συμφωνώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelos1986 Posted October 8, 2021 Share Posted October 8, 2021 Μιας και το θέμα είναι οι πολλαπλασιαστές,και μάλλον **μπορεί να με αφορα... 1)Μάρκας ΝGK είναι οι original -Audi? Σκέφτομαι να αλλάξω πολλαπλασιάστες όμως θα ήθελα πάντα τους γνήσιους -δηλαδή κοιτάω πάντα σε NGK? 2)Επειδή προσανατολίζομαι προς του R8 ,καπου διάβασα ότι τους βγάζει εκτος από κόκκινους και σε μαύρους (ίδιους δηλαδή εμφανισιακά με αυτούς που φοράω τώρα -μαμα - αλλα σε πιο "ενισχυμένους"ισχύει?Και αν ναι γνωρίζει κανεις τους κωδικούς. **μπορεί να με αφορα...διότι έχω παρατηρήσει στο αυτί μου,οταν το αμάξι έχει ζεσταθεί και είναι στο ρελαντί,μια ανεπαίσθητη σαν "ασυνέχεια"στο ρελαντί σε περιοδικό ρυθμό. Βάζοντας vcds ,και τσεκάροντας τους κυλινδρους για misfire, όλοι ήταν μηδενικοί εκτος από τον πρώτο που είχε μερικά και όσο πήγαινε ανεβεναν. Το αμάξι είναι να αλλαχτούν και τα μπουζι τώρα,ομως σε περίπτωση που δεν φτιάξει...εστιάζομε προς πολλαπλασιαστές (και έλεγα καλύτερα του r8 ,μια και είναι και "πιεσμένο"λόγο προγράμματος stage 1) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 9, 2021 Share Posted October 9, 2021 (edited) 20 hours ago, aggelos1986 said: Μιας και το θέμα είναι οι πολλαπλασιαστές,και μάλλον **μπορεί να με αφορα... 1)Μάρκας ΝGK είναι οι original -Audi? Σκέφτομαι να αλλάξω πολλαπλασιάστες όμως θα ήθελα πάντα τους γνήσιους -δηλαδή κοιτάω πάντα σε NGK? 2)Επειδή προσανατολίζομαι προς του R8 ,καπου διάβασα ότι τους βγάζει εκτος από κόκκινους και σε μαύρους (ίδιους δηλαδή εμφανισιακά με αυτούς που φοράω τώρα -μαμα - αλλα σε πιο "ενισχυμένους"ισχύει?Και αν ναι γνωρίζει κανεις τους κωδικούς. **μπορεί να με αφορα...διότι έχω παρατηρήσει στο αυτί μου,οταν το αμάξι έχει ζεσταθεί και είναι στο ρελαντί,μια ανεπαίσθητη σαν "ασυνέχεια"στο ρελαντί σε περιοδικό ρυθμό. Βάζοντας vcds ,και τσεκάροντας τους κυλινδρους για misfire, όλοι ήταν μηδενικοί εκτος από τον πρώτο που είχε μερικά και όσο πήγαινε ανεβεναν. Το αμάξι είναι να αλλαχτούν και τα μπουζι τώρα,ομως σε περίπτωση που δεν φτιάξει...εστιάζομε προς πολλαπλασιαστές (και έλεγα καλύτερα του r8 ,μια και είναι και "πιεσμένο"λόγο προγράμματος stage 1) Οι ορίτζιναλ πολλαπλασιαστές είτε οι μαμά, είτε του r8 είναι eldor και δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Ngk, bosch κτλ είναι after. Απλά έχει επικρατήσει ότι του r8 είναι καλύτεροι γιατί δεν καίγονται όπως οι πρώτοι κωδικοί των μαμά και είναι "κόκκινοι" που δείχνουν και πιο "ωραια". Πλέον δεν καίγονται ούτε οι μαμά σε τελευταίους κωδικούς. Oι ngk r8 κάνουν 100€ οι 4αδα και οι eldor 200€ από Καρεντα. Βάλε μια 4αδα ngk r8 και ένα σετ μπουζί ngk pfr7s8eg και βλέπεις αν θα λυθεί (που δεν νομίζω). Αλλιώς παίρνεις συμπίεση και πας για αλλαγη μπεκ και μιας και τα χεις λύσει όλα κάνεις και ένα καθαρισμό επικαθισεων. DTM δεν τους ξερει η μανα τους, περα απο τον εισαγωγεα στα βορεια που τους φερνει. Edited October 9, 2021 by csaris 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted October 9, 2021 Share Posted October 9, 2021 Οι ορίτζιναλ πολλαπλασιαστές είτε οι μαμά, είτε του r8 είναι eldor και δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Ngk, bosch κτλ είναι after. Απλά έχει επικρατήσει ότι του r8 είναι καλύτεροι γιατί δεν καίγονται όπως οι πρώτοι κωδικοί των μαμά και είναι "κόκκινοι" που δείχνουν και πιο "ωραια". Πλέον δεν καίγονται ούτε οι μαμά σε τελευταίους κωδικούς. Oι ngk r8 κάνουν 100€ οι 4αδα και οι eldor 200€ από Καρεντα. Βάλε μια 4αδα ngk r8 και ένα σετ μπουζί ngk pfr7s8eg και βλέπεις αν θα λυθεί (που δεν νομίζω). Αλλιώς παίρνεις συμπίεση και πας για αλλαγη μπεκ και μιας και τα χεις λύσει όλα κάνεις και ένα καθαρισμό επικαθισεων. DTM δεν τους ξερει η μανα τους, περα απο τον εισαγωγεα στα βορεια που τους φερνει. Έχω την εντύπωση πως οι γνήσιοι r8 πολλαπλασιαστες έχουν 100 ευρώ ο ένας από καρεντα...έχεις κάτι με τον εισαγωγέα των dtm ρε φιλε; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 9, 2021 Share Posted October 9, 2021 1 hour ago, Van.Leb said: Έχω την εντύπωση πως οι γνήσιοι r8 πολλαπλασιαστες έχουν 100 ευρώ ο ένας από καρεντα... έχεις κάτι με τον εισαγωγέα των dtm ρε φιλε; 06E905115F είναι ο κωδικός κάπου στο 50αρικο παίζουν. Dtm και ξερό ψωμί 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vxr-silver Posted October 10, 2021 Share Posted October 10, 2021 Περι πολλαπλασιαστων: https://www.goapr.com/blog/post/new_apr_ignition_coils_for_various_audi_vw_seat_skoda_lamborghini_and_porsche_models_from_2004_/ https://tteglobal.com/audi/a1/2.0tfsi-2012-quattro/422/the-2.0-tfsi-upgrade-ignition-coils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.