Jump to content

upgrade turbo σε tte420 η 480


Recommended Posts

ειναι bolt on τοποθετηση,με ποιο μεγαλη φτεροτη καταλαβα

βρηκα και αυτο το φορουμ με δυναμομετρηση

http://www.audi-sport.net/xf/threads/tte480-upgrade-performance-turbocharger-vag-2-0-tfsi-s3-8p-tts-ed30-so-on.290052/

Link to comment
Share on other sites

Το εχει κανει ο Φώτης απο τη revlimit στο δικο του αμαξι.

2,1bar over, 2bar ct = 420 αλογα χωρίς μεθανόλη.

Βεβαια το κόστος της τουρμπίνας αυτής φτάνει το κόστος μιας ολοκληρωμένης τουρμπίνας Garrett-precision, τοποθετημένης στο αμαξι μαζι με "κωλο", external κτλ.

 

Επίσης δεν ξερω αν οι μπιέλες αντέχουν σε μακροχρόνια τέτοια χρήση.... όπως επίσης δεν ξερω τι γινεται με το πυρομετρο....

 

Σκέφτεσαι να τη βαλεις Χριστοφορε;

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλε εχει βγαλει και η apr τετοιο σεταπ με την tte420 , δες εχει μεσα δυναμομετρησεις και τι χρειαζεται το αμαξι για να δουλεψει καλα

https://www.goapr.com/products/turbo_tte420_ea113_20t_r.html

Link to comment
Share on other sites

On 12/27/2016 at 9:00 AM, Kavouras said:

Το εχει κανει ο Φώτης απο τη revlimit στο δικο του αμαξι.

2,1bar over, 2bar ct = 420 αλογα χωρίς μεθανόλη.

Βεβαια το κόστος της τουρμπίνας αυτής φτάνει το κόστος μιας ολοκληρωμένης τουρμπίνας Garrett-precision, τοποθετημένης στο αμαξι μαζι με "κωλο", external κτλ.

 

Επίσης δεν ξερω αν οι μπιέλες αντέχουν σε μακροχρόνια τέτοια χρήση.... όπως επίσης δεν ξερω τι γινεται με το πυρομετρο....

 

 

Σκέφτεσαι να τη βαλεις Χριστοφορε;

 

xaxaxaxa

δν μου φτανουν αυτα....:P

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται σφυρήλατο μοτερ και καπάκι για περισσότερα αλογα ούτως ή αλλως.

450 ειναι περιπου τα όρια του μοτερ σε στοκ μορφή.

Αν εχεις να κάψεις κανα 8χιλιαρο (3500-4000 μοτερ και 3000 για τουρμπο, συν καποια "ψιλά" για περιφερειακά) φτάνεις μεχρι τα 550. Μετα θες εξτρα μπεκ κτλ.

Παει μακρυά η συζήτηση για πιο πανω που 10.000€ δεν ξερω αν φτάνουν....

 

Το εχεις οδηγήσει με 400 αλογα το s3 σου και δε σου φτάνουν;

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται σφυρήλατο μοτερ και καπάκι για περισσότερα αλογα ούτως ή αλλως.

450 ειναι περιπου τα όρια του μοτερ σε στοκ μορφή.

Αν εχεις να κάψεις κανα 8χιλιαρο (3500-4000 μοτερ και 3000 για τουρμπο, συν καποια "ψιλά" για περιφερειακά) φτάνεις μεχρι τα 550. Μετα θες εξτρα μπεκ κτλ.

Παει μακρυά η συζήτηση για πιο πανω που 10.000€ δεν ξερω αν φτάνουν....

