Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
paan71

Ραγισμένη τουρμπίνα και κεφαλή

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα.

Έχω το εξής πρόβλημα:

Για ψυγείο πήγα σε ΤΤ με κινητήρα AUQ και προέκυψε ραγισμένη τουρμπίνα και κεφαλή (καπάκι).

Ψάχνω να βρω ανταλλακτικά και δεν βρίσκω εύκολα για κινητήρα AUQ.

Βρίσκω μια τουρμπίνα άριστη K03 (περιμένω το ταμπελάκι) και μια κεφαλή άριστη λέει ο φιλος κομπλέ αλλά από κινητήρα BAM.

Μπορεί κάποιος αν ξέρει να βοηθήσει αν αυτά θα μου κάνουν χωρίς άλλες αλλαγές;

Ο μηχανικός μου μου είπε να ψάξουμε συμβατότητα με τον αριθμό πλαισίου του δικού μου, αλλά έχω πάθει φρικη

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

θέλεις μόνο μεταχειρισμένη τουρμπίνα η ψάχνεις και καινούργια ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνω και για καινούρια αλλά και μτχ με όσο το δυνατόν λιγότερα χλμ και τσεκαρισμένη.

Κ03-052

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνω και για καινούρια αλλά και μτχ με όσο το δυνατόν λιγότερα χλμ και τσεκαρισμένη.

Κ03-052

η τουρμπίνα αυτή σταμάτησε να μπαίνει εδώ και πολύ καιρό πάνω σε αυτοκίνητα, οπότε δύσκολο να τη βρεις με λίγα χιλιόμετρα ή σε καλή κατάσταση (δυστυχώς).

Σκέψου ότι ο 20VT μπήκε για πρώτη φορά το 1998 (αν θυμάμαι καλά) και τελευταία φορά σε αμάξι το 2008 (ή 2007?) και σήμερα έχουμε 2017, δηλαδή μιλάμε ότι το νεότερο αμάξι που φοράει 20VT μοτέρ είναι 9 ετών και έχει κάνει τουλάχιστον 9*15.000km = 135.000km....

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχεις αποκλείσει το ενδεχόμενο να επισκευάσεις τη δική σου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εχω αποκλείσει την επισκευή.

δεν ξερω αν αξιζει (σαν αποτελεσμα μιλαω, αν ξερει καποιος, βοηθαει).

Όμως ο κινητήρας μου εχει ήδη 150.000 χλμ.

Η επισκευή στο μαντέμι μου είπαν στα 200 χώρις να ξέρω αν το κόστος θα σταματήσει εκεί.

Αν θέλει και επισκευή το κόστος παει στα 400.

Αυτός είναι ο λόγος που ψάχνω μτχ από κάποιον που άλλαξε την δική του για αναβάθμιση.

Πχ έχω βρει μία στα 250 που έχει ένα μικρό ράγισμα στον κ.λο (και που ο τύπος που κάνει τις επισκευές ισχυρίζεται ότι ίσως να μην δημιουργεί πρόβλημα.

Ένας αλλος, μου είπε οτι μπορει να μου βρειαπο Αγγλία με κόστος 330 και εγγύηση για δυο μήνες.

Θάλασσα.......

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θυμάμαι η επισκευή, δλδ η αντικατασταση στ μαντεμι είναι περίπου 150 (με ανταλλακτικο εμπορίου αλλά σωστό εμπορίου ) και αλλά 150 τα θρος. Μετά από αυτό θα έχεις ένα τούρμπο κυριολεκτικά καινούριο.

 

 

Και μην αρχίσουμε τις γνωστές χαζομάρες ότι μόνο το γνήσιο αντέχει.... Οκ αντέχει αλλά πόσο και πόσο κοστίζει. Λες και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά τα βάζουμε γνήσια Δλδ .

 

Εγώ ημιτασιον έβαλα το έκανα υβριδικό. Το σκίσει και πραγματικά αντέχει. Τώρα λίγο λιγότερο ή λίγο περισσότερο από το στοκ δεν ξέρω. Κάτι παρόμοιο βλέπω. Σε πιέσεις στις ίδιες δούλευα και το στοκ (κ04) τον τελευταίο καιρό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πρώτη πιθανότερη επιλογή μου θα είναι να πάω την δίκη μου σε κάποιον τουρμπινά, να μου την τσεκάρει και να μου πει την γνώμη του .

Αν έχει υπόψη του κάποιος εδώ στην Αθήνα κάποιον δοκιμασμένο μάστορα, θα το εκτιμούσα. Οι τιμές που ανέφερα είμαι τηλεφωνικές από το μαγαζί στις 3 γέφυρες.

Αν με την αλλαγή του μαντεμιού, δεν χρειαστεί κάτι άλλο, ίσως είναι η καλύτερη λύση.

