Jump to content

ΦΡΕΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ


Recommended Posts

Αυτα που γράφει ο Στέφανος είναι τα φρένα που έβαλα.

Δεν είμαι κάφτης, δεν είχα πρόβλημα με τα μαμά φρένα, ίσα ίσα που τα θεωρούσα τούμπανο, τα έβαλα μόνο για λόγους εμφάνισης.

Αντιμετωπισα τα γνωστά προβλήματα όπως σε κάθε αλλαγή που κάνω άλλωστε :)

Η ζάντα μου έπρεπε να βγει ποιο έξω για να χωρέσουν, μπήκαν προσθήκες και έγινα 17-22, φάρδυνα και τουμπάνιασα, ήταν κάτι που ήθελα να κάνω έτσι κι αλλιώς οπότε μου βγήκε σε καλό, σωληνάκια υψηλής φτιάχτηκαν χειροποίητα.

Πριν λίγο έκανα ταξιδάκι 400 χλμ, σίγουρα η διαφορά ήταν  εμφανής με την πρώτη βόλτα που έκανα, πράγματα που με φόβιζαν όπως τρέμουλο , απότομο άρπαγμα δαγκάνας ευτυχώς δεν υπάρχουν.

 

Ευχαριστω και δημοσιά τον PanA4 και τον  Χρήστος Dolbi .

 

Μεγειές! Για μένα η έλλειψη του αρχικού δαγκώματος που λες είναι μειονέκτημα και ήταν και ο βασικός λόγος που μπήκα στη διαδικασία αλλαγής φρένων. Τακάκι τι έβαλες?

Link to comment
Share on other sites

Μεγειές! Για μένα η έλλειψη του αρχικού δαγκώματος που λες είναι μειονέκτημα και ήταν και ο βασικός λόγος που μπήκα στη διαδικασία αλλαγής φρένων. Τακάκι τι έβαλες?

 

Ευχαριστώ.

Εγω εννοώ ότι το φρένο έπιανε ομαλά όπως  με τα μαμά και δεν χρειάστηκε να τα συνηθίσω, τα έχω δει μόνο σε νορμάλ οδήγηση χθες και με πολύ βροχή.

Εσυ μιλάς για extreme οδήγηση, έφτανες σε πέταλο πχ και δεν σε άκουγε όπως θα ήθελες ;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γενικά είμαι φίλος του δυνατού αρχικού δαγκώματος που εξελίσσεται σε προοδευτικότητα. Δυστυχώς ούτε τα μαμά ούτε τα 2πίστονα έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Ίσως ευθύνονται και τα τακάκια σε μεγάλο βαθμό αλλά γενικά στην πλειοψηφία των Audi που έχω οδηγήσει (και είναι από Α1 diesel μέχρι S8) δεν το έχω πετύχει αυτό. Σε δύναμη και αποτελεσματικότητα πάντως είναι ικανοποιητικά, δεν έχω παράπονο. Μακάρι να υπήρχαν περισσότερες επιλογές και σε τακάκια γιατί για την ώρα τη βγάζω με τα Remsa των 45€.

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικα Κώστα,πολύ πιο όμορφα. Καλά πατήματα !

 

Βάλε και μια φωτογραφία από πίσω - μπρος για να δούμε πόσο πιο τούμπανο δείχνει από τους αποστάτες.

Qn3jqMB.jpgZtLw1Cu.jpgkzd1S1C.jpg73QmRe3.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, θέλω να βάλω τις πίσω δισκόπλακες 330 αεριζόμενες.

 

Κάπου είδα ότι οι δαγκάνες δεν χρειάζονται αλλαγή απλά θέλει βάσεις και το μεγαλύτερο τακάκι για να ταιριάζει στο μεγαλύτερο δίσκο, εμένα μου φάνηκε περίεργο, ισχύει ή είναι βλακεία?

 

Για δάγκωμα εγώ προτιμώ κεραμικά τακάκια, πάντως τώρα κάνω ένα πείραμα με κάτι εντελώς άγνωστα, αλλά προς το παρών πολύ καλά αποτελέσματα.

 

Πίσω έχω βάλει ATE ceramic.

 

Φυσικά όταν υπάρχει καλύτερο δάγκωμα και καλύτερη δύναμη, υπάρχει και περισσότερη φθορά στις δισκόπλακες.

 

Για την αίσθηση παίζει μεγάλο ρόλο και να έχετε φρέσκα υγρά και πολύ σωστή εξαέρωση.

Edited by Chris1967
Link to comment
Share on other sites

 

 

Καλοριζικα Κώστα,πολύ πιο όμορφα. Καλά πατήματα !

