Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
rabbit

misfires στον 4ο κύλινδρο

Recommended Posts

ενα περίεργο πρόβλημα εχει δημιουργηθεί μετά απο πλήρη επισκευή που έκανα στο μοτέρ πριν μερικους μηνες

το αμαξι ,μπήκε μεσα για αλλαγη μπιελες μπιστονια και οτι αλλο θα χρειαζόταν 

αλακτικαν οτι χρειάζονταν στην επισκευή και μετα απο καμια 500αρια χλμ στο στρώσιμο πρόσεξα οτι στο σταθερό γκαζι περίπου στις 4000 4200 στροφες εκανε misfires στον 4ο κύλινδρο 

στην αρχη ηταν πολύ λιγα σχεδόν δεν τα καταλαβαίνεις ...

τωρα τελευταία ομως τα εκανε πιο έντονα και ο μηχανικός μου μου ειπε μαλλον ειναι μπεκ

οκ λεμε να τα αλλάξουμε {λογικο ακούγετε για τα κολομπεκ που εχουμε}

τα αλαζουμε με καινούρια πριν μερικές μέρες αλλα τζιφος η δουλεια.....

να επισημάνω οτι κανει μονο στον 4ο καμια 50αρια misfire και ελάχιστα στον 3ο κιλ.

το θεμα ειναι αρκετά περίεργο διοτη το αμαξι κατα τα αλλα ειναι πραγματικά αψογο.

εχουμε λογκαρη αρκετές φορες και στο τέρμα γκαζι δεν κανει το παραμικρό και ουτε στο ρελαντι

για να καταλάβεις τα misfires πρεπει να σταθεροποιησης το γκαζι απο τις 4000 χλ στροφες μεχρι τις 5000 περίπου

και εκει αναμεσα τα καταλαβαίνεις {αλλες φορες 4200 αλλες 4300 αλλες 4500 η 4900}

 δεν τα κανει οταν πατάς το γκαζι προοδευτικά ΑΛΛΑ οταν το σταθεροποιησεις σε αυτες τις στροφες και πάντα μονο στον 4ο και λιγα στον 3ο

εννοείτε στο τερμα γκάζι δεν κάνει τίποτα! 

στο αμαξι μπήκε και το μαμα πρόγραμμα για να τσεκάρουμε αν φταίει αυτό αλλα κανει ακριβός τα ιδια! 

εχουμε αλλαξη τα εξεις πράγματα μεχρι τωρα

ολα καινούρια 

μπουζι  πολα/στες  μπεκ   pcv με πιο νεο κωδ.  ελατήρια βαλβίδων γνήσια {στην επισκευή}

το μονο σφάλμα που βγαζει μετα ειναι misfires στο 4ο και λιγα στον 3ο

και ενα αλλο το c1555

ο μηχανικός μου μου λεει μα το βάλουμε μεσα να το λύσουμε {και χωρις χρέωση απο αυτον} αλλα χωρις κάποιο ξεκάθαρο σφάλμα θα πηγαίνουμε λιγο στα τυφλα!

βαζω και μια φωτο απο τα σφάλματα στο τηλ που μου βγάζει

ελπιζω να υπαρχει κατι ανάλογο στο φορουμ για να βρω ενα μπούσουλα

ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-7672-0-11504700-1481788584_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι κιβωτιο εχεις? Ρωταω γιατι σε αυτο το site αναφερει για κωδικο c1555 για αυτοματα κιβωτια (κι οχι μονο) δες την περιγραφη που εχει και θα καταλαβεις γιατι ρωταω.

Οσο για τα misfires τα πιο πιθανα κατα την αποψη μου είναι, να υπαρχει θεμα στην αναλογια μίγματος αέρα / καυσίμου του κινητήρα απο καποιο κενό(καποιο κολαρο για παραδειγμα) ή λογω χαμηλής πίεσης καυσίμου (ασθενής αντλία ή βλάβη στο ρυθμιστή πίεσης). Η΄ να τσεκαρεις τον μαφ μηπως θελει καθαρισμα ή πεταμα :)

Η Ελπιζω να βγαλεις ακρη συντομα και να μην σε πεδεψει.

Edited by maltas
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον site Τάσο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι κιβωτιο εχεις? Ρωταω γιατι σε αυτο το site αναφερει για κωδικο c1555 για αυτοματα κιβωτια (κι οχι μονο) δες την περιγραφη που εχει και θα καταλαβεις γιατι ρωταω.

μηχανικό 6αρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το προβλημα του ηταν η τσιμουχα στροφαλου, ρουφουσε το μοτερ αερα απο κει..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

όπως έγραψε και ο Ηλίας, διαβάζοντας το topic, στο τέλος γράφει ο τύπος:

 

"Fixed, ended up being the rear main seal, I noticed the vac pump was leaking and there was oil in it, possibly the problem as well, cleaned and sealed car is running like new, thanks for all the input."