Περιμένω μια απάντηση για την κεφαλή από auq και στην συνέχεια αν δεν πάει καλά το πράγμα, θα δω την λύση με την κεφαλή από BAM (ξαναρωτω αν έχει υπόψη του κάποιος αν έχουν διαφορά αυτές οι δυο κεφαλές).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από προτροπή και του μάστορα μου, αποφάσισα να προχωρήσω σε καινούριο μαντέμι και service ,στην τουρμπίνα μου. Η τουρμπίνα σύμφωνα με τον τουρμπομαατορα ηταν μια χαρά σχετικά με ότι έχουν δει τα μάτια του. Όμως καλό θα ήταν να της κάνω ένα service αφού την έβγαλα. Κατά την γνώμη του θα άντεχε ακόμα 10-20-30 χιλιάδες χλμ το μαντέμι της. Ανεξάρτητα αν θα το κρατήσω, είπα να το φτιάξω. Τώρα για κεφαλή θα προχωρήσω με την bam. Σε αναμονή.

 

Σε άλλο TT φίλου, το έχω πάρει δανεικό, εκανα σε μάστορα μία επιδιορθωση στο καντράν, ήταν σπασμένες οι βελόνες, και άλλαξα και την ασφαλειοθηκη της μπαταρίας καθώς μου ήταν λιωμένο το πλαστικό της ασφάλειας του abs.Την επόμενη μου το που προχώρησα 20 μ, μου βγάζει ένα τεράστιο κόκκινο σήμα για τα φρένα και έπαθα πανικο. Παρκάρισμα και συλλογισμος....

Το πήγα να μπεί στον εγκέφαλο και μου βγάζει ένα σκασμο σφαλματα όπου σύμφωνα με τον δικο μου, σχεδόν όλα είναι προβλημα στο ηλεκτρικό σύστημα και πρέπει να το παω σε ηλεκτρολόγο.

Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν μπορούσε να "μπεί" σε μία "4f: κεντρική ηλεκτρονική ασφαλειοθηκη 2".

Μέχρι να το πάω στον ηλεκτρολόγο, από βδομάδα, σας λέει τίποτα αυτό?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από προτροπή και του μάστορα μου, αποφάσισα να προχωρήσω σε καινούριο μαντέμι και service ,στην τουρμπίνα μου. Η τουρμπίνα σύμφωνα με τον τουρμπομαατορα ηταν μια χαρά σχετικά με ότι έχουν δει τα μάτια του. Όμως καλό θα ήταν να της κάνω ένα service αφού την έβγαλα. Κατά την γνώμη του θα άντεχε ακόμα 10-20-30 χιλιάδες χλμ το μαντέμι της. Ανεξάρτητα αν θα το κρατήσω,έχω πάθει τρελό ξενερωμα,είπα να το φτιάξω. Τώρα για κεφαλή θα προχωρήσω με την bam που έχω βρει αφού την πάω, πληρώσω, πρώτα σε ρεκτιφιε και πλανισμα. Σε αναμονή.

 

Σε άλλο TT φίλου, το έχω πάρει δανεικό, εκανα σε μάστορα μία επιδιορθωση στο καντράν, ήταν σπασμένες οι βελόνες, και άλλαξα και την ασφαλειοθηκη της μπαταρίας καθώς μου ήταν λιωμένο το πλαστικό της ασφάλειας του abs.Την επόμενη μου το που προχώρησα 20 μ, μου βγάζει ένα τεράστιο κόκκινο σήμα για τα φρένα και έπαθα πανικο. Παρκάρισμα και συλλογισμος....

Το πήγα να μπεί στον εγκέφαλο και μου βγάζει ένα σκασμο σφαλματα όπου σύμφωνα με τον δικο μου, σχεδόν όλα είναι προβλημα στο ηλεκτρικό σύστημα και πρέπει να το παω σε ηλεκτρολόγο.

Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν μπορούσε να "μπεί" σε μία "4f: κεντρική ηλεκτρονική ασφαλειοθηκη 2".

Μέχρι να το πάω στον ηλεκτρολόγο, από βδομάδα, σας λέει τίποτα αυτό?

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω τον πόνο μου........

Audi TT CABRIO mod 2001.

Τελικά ανακατασκεύασα την τουρμπινα, καινούριο μαντεμι και service και έβαλα την BAM κεφαλή.

Χρειάστηκαν 3-4 μέρες και αφού τα φτιάξαμε όλα, ξεκίνησα να το πάω στον ηλεκτρολογο γιατί δεν λειτουργούσε η ηλεκτρική οροφή.

Το άφησα γιατί ήταν Παρασκευή βράδυ και έπρεπε να κοιτάξει αν λειτουργεί ο διακόπτης που βρίσκεται πάνω στο παρμπρίζ ναι να δίνει εντολή ότι η κουκούλα είναι ανοικτή.

Την Δευτέρα μου σκάει το μαντάτο ότι όλα καλά πλην όμως ο εγκέφαλος άνεσης δεν δουλεύει.

Ψάχνω και βρίσκω μεταχειρισμένο με 100€ το παραλαμβάνω και τον πάω.

Τον βάζει πάνω και όλα καλά.

"Έχει υπόψη σου ότι μου άναψε ο κινητήρας και το vag δείχνει σαν να παίρνει από κάπου λίγο αέρα. Ίσως επειδή δεν είχε βενζίνη, βάλε κατοστάρα, βάλε καμμία κατοστη χλμ να δούμε αν είναι όλα οκ και αν φταίει αυτό".