 

Το εχεις οδηγήσει με 400 αλογα το s3 σου και δε σου φτάνουν;

Ποτε δεν φτανουν τα αλογα αλλα αυτο ειναι συνωνυμο με την τρυπα στο βαρελι...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με custom programma και κλασικη συνταγή rs4 μπεκ+μεθανολη το καυσιμο φτανει μεχρι 600-620 αλογα με μειγμα 11,8-11,9,ετσι το δουλευα με τη gtx3071 για ένα χρονο,για παραπανω όπως ειπαν τα παιδια παραπανω θες 5ο μπεκ σα οικονομικη λυση 8μπεκο πολύ πιο ακριβη λυση.Ακομα όμως και να βαλεις ένα νορμαλ τούρμπο για 450 μη νομιζεις ότι θα αντεξεις πολύ καιρο με στοκ μοτερ οσο και σκυλια είναι τα μοτερ μας παντα θα κανεις το σταυρο σου οταν το πατας τερμα το ατιμο το γκαζι.Κανε ένα μπατζετ πρωτα στο τι μπορεις να μαζεψεις και να θυμασαι παντα ξεκιναμε με τις υποδομες του μοτερ και στο τελος επιλεγουμε τούρμπο,ενα πολύ σωστα δομημενο μοτερ σφυριλατο με καλα πραγματα μεσα και ένα αντιστοιχο καπακι αν εχεις σκοπο να ξεφυγεις σε ιπποδυναμη οσο και η ροικοτητα τους είναι το α και το ω για το προτζεκτ σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως με την λογικη του να το κανεις σφυριλατο δινοντας ενα χ ποσο... με μινιμουμ 3 χιλιαρικα που κανει μια ττe 480 μπορεις να αγορασεις ενα μεγαλυτερο τουρμπο...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά ένα τούρμπο garrett, ή precisionπου δουλεύουν διαφορετικά (με σταθερή πίεση και αλλαγή ροής αέρα) δε θα φτάσουν 3000€ να είναι έτοιμο-κομπλέ για τοποθέτηση στο αμάξι, όταν το ΤΤΕ το παίρνεις, το βάζεις πάνω, περνάς ένα πρόγραμμα και είσαι έτοιμος για βόλτες. Ούτε φτιάξε external, ούτε φτιάξε σωληνώσεις ούτε τίποτα. Κούμπωσες κι έφυγες.

 

Επίσης, αυτό που σου δίνει το tte είναι ότι σου προσφέρει ένα τούρμπο που έχει μαμά χαρακτηριστικά (τουρμπίνα που κάνει over), ώστε να μην "χάσεις" πολύ από τις μεσαίες στροφές και στο κάνει ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση (όπου ένα GTX2867 gen2, gtx3071 gen2, PTE5528, PTE5530 -διαλιέεεχτε και πάρτε- είναι πιο "σπαστικό" στην καθημερινότητα γιατί πρέπει να ανοίξεις μέχρι πολλές rpm για να πάρεις αυτή τη "φόρα" που σου δίνει ένα τούρμπο που λειτουργεί με over).

 

Δε λέω ότι η ΤΤΕ είναι η καλύτερη τουμπίνα, έτσι? Απλά λέω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Αν δε θες να ξεφύγεις τρελά από τη μαμά λειτουργία και χωρίς "πατέντες" ή external (που κάνουν πολύ θόρυβο - δεν αρέσει σε όλους...), δεν έχεις και πολλές επιλογές. ΤΤΕ, EFR και καμια επιλογή ακόμα που μου διαφεύγει? 

 

 

 

edit: 

@ilias, 

το ΤΤRS θέλει τροποποίηση για να μπει πάνω (πρέπει να κόψεις τον 5ο αυλό) και στο τέλος έχεις μια πολλαπλή με μέτρια προς κακή ροϊκότητα με τα ίδια ή παρόμοια λεφτά με την ΤΤΕ.

 

edit #2:

 

ΥΓ: κατά τη γνώμη μου το καλύτερο setup είναι το κ04-064 από άποψη χρηστικότητας, καθημερινότητας. Με κιτ μεθανόλης χτυπάε 420-430ps με over που "σκοτώνει" μέσα στην πόλη όπου δεν μπορείς να απλώσεις τη δύναμη, ελάχιστο lag (σχεδόν μηδενικό) και δύναμη σε όλο το φάσμα του μοτέρ από χαμηλά μέχρι τις 7500rpm. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα (εργοστασιακών προδιαγραφών) τούρμπο? :)

ΥΓ2: Τώρα αν έχει σκοπό κάποιος να "ρίξει" 10.000€ (και δεν φτάνουν) για να το κάνει 650+ps (ή και παραπάνω), μιλάμε σε άλλη οικονομική βάση.  :)

Edited by Kavouras
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει κακό τούρμπο , μόνο τι θέλει ο καθένας , για τι χρήση το θέλει , φυσικά τι χρήματα έχει σκοπό να δώσει και που θέλει να φτάσει.