 

Βάλε και μια φωτογραφία από πίσω - μπρος για να δούμε πόσο πιο τούμπανο δείχνει από τους αποστάτες.

Qn3jqMB.jpgZtLw1Cu.jpgkzd1S1C.jpg73QmRe3.jpg

Ήταν που ήταν όμορφη η audara , τώρα έχει γίνει @@@@@αρα.. !!!!

 

Πολύ ωραίες μπούκες !

 

Πολύ καλό Κώστα, να το χαίρεσαι !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, θέλω να βάλω τις πίσω δισκόπλακες 330 αεριζόμενες.

 

Κάπου είδα ότι οι δαγκάνες δεν χρειάζονται αλλαγή απλά θέλει βάσεις και το μεγαλύτερο τακάκι για να ταιριάζει στο μεγαλύτερο δίσκο, εμένα μου φάνηκε περίεργο, ισχύει ή είναι βλακεία?

 

Για δάγκωμα εγώ προτιμώ κεραμικά τακάκια, πάντως τώρα κάνω ένα πείραμα με κάτι εντελώς άγνωστα, αλλά προς το παρών πολύ καλά αποτελέσματα.

 

Πίσω έχω βάλει ATE ceramic.

 

Φυσικά όταν υπάρχει καλύτερο δάγκωμα και καλύτερη δύναμη, υπάρχει και περισσότερη φθορά στις δισκόπλακες.

 

Για την αίσθηση παίζει μεγάλο ρόλο και να έχετε φρέσκα υγρά και πολύ σωστή εξαέρωση.

Τα τακάκια ειναι ακριβώς ίδια!

Οι δίσκοι ειναι πιο χοντροί καθώς ειναι αεριζόμενοι.

Θεωρητικά μιλώντας με τον φρένα μου μου είχε πει πως θα μπορούσε να παίξει με μια απλή αλλαγη βάσης.

Αν θυμάμαι καλά ο Giogio είχε βάλει μεγαλύτερους δίσκους με φτιαχτές βάσεις και δίσκους απο insignia. Δες τη σελίδα με το project του μήπως πάρεις ιδέες!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ!! Θέλω όμως ΟΕΜ λύση όχι φτιαχτά.

 

Οι πίσω δίσκοι του S5 (330 αεριζόμενοι) έχουν άλλο μουαγιέ? ή θα ταιριάξουν και στο Α5? 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ!! Θέλω όμως ΟΕΜ λύση όχι φτιαχτά.

 

Οι πίσω δίσκοι του S5 (330 αεριζόμενοι) έχουν άλλο μουαγιέ? ή θα ταιριάξουν και στο Α5?

 

Ταιριάζουν ακριβώς φίλε μου. Κ εγώ ενώ είχα oem A4 b8 120hp έβαλα 330 πίσω.... ;-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για την μετατροπή σε πίσω αεριζόμενα δυστυχώς δεν αρκούν μόνο βάσεις για τις υπάρχουσες δαγκάνες. Τα 330 θέλουν το δικό τους σετ βάσεις-δαγκάνες-μοτέρ χειρόφρενου (με επιφύλαξη αυτό) και το μόνο που μένει ίδιο με τους συμπαγείς δίσκους είναι τα τακάκια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είναι ένα θέμα που υπάρχει διχογνωμία (έχω λάβει και κάποια πμ).

 

Όταν μπει το νέο έτος και προχωρήσω στην αλλαγή, θα ενημερώσω στο νήμα με την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου τι ακριβώς χρειάστηκε.

 

Καλές γιορτές σε όλους εύχομαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Διχογνωμία ακριβώς δεν υπάρχει.

Και εγώ και ο Μάνος (και πολλοί άλλοι απο εδω) έχουμε βάλει πίσω πλήρες σετ απο s4/s5.

 

Η απάντηση του Μανου οτι κουμπώνουν ακριβώς έγκειται στο οτι τα Α4/Α5/s4/s5 εχουν ακριβώς το ίδιο μουαγιε και κουμπώνουν ακριβώς.

 

Αν δεν θέλεις φτιαχτές λύσεις η καλύτερη εναλλακτική ειναι πλήρες σετ απο s5.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 4/10/2017 at 3:54 PM, stefan147 said:

Σημαντικό επίσης το μέγεθος της ζάντας που θα πρέπει να είναι από 17" και πάνω.