Περνώ επιτέλους το κολοκύθι και ξεκινάω να το δώσω στην γυναίκα να κάνει το κομμάτι της.

Παει στην ξαδέρφη της και το βράδυ γυρνάει πίσω, όλα καλά.

Το πρωί το παίρνω και βλέπω ένα κοπάνησα από κάποιον καραγκιόζη που ξεπάρκαρε μου μου είχε κοπανήσει μαρσπιέ και καθρέφτη.

Καλή καρδιά, που λέει ο λόγος.

Ξανά άψε ο κίτρινος κινητήρας το γνωστό άγνωστο μνμ ρ0171, το έσβησα ξανά έβαλαν 100σταρα έβαλε;αλ και καθαριστικο, αιντε να δούμε.

Αφού όσο ήταν στο συνεργείο έληξε το ΚΤΕΟ, το παίρνω αν πάω να το περάσω.

Στον δρόμο δεν μου τράβαγε όπως φαντάζομαι θα έπρεπε αλλά λέω άσε να δούμε.

Να μην τα πολυλεω το αμάξι " δεν περνάει φίλε γιατί όλες οι μετρήσεις καυσαερίων είναι πάνω από το κανονικό, έλα σε έναν μήνα".

Πάω να φύγω, σκασμένος, και το αμάξι μόλις το έβαλα μπροστά έκανε σαν τρακτέρ στα τελευταία του.

Περνώ από τον δρόμο τον μάστορα και μου λέει φίλε έμεινες από πολλαπλασιαστή.

Με τα χίλια ζόρια, έφτασα συνεργείο και το παράτησα.

Μου άλλαξε πολλαπλασιαστή και ξανάαναψε ο κιτρινος κινητήρας.

"Ρε Ηλία τι του φταίει"

"Ανδρεα πάντως δεν παίρνει αέρα από πουθενά, πρέπει να ξαναπάει ηλεκτρολόγο να βρουμε τι είναι"

"Επειδή δεν τραβάει ρε φίλε ειδικά στην πρώτη, μήπως σου λέει κάτι?"

"Να τσεκάρει μήπως είναι ο αισθητήρας για τα πυρακια, γιατί αν έχει πρόβλημα, με το που ξεκινάς δεινά μνμ στον εγκέφαλο να αλλάξει το avance (????).

Την επόμενη έτρεχα και την μεθεπόμενη ρίχνει και ωραιότατη καταιγίδα.

Την

Επόμενη το απόγευμα με παίρνει η γυναίκα από τον δρόμο και μου λέει "δεν κλείνουν τελείως τα παράθυρα".

Το βράδυ γυρνάω από την δουλειά και δεν δούλευε ούτε το αυτόματο κλείδωμα ούτε η πλαφονιέρα, ούτε η οροφή και βεβαίως τα παράθυρα δεν ανέβαινα μέχρι πάνω.

Γα..ω την Audi και την Γερμανία σας και τα κολοκυθιά σας.

Την επόμενη το πρωί πάω στον ηλεκτρολόγο και το παρατάω.

Με παίρνει το απόγευμα και μου λέει " κάηκε ο εγκέφαλος άνεσης".

Ρε μη σου γ...σω.

Μου λέει "μην ψάξεις ακόμα μέχρι να βρούμε τι φταίει, θα κοιτάξω και τους αισθητήρες και μιλάμε."

Μιλάμε την επόμενη και μου λέει "παίρνει νερό από το παράθυρο, και όπως το βλέπω ίσως φταίει το μαφ για το πως τραβάει".

"Θα σου φέρω εγώ ένα άλλο που έχω (από το άλλο project, θα ανοίξω άλλο thread) να το δούμε".

Πάω την επόμενη το βάζουμε πάνω (το άλλο μαφ) μου λέει φαίνεται να πάει καλά, πάμε να το τρέξουμε λίγο με το vag πάνω να βλέπω μετρήσεις".

Πάμε να φύγουμε και μου λέει ξανά κάνει σαν να παίρνει αέρα σποραδικά, και μου έκανε σαν να κρατιέται σε ανέβασμα.

Του το παρατάω να το κοιτάξει.

Με παίρνει και που λέει, "φίλε δείχνει να μην ανοίγει η wastgate , αλλάζω τα να δω μήπως φταίει η ν75".

Ρε π...στη μου λέω, τι είναι αυτά τα γ..μωηλεκτρικα του.

Ούτε αυτό ήταν και τώρα περιμένω (από και ιδέα συναδέλφου) να ελέγξουμε τον αισθητήρα στροφών...........

 

Απλά ήθελα να τα πω κάπου, και επιειδη η γυναίκα μου δεν καταλαβαίνει, ο μάστορας τα έχει ακουστεί και κλαίει/γελάει μαζί με εμένα, τα μοιράστηκα μαζί σας.

 

Να είμαι ειλικρινής, τον πρώτο μήνα, μπουρδ..ο το ανέβαζα, μπου...ελο το κατέβαζα, όποτε τώρα το λέω το "μωρό" κάτι έχει (εκτός από μάτι, γιατί έχω βάλει τη πεθερά μου και το ξεματιαζει) μπας και με λυπηθεί και δουλέψει σωστά.

