Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
Johnny Best

Αλλαγή υγρών φρένων, διαδικασία;

Recommended Posts

Καλησπέρα. Για την αλλαγή των υγρών φρένων ποια προετοιμασία πρέπει να γίνει; Υπάρχει κάποια οδηγία ώστε να γίνει σωστά η εξαέρωση λόγω ABS ή με τον παραδοσιακό τρόπο; Η μαμά του τι κάνει, υπάρχει ειδικός εξοπλισμός; Να προσθέσω ότι λόγω αλλαγής των σωλήνων με αεροπορικού τύπου το κύκλωμα θα ανοίξει άρα δεν μιλάμε για μια απλή αντικατάσταση υγρών.

Συγχωρέσετε με αν έχει συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά δεν βρήκα κάτι πρόσφατο.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Φιλικά,

Γιάννης

Edited by Johnny Best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα. Η αλλαγή έγινε και η διαδικασία βρέθηκε και επιβεβαιώθηκε. Εάν δεν αδείασει το ABS η αλλαγή υγρών ή και σωλήνων άκρων παραμένει υπόθεση παραδοσιακής εξαέρωσης με το πεντάλ ή ποιο μοντέρνας, με την χρήση power bleeder (πχ. Sealey) εάν δεν υπάρχει διαθέσιμος άλλος φίλος, συνάδελφος κλπ.

Εαν αδειάσει το ABS τότε χρειάζεται ενεργοποίηση της αντλίας (η διαδικασία περιγράφεται στο RossTech) ώστε να εξαερώσει αυτόματα. Το υπόλοιπο κύκλωμα εξαερώνει με τους τροπους που είπα παραπάνω.

Πιστέψτε με, το εξάρτημα bleeder είναι όλα τα λεφτά! Κάνει την διαδικασία παιχνιδάκι και πολύ γρήγορη, ειδικά αν μιλάμε για αλλαγή υγρών.

Φιλικά,

Γιάννης 

Edited by Johnny Best
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα. Χρησιμοποίησα το Sealey VS820. Υπάρχει και στην Ελλάδα μέσω αντιπροσώπου των Sealey tools.

Απαραίτητο και το κλασικό μπουκαλάκι με το διάφανο σωληνάκι ώστε να βλέπουμε το υγρό που βγαίνει από τους εξαερωτήρες, αν αλλάζει χρώμα άρα ήλθε το καινούργιο και αν δεν έχει φυσαλίδες άρα έφυγε όλος ο αέρας.

Φιλικά,

Γιάννης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποσο κοστισε το εργαλειακι αυτο;

 

Κατα τα αλλα η διαδικασια ειναι η κλασσικη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερωτηση-απορία.

 

Το πεντάλ του φρένου πρεπει να πηγαίνει μεχρι τέρμα οταν το πατά κάποιος δυνατά (με ανοιχτο τον κινητηρα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι Γιαννη...δεν νομιζω να ειναι φυσιολογικο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα δικα μας γιαννη κατεβαινει αρκετα κάτω το πενταλ, το εχω παρατηρησει κιεγω. Τσεκάρισε όμως το κύκλωμα του σερβο μήπως χάνει καπου αερα απτην υποπιεση, εμενα εσφιξε το πενταλ και εφτιαξε το αρχικό δαγκωμα όταν βρηκα μικρο διαρροη στο κυκλωμα υποπιεσης .Υπόψιν η εξαέρωση στα δικά μας γινεται με το διακόπτη στο ON ώστε να δουλέυει η μοναδα του ABS αλλιως πάπαλα 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα δικα μας γιαννη κατεβαινει αρκετα κάτω το πενταλ, το εχω παρατηρησει κιεγω. Τσεκάρισε όμως το κύκλωμα του σερβο μήπως χάνει καπου αερα απτην υποπιεση, εμενα εσφιξε το πενταλ και εφτιαξε το αρχικό δαγκωμα όταν βρηκα μικρο διαρροη στο κυκλωμα υποπιεσης .Υπόψιν η εξαέρωση στα δικά μας γινεται με το διακόπτη στο ON ώστε να δουλέυει η μοναδα του ABS αλλιως πάπαλα