Αν έχεις αποφασίσει ότι τα 460-480 είναι το όριο σου (αυτό ισχύει για μένα) τότε το ΤΤΕ να είναι μια πολύ καλή λύση που τα συνδιάζει όλα.

Σε ερώτηση που τους έκανα μιας και ενδιαφέρει και εμένα για την ΤΤΕ 480 θέλουν 2800 + 45 ευρώ μεταφορικά.

150 για πρόγραμμα και περίπου άλλα τόσα για εγκατάσταση. Αν βάλεις και PRV 175 bar άλλα 200 ευρώ.

Ο Φώτης (revlimit) που ρώτησα μου είπε ότι η rs4 φτάνει.Οπότε στα 3200-3400 έχεις εγκατεστημένο το κιτ.

Αν σκεφτείς ότι μπορείς να δώσεις και τη δική σου 500-600 ευρώ λες ότι στα 2500 περίπου θα έχεις 480 άλογα.

Προσωπικά δεν τα βλέπω και άσχημα σαν χρήματα για αυτά που σου παρέχει.Εγγύηση, plug & play εγκατάσταση ,

μαμά λειτουργία.

 

Πάντα βέβαια είναι ο παράγοντας άνθρωπος όπου ο κεθένας μας διαφέρει (έτσι για να έχουμε και ποικιλία) !!!

 

Ευχαριστώ για την ανάγνωση

Νεκτάριος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το ξερω Γιωργο, κοψιμο και ταπωμα..απλο ειναι.

Οσον αφορα την ροιοκοτητα δεν εχω αποψη.

Απλα την θεωρω ως αρκετα οικονομικη λυση για τα 450-460!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά ένα τούρμπο garrett, ή precisionπου δουλεύουν διαφορετικά (με σταθερή πίεση και αλλαγή ροής αέρα) δε θα φτάσουν 3000€ να είναι έτοιμο-κομπλέ για τοποθέτηση στο αμάξι, όταν το ΤΤΕ το παίρνεις, το βάζεις πάνω, περνάς ένα πρόγραμμα και είσαι έτοιμος για βόλτες. Ούτε φτιάξε external, ούτε φτιάξε σωληνώσεις ούτε τίποτα. Κούμπωσες κι έφυγες.

 

Επίσης, αυτό που σου δίνει το tte είναι ότι σου προσφέρει ένα τούρμπο που έχει μαμά χαρακτηριστικά (τουρμπίνα που κάνει over), ώστε να μην "χάσεις" πολύ από τις μεσαίες στροφές και στο κάνει ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση (όπου ένα GTX2867 gen2, gtx3071 gen2, PTE5528, PTE5530 -διαλιέεεχτε και πάρτε- είναι πιο "σπαστικό" στην καθημερινότητα γιατί πρέπει να ανοίξεις μέχρι πολλές rpm για να πάρεις αυτή τη "φόρα" που σου δίνει ένα τούρμπο που λειτουργεί με over).

 

Δε λέω ότι η ΤΤΕ είναι η καλύτερη τουμπίνα, έτσι? Απλά λέω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Αν δε θες να ξεφύγεις τρελά από τη μαμά λειτουργία και χωρίς "πατέντες" ή external (που κάνουν πολύ θόρυβο - δεν αρέσει σε όλους...), δεν έχεις και πολλές επιλογές. ΤΤΕ, EFR και καμια επιλογή ακόμα που μου διαφεύγει? 