 

Υγ. Την ημέρα που έφευγα για το ΚΤΕΟ, βρήκα το έναν λάστιχο ξεφούσκωτο, όποτε πάω στο Βουλκανιζατέρ, και βρίσκει ότι τα λάστιχα είναι φαγωμένα από την μέσα μεριά, γιατί προφανως το αυτοκίνητο ήθελε ευθυγράμμιση και έβγαλε τα μπρος και τα έβαλε πίσω. Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή και από έξω φαίνονται καινούργια, του '15.

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απιστευτα....

 

Τι να πω τωρα...περαστικα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήμαρτον! Αν κολλήσεις κάπου και θες βοήθεια στείλε κανα μήνυμα.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αδερφέ πάνε κάνε κι ένα ευχέλαιο .... ποτέ δεν ξέρεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω τον πόνο μου........

Audi TT CABRIO mod 2001.

Τελικά ανακατασκεύασα την τουρμπινα, καινούριο μαντεμι και service και έβαλα την BAM κεφαλή.

Χρειάστηκαν 3-4 μέρες και αφού τα φτιάξαμε όλα, ξεκίνησα να το πάω στον ηλεκτρολογο γιατί δεν λειτουργούσε η ηλεκτρική οροφή.

Το άφησα γιατί ήταν Παρασκευή βράδυ και έπρεπε να κοιτάξει αν λειτουργεί ο διακόπτης που βρίσκεται πάνω στο παρμπρίζ ναι να δίνει εντολή ότι η κουκούλα είναι ανοικτή.

Την Δευτέρα μου σκάει το μαντάτο ότι όλα καλά πλην όμως ο εγκέφαλος άνεσης δεν δουλεύει.

Ψάχνω και βρίσκω μεταχειρισμένο με 100€ το παραλαμβάνω και τον πάω.

Τον βάζει πάνω και όλα καλά.

"Έχει υπόψη σου ότι μου άναψε ο κινητήρας και το vag δείχνει σαν να παίρνει από κάπου λίγο αέρα. Ίσως επειδή δεν είχε βενζίνη, βάλε κατοστάρα, βάλε καμμία κατοστη χλμ να δούμε αν είναι όλα οκ και αν φταίει αυτό".

Περνώ επιτέλους το κολοκύθι και ξεκινάω να το δώσω στην γυναίκα να κάνει το κομμάτι της.

Παει στην ξαδέρφη της και το βράδυ γυρνάει πίσω, όλα καλά.

Το πρωί το παίρνω και βλέπω ένα κοπάνησα από κάποιον καραγκιόζη που ξεπάρκαρε μου μου είχε κοπανήσει μαρσπιέ και καθρέφτη.

Καλή καρδιά, που λέει ο λόγος.

Ξανά άψε ο κίτρινος κινητήρας το γνωστό άγνωστο μνμ ρ0171, το έσβησα ξανά έβαλαν 100σταρα έβαλε;αλ και καθαριστικο, αιντε να δούμε.

Αφού όσο ήταν στο συνεργείο έληξε το ΚΤΕΟ, το παίρνω αν πάω να το περάσω.

Στον δρόμο δεν μου τράβαγε όπως φαντάζομαι θα έπρεπε αλλά λέω άσε να δούμε.

Να μην τα πολυλεω το αμάξι " δεν περνάει φίλε γιατί όλες οι μετρήσεις καυσαερίων είναι πάνω από το κανονικό, έλα σε έναν μήνα".

Πάω να φύγω, σκασμένος, και το αμάξι μόλις το έβαλα μπροστά έκανε σαν τρακτέρ στα τελευταία του.

Περνώ από τον δρόμο τον μάστορα και μου λέει φίλε έμεινες από πολλαπλασιαστή.

Με τα χίλια ζόρια, έφτασα συνεργείο και το παράτησα.

Μου άλλαξε πολλαπλασιαστή και ξανάαναψε ο κιτρινος κινητήρας.

"Ρε Ηλία τι του φταίει"

"Ανδρεα πάντως δεν παίρνει αέρα από πουθενά, πρέπει να ξαναπάει ηλεκτρολόγο να βρουμε τι είναι"

"Επειδή δεν τραβάει ρε φίλε ειδικά στην πρώτη, μήπως σου λέει κάτι?"

"Να τσεκάρει μήπως είναι ο αισθητήρας για τα πυρακια, γιατί αν έχει πρόβλημα, με το που ξεκινάς δεινά μνμ στον εγκέφαλο να αλλάξει το avance (????).

Την επόμενη έτρεχα και την μεθεπόμενη ρίχνει και ωραιότατη καταιγίδα.

Την

Επόμενη το απόγευμα με παίρνει η γυναίκα από τον δρόμο και μου λέει "δεν κλείνουν τελείως τα παράθυρα".

Το βράδυ γυρνάω από την δουλειά και δεν δούλευε ούτε το αυτόματο κλείδωμα ούτε η πλαφονιέρα, ούτε η οροφή και βεβαίως τα παράθυρα δεν ανέβαινα μέχρι πάνω.

