Jump to content

audi a6 c5 1.8t 150hp


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, 

 

 

Είμαι 22 ετών και αρκετό καιρό μέλος του κλαμπ ( ανενεργό) λόγω της τρέλας που έχω με τα Audi, αλλά τον τελευταίο ενάμιση 

 

μήνα ενεργό μέλος.

 

 

Προσφάτως έγινα ιδιοκτήτης του οχήματος με το οποίο μεγάλωσα, ένα Audi A6 C5 (Typ 4B) εισαγόμενο

 

από Γερμανία εν έτη 1999

 

 

Ανεξάρτητα με το ότι είμαι δεμένος συναισθηματικά με το συγκεκριμένο Α6 πιστεύω πως μαζί με κάποια άλλα μοντέλα 

 

(όπως Α4 Β5-Α8 D3) είναι από τα πιο επιτυχημένα, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, μοντέλα που έχουν βγει.

 

 

Μηχανικά, μετά από ψάξιμο, αποφάσισα να μην αλλάξω τίποτα πέρα από την προσθήκη ενός προγράμματος γιατί μελλοντικά 

 

θέλω να κάνω ένα project με ένα A6 C5 Quattro με τον ιστορικό κινητήρα της Audi τον γνωστό σε όλους μας 20VT 5 Cylinder.

 

Και ένα ακόμα project που θέλω να υλοποιήσω κάποια στιγμή είναι ένα Audi Coupe B3 Quattro με τον, επίσης, γνωστό κινητήρα 

 

1.8Τ 20V.

 

 

 

Παρακάτω παραθέτω μερικές φώτο από το αμάξι 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 post-18109-0-89565000-1492884132_thumb.jpgpost-18109-0-56889900-1492884141_thumb.jpgpost-18109-0-26663100-1492884151_thumb.jpgpost-18109-0-05395000-1492884163_thumb.jpg

post-18109-0-31080100-1492884369_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ζηλευτό το α6

εχω ακουσει οτι εχει καταπληκτικη ποιοτητα κυλισης

με το βαρος που εχει καλυτερα να κοιταξεις προντζεκτ με τον v8 του ρσ6 c5 και 01ε μανιουαλ μεταδοση

εκει να δεις γλεντια

Link to comment
Share on other sites

ζηλευτό το α6

εχω ακουσει οτι εχει καταπληκτικη ποιοτητα κυλισης

με το βαρος που εχει καλυτερα να κοιταξεις προντζεκτ με τον v8 του ρσ6 c5 και 01ε μανιουαλ μεταδοση

εκει να δεις γλεντια

Δεν θα έλεγα ότι είναι αρκετά βαρύ ( το δικό μου τουλάχιστον και για τις διαστάσεις του)...όσο για το project 

ένα παρόμοιο έτυχε να δω στη Γερμανία με τον γνωστό 5κύλινδρο και μου μπήκαν ιδεές 

 

Αν είναι να το κάνω RS6 παίρνω κανονικό RS6 και απλά του βάζω χειροκίνητο σασμάν.

 

Όντως έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά καλά κρατήματα για μπροστά κίνηση και για τον όγκο του

Επίσης στην οδήγηση είναι αρκετά ήσυχο 

Link to comment
Share on other sites

Εχε υπόψη ότι η μετατροπή για το κιβώτιο του RS κοστίζει κάπου στα 30000 ευρώ, πέρα απο τη μηχανή ;) Εννοώ για να γίνει χειροκίνητο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχε υπόψη ότι η μετατροπή για το κιβώτιο του RS κοστίζει κάπου στα 30000 ευρώ, πέρα απο τη μηχανή ;) Εννοώ για να γίνει χειροκίνητο.

 

 

Δημήτρης

30000 ???? 

 

Πολλά λεφτά δεν είναι ?? 

Έχω ακούσει ότι γύρω στα 3 χιλιάρικα θέλει

 

Όπως και να έχει στα άμεσα σχέδια είναι να αναβαθμιστεί μόνο εμφανισιακά το Α6 που διαθέτω

Για μετατροπές και project έχω καιρό ακόμα 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο το κιβώτιο να υποθέσω; Γιατί ECU, πεντάλια, καλωδίωση, κλπ, εύκολα θα ξεπεράσει (Ελλάδα) τα 20000 ευρώ - γνώμη μου. Γιαυτό αναφέρω για τη μετατροπή συνολικά ώστε να λειτουργήσει.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο το σασμαν οπως πολυ σωστα αναφερει ο Δημήτρης αλλα και ολη η περιφέρεια που δεν ειναι λιγα λεφτα + τα λεφτα της μετατροπής.

Link to comment
Share on other sites

Η μετατροπή γίνεται με σασμαν-λεβιεδιερα και πενταλ από S6 C5 και όλο το κόστος της δεν ξεπερνάει όπως είπα τα 2500 ευρώ από Γερμανία για ανταλλακτικά... Η εργασία είναι άλλο θέμα... Αν θυμάμαι καλά ο ίδιος αναλαμβάνει και εγκατάσταση με συνολικό κόστος 3500 ευρώ... Το ξέρω με σιγουριά γιατί το είχαμε συζητήσει με κολλητό που ο κολλητός του αδερφου του είναι αυτός που έχει το Β5 S4-Rs4 widebody sedan με τα 1200 άλογα από το Ανόβερο και εκείνος του έστειλε το link από το γερμανικό forum... Δεν έχω το link αυτή την στιγμή αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά μπορουμε να του το ξαναζητησουμε...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι επειδή χαλβάδιαζα ένα RS6 C5 έβρισκα στα αμερικάνικα φόρουμ η μετατροπή να ξεκινά από τα 12000 δολ. + διάφορα ανταλλακτικά και σε πολλά που την έκαναν, αναγκάστηκαν να αλλάξουν τη δομική ενίσχυση της 1ης και 2ας ταχύτητας γιατι έσπαγαν για πλάκα του S6. Ακόμα, άλλαζαν ημιαξόνια, γιατί και αυτά τα έκοβε για πλάκα ο κινητήρας ο V8.

Αν είναι 3500 είναι τζάμπα.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το όλο πλάνο που έχω στο μυαλό μου είναι να γίνει μια σωστή μετατροπή σε A6 C5 πλατφόρμα και εννοείται με τετρακίνηση

και κατά προτίμηση με τον γνωστό 5κυλινδρο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό)  

 

Αυτό το Α6 που κληρονόμησα ούτε για πλάκα δεν σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή γιατί είναι μοντέλο του 99 και τετρακίνητο

 

Όσο για το RS6 και τη μετατροπή σε χειροκίνητο....είμαι τόσο πορωμένος (να το πω ευγενικά) με αυτό το αμάξι και γενικότερα με το

συγκεκριμένο μοντέλο θα τα έδινα τα λεφτά (αλλά αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.