 

 

 

edit: 

@ilias, 

το ΤΤRS θέλει τροποποίηση για να μπει πάνω (πρέπει να κόψεις τον 5ο αυλό) και στο τέλος έχεις μια πολλαπλή με μέτρια προς κακή ροϊκότητα με τα ίδια ή παρόμοια λεφτά με την ΤΤΕ.

 

edit #2:

 

ΥΓ: κατά τη γνώμη μου το καλύτερο setup είναι το κ04-064 από άποψη χρηστικότητας, καθημερινότητας. Με κιτ μεθανόλης χτυπάε 420-430ps με over που "σκοτώνει" μέσα στην πόλη όπου δεν μπορείς να απλώσεις τη δύναμη, ελάχιστο lag (σχεδόν μηδενικό) και δύναμη σε όλο το φάσμα του μοτέρ από χαμηλά μέχρι τις 7500rpm. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα (εργοστασιακών προδιαγραφών) τούρμπο? :)

ΥΓ2: Τώρα αν έχει σκοπό κάποιος να "ρίξει" 10.000€ (και δεν φτάνουν) για να το κάνει 650+ps (ή και παραπάνω), μιλάμε σε άλλη οικονομική βάση.  :)

ταυτιζομαστε

και για εμενα περισσοτερα αλογα συνεπαγονται και περισσοτερα κυβικα ωστε να διατηρεις ενα οχημα προθυμο απο χαμηλα

απο την αλλη περι ορεξεως

και μη παρεξηγηθω οχηματα τουμπανα με τουρμπιναρες κλπ τα σεβομαι και τα γουσταρω... απλα για παρτι μου θελω κατι που να σπουλαρει πολυ χαμηλα

ετσι το μαμα τουρμπο του ς3 ειναι το ισως το μεγαλυτερο που θα διαλεγα για αυτο το μοτερ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς άχρηστη επιλογή τούρμπο, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ο κάβουρας με εκφράζει πλήρως. Η μόντα με κατάργηση αυλού, είναι άνευ αντικειμένου και ανάξια χαρακτηρισμού.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Γιατι Ηλία το παν δεν ειναι ποσο αέρα μπορει να σπρώξει το τουρμπο αλλα ποσο αέρα μπορει να καταπιεί το μοτερ.

 

Ηδη με Κ04 εχεις φαινόμενα surging (άχρηστος αέρας που χτίζει πιεση και δεν μπορει να "καταναλώσει" το μοτερ).

Μετα το 1,9bar over, μεταξύ 2000 με 3000rpm, το s3 μοτερ στουμπωνει. Η τουρμπινα σηκώνει και 2,4bar οver αλλα το μοτερ αδυνατεί να καταναλώσει τον εξτρα αέρα.

 

Φαντάσου λοιπόν να βαλεις μεγαλύτερο τουρμπο. Θα πρεπει να μεταφέρεις το φάσμα μετα τις 4000 για να μην εχεις surging. Τρελό lag στη. Καθημερινότητα Απλα και μονο για να γραψει το αμαξι ενα νούμερο.

Που ενα τουρμπο δουλευει για 4000rpm φάσμα. Αν τουρμπίζει στις 4000, θα πρεπει να γυρίσεις το μοτερ στις 8-8500 για να παρεις τα μέγιστα απο το τουρμπο. Όπου για να ανέβεις εκει θες κι αλλα πολλα πραγματα και ισως και aftermarket γρανάζια χρονισμού.

 

Και φυσικά αφού κατω απο τις 4000 δεν τουρμπιζει, σε "άνοιγμα" μεσα στην πόλη (μεχρι 200km/h σου λεω Εγω), θα εχεις φτύσει αίμα για να περάσεις ενα σωστό δυνατό κ04-064.

Και θα εχεις και το lag στην καθημερινότητα.

 

Τωρα......αν το αμαξι παει για dragster και κόντρες, παλι η συζήτηση παει αλλου.

 

 

Το όλο σκεπτικό και δεδομένο ειναι ενα αμαξι "πολιτικό" και καθημερινό (οσο καθημερινό μπορει θα θεωρηθεί ενα αμαξι με 400 αλογα).