Γα..ω την Audi και την Γερμανία σας και τα κολοκυθιά σας.

Την επόμενη το πρωί πάω στον ηλεκτρολόγο και το παρατάω.

Με παίρνει το απόγευμα και μου λέει " κάηκε ο εγκέφαλος άνεσης".

Ρε μη σου γ...σω.

Μου λέει "μην ψάξεις ακόμα μέχρι να βρούμε τι φταίει, θα κοιτάξω και τους αισθητήρες και μιλάμε."

Μιλάμε την επόμενη και μου λέει "παίρνει νερό από το παράθυρο, και όπως το βλέπω ίσως φταίει το μαφ για το πως τραβάει".

"Θα σου φέρω εγώ ένα άλλο που έχω (από το άλλο project, θα ανοίξω άλλο thread) να το δούμε".

Πάω την επόμενη το βάζουμε πάνω (το άλλο μαφ) μου λέει φαίνεται να πάει καλά, πάμε να το τρέξουμε λίγο με το vag πάνω να βλέπω μετρήσεις".

Πάμε να φύγουμε και μου λέει ξανά κάνει σαν να παίρνει αέρα σποραδικά, και μου έκανε σαν να κρατιέται σε ανέβασμα.

Του το παρατάω να το κοιτάξει.

Με παίρνει και που λέει, "φίλε δείχνει να μην ανοίγει η wastgate , αλλάζω τα να δω μήπως φταίει η ν75".

Ρε π...στη μου λέω, τι είναι αυτά τα γ..μωηλεκτρικα του.

Ούτε αυτό ήταν και τώρα περιμένω (από και ιδέα συναδέλφου) να ελέγξουμε τον αισθητήρα στροφών...........

 

Απλά ήθελα να τα πω κάπου, και επιειδη η γυναίκα μου δεν καταλαβαίνει, ο μάστορας τα έχει ακουστεί και κλαίει/γελάει μαζί με εμένα, τα μοιράστηκα μαζί σας.

 

Να είμαι ειλικρινής, τον πρώτο μήνα, μπουρδ..ο το ανέβαζα, μπου...ελο το κατέβαζα, όποτε τώρα το λέω το "μωρό" κάτι έχει (εκτός από μάτι, γιατί έχω βάλει τη πεθερά μου και το ξεματιαζει) μπας και με λυπηθεί και δουλέψει σωστά.

 

Υγ. Την ημέρα που έφευγα για το ΚΤΕΟ, βρήκα το έναν λάστιχο ξεφούσκωτο, όποτε πάω στο Βουλκανιζατέρ, και βρίσκει ότι τα λάστιχα είναι φαγωμένα από την μέσα μεριά, γιατί προφανως το αυτοκίνητο ήθελε ευθυγράμμιση και έβγαλε τα μπρος και τα έβαλε πίσω. Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή και από έξω φαίνονται καινούργια, του '15.

Πάμε στα "απλά".

Πήγαινε στο συνεργείο και πες του να σου κάνει τεστ πίεσης. Δηλαδή τάπωσε τη σωλήνα μετά την τουρμπίνα και βγάλε και τη σωλήνα που κουμπώνει στην πεταλούδα και πρέσαρε με αέρα (2+bar) να δεις αν χάνει από κάπου. Αν χάνει. τότε ρουφάει ή χάνει αέρα (ανάλογα αν είσαι σε πίεση ή υποπίεση όταν πατάς το γκάζι λίγο ή πολύ), ο αισθητήρας λ βλέπει άλλα μείγματα από αυτά που περιμένει (πιο φτωχό ή πιο πλούσιο), διορθώνει τα μείγματα με βάση τον "λ" και έτσι ο εγκέφαλος σου βγάζει το γνωστό ρ0171 (maf impulse signal = πιστεύει οτι ο maf σου έχει χαλάσει και θέλει αλλαγή).

 

Αν όλα πάνε καλά στο τεστ αυτό, κοίταξε μήπως χάνεις πολύ λίγο λάδια (ή και πολύ) από τη φλάτζα του βολάν.

Από εκεί τραβάει αέρα όταν είναι σε υποπίεση (το τούρμπο) και μέσω των αναθυμιάσεων λαδιών φέρνει τον επιπλεον αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης. Μετά από τον "λ" βλέπει ο εγκέφαλος ότι έχει παραπάνω αέρα και διόρθωνε το μείγμα. Ο maf όμως μετρούσε λιγότερο, άρα ο εγκέφαλος πιστεύει ότι ο maf τα έκλασε (εξού και το p0171 = maf impulse signal).

 

Αυτά. Αν και θεωρώ ότι ο μηχανικός σου θα έπρεπε να τα έχει τσεκάρει αυτά πριν σου αρχίσει τα "είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα".... Τέλοσπάντων.

 

Για τα υπόλοιπα ηλεκτρολογικά, δεν έχω εικόνα...