 

δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση:

Διορθώθηκε. Κατέληξε να είναι η πίσω κεντρική τσιμούχα. Παρατήρησα ότι η αντλία vac (εννοεί αντλία λαδιού*?) είχε διαρροή και δεν είχε λάδι πάνω της, που ίσως ήταν επίσης πρόβλημα. Καθαρίστηκε και σφραγίστηκε και το αυτοκίνητο είναι πάλι σαν καινούργιο. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια τους.

 

 

 

 

 

*vac pump είναι η αντλία κενού....

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση δλδ να ειναι η αντλια κενου ? η διαρροή σε αυτή? 

γιατι δεν την βγάζει σφάλμα?

πανω στην αντλία κενού ειναι βιδωμένη η αντλία υψηλής και ειναι δίπλα στον 4ο κύλινδρο.

 

post-7672-0-50797200-1481801992_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ΄ την άλλη θα ξεκινούσα με τα πιο απλά : Έχεις κάνει pressure test?

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ΄ την άλλη θα ξεκινούσα με τα πιο απλά : Έχεις κάνει pressure test?

 

 

Δημήτρης

ξέχασα να το γράψω έχω ελέγξει 2-3 φορες τη συμπίεση και είναι η ίδια σε όλους τους κυλίνδρους! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pressure test = έλεγχος πίεσης στο κύκλωμα εισαγωγής.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελεξε και τα ρευματα σου οτι ειναι σωστα σε ολους τους πολλαπλασιαστες συν την πλεξουδα .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pressure test = έλεγχος πίεσης στο κύκλωμα εισαγωγής.

 

 

Δημήτρης

τη σχεση μπορεί να εχει η πίεση κυκλώματος με τα misfire έτσι οπως τα κανει?

το αμάξι σηκωνει κανονικά πίεση και κραταει και καλύτερα απο πριν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελεξε και τα ρευματα σου οτι ειναι σωστα σε ολους τους πολλαπλασιαστες συν την πλεξουδα .

τα ρεύματα αν ηταν λάθος η η πλεξούδα θα με ειχε τρελάνει στα σφάλματα...

αλλα και πάλι μονο στον 4ο? :sCo_hmmthink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε όταν λέω δες τα ρεύματα εννοώ δες εάν πηγαίνει σωστό ρεύμα στο πολλαπλασιαστή δέστε μήπως υπάρχει διαρροή αυτό εννοώ

Edited by tasossline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό με τον πολλαπλασιαστή ισχύει! Πολλές φορές είναι σε άσχημη κατάσταση με αποτέλεσμα missfires.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε όταν λέω δες τα ρεύματα εννοώ δες εάν πηγαίνει σωστό ρεύμα στο πολλαπλασιαστή δέστε μήπως υπάρχει διαρροή αυτό εννοώ

σωστα  αλλά αν είχε διαρροες πχ στο 4ο γιατί μόνο σε συγκεκριμενες στροφες? απο 4000 μεχρι βια 5000 το κανει

και οχι πιο κατω η πιο πανω.....

 

απανταω παντα καλοπροαίρετα και εχω απόλυτη γνωση οτι δεν ειναι καθόλου ευκολο να βρεθει το πρόβλημα και 

γιαυτο ακριβώς το λογο το έγραψα εδω στο φορουμ που άπειρες φορες εχουμε βρει απαντήσεις για το δύσκολο

αυτο χόμπι που εχουμε την βελτίωση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωστα  αλλά αν είχε διαρροες πχ στο 4ο γιατί μόνο σε συγκεκριμενες στροφες? απο 4000 μεχρι βια 5000 το κανει

και οχι πιο κατω η πιο πανω.....

 

απανταω παντα καλοπροαίρετα και εχω απόλυτη γνωση οτι δεν ειναι καθόλου ευκολο να βρεθει το πρόβλημα και 

γιαυτο ακριβώς το λογο το έγραψα εδω στο φορουμ που άπειρες φορες εχουμε βρει απαντήσεις για το δύσκολο

αυτο χόμπι που εχουμε την βελτίωση!

φιλε συμφωνω μαζι σου αλλα επειδη εχω δει χιλια δυο περιεργα σε πολλα πραγματα πανω στα tsi γι αυτο σου λεω δες και αυτο , μπορει να υπαρχει λογικη σε αυτο που λες αλλα μερικες φορες εχουν κατι αναποδιες αυτα τα vag group, αστα να πανε . 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

τη σχεση μπορεί να εχει η πίεση κυκλώματος με τα misfire έτσι οπως τα κανει?

το αμάξι σηκωνει κανονικά πίεση και κραταει και καλύτερα απο πριν.

 

Απόλυτη. Η παραμικρή απώλεια πίεσης, ακόμα και από pcv μπορεί να προκαλέσει αστοχίες καύσης.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απόλυτη. Η παραμικρή απώλεια πίεσης, ακόμα και από pcv μπορεί να προκαλέσει αστοχίες καύσης.