Πως βρηκες την διαρροη απο το κυκλωμα υποπιεσης του σερβο; Και εγω ψαχνω αλλα δεν την βρισκω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικά ηταν στο κομματι που συνδεει την υποπιεση με το τμημα που βρισκεται στον χωρο της μπαταριας προς το σερβο. Εκει υπαρχει μια συνδεση κουμπωτή την οποια πλεον εχω καταργησει γιατι μολις σηκωνε 2 μπαρ πεταγοταν η υποπίεση και έμενα απο σέρβο... ωραία πραγματα. πλεον τα εχω συνδεσει με ένα πλαστικο σωλήνα και εκει μου ειχε παρει μποσικα ο κολλιες .

Γενικά πολλά μαμα περιφερειακα δεν τα πάνε καλά με υψηλές πιέσεις και θέλουν είτε καταργηση , ειτε αντικατασταση 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω αναζητώ λεπτομέρειες για τα φρένα μας. 

Αλλαξα μονος τις δαγκανες και εκανα εξαέρωση με βοηθο την μεγαλη μου κορη αφου έβαλα και τις δυο δαγκάνες πανω.  Οταν πέρασα την 1η πάτησα το πενταλ για να σφίξει δύο με τρεις φόρες και ισως κατέβηκε πολύ η σταθμη του υγρου στο δοχειο. Έτσι υποπτεύομαι οτι μπορεί το κύκλωμα να πήρε αέρα. 

Το αμαξι το εκανα περιπου 140 χλμ σημερα με τα φρενα να μου φαινονται αρκετά μαλακά, θελει αρκετή διαδρομη στο πενταλ για να φρενάρει σχετικά έντονα, λογικά θελουν και στρωσιμο τα τακακια. Αναρωτιέμαι διάφορα και ψάχνω.

Αληθεια με τον διακοπτη στη θεση ΟΝ τι αλλάζει στην εξαέρωση;  Μιλάω για την κλασική πατα άσε κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολυ απλα δεν εξαερωνει χωρις την αντλια του abs σωστα. Εμενα μου κραταγε αερα φουλ,σε συνεργειο μου το ειπαν πως γινεται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή θέλει απλωςθτον διακόπτη στον on χωρίς φυσικά να δουλεύει ο κινητήρας;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο στα β6 ισχυει η γενικά σε ολα τα αουντι;;;;

 

Παντως δεν μπορω να καταλάβω την λογική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε εγώ. Ούτε το Elsawin αναφέρει κάτι τέτοιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή θέλει απλωςθτον διακόπτη στον on χωρίς φυσικά να δουλεύει ο κινητήρας;

εννοειται Γιαννη, και κάποιος από πάνω να προσθετει υγρα ώστε να μην κατεβει η σταθμη στο παγουρακι των υγρων φρενων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο στα β6 ισχυει η γενικά σε ολα τα αουντι;;;;

 

Παντως δεν μπορω να καταλάβω την λογική.

εμενα μονο έτσι εφυγε ο αερας απτο κυκλωμα , φοράω 8πιστονα rs4 b7 και δεν  ένιωθα καθόλου το αρχικο byte παροτι ειχα μαμα τακακια μπρος πίσω. Μολις έφτιαξα και την διαρροή στο σερβο πλεον φρεναρει με τη σκεψη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η διαρροή ειναι πιο πιθανο να εφταιγε. Η εξαερωση δεν επηρεάζεται απο την μοναδα abs.

 

Πραγματικά πρωτη φορα το ακουω. Μπορει να εχεις και δίκιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ομως ετσι γινεται , σιγα μην γραφονταν ολα στο elsawin. Τον ρωτησα κι εγω απο περιεργεια και μου ειπε ότι ο εγκλωβισμενος αερας δεν φευγει αν δεν ειναι ενεργοποιημενη η αντλια και όντως ετσι εγινε. Εμενα ειχε εγκλωβιστει μεγαλη ποσοτητα γιατι ειχα βαλει τα μπροστινα με αλλαγη και σε σωληνακια υψηλης και ειχα αδειασει ολο το κυκλωμα. Μολις εβαλα υγρα ο αερας εγκλωβιστηκε στο abs και δεν εφευγε ούτε με την χρηση ουτε με κλασσικη εξαερωση.

