xristoforosQ Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 ειναι bolt on τοποθετηση,με ποιο μεγαλη φτεροτη καταλαβα βρηκα και αυτο το φορουμ με δυναμομετρηση http://www.audi-sport.net/xf/threads/tte480-upgrade-performance-turbocharger-vag-2-0-tfsi-s3-8p-tts-ed30-so-on.290052/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 (edited) Το εχει κανει ο Φώτης απο τη revlimit στο δικο του αμαξι. 2,1bar over, 2bar ct = 420 αλογα χωρίς μεθανόλη. Βεβαια το κόστος της τουρμπίνας αυτής φτάνει το κόστος μιας ολοκληρωμένης τουρμπίνας Garrett-precision, τοποθετημένης στο αμαξι μαζι με "κωλο", external κτλ. Επίσης δεν ξερω αν οι μπιέλες αντέχουν σε μακροχρόνια τέτοια χρήση.... όπως επίσης δεν ξερω τι γινεται με το πυρομετρο.... Σκέφτεσαι να τη βαλεις Χριστοφορε; Edited September 6, 2018 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 φιλε εχει βγαλει και η apr τετοιο σεταπ με την tte420 , δες εχει μεσα δυναμομετρησεις και τι χρειαζεται το αμαξι για να δουλεψει καλα https://www.goapr.com/products/turbo_tte420_ea113_20t_r.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Πανακριβο τουρμπο για το μεγεθος του...αν ομως εξασφαλιζει τις μπιελες στην θεση τους τοτε ειναι μια καλη λυση!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted December 27, 2016 Author Share Posted December 27, 2016 (edited) On 12/27/2016 at 9:00 AM, Kavouras said: Το εχει κανει ο Φώτης απο τη revlimit στο δικο του αμαξι. 2,1bar over, 2bar ct = 420 αλογα χωρίς μεθανόλη. Βεβαια το κόστος της τουρμπίνας αυτής φτάνει το κόστος μιας ολοκληρωμένης τουρμπίνας Garrett-precision, τοποθετημένης στο αμαξι μαζι με "κωλο", external κτλ. Επίσης δεν ξερω αν οι μπιέλες αντέχουν σε μακροχρόνια τέτοια χρήση.... όπως επίσης δεν ξερω τι γινεται με το πυρομετρο.... Σκέφτεσαι να τη βαλεις Χριστοφορε; xaxaxaxa δν μου φτανουν αυτα.... Edited September 6, 2018 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 (edited) Χρειάζεται σφυρήλατο μοτερ και καπάκι για περισσότερα αλογα ούτως ή αλλως. 450 ειναι περιπου τα όρια του μοτερ σε στοκ μορφή. Αν εχεις να κάψεις κανα 8χιλιαρο (3500-4000 μοτερ και 3000 για τουρμπο, συν καποια "ψιλά" για περιφερειακά) φτάνεις μεχρι τα 550. Μετα θες εξτρα μπεκ κτλ. Παει μακρυά η συζήτηση για πιο πανω που 10.000€ δεν ξερω αν φτάνουν.... Το εχεις οδηγήσει με 400 αλογα το s3 σου και δε σου φτάνουν; Edited December 27, 2016 by Kavouras 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Χρειάζεται σφυρήλατο μοτερ και καπάκι για περισσότερα αλογα ούτως ή αλλως. 450 ειναι περιπου τα όρια του μοτερ σε στοκ μορφή. Αν εχεις να κάψεις κανα 8χιλιαρο (3500-4000 μοτερ και 3000 για τουρμπο, συν καποια "ψιλά" για περιφερειακά) φτάνεις μεχρι τα 550. Μετα θες εξτρα μπεκ κτλ. Παει μακρυά η συζήτηση για πιο πανω που 10.000€ δεν ξερω αν φτάνουν.... Το εχεις οδηγήσει με 400 αλογα το s3 σου και δε σου φτάνουν; Ποτε δεν φτανουν τα αλογα αλλα αυτο ειναι συνωνυμο με την τρυπα στο βαρελι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Με custom programma και κλασικη συνταγή rs4 μπεκ+μεθανολη το καυσιμο φτανει μεχρι 600-620 αλογα με μειγμα 11,8-11,9,ετσι το δουλευα με τη gtx3071 για ένα χρονο,για παραπανω όπως ειπαν τα παιδια παραπανω θες 5ο μπεκ σα οικονομικη λυση 8μπεκο πολύ πιο ακριβη λυση.