Πάντως να έχεις μία ιδέα, όταν αλλάζεις εγκέφαλο στο αμάξι (άνεσης?ηλεκτρονικών?μηχανής?) θα πρέπει να του περάσεις τη σωστή κωδικοποίηση για τον εξοπλισμό και το είδος του αυτοκινήτου που κούμπωσε πάνω. Επίσης θα πρέπει να κάνεις match ΄νέο εγκέφαλο με τον εγκέφαλο CAN-BUS ώστε να του πεις ότι "κοίταξε, αυτός είναι ο νέος εγκέφαλος ΤΑΔΕ". Υποθέτω βέβαια ότι ο ηλεκτρολόγος τα έκανε αυτά και δεν κούμπωσε στο κουτουρού τον εγκέφαλο άνεσης. Ε?

Edited by Kavouras
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kavouras,

 

"Γιατρέ" μου θα τα μεταφέρω αυτά που λες στον ηλεκτρολόγο και στον μηχανικό.

Το πρόβλημα με την ένδειξη ξεκίνησε πριν αλλάξω τον πρώτο εγκέφαλο άνεσης.

Αέρα δεν έδειχνε να παίρνει από πουθενά καθώς ελέγξανε και με ταπωμα αλλά και όλα όσα λες και οι δυο.

Τώρα η τελευταία ελπίδα είναι ο αισθητήρας για τα πυρακια που θα δοκιμάσουμε αύριο συν αν δεν πάει αυτό καλά, να κοιτάξει αν ο καταλύτης έχει πρόβλημα (μάλλον απίθανο γιατί θα είχε αλλά σύμπτωματα από "πίσω").

Πλέον το έχω ρίξει στην πλάκα.

Το αμάξι το έχω αγοράσει δυο μισή μήνες και τους δυο είναι μέσα σε συνεργείο, χωριά τα μετρητά που έχω σκάσει.

Ευτυχώς μου έχει δώσει ο πατέρας μου ένα ξεθωριασμένο atos και κινούμαι με αξιοπρέπεια!!!

Το εννοώ.

 

Αύριο πρέπει να τελειώσει αυτό το παραμύθι, καθώς λήγει και το προσωρινό ΚΤΕΟ (όλα τα είχε η Μαριολη....).

 

Υ.γ. Μαζί με όλα τα αλλά ψαξαμε αν είχε πρόβλημα και η σκαστρα, αλλά δεν είχε.

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kavouras" όλα όσα μου είπες τα έχει ήδη κάνει και μου είπε ότι ειδικά το δεύτερο (φλάτζα βολάν) δεν συμβαίνει στο δικό μου αλλά στα TFSI.

 

Ούτε ο knock sensor είναι!!!!

 

Ο εγκέφαλος δίνει πρόβλημα στον knock sensor αλλά τίποτα.

Η πίεση δεν ανεβαίνει πάνω από 0,6!!

Σύμφωνα με τον Βασίλη (ηλεκτρολόγο) θα πρέπει να ψάξουμε όλη την καλωδίωση από εγκέφαλο μέχρι αισθητήρα, "έχουν αρχίσει να στερεύουν οι προτάσεις πια" μου λέει.

Τεσπα.

Μια σκέψη που μου έριξε φίλος είναι να δω μήπως έχει μείνει κάποιο παξιμάδι να μην έχει σφίξει καλά κατά την επισκευή τουρμπίνας και κεφαλής.

Αϊντε να δούμε.

Αυτό το αμάξι έχει γίνει πρόβλημα για πολύ δυνατούς, όχι απλά δυνατούς, λύτες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kavouras" όλα όσα μου είπες τα έχει ήδη κάνει και μου είπε ότι ειδικά το δεύτερο (φλάτζα βολάν) δεν συμβαίνει στο δικό μου αλλά στα TFSI.

 

Ούτε ο knock sensor είναι!!!!

 

Ο εγκέφαλος δίνει πρόβλημα στον knock sensor αλλά τίποτα.

Η πίεση δεν ανεβαίνει πάνω από 0,6!!

Σύμφωνα με τον Βασίλη (ηλεκτρολόγο) θα πρέπει να ψάξουμε όλη την καλωδίωση από εγκέφαλο μέχρι αισθητήρα, "έχουν αρχίσει να στερεύουν οι προτάσεις πια" μου λέει.

Τεσπα.

Μια σκέψη που μου έριξε φίλος είναι να δω μήπως έχει μείνει κάποιο παξιμάδι να μην έχει σφίξει καλά κατά την επισκευή τουρμπίνας και κεφαλής.

Αϊντε να δούμε.

Αυτό το αμάξι έχει γίνει πρόβλημα για πολύ δυνατούς, όχι απλά δυνατούς, λύτες.

προσωπικά δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάτι άλλο χωρίς να έχω τσεκάρει το αμάξι από κοντά μόνος μου σε κάποιο αναβατόριο.

 

Βλακεία ερώτηση, αλλά ας τη ρίξω στο τραπέζι: το πρόγραμμα δουλεύει σωστά έτσι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kavouras" όλα όσα μου είπες τα έχει ήδη κάνει και μου είπε ότι ειδικά το δεύτερο (φλάτζα βολάν) δεν συμβαίνει στο δικό μου αλλά στα TFSI.

