konan Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 μαλλον δν καταλαβες τι εχω γραψει πανω.... Διάβασα για αυτό απόρησα Πολλοί φοβούνται το απλό πρόγραμμα γιατί τους βγάζουν εκτός εγγύησης, όπως και να χει αχρείαστη να ναι και να φτάσεις το τουτου εκεί που το θες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted February 9, 2018 Author Share Posted February 9, 2018 (edited) την εχετε δει αυτην την αγγελεια;;;; turbo υβριδιο.. https://www.car.gr/parts/view/12473465/ Edited February 9, 2018 by xristoforosQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puglover309 Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 Μακρια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted June 28, 2018 Author Share Posted June 28, 2018 new version TTE 480+9 blade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanis_Nektarios Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Kαλημέρα σε όλους. Οπως τα είπαμε και με το Χριστόφορο τα παιδιά της Revlimit που ρώτησα μου είπαν ότι σε σχέση με την 1η version που έχω εγώ θα ξεκινάει περίπου 50 στροφές χαμηλότερα αλλά σε επίπεδα απόδοσης δεν θα αλλάξει κάτι. Θα μπορείς όμως να έχεις την ίδια απόδοση με λίγο χαμηλότερη πίεση. Αυτά γνωρίξω μέχρι στιγμής.Για την δική μου περίπτωση πάντως δεν αξίζει η αλλάγή της. Απλά κάποια στιγμή μπορώ σε φάση service να την αναβαθμίσω σε 9 blade . Νεκτάριος 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted June 28, 2018 Author Share Posted June 28, 2018 Νεκταριε αν πανε ολα καλα μεσα ιουλιου θα ειμαι και γω κατοχος ΤΤΕ το μονο που με προβληματιζει ειναι η πισω τρομπα... κοιταω να βαλω κατευθειαν απο απο tt-rs η rs3 το εγκεφαλακι το εχει μαζι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanis_Nektarios Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Mε το καλό φίλε και εύχομαι τα καλύτερα. Αν χρειαστείς κάτι που μπορώ να βοηθήσω τα λέμε και προφορικά. Είμαι σίγουρος ότι θα το χαρείς πολύ!!!! Νεκτάριος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 11 hours ago, xristoforosQ said: Νεκταριε αν πανε ολα καλα μεσα ιουλιου θα ειμαι και γω κατοχος ΤΤΕ το μονο που με προβληματιζει ειναι η πισω τρομπα... κοιταω να βαλω κατευθειαν απο απο tt-rs η rs3 το εγκεφαλακι το εχει μαζι; Οχι. Ειναι ξεχωριστό κύκλωμα. Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 (edited) παμε για σταδιο 3 με Τte480....... ενα σας λεω στολιδι.... εγινα και γω κατοχος του συγκεκριμενου turbo πιστευω θα βγαλει ωραιο αποτελεσμα και μονο που ειναι ολα bolt on λεει πολλα.....to be continue Edited September 6, 2018 by xristoforosQ 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwsths Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 Αυτο το στολιδι ειναι που στοιχιζει περι τα 3000 ευρω;;;; Καλοριζικη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted September 8, 2018 Author Share Posted September 8, 2018 15 hours ago, kwsths said: Αυτο το στολιδι ειναι που στοιχιζει περι τα 3000 ευρω;;;; Καλοριζικη! αμα υπολογισεις τα πραματα που θα δωσεις τα δικα σου θα κοστισει λιγοτερο...(; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konkat Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 'Εχοντας δοκιμάσει τις ΤΤΕ420, ΤΤΕ480 και Loba4XX για μεγάλα χρονικά διαστήματα και με σκληρή χρήση θέλω να δηλώσω πως πρόκειται για καταπληκτικά τούρμπο με μεγάλο φάσμα ισχύος, καταπληκτικό σπουλ και απίστευτη αντοχή στο χρόνο. Πιο συγκεκριμένα: - Η ΤΤΕ420 με μπρουτζάκι και μπεκ RS4 φτάνει περίπου τα 420HP. Σε περίπτωση που μπει Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο πλησιάζει τα 440-450HP με εργοστασιακή πίσω αντλία και εργοστασιακά εντόσθια. Οι ιπποδυνάμεις αυτές (κινητήρα) είναι χωρίς χρήση μεθανόλης και μετρημένες σε δυναμόμετρο dynojet. - Η ΤΤΕ480 και Loba4XX με εργοστασιακά εντόσθια, εργοστασιακή πίσω αντλία, μπρουτζάκι και μπεκ RS4 φτάνει περίπου τα 450HP αξιόπιστα. Εάν το μοτέρ είναι σφυρίλατο σε συνδυασμό με Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο, αντλία και εγκεφαλάκι TTRS (8J) φτάνει χωρίς μεθανόλες τα 470-480ΗΡ όπου εκεί τελειώνουν από παροχή. Η εγκατάσταση του εγκεφάλου TTRS της πίσω αντλίας θα πρέπει να γίνει από γνώστη διότι απαιτεί αλλαγή διατομής της καλωδίωσης τροφοδοσίας ρεύματος πράγμα το οποίο αν δεν γίνει δεν θα αποδώσει τα βέλτιστα. Οι ιπποδυνάμεις αυτές (κινητήρα) είναι χωρίς χρήση μεθανόλης και μετρημένες σε δυναμόμετρο dynojet. Προσωπικά εκτιμώ ότι οι παραπάνω τουρμπίνες αποτελούν τη βέλτιστη λύση για καθημερινά, γρήγορα αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους δεν ενδιαφέρονται μόνο για ευθείες δεδομένου ότι είναι και plug & play, γεγονός πολύ βασικό διότι διατηρείται ο εργοστασιακός χαρακτήρας του αυτοκινήτου. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 15 hours ago, konkat said: 'Εχοντας δοκιμάσει τις ΤΤΕ420, ΤΤΕ480 και Loba4XX για μεγάλα χρονικά διαστήματα και με σκληρή χρήση θέλω να δηλώσω πως πρόκειται για καταπληκτικά τούρμπο με μεγάλο φάσμα ισχύος, καταπληκτικό σπουλ και απίστευτη αντοχή στο χρόνο. Πιο συγκεκριμένα: - Η ΤΤΕ420 με μπρουτζάκι και μπεκ RS4 φτάνει περίπου τα 420HP. Σε περίπτωση που μπει Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο πλησιάζει τα 440-450HP με εργοστασιακή πίσω αντλία και εργοστασιακά εντόσθια. Οι ιπποδυνάμεις αυτές (κινητήρα) είναι χωρίς χρήση μεθανόλης και μετρημένες σε δυναμόμετρο dynojet. - Η ΤΤΕ480 και Loba4XX με εργοστασιακά εντόσθια, εργοστασιακή πίσω αντλία, μπρουτζάκι και μπεκ RS4 φτάνει περίπου τα 450HP αξιόπιστα. Εάν το μοτέρ είναι σφυρίλατο σε συνδυασμό με Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο, αντλία και εγκεφαλάκι TTRS (8J) φτάνει χωρίς μεθανόλες τα 470-480ΗΡ όπου εκεί τελειώνουν από παροχή. Η εγκατάσταση του εγκεφάλου TTRS της πίσω αντλίας θα πρέπει να γίνει από γνώστη διότι απαιτεί αλλαγή διατομής της καλωδίωσης τροφοδοσίας ρεύματος πράγμα το οποίο αν δεν γίνει δεν θα αποδώσει τα βέλτιστα. Οι ιπποδυνάμεις αυτές (κινητήρα) είναι χωρίς χρήση μεθανόλης και μετρημένες σε δυναμόμετρο dynojet. Προσωπικά εκτιμώ ότι οι παραπάνω τουρμπίνες αποτελούν τη βέλτιστη λύση για καθημερινά, γρήγορα αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους δεν