αυτο ειναι το κολπο , δοκιμαστε το να σφιξει το φρενο σας

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια σχετική ερωτηση και θα ηθελα καποια απαντηση γιατι θα τρελαθω!!

 

Αλλαξα λογω προβληματος το σερβο με την αντλια του φρενου και τωρα, αν και πριν ειχα ωραια αισθηση στο εργοστασιακα κατα τα υπολοιπα μερη φρενο,  το φρένο εχει σπογγωδη αισθηση και εαν επιμείνεις με δυναμη στο φρενο ενω βρισκεσαι στο ρελαντί το πεταλ κατεβαινει σιγα σιγα σχεδον μεχρι το πατωμα! Ο μαστορας ειπε οτι μαλλον πεσαμε σε ελαττωματικη αντλια και βαλαμε αλλη αντλια...παω να παρω το αμαξι και η συμπεριφορα του φρενου ειναι η ιδια!!!

Εξαερωση απ'οτι μου ειπε εγινε με τον κλασσικο τροπο και κατεληξε οτι το φρενο ετσι πρεπει να είναι...

Φυσικα δεν με ικανοποιησε η απαντηση του και τωρα ψαχνομαι τι μπορει να εχει γινει!! Για πειτε καμια λυση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά, κάπου έχει εγκλωβιστεί αέρας. Θεωρητικά πάλι, τα υγρά δεν συμπιέζονται εξ ου και η χρήση τους σε κυκλώματα φρένων. Υπάρχει διαδικασία που μέσα από το VCDS ανοίγεις τις βαλβίδες του ABS και κάνεις εξαέρωση ώστε τα υγρά να ρέουν ελεύθερα. Αυτό βέβαια είναι απαραίτητο όταν αλαχτεί το ABS. Στο (πρώην) δικό μου όταν άλλαξα τα υγρά μαζί μετα τις δαγκάνες και τα σωληνάκια δεν χρειάστηκε να γίνει. Με την παραδοσιακή μέθοδο έγινε κανονικά η εξαέρωση και όλα πήγα τέλεια. Το φρένο μετά είχε πάρα πολύ καλή αίσθηση. Ψάξε για την διαδικασια της AUDI μέσα από Service Buletin για αλλαγή υγρών ή αντλίας. Είναι πολύ συχνή εργασία.  

Τώρα, αν το πεντάλ πέφτει σταδιακά όσο το πατάς, τότε κάπου η πίεση του υγρού εκτονώνεται πράγμα μη επιθυμητό. Έβαλες γνήσια αντλία ή after market; Μήπως έκανες και άλλες εργασίες συνδιαστικά (τακάκια;) και η συμπεριφορά του είναι προσωρινή οπότε θα πρέπει να περιμένεις μερικά χιλιόμετρα; Αν το "τσαρουχώσεις" το φρένο, λειτουργεί το ABS;

Γιάννης

Edited by Johnny Best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση...και οι δυο αντλιες που μπηκαν ηταν γνησιες audi αλλα η δευτερη μεταχειρισμενη ενω δεν πραγματοποιηθηκαν αλλες εργασιες στο κυκλωμα των φρενων. Για το abs και εγω το διαβασα εκ των υστερων αλλα πηγα σημερα τελικα στην audi οπου ξαναλλαξα υγρα φρενων ωστε να γινει σωστη εξαερωση ομως δεν ηξεραν καποια διαδικασια για το abs...