Ακομα όμως και να βαλεις ένα νορμαλ τούρμπο για 450 μη νομιζεις ότι θα αντεξεις πολύ καιρο με στοκ μοτερ οσο και σκυλια είναι τα μοτερ μας παντα θα κανεις το σταυρο σου οταν το πατας τερμα το ατιμο το γκαζι.Κανε ένα μπατζετ πρωτα στο τι μπορεις να μαζεψεις και να θυμασαι παντα ξεκιναμε με τις υποδομες του μοτερ και στο τελος επιλεγουμε τούρμπο,ενα πολύ σωστα δομημενο μοτερ σφυριλατο με καλα πραγματα μεσα και ένα αντιστοιχο καπακι αν εχεις σκοπο να ξεφυγεις σε ιπποδυναμη οσο και η ροικοτητα τους είναι το α και το ω για το προτζεκτ σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Παντως με την λογικη του να το κανεις σφυριλατο δινοντας ενα χ ποσο... με μινιμουμ 3 χιλιαρικα που κανει μια ττe 480 μπορεις να αγορασεις ενα μεγαλυτερο τουρμπο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Μια ttrs δεν σου περνα απο το μυαλο? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Με τόσα λεφτά θα κοίταζα για κανονικό ΒΤ. Είναι πολλά τα 3.000 για φτιαχτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 (edited) Συγνώμη αλλά ένα τούρμπο garrett, ή precisionπου δουλεύουν διαφορετικά (με σταθερή πίεση και αλλαγή ροής αέρα) δε θα φτάσουν 3000€ να είναι έτοιμο-κομπλέ για τοποθέτηση στο αμάξι, όταν το ΤΤΕ το παίρνεις, το βάζεις πάνω, περνάς ένα πρόγραμμα και είσαι έτοιμος για βόλτες. Ούτε φτιάξε external, ούτε φτιάξε σωληνώσεις ούτε τίποτα. Κούμπωσες κι έφυγες. Επίσης, αυτό που σου δίνει το tte είναι ότι σου προσφέρει ένα τούρμπο που έχει μαμά χαρακτηριστικά (τουρμπίνα που κάνει over), ώστε να μην "χάσεις" πολύ από τις μεσαίες στροφές και στο κάνει ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση (όπου ένα GTX2867 gen2, gtx3071 gen2, PTE5528, PTE5530 -διαλιέεεχτε και πάρτε- είναι πιο "σπαστικό" στην καθημερινότητα γιατί πρέπει να ανοίξεις μέχρι πολλές rpm για να πάρεις αυτή τη "φόρα" που σου δίνει ένα τούρμπο που λειτουργεί με over). Δε λέω ότι η ΤΤΕ είναι η καλύτερη τουμπίνα, έτσι? Απλά λέω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αν δε θες να ξεφύγεις τρελά από τη μαμά λειτουργία και χωρίς "πατέντες" ή external (που κάνουν πολύ θόρυβο - δεν αρέσει σε όλους...), δεν έχεις και πολλές επιλογές. ΤΤΕ, EFR και καμια επιλογή ακόμα που μου διαφεύγει? edit: @ilias, το ΤΤRS θέλει τροποποίηση για να μπει πάνω (πρέπει να κόψεις τον 5ο αυλό) και στο τέλος έχεις μια πολλαπλή με μέτρια προς κακή ροϊκότητα με τα ίδια ή παρόμοια λεφτά με την ΤΤΕ. edit #2: ΥΓ: κατά τη γνώμη μου το καλύτερο setup είναι το κ04-064 από άποψη χρηστικότητας, καθημερινότητας. Με κιτ μεθανόλης χτυπάε 420-430ps με over που "σκοτώνει" μέσα στην πόλη όπου δεν μπορείς να απλώσεις τη δύναμη, ελάχιστο lag (σχεδόν μηδενικό) και δύναμη σε όλο το φάσμα του μοτέρ από χαμηλά μέχρι τις 7500rpm. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα (εργοστασιακών προδιαγραφών) τούρμπο? ΥΓ2: Τώρα αν έχει σκοπό κάποιος να "ρίξει" 10.000€ (και δεν φτάνουν) για να το κάνει 650+ps (ή και παραπάνω), μιλάμε σε άλλη οικονομική βάση. Edited December 29, 2016 by Kavouras 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanis_Nektarios Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει κακό τούρμπο , μόνο τι θέλει ο καθένας , για τι χρήση το θέλει , φυσικά τι χρήματα έχει σκοπό να δώσει και που θέλει να φτάσει. Αν έχεις αποφασίσει ότι τα 460-480 είναι το όριο σου (αυτό ισχύει για μένα) τότε το ΤΤΕ να είναι μια πολύ καλή λύση που τα συνδιάζει όλα. Σε ερώτηση που τους έκανα μιας και ενδιαφέρει και εμένα για την ΤΤΕ 480 θέλουν 2800 + 45 ευρώ μεταφορικά. 150 για πρόγραμμα και περίπου άλλα τόσα για εγκατάσταση. Αν βάλεις και PRV 175 bar άλλα 200 ευρώ. Ο Φώτης (revlimit) που ρώτησα μου είπε ότι η rs4 φτάνει.Οπότε στα 3200-3400 έχεις εγκατεστημένο το κιτ. Αν σκεφτείς ότι μπορείς να δώσεις και τη δική σου 500-600 ευρώ λες ότι στα 2500 περίπου θα έχεις 480 άλογα. Προσωπικά δεν τα βλέπω και άσχημα σαν χρήματα για αυτά που σου παρέχει.Εγγύηση, plug & play εγκατάσταση , μαμά λειτουργία. Πάντα βέβαια είναι ο παράγοντας άνθρωπος όπου ο κεθένας μας διαφέρει (έτσι για να έχουμε και ποικιλία) !!! Ευχαριστώ για την ανάγνωση Νεκτάριος 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Το ξερω Γιωργο, κοψιμο και ταπωμα..απλο ειναι. Οσον αφορα την ροιοκοτητα δεν εχω αποψη. Απλα την θεωρω ως αρκετα οικονομικη λυση για τα 450-460! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Συγνώμη αλλά ένα τούρμπο garrett, ή precisionπου δουλεύουν διαφορετικά (με σταθερή πίεση και αλλαγή ροής αέρα) δε θα φτάσουν 3000€ να είναι έτοιμο-κομπλέ για τοποθέτηση στο αμάξι, όταν το ΤΤΕ το παίρνεις, το βάζεις πάνω, περνάς ένα πρόγραμμα και είσαι έτοιμος για βόλτες. Ούτε φτιάξε external, ούτε φτιάξε σωληνώσεις ούτε τίποτα. Κούμπωσες κι έφυγες. Επίσης, αυτό που σου δίνει το tte είναι ότι σου προσφέρει ένα τούρμπο που έχει μαμά χαρακτηριστικά (τουρμπίνα που κάνει over), ώστε να μην "χάσεις" πολύ από τις μεσαίες στροφές και στο κάνει ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση (όπου ένα GTX2867 gen2, gtx3071 gen2, PTE5528, PTE5530 -διαλιέεεχτε και πάρτε- είναι πιο "σπαστικό" στην καθημερινότητα γιατί πρέπει να ανοίξεις μέχρι πολλές rpm για να πάρεις αυτή τη "φόρα" που σου δίνει ένα τούρμπο που λειτουργεί με over). Δε λέω ότι η ΤΤΕ είναι η καλύτερη τουμπίνα, έτσι? Απλά λέω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αν δε θες να ξεφύγεις τρελά από τη μαμά λειτουργία και χωρίς "πατέντες" ή external (που κάνουν πολύ θόρυβο - δεν αρέσει σε όλους...), δεν έχεις και πολλές επιλογές. ΤΤΕ, EFR και καμια επιλογή ακόμα που μου διαφεύγει? edit: @ilias, το ΤΤRS θέλει τροποποίηση για να μπει πάνω (πρέπει να κόψεις τον 5ο αυλό) και στο τέλος έχεις μια πολλαπλή με μέτρια προς κακή ροϊκότητα με τα ίδια ή παρόμοια λεφτά με την ΤΤΕ. edit #2: ΥΓ: κατά τη γνώμη μου το καλύτερο setup είναι το κ04-064 από άποψη χρηστικότητας, καθημερινότητας. Με κιτ μεθανόλης χτυπάε 420-430ps με over που "σκοτώνει" μέσα στην πόλη όπου δεν μπορείς να απλώσεις τη δύναμη, ελάχιστο lag (σχεδόν μηδενικό) και δύναμη σε όλο το φάσμα του μοτέρ από χαμηλά μέχρι τις 7500rpm. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα (εργοστασιακών προδιαγραφών) τούρμπο? ΥΓ2: Τώρα αν έχει σκοπό κάποιος να "ρίξει" 10.000€ (και δεν φτάνουν) για να το κάνει 650+ps (ή και παραπάνω), μιλάμε σε άλλη οικονομική βάση. ταυτιζομαστε και για εμενα περισσοτερα αλογα συνεπαγονται και περισσοτερα κυβικα ωστε να διατηρεις ενα οχημα προθυμο απο χαμηλα απο την αλλη περι ορεξεως και μη παρεξηγηθω οχηματα τουμπανα με τουρμπιναρες κλπ τα σεβομαι και τα γουσταρω... απλα για παρτι μου θελω κατι που να σπουλαρει πολυ χαμηλα ετσι το μαμα τουρμπο του ς3 ειναι το ισως το μεγαλυτερο που θα διαλεγα για αυτο το μοτερ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Μια επισήμανση τι πυρομετρο σηκώνει μια Κ04 και πόσους βαθμούς φθάνει μια Garrett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Εντελώς άχρηστη επιλογή τούρμπο, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ο κάβουρας με εκφράζει πλήρως. Η μόντα με κατάργηση αυλού, είναι άνευ αντικειμένου και ανάξια χαρακτηρισμού. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Δωσε πληροφοριες Δημητρη, γιατι θα ειναι αχρηστο μονο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Γιατι Ηλία το παν δεν ειναι ποσο αέρα μπορει να σπρώξει το τουρμπο αλλα ποσο αέρα μπορει να καταπιεί το μοτερ. Ηδη με Κ04 εχεις φαινόμενα surging (άχρηστος αέρας που χτίζει πιεση και δεν μπορει να "καταναλώσει" το μοτερ). Μετα το 1,9bar over, μεταξύ 2000 με 3000rpm, το s3 μοτερ στουμπωνει. Η τουρμπινα σηκώνει και 2,4bar οver αλλα το μοτερ αδυνατεί να καταναλώσει τον εξτρα αέρα. Φαντάσου λοιπόν να βαλεις μεγαλύτερο τουρμπο. Θα πρεπει να μεταφέρεις το φάσμα μετα τις 4000 για να μην εχεις surging. Τρελό lag στη. Καθημερινότητα Απλα και μονο για να γραψει το αμαξι ενα νούμερο. Που ενα τουρμπο δουλευει για 4000rpm φάσμα. Αν τουρμπίζει στις 4000, θα πρεπει να γυρίσεις το μοτερ στις 8-8500 για να παρεις τα μέγιστα απο το τουρμπο. Όπου για να ανέβεις εκει θες κι αλλα πολλα πραγματα και ισως και aftermarket γρανάζια χρονισμού. Και φυσικά αφού κατω απο τις 4000 δεν τουρμπιζει, σε "άνοιγμα" μεσα στην πόλη (μεχρι 200km/h σου λεω Εγω), θα εχεις φτύσει αίμα για να περάσεις ενα σωστό δυνατό κ04-064. Και θα εχεις και το lag στην καθημερινότητα. Τωρα......