 

 

Δημήτρης

οπως επισης δες και εαν κλεβει αερα μετα το μαφ γιατι παλι μπορει να σου κανει ακομα και απο κει misfire

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως επισης δες και εαν κλεβει αερα μετα το μαφ γιατι παλι μπορει να σου κανει ακομα και απο κει misfire

 

Τα μεγάλα πνεύματα ταυτίζονται λέμε :JC_cheesy:

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απόλυτη. Η παραμικρή απώλεια πίεσης, ακόμα και από pcv μπορεί να προκαλέσει αστοχίες καύσης.

 

 

Δημήτρης

η pvc εχει αλλαχτεί με καινούργια...

αν έχανα πιεση δεν έπρεπε να βλεπω το αμαξι να μην σηκώνει αυτο που σήκωνε?

και με μαμα πρόγραμμα το κανει με παιδικές πιέσεις. 

μήπως είναι θεμα υποπιεσης? διοτι το κανει οταν αφήσεις λιγο το γκάζι και οχι στο πάτα.

Edited by rabbit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν Google-άρεις το C1555 σφάλμα που σου έβγαλε θα δεις ότι δίνει ως περιγραφή προβλήματος και προτάσεις ελέγχου τα εξής:

 

Excessive air inflow can be caused by a vacuum leak, a dirty sensor or, an exhaust gas recirculation valve not closing properly. If the problem is not enough fuel, the culprit may be dirty injectors or fuel filters, a weak fuel pump or a leaky fuel pressure regulator. The lean fuel mix error may be accompanied by rough idling, engine misfires, hesitation during acceleration and overall poor engine performance

 

το οποίο σημαίνει το εξής:

Η υπερβολική εισροή του αέρα μπορεί να προκληθεί από μια διαρροή κενού, ένα βρώμικο αισθητήρα ή, μία βαλβίδα επανακυκλοφορίας καυσαερίων που δεν κλείνει σωστά. Εάν το πρόβλημα δεν είναι το αρκετό καύσιμο, ο ένοχος μπορεί να είναι ένα βρώμικο μπεκ ή το φίλτρο καυσίμου ή μία αδύναμη αντλία καυσίμου ή και διαρροή του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου.

 

Κοινώς από κάπου μπαίνει αέρας, οπότε αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα leak test, πρεσάροντας το κύκλωμα του αέρα (από το μαφ μέχρι την πεταλούδα γκαζιού) να δω αν χάνει αέρα κάπου (όπως έγραψε ο Τάσος και ο Δημήτρης) και μετά θα κοιτούσα πιο περίεργα πράγματα, όπως αυτά που γράφτηκαν (τσιμούχες στροφάλου, αντλία βενζίνης, φίλτρο βενζίνης κτλ)

Επίσης μπορείς να πρεσάρεις αέρα κάθε κύλινδρο να δεις αν τον κρατάει? Αν δεν τον κρατάει, χάνεις αέρα από εκεί.

 

Το ότι λες ότι δεν το κάνει στο τέρμα γκάζι δε σημαίνει ότι το πρόγραμμα δε διορθώνει τα μείγματα (ψεκάζοντας περισσότερο πχ) ώστε να μην είναι φτωχό το μείγμα καυσίμου.

Αν θες, κάνε και ένα log με τα fuel trims...

 

 

Αντιλαμβάνομαι την "ξενέρα" που νιώθεις γιατί πας ψάχνοντας, αλλά όπως καταλαβάινεις δεν είναι κλασσικό πρόβλημα.

Τέλος, επειδή λες ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε ΜΕΤΑ την ανακατασκευή, προσωπικά θα έριχνα την προσοχή μου σε τσιμούχες του κινητήρα και στο κύκλωμα αέρα και όχι τόσο στο καύσιμο...

Edited by Kavouras
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ψάξω καλά για διαρροες στο κύκλωμα οπως λετε

τα fuel trims τα εχουμε δει και ειναι κοντά στο 0

στην αρχη οταν πρωτοβγηκε το αμαξι ειχε στραβωση μια βαλβίδα και έσπασε κοκοράκι αλλα ηταν στον 1ο κύλινδρο ...

μετα αλλαχτηκαν προληπτικά ολα τα ελατήρια εισαγωγης εξαγωγής και δεν ξαναεκανε τίποτα παρομοιο

υπαρχει περίπτωση να ειναι κανενας οδηγός βαλβίδας?? {συμπίεση εχει κανονικά} 

ξενερα δεν υπαρχει διοτι το αγαπάω το "σπορ" αλλά γουσταρει να μας ταλαιπωρεί το άτιμο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά θα σου δώσω μια συμβουλή και αν θες την κρατάς : Ξεκίνα πρώτα από τα πιο απλά, γιατί αλλιώς θα τρελαθείς. Δηλαδή διασφάλισε ότι δεν χάνεις από κάπου αέρα, έστω και ελάχιστο και μετά προχώρα στον διεξοδικό έλεγχο είτε μηχανολογικό, είτε ηλεκτρολογικό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.