Σχετικά με το μέγεθος της ζάντας, τα S4 φρένα χωράνε στις εργοστασιακές 17άρες της έκδοσης Ambition;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, vakrosA4 είπε

Σχετικά με το μέγεθος της ζάντας, τα S4 φρένα χωράνε στις εργοστασιακές 17άρες της έκδοσης Ambition;

 Χωράνε, αν και οριακά χωράνε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν τα έχω τοποθετήσει ακόμα (τα έχω όλα αλλά δεν έχω αξιωθεί να πάω να τα βάλω), τα πίσω φρένα από S4/S5 ταιριάζουν απόλυτα.

 

Η αναβάθμιση θέλει δίσκους, βάσεις δαγκάνας, και δαγκάνες από S4/S5 διότι παρότι το τακάκι είναι το ίδιο, οι δαγκάνες είναι φαρδύτερες για να χωράει μέσα ο παχύτερος (330) δίσκος.

 

Πήρα και μαρκούτσια καινούργια αν και πιστεύω ότι τα υπάρχοντα φτάνουν αφού η διαφορά θέσης είναι μόλις λίγα εκατοστά.

 

Το μόνο πράγμα που παραμένει το ίδιο είναι το τακάκι.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή θα χρειαστεί δίσκους και τακάκια μπρος-πίσω σύντομα και είχα έτσι κι αλλιώς σκοπό να αναβαθμίσω τα φρένα του, έλεγα να παω κατευθείαν σε S4 για να μη δώσω επιπλέον χρήματα για δίσκους και τακάκια. Απλά έχω τις εργοστασιακές ζάντες με καλά λάστιχα και δε θα ήθελα να τις αλλάξω ακόμα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα και του χρόνου.

Μια ερώτηση αν πας σε αναβάθμιση μπροστινων φρενών από s4 οι πιανιολες του a4 κάνουν η θέλουν αλλαγή από αυτές του s4?

Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, Ta4 είπε

Καλησπέρα και του χρόνου.

Μια ερώτηση αν πας σε αναβάθμιση μπροστινων φρενών από s4 οι πιανιολες του a4 κάνουν η θέλουν αλλαγή από αυτές του s4?

Ευχαριστώ!!!

Κάνουν αυτές που έχεις. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Ποιά θεωρείτε αποδοτικότερα φρένα; τα τετραπίστονα ATE (Pr Number 1LD) ή τα μονοπίστονα S4 (Pr Number 1LJ);

Edited by filip
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Ποιά θεωρείται αποδοτικότερα φρένα; τα τετραπίστονα ATE (Pr Number 1LD) ή τα μονοπίστονα S4 (Pr Number 1LJ);

Φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ; από ποτε;

δεν μας λες όμως για τι χρήση τα θελεις;

 

Update : ακυρο...φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ απλά εγώ δεν το ήξερα... sorry...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ATE φτιάχνει φρένα εδώ και δεκατίες και συνεχίζει. Θέλω απλά καλύτερα φρένα από τα δικά μου 314/25 δίσκοι και pr number 1LT.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ ήξερα ότι η ATE φτιάχνει δαγκάνες, υγρά έχω εγώ τα Typ 200 Racing και έχω μείνει ευχαριστημένος.

 

Φίλε έχω την αίσθηση ότι και τα δύο που αναφέρεις θα είναι overkill για το αμάξι σου, αλλά θα συμφωνήσω με τον από πάνω να μας πεις για τι χρήση τα θέλεις, πέρα από τα βασικά δηλαδή να σταματάς καλά αν σου πεταχτεί κάτι, αν ο μπροστινός κολλήσει το φρένο στο πάτωμα κτλ. Τι παραπάνω ανάγκη έχεις, οδηγείς επιθετικά οπότε θέλεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας, σε ενδιαφέρει το λιγότερο βάρος της μη αναρτώμενης μάζας που προσφέρει αισθητά πιό άμεσο τιμόνι και συνολική μείωση βάρους στο αμάξι (που μπορεί να είναι μέχρι και 4 φορές το βάρος της μη αναρτώμενης), σε ενδιαφέρει το look γιατί ακόμα και αυτό είναι ένας λόγος. Να ξέρεις ότι τα aftermarket πολυπίστονα, ενώ μπορεί να είναι μεγαλύτερα και αποδοτικότερα, είναι συγχρόνως και πολύ ελαφρύτερα από τα ΟΕΜ. Αν όλα αυτά είναι πολύ μακριά από τις δικές σου ανάγκες, τότε είτε βάζεις μπροστά το κόστος και μένεις όπως είσαι βάζοντας καλύτερο τακάκι όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, η οικονομικότερη επιλογή είναι αυτή που θα βελτιώσει σε ένα βαθμό το φρένο σου, είτε πάλι επιλέγεις σχετικά οικονομικά και παίρνεις κάποιο μεγαλύτερο μονοπίστονο μτχ OEM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.