αν το αμαξι παει για dragster και κόντρες, παλι η συζήτηση παει αλλου. Το όλο σκεπτικό και δεδομένο ειναι ενα αμαξι "πολιτικό" και καθημερινό (οσο καθημερινό μπορει θα θεωρηθεί ενα αμαξι με 400 αλογα). ΥΓ: τα μεγάλα τουρμπο για να ειναι "ανθρώπινα" στη χρήση απαιτούν μεγάλα μοτερ όπως εγραψε και ο Νασος πιο πανω. Τι να κανουμε; δεν μπορούμε να νικήσουμε τη φύση :-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Άσε με οδοστρωτήρα να απαντήσω και γω κάτι! Μας έλιωσες τα κορμιά! Δημήτρης 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Άσε με οδοστρωτήρα να απαντήσω και γω κάτι! Μας έλιωσες τα κορμιά! Δημήτρης sorry, δεν κρατήθηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisTT Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Σε 20vt 1800 έχει βάλει κανένας? (Ττε 480) Στάλθηκε από το SM-T810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santax Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 (edited) Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει κακό τούρμπο , μόνο τι θέλει ο καθένας , για τι χρήση το θέλει , φυσικά τι χρήματα έχει σκοπό να δώσει και που θέλει να φτάσει. Αν έχεις αποφασίσει ότι τα 460-480 είναι το όριο σου (αυτό ισχύει για μένα) τότε το ΤΤΕ να είναι μια πολύ καλή λύση που τα συνδιάζει όλα. Σε ερώτηση που τους έκανα μιας και ενδιαφέρει και εμένα για την ΤΤΕ 480 θέλουν 2800 + 45 ευρώ μεταφορικά. 150 για πρόγραμμα και περίπου άλλα τόσα για εγκατάσταση. Αν βάλεις και PRV 175 bar άλλα 200 ευρώ. Ο Φώτης (revlimit) που ρώτησα μου είπε ότι η rs4 φτάνει.Οπότε στα 3200-3400 έχεις εγκατεστημένο το κιτ. Αν σκεφτείς ότι μπορείς να δώσεις και τη δική σου 500-600 ευρώ λες ότι στα 2500 περίπου θα έχεις 480 άλογα. Προσωπικά δεν τα βλέπω και άσχημα σαν χρήματα για αυτά που σου παρέχει.Εγγύηση, plug & play εγκατάσταση , μαμά λειτουργία. Πάντα βέβαια είναι ο παράγοντας άνθρωπος όπου ο κεθένας μας διαφέρει (έτσι για να έχουμε και ποικιλία) !!! Ευχαριστώ για την ανάγνωση Νεκτάριος Θελεις και μπεκ rs4(αν δεν εχεις),θελεις και full 76αρα(αν δεν εχεις),θελεις και αλλο δισκο. Παντως το διαγραμμα ισχυος/ροπης (ΤΤΕ480 1.95 - 1.65 BAR 463PS 584Nm 98 Fuel) ειναι εκπληκτικο με πιεση απο χαμηλα σχεδον οπως η Κ04.Με αυτες τις πιεσεις δεν επειδεινωνεται και το φαινομενο surging.Τελικα ποσο αντεχουν οι μπιελες μας? Edited December 31, 2016 by santax 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Θελεις και μπεκ rs4(αν δεν εχεις),θελεις και full 76αρα(αν δεν εχεις),θελεις και αλλο δισκο. Παντως το διαγραμμα ισχυος/ροπης (ΤΤΕ480 1.95 - 1.65 BAR 463PS 584Nm 98 Fuel) ειναι εκπληκτικο με πιεση απο χαμηλα σχεδον οπως η Κ04.Με αυτες τις πιεσεις δεν επειδεινωνεται και το φαινομενο surging.Τελικα ποσο αντεχουν οι μπιελες μας? Χρειαζεται κ πισω αντλια tt rs η rs3Τωρα το ποσο αντεχουν οι μπιελες μονο οταν σπασει μπορουμε να το μαθουμε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santax Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Χρειαζεται κ πισω αντλια tt rs η rs3 Τωρα το ποσο αντεχουν οι μπιελες μονο οταν σπασει μπορουμε να το μαθουμε!!! Δεν σπανε τα s3 λεμε,ουτε οι τουρμπινες τους!Πιο πολυ για την υβριδικη φοβαμαι,θα το δουμε σε βαθος χρονου. Πισω αντλια δεν χρειαζεσαι,ισως να χρειαστει να αλλαξεις τα σωληνακια μονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.