 

Ούτε ο knock sensor είναι!!!!

 

Ο εγκέφαλος δίνει πρόβλημα στον knock sensor αλλά τίποτα.

Η πίεση δεν ανεβαίνει πάνω από 0,6!!

Σύμφωνα με τον Βασίλη (ηλεκτρολόγο) θα πρέπει να ψάξουμε όλη την καλωδίωση από εγκέφαλο μέχρι αισθητήρα, "έχουν αρχίσει να στερεύουν οι προτάσεις πια" μου λέει.

Τεσπα.

Μια σκέψη που μου έριξε φίλος είναι να δω μήπως έχει μείνει κάποιο παξιμάδι να μην έχει σφίξει καλά κατά την επισκευή τουρμπίνας και κεφαλής.

Αϊντε να δούμε.

Αυτό το αμάξι έχει γίνει πρόβλημα για πολύ δυνατούς, όχι απλά δυνατούς, λύτες.

 

Δεν έχει κανέναν εγκέφαλο spare για δοκιμή; Σε κάποιες περιπτώσεις, οι εγκέφαλοι αν έχουν θέμα, κάνουν τα δικά τους.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχει κανέναν εγκέφαλο spare για δοκιμή; Σε κάποιες περιπτώσεις, οι εγκέφαλοι αν έχουν θέμα, κάνουν τα δικά τους.

 

 

Δημήτρης

προσωπικά δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάτι άλλο χωρίς να έχω τσεκάρει το αμάξι από κοντά μόνος μου σε κάποιο αναβατόριο.

 

Βλακεία ερώτηση, αλλά ας τη ρίξω στο τραπέζι: το πρόγραμμα δουλεύει σωστά έτσι?

Μόλις γύρισα από το συνεργείο:

Παξιμάδια όλα εντάξει.

Τσέκαραμε και την καλωδίωση προς τον knock sensor, γείωση κλπ, και δεν έχει θέμα.

Θα το ανεβάσει σήμερα αύριο να ψάξει όλη την εξάτμιση μήπως υπάρχει κάποια τρύπα (;) και να μετρήσει θερμοκρασίες στον καταλύτη να δούμε αν έχει πρόβλημα.

Μου είπε ότι δίνει ψηλά νούμερα στο μονοξείδιο και δεν ξέρουμε αν οφείλεται στον καταλύτη ή στο ότι δείχνει να παίρνει αέρα από κάπου (που δεν το βρίσκουμε πουθενά).

Τώρα, το σφάλμα που δίνει είναι το p0327 (αισθητήρας κρούσης 1, σήμα πολύ μικρό, στατικά).

Φοβάμαι μήπως είναι ecm /pcm που κάπου διάβασα.

Αν έχει θέμα και ο εγκέφαλος, την γα...σαμε.

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακεφαλαίωση.

Αυτά που έχουν γίνει μέχρι στιγμής είναι τα εξής:

Το παίρνω στα χέρια μου από το πλοίο από Ρόδο

Βλέπω ότι δεν δουλεύει η ηλεκτρική οροφή.

Το πλένω το κάνω μια βόλτα και βλέπω (elm Bluetooth) ότι ανεβάζει θερμοκρασία στους 115.

Το πάω στο συνεργείο και βρίσκουμε τρύπιο το ψυγείο.

Παραγγέλνουμε καινούριο και αλλαζουμε και την τραβέρσα που ήταν χάλια (από παλιότερο κοπάνημα προφανώς)

Αλλάζουμε και το ψυγείο του aircondition, ούτε θυμάμαι γιατι, και αλλάζουμε και δίσκους μπροστά.

Το βγάζει βόλτα και η θερμοκρασία ανεβαίνει όποτε πάμε για κεφαλή.

Βρίσκουμε και την τουρμπίνα με ράγισμα.

Αλλάζω μαντεμι, κάνω service την τουρμπίνα, καινούργιες φλατζες και καπάκι από ΒΑΜ κινητήρα.

Όλα cool, το παίρνω μου λέει να το ξαναδούμε μετά από καμμία 200αρια χλμ πως πάει από λάδια να το "στρώσω στην αρχή και να μην το τσιτωσω αμεςα" και το πάω στον ηλεκτρολόγο να δούμε την Κουκούλα.

Αφού βρίσκουμε ότι είναι εγκέφαλος άνεσης, παίρνω έναν το βάζουμε και όλα καλά.

Πριν φύγουμε τσεκάρει πάλι με το vag και ούτε λέει ότι δείχνει να έχει μικρό πρόβλημα το μίγμα και να βάλω 100ες βενζίνες, βάζω και καθαριστικο.

Μετά από 1 βδομάδα που άναψε και το κίτρινο λαμπάκι (p0171 που το έσβησα μπας και φταίει η βενζίνη) πάω να το περάσω ΚΤΕΟ, βρίσκω τα λάστιχα φαγωμένα από μέσα, και κατεβαίνω για το ΚΤΕΟ.

Περιμένω να παραλάβω και έρχεται το παλικάρι και μου λέει φίλε δεν παεναμε με τη καμμία, τρέλα καυσαέρια.