ενδιαφέρονται μόνο για ευθείες δεδομένου ότι είναι και plug & play, γεγονός πολύ βασικό διότι διατηρείται ο εργοστασιακός χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Πολύ εντυπωσιακά νούμερα... Επίσης μου κάνει εντύπωση (θετική) που τόνισες ότι το μοτέρ είχε εργοστασιακά εντόσθια... Αλήθεια, σε ποιό κωδικό μοτέρ τις δοκίμασες εσύ? (έχω διαβάσει ότι ο τελευταίος κωδικός κινητήρα που βγήκε για S3 8P ειναι και ο πλέον ανθεκτικότερος κινητήρας από όλους - δεν έχω καταφέρει να το διασταυρώσω ή να βρω στοιχεία. απλά το παραθέτω μήπως και κάποιος γνωρίζει περισσότερα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konkat Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 (edited) Τα μοτέρ στα οποία έχουν δοκιμαστεί οι παραπάνω τουρμπίνες είναι ΒΗΖ και CDLA που μπαίνουν σε S3 καθώς και σε BYD που μπαίνει σε Golf V Edition 30. Το μοτέρ BYD έχει τα ίδια εντόσθια με τα μοτέρ του S3. Το μοτέρ ΒΗΖ που έμπαινε στα S3 από το 2007 έως το 2009 ενδέχεται να χρειάζεται αντικατάσταση ελατηρίων βαλβίδων εξαγωγής σε περίπτωση που παρουσιάζονται misfires. Tα ελατήρια που μπαίνουν είναι εργοστασιακά και σταματάνε τα misfires. Edited December 11, 2018 by konkat 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Τα μοτέρ στα οποία έχουν δοκιμαστεί οι παραπάνω τουρμπίνες είναι ΒΗΖ και CDLA που μπαίνουν σε S3 καθώς και σε BYD που μπαίνει σε Golf V Edition 30. Το μοτέρ BYD έχει τα ίδια εντόσθια με τα μοτέρ του S3. Το μοτέρ ΒΗΖ που έμπαινε στα S3 από το 2007 έως το 2009 ενδέχεται να χρειάζεται αντικατάσταση ελατηρίων βαλβίδων εξαγωγής σε περίπτωση που παρουσιάζονται misfires. Tα ελατήρια που μπαίνουν είναι εργοστασιακά και σταματάνε τα misfires. Όχι απλά ενδέχεται...σίγουρα χρήζουν αλλαγή τα ελατήρια...πριν ακόμα φτάσεις σε ττε 420 ή 480... από φουλ κ04 υπάρχουν misfires λογω κίτρινων (μαλακων) ελατηριων... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Μπορεί να πει και κάποιος το πραγματικό lag που προσθέτουν αυτές οι 420 και 480? Γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω για εργοστασιακό χαρακτήρα όταν μπορεί να φτάνεις να σπουλαρεις και 800 στροφές αργοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 (edited) Καλησπέρα. Επαναφέρω το θέμα με ένα σεταπ που γενικά απ ότι γνωρίζω δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ. https://www.turbozentrum.de/EFR-7163-VAG-20-TFSI-Turbo-Upgrade-Kit-with-Manifold-Version-20 Διατίθεται με 7163, 6758 για 500 - 450 άλογα αντίστοιχα. Απ ότι γνωρίζω οι συγκεκριμένες τουρμπίνες δε δουλεύουν μεγάλες πιέσεις, βλέπε precision, Garrett, οπότε θεωρητικά θα ήταν καλή επιλογή για κλειστό μοτέρ; Edit: τώρα είδα ότι κάποιος είχε ανεβάσει βίντεο απ το συγκεκριμένο σεταπ της εταιρίας, αλλά δεν σχολιάστηκε αρκετά. Edited June 12, 2019 by bill kelso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Για μένα, απόφυγε να πειραματιστείς με κατι τέτοιο, εκτός του οτι το θεωρώ και πανάκριβο. Να φυσηξεις δυνατά το τουρμπο με κλειστό μοτερ, αντιλαμβάνεσαι οτι εχει ρίσκο, εκτός αν το κανεις «φυλαγμένα». Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.