 

 

ΥΓ: τα μεγάλα τουρμπο για να ειναι "ανθρώπινα" στη χρήση απαιτούν μεγάλα μοτερ όπως εγραψε και ο Νασος πιο πανω. Τι να κανουμε; δεν μπορούμε να νικήσουμε τη φύση :-)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Άσε με οδοστρωτήρα να απαντήσω και γω κάτι! Μας έλιωσες τα κορμιά!

 

 

Δημήτρης

sorry, δεν κρατήθηκα :P

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει κακό τούρμπο , μόνο τι θέλει ο καθένας , για τι χρήση το θέλει , φυσικά τι χρήματα έχει σκοπό να δώσει και που θέλει να φτάσει.

Αν έχεις αποφασίσει ότι τα 460-480 είναι το όριο σου (αυτό ισχύει για μένα) τότε το ΤΤΕ να είναι μια πολύ καλή λύση που τα συνδιάζει όλα.

Σε ερώτηση που τους έκανα μιας και ενδιαφέρει και εμένα για την ΤΤΕ 480 θέλουν 2800 + 45 ευρώ μεταφορικά.

150 για πρόγραμμα και περίπου άλλα τόσα για εγκατάσταση. Αν βάλεις και PRV 175 bar άλλα 200 ευρώ.

Ο Φώτης (revlimit) που ρώτησα μου είπε ότι η rs4 φτάνει.Οπότε στα 3200-3400 έχεις εγκατεστημένο το κιτ.

Αν σκεφτείς ότι μπορείς να δώσεις και τη δική σου 500-600 ευρώ λες ότι στα 2500 περίπου θα έχεις 480 άλογα.

Προσωπικά δεν τα βλέπω και άσχημα σαν χρήματα για αυτά που σου παρέχει.Εγγύηση, plug & play εγκατάσταση ,

μαμά λειτουργία.

 

Πάντα βέβαια είναι ο παράγοντας άνθρωπος όπου ο κεθένας μας διαφέρει (έτσι για να έχουμε και ποικιλία) !!!

 

Ευχαριστώ για την ανάγνωση

Νεκτάριος

Θελεις και μπεκ rs4(αν δεν εχεις),θελεις και full 76αρα(αν δεν εχεις),θελεις και αλλο δισκο.

Παντως το διαγραμμα ισχυος/ροπης (ΤΤΕ480 1.95 - 1.65 BAR 463PS 584Nm 98 Fuel) ειναι εκπληκτικο με πιεση απο χαμηλα σχεδον οπως η Κ04.Με αυτες τις πιεσεις δεν επειδεινωνεται και το φαινομενο surging.Τελικα ποσο αντεχουν οι μπιελες μας? :sHa_wink3:

Edited by santax
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θελεις και μπεκ rs4(αν δεν εχεις),θελεις και full 76αρα(αν δεν εχεις),θελεις και αλλο δισκο.

Παντως το διαγραμμα ισχυος/ροπης (ΤΤΕ480 1.95 - 1.65 BAR 463PS 584Nm 98 Fuel) ειναι εκπληκτικο με πιεση απο χαμηλα σχεδον οπως η Κ04.Με αυτες τις πιεσεις δεν επειδεινωνεται και το φαινομενο surging.Τελικα ποσο αντεχουν οι μπιελες μας? :sHa_wink3:

Χρειαζεται κ πισω αντλια tt rs η rs3

Τωρα το ποσο αντεχουν οι μπιελες μονο οταν σπασει μπορουμε να το μαθουμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζεται κ πισω αντλια tt rs η rs3

Τωρα το ποσο αντεχουν οι μπιελες μονο οταν σπασει μπορουμε να το μαθουμε!!!

Δεν σπανε τα s3 λεμε,ουτε οι τουρμπινες τους!Πιο πολυ για την υβριδικη φοβαμαι,θα το δουμε σε βαθος χρονου.

Πισω αντλια δεν χρειαζεσαι,ισως να χρειαστει να αλλαξεις τα σωληνακια μονο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.