Πάω να το πάρω από το πάρκινγκ και το αμάξι τρέμει σαν τρελό.

Ανεβαίνω στο συνεργείο και μου λέει ο μάστορας,πολλλαπλασιαστης, όποτε αλλάζει τον έναν (δεν χρειάζεται να αλλάξεις ζευγάρι μου λέει, αυτά είναι αστικοί μύθοι).

Παίρνω το αμάξι, βρέχει το βράδυ και το επόμενο απόγευμα, δεν δουλεύει τίποτα καθώς όπως αποδείχθηκε ξαναματακαηκε ο άνεσης.

Πίσω στον ηλεκτρολόγο, βρίσκουμε ότι μπάζει νερο από το πίσω παράθυρο, "μεχρι να το φτιάξεις μην βάλεις άλλον εγκέφαλο", και παλεύουμε να λύσουμε το σφάλμα που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να "τραβήξει".

Αυτά στα ξεκινήματα καθώς το αμάξι στην εθνική ανέβαζε μια χαρά.

Έχουμε ελέγξει μέχρι τώρα, πολλαπλασιαστές (δοκιμαςαμε άλλη τετράδα) maf, σκαστρα, wastgate, N75, σφίξιματα τουρμπίνας, "πυροκροτητή" (αισθητήρα κρουσης) όπως τον λέω και την καλωδίωση του, αιςθητηρα Λάμδα και μου μένει καταλύτης ίσως σπιράλ και από ότι διαβάζω ECM/PCM.

Παιδια όσα έμαθα αυτό τον καιρό είναι "αξία ανεκτίμητη" αλλά και καλοπληρωμένη.

Για 8n ξεκίνησα αλλά θα φτάσω (όπως πάει με οςα έχω δώσει) το 8j.

Τώρα που τα γράφω θυμήθηκα ότι το αμάξι έχει αλλαγμένο τελικό ((4 μπουκες) αλλά δεν νομίζω να επηρεάζει κάπου αν και του το υπέδειξα στις αρχές και μου είπε ο μαςτορας ότι όλα είναι ΟΚ.

 

Διάβασα και στο shoutbox ότι το καλοκαίρι πέφτουν και τα άλογα, όχι ότι τα βλέπω όλα αλλά λέμε τώρα, όποτε:

Vamos muchachos.

Edited by paan71
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι πιθανοτατα  ηλεκτρικό το ζητημα ,εφοσον εχει τραβηξει υγρασιες θέλουν ανοιγμα μια μια οι φυσες και ψεκασμό με ειδικό σπρευ για ηλκετρολογικες επαφες . 

εχω πάντα ένα μεσα στο ντουλαπάκι και περναω του μοτερ και των πολλπλασιαστων - μπεκ. 

Μακαρι να  ειναι όντως ο εγκεφαλος το προβλημα, τον αλλαζεις και τελέιωσες , θέλει βεβαια κωδικοποίηση για το immobilizer.

Edited by mariosA4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καινούρια πράγματα:

Τον πήρα το πρωί και του είπα να τσεκαρει και την egr που διάβασα ότι υπάρχει περίπτωση να βγάλει p0327.

Με παίρνει πριν από 1 ώρα και μου λέει, "το άφησα να δουλέψει στο ρελαντί και μετά από 5-10 λεπτά ανέβασε 115°, και του λείπει 1λιτρο νερό".

Μίλησε με την μηχανικό μου που άλλαξε κεφαλή και κοιτάξανε αν έχει νερό στα μπουζί αλλά δεν είδαν κάτι.

Αυτό δείχνει ότι δεν έχει ραγίσει η κεφαλή, είπε.

Δείχνει να τρέχει λίγο νερό από κάτω από τον κολιέ αλλά μου λέει αυτό είναι φυσιολογικό.

Υδρατμοί.

 

Αύριο θα το πρεσάρει μήπως και δει από που τρέχει......

Έχει φρικάρει και αυτός μαζί με εμένα.

Το βλέπω το "κοτέτσι" να έρχεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοστατη τσεκαρατε-αλλαξατε να φανταστω?

Βεντιλατερ κ.λ.π δουλευουν σωστα?

Παντως μπορει να εχει θεματα το αυτοκινητο αλλα ΤΤ 20vt και να το παλευουν τοσο και να μην το βγαζουν και ακρη?εμπλεξες με λαθος μαστορια!

Φιλικα παντα και καλα ξεμπερδεματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοστάτη νομίζω έχουν αλλάξει.

Πρεσάρε χθες και έσκασε ένα σωληνάκι διακλαδωτηρας το οποίο περίμενε το απόγευμα να του το φέρουν γιατί μαλλον ήταν παλιό και ξεραμένο.

Μου είπε ο άνθρωπος "Ανδρέα πρέπει να το πας πίσω στον μηχανικό γιατί εγώ είμαι ηλεκτρολόγος και ξεπερνάω τα όρια μου με αυτά". Θα γυρίσει πάλι πίσω στον μάστορα που του έχω τρελή εμπιστοσύνη τόσα χρόνια και ελπίζω να το βρούμε.

Edited by paan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.