mpakos Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Γεια σας, εχω ενα προβλημα εδω και κανα μηνα και θα ηθελα τα φωτα σας. Το αυτοκινητο δεν βγαζει ικανοποιητικα ζεστο αερα εδω και λιγο καιρο.Αυτες τις ημερες που εχει παγωνια για να μπορεσω να βγαλω κασκολ σκουφο γαντια περασε μιαμιση ωρα κινησης. Εως τοτε απιστευτο το κρυο μεσα στην καμπινα. Το εχω στο high την θερμοκρασια και πατημενο το eco μονιμα λογω καπνισματος. Παλιοτερα σε αντιστοιχα κρυο καιρο το ειχα στους 22-23 βαθμους και τους επιανε γρηγορα. Πηγα στο συνεργειο που πηγαινω παντα και μου ειπε οτι τα υγρα ειναι οκ αν και λιγο θολα οποτε θα πρεπει να βγαζει ζεστη απλα θα πρεπει να το περιμενω λιγο. Οποτε πηγα στον a/c service της γειτονιας ο οποιος μου ειπε οτι δεν υπαρχει συσχετιση του αιρκοντισιον με την ζεστη και το μονο που θα μπορουσε να κανει ειναι να πλυνει το ψυγειο αλλα δεν εγγυαται τιποτα. Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι εχει βρωμισει το καζανακι με τα υγρα που βρισκεται αριστερα στο καπω ενω η σταθμη του ειναι καλη. Εχετε να μου προσφερετε καποια λυση αλλη περαν της αγορας αεροθερμου που σκεφτομαι τελευταια? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timos Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 (edited) Εντός της καμπίνας και πίσω απο την κεντρική κονσόλα υπαρχει το λεγόμενο ψυγειο καλοριφέρ. Αυτο ειναι συνδεδεμένο παράλληλα με το κυριως σύστημα ψύξης του κινητήρα. Οταν λοιπον χρειάζεσαι ζέστη στην καμπίνα τότε μέσω διαδικασίας, ενός κλαπετου που ανοιγει, επιτρέπεται στο αντιψυκτικο υγρό (παραφλου) να κυκλοφορεί και στο ψυγειο καλοριφέρ. Ετσι λοιπον μέσω της θερμότητας που αναπτύσσει το υγρό μέσω της κυκλοφορίας του στον κινητήρα, αρχίζει να θερμενεται και το ψυγειο καλοριφέρ. Απο εκει και έπειτα αναλαμβάνει ο ανεμιστήρας της μονάδας του κλιματισμού να μας φέρει τον ζεστό αέρα στην καμπίνα μέσω των αεραγωγών. Στην περίπτωση σου υπαρχουν 3 περιπτώσεις για τις οποίες δεν δουλεύει σωστα. 1. Βουλωμένο ψυγειο καλοριφέρ (άρα δεν κυκλοφορεί το καυτό παραφλου μεσα σε αυτο οπως πρεπει, άρα μειωμένη απόδοση θέρμανσης) 2. Το ηλεκτρικό κλαπετο (ενα μοτερακι ειναι) που ανοιγει επιτρέποντας την κυκλοφορία του παραφλου στο ψυγειο καλοριφέρ δεν δουλεύει η δεν ανοιγει πλήρως ετσι ώστε να κάνει σωστή κυκλοφορία, 3. Ο θερμοστάτης που βρίσκεται επάνω στον κινητήρα και ανοιγοκλείνει αναλογα με τις ανάγκες ψύξης του, ειναι μόνιμα κολλημένος ανοικτά με αποτέλεσμα το παραφλου να κάνει συνεχώς κυκλοφορία σε όλο το σύστημα συμπεριλαμβανομένου του κυριως ψυγείου του αυτοκινητου που βρίσκεται πίσω απο την μάσκα. Σε αυτή την περίπτωση και το όργανο της θερμοκρασίας που βρίσκεται στο καντράν θα πρεπει να κάνει αρκετή ώρα να πιάσει τους 90 βαθμούς διότι το όλο σύστημα ψύχεται συνεχώς . Η νούμερο 3 πιθανή βλάβη ειναι ευκολο να την διαπιστώσεις. Δες αν το όργανο θερμοκρασίας αν αργεί να πιάσει τους 90 βαθμούς η λειτουργεί κανονικά οπως οταν ολα δούλευαν σωστα και φυσικά στις εκάστοτε καιρικές συνθήκες . Σε περιπτώση που οι 90 βαθμοί έρχονται σε σύντομο χρονικό διάστημα κατα την οδήγηση τότε δεν υφίσταται κολλημένος θερμοστάτης και κοιτάς τις βλάβες 1 & 2. Edited January 12, 2017 by timos 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamanf Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Εγώ που είχα το ίδιο πρόβλημα άλλαξα ψυγείο καλόριφερ που ήταν βουλωμένο και έγινε. Το είχα πλύνει με δίαφορα καθαριστικά 3 φορές αλλά ήταν πρόχειρη λύση μικρής διάρκειας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Ρε παιδια απο τι βουλωνει το ψυγειο του καλοριφερ; Ειναι μεγαλη δουλεια να αλλαχθει οποτε καλο ειναι να ξερουμε τι να προσεχουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Κυρίως απο το νερό βρύσης χωρίς να έχεις μέσα g12 ή g13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Και αντιψυκτικό να βάζεις μόνο, δυστυχώς έχει την τάση να αυτοκαταστρέφεται κάποια στιγμή. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Και αντιψυκτικό να βάζεις μόνο, δυστυχώς έχει την τάση να αυτοκαταστρέφεται κάποια στιγμή. Δημήτρης Με μαντεμι κινητήρα και αλουμίνιο ψυγείο.. Άντε να δεις άσπρη μέρα :-p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpakos Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Ευχαριστω Με βαση οσων λετε μαλλον το ψυγειο καλοριφερ ειναι. Αργει πολυ να ζεστανει ο αερας αλλα οταν ζεσταινει στο μισαωρο αποταν ξεκιναω μετα βγαζει ζεστη αλλα οχι καυτο αερα οπως παλια. Μπορω να τοδω μονος η θελει πολυ ξηλωμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Είναι μέσα στο ταμπλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Ειναι μεγάλο μανίκι. Αν πιάνουν τα χέρια σου οκ, αν οχι άστο καλύτερα γιατι λύνεις αρκετά πράγματα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpakos Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Οκ θα παω στον μαστορα και θα σας ενημερωσω για το κοστουμι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill_a3 Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 Παιδιά καλησπέρα. Όσον αφορά το ψυγείο του καλοριφέρ μου έχουν πει στον Παζαροπουλο ότι δε το αλλάζουν παρά μόνο αν δουν νερά στη καμπίνα. Εγώ μια φορά τη πάτησα και το άλλαξα ενώ μάλλον δε χρειαζόταν. (Όχι στον Παζαροπουλο)Την επόμενη χρονιά που δεν έβγαλε ζεστό αέρα, το πήγα σε άλλο μηχανικό και και για 2 χρονιές περίπου απλά ξεβουλωνε το ψυγειακι. Μετά δε ξαναχρειαστηκε. Ζεσταίνει ακόμα κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.