 

Το φρενο τωρα εχει καλυτερη αισθηση αλλα εαν επιμείνω εξακολουθει να υποχωρει... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να πω, αυτό γίνεται μόνο άν υπάρχει διαρροή (θα έβλεπες την στάθμη να καταβαίνει) ή αν τα υγρά γυρίζουν πίσω στην αντλία δηλαδή διαρρέουν προς την θυρίδα εισαγωγής των υγρών από το δοχείο. Μπορείς να δοκιμάσεις την αντλία βάζοντας τάπα στην έξοδό της (καλύτερα λίγο πριν τα σωληνάκια μπουν στο ABS, το σπείρωμα είναι Μ10 νομίζω και μορείς να βρεις θηλυκά σε συνεργείο φρένων ή στα παλιά) και στα δύο κυκλώματα και πατώντας το πεντάλ. Αν η αντλία είναι προβληματική θα το καταλάβεις με το που το πεντάλ πέφτει σιγά σιγά. Βέβαια όλο αυτό θέλει πάλι εξαέρωση και υγρά αλλά θα ξεφύγεις από μια αμφιβολία για την αντλία.

Μια τελευταία ερώτηση, είπες άλλαξες το servo (υποβοήθηση κενού), μήπως υπάρχει τζόγος μεταξύ του άξονα-πεντάλ και του εμβόλου της αντλίας; Πόσο "νεκρή" διαδρομή έχει το πεντάλ; (την μετράμε με την μηχανή σβηστή ώστε να μην δουλεύει η υποβοήθηση). Εκεί πρέπει το πεντάλ να είναι "κούτσουρο", σαν πατάς μια πέτρα!

Γιάννης

Edited by Johnny Best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με σβηστη την μηχανη εχει κανονικα 3 πατηματα, οπου στο 3ο πατημα γινεται κουτσουρο, ενω η διαδρομη ειναι μικρη...οταν το βαζω μπροστα αλλαζει η συμπεριφορα, οπως περιγραφω στο προηγουμενο μηνυμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν φταίει η αντλία. Απλά στο όλο σύστημα υπάρχουν ανοχές που το κάνουν να είναι "μαλακό". Όταν πατάς το φρένο με διπλο-τριπλο πάτημα είναι καλύτερη η αίσθηση? Αν έχεις λίγο τραβηγμένο το χειρόφρενο, είναι καλύτερη η αίσθηση; Αν ναι τότε για κάποιο λόγο ενώ τα τακάκια απομακρίνονται από τους δίσκους (ελάχιστα, δεν φαίνονται με το μάτι) και το πρώτο πάτημα σπαταλιέται να ακουμπίσουν στους δίσκους. Αν δεν κάνω λάθος το δικό σου έχει floating δαγκάνες. Κοίτα οι οδηγοί να είναι καθαροί και ελαφρά γρασσαρισμένοι. Κοίτα αν τα τακάκια έχουν από πίσω ένα λαμάκι για να μην σφυρίζουν. Αυτό μπορεί δημιουργεί την αίσθηση που περγράφεις. Αν τα τακάκια είναι στο τέλος τους, τότε το υγρό στο κύκλωμα είναι περισσότερο άρα δίνει την αίσθηση του σφουγκαριού. Πολλές φορές παίζει ρόλο και η μάρκα ή η ποιότητα αυτών. Ακόμα κοίταξε για προβληματικά μαρκούτσια. Μήπως φουσκώνουν όταν πατάς φρένο οπότε η πίεση εκτονώνεται σε αυτά;  Να ξέρεις πάντως ότι ψάχνεις για μια λετομέρεια που δεν είναι εμφανής. Ακόμα η εμπειρία έχει δείξει ότι η αίσθηση των φρένων είναι άψογη μόνο με το αυτοκίνητο καινούργιο! Για έναν μαγικό λόγο όσο μεγαλώνει η ηλικία του τόσο αυτή η αίσθηση χαλάει. Μόνο αν θα προχωρήσεις σε αναβάθμιση (μεγαλύτεροι δίσκοι, περισσότερα έμβολα στις δαγκάνες) θα έχεις αυτό που ζητάς,  να φρενάρεις με την σκέψη και μόνο! Σου μιλάω εκ πείρας...

Γιάννης

Edited by Johnny Best
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.