AthGRetselis Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Καλησπέρα σε όλους, Είμαι 22 ετών και αρκετό καιρό μέλος του κλαμπ ( ανενεργό) λόγω της τρέλας που έχω με τα Audi, αλλά τον τελευταίο ενάμιση μήνα ενεργό μέλος. Προσφάτως έγινα ιδιοκτήτης του οχήματος με το οποίο μεγάλωσα, ένα Audi A6 C5 (Typ 4B) εισαγόμενο από Γερμανία εν έτη 1999 Ανεξάρτητα με το ότι είμαι δεμένος συναισθηματικά με το συγκεκριμένο Α6 πιστεύω πως μαζί με κάποια άλλα μοντέλα (όπως Α4 Β5-Α8 D3) είναι από τα πιο επιτυχημένα, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, μοντέλα που έχουν βγει. Μηχανικά, μετά από ψάξιμο, αποφάσισα να μην αλλάξω τίποτα πέρα από την προσθήκη ενός προγράμματος γιατί μελλοντικά θέλω να κάνω ένα project με ένα A6 C5 Quattro με τον ιστορικό κινητήρα της Audi τον γνωστό σε όλους μας 20VT 5 Cylinder. Και ένα ακόμα project που θέλω να υλοποιήσω κάποια στιγμή είναι ένα Audi Coupe B3 Quattro με τον, επίσης, γνωστό κινητήρα 1.8Τ 20V. Παρακάτω παραθέτω μερικές φώτο από το αμάξι 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 ζηλευτό το α6 εχω ακουσει οτι εχει καταπληκτικη ποιοτητα κυλισης με το βαρος που εχει καλυτερα να κοιταξεις προντζεκτ με τον v8 του ρσ6 c5 και 01ε μανιουαλ μεταδοση εκει να δεις γλεντια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AthGRetselis Posted April 23, 2017 Author Share Posted April 23, 2017 ζηλευτό το α6 εχω ακουσει οτι εχει καταπληκτικη ποιοτητα κυλισης με το βαρος που εχει καλυτερα να κοιταξεις προντζεκτ με τον v8 του ρσ6 c5 και 01ε μανιουαλ μεταδοση εκει να δεις γλεντια Δεν θα έλεγα ότι είναι αρκετά βαρύ ( το δικό μου τουλάχιστον και για τις διαστάσεις του)...όσο για το project ένα παρόμοιο έτυχε να δω στη Γερμανία με τον γνωστό 5κύλινδρο και μου μπήκαν ιδεές Αν είναι να το κάνω RS6 παίρνω κανονικό RS6 και απλά του βάζω χειροκίνητο σασμάν. Όντως έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά καλά κρατήματα για μπροστά κίνηση και για τον όγκο του Επίσης στην οδήγηση είναι αρκετά ήσυχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Εχε υπόψη ότι η μετατροπή για το κιβώτιο του RS κοστίζει κάπου στα 30000 ευρώ, πέρα απο τη μηχανή Εννοώ για να γίνει χειροκίνητο. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AthGRetselis Posted April 23, 2017 Author Share Posted April 23, 2017 Εχε υπόψη ότι η μετατροπή για το κιβώτιο του RS κοστίζει κάπου στα 30000 ευρώ, πέρα απο τη μηχανή Εννοώ για να γίνει χειροκίνητο. Δημήτρης 30000 ???? Πολλά λεφτά δεν είναι ?? Έχω ακούσει ότι γύρω στα 3 χιλιάρικα θέλει Όπως και να έχει στα άμεσα σχέδια είναι να αναβαθμιστεί μόνο εμφανισιακά το Α6 που διαθέτω Για μετατροπές και project έχω καιρό ακόμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Όντως Δημήτρη, μήπως σου ξέφυγε ένα μηδενικό; 2500 δίνει ένας Γερμανός κομπλέ bolt-on κιτ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Μόνο το κιβώτιο να υποθέσω; Γιατί ECU, πεντάλια, καλωδίωση, κλπ, εύκολα θα ξεπεράσει (Ελλάδα) τα 20000 ευρώ - γνώμη μου. Γιαυτό αναφέρω για τη μετατροπή συνολικά ώστε να λειτουργήσει. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Δεν ειναι μονο το σασμαν οπως πολυ σωστα αναφερει ο Δημήτρης αλλα και ολη η περιφέρεια που δεν ειναι λιγα λεφτα + τα λεφτα της μετατροπής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Η μετατροπή γίνεται με σασμαν-λεβιεδιερα και πενταλ από S6 C5 και όλο το κόστος της δεν ξεπερνάει όπως είπα τα 2500 ευρώ από Γερμανία για ανταλλακτικά... Η εργασία είναι άλλο θέμα... Αν θυμάμαι καλά ο ίδιος αναλαμβάνει και εγκατάσταση με συνολικό κόστος 3500 ευρώ... Το ξέρω με σιγουριά γιατί το είχαμε συζητήσει με κολλητό που ο κολλητός του αδερφου του είναι αυτός που έχει το Β5 S4-Rs4 widebody sedan με τα 1200 άλογα από το Ανόβερο και εκείνος του έστειλε το link από το γερμανικό forum... Δεν έχω το link αυτή την στιγμή αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά μπορουμε να του το ξαναζητησουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Εγώ πάλι επειδή χαλβάδιαζα ένα RS6 C5 έβρισκα στα αμερικάνικα φόρουμ η μετατροπή να ξεκινά από τα 12000 δολ. + διάφορα ανταλλακτικά και σε πολλά που την έκαναν, αναγκάστηκαν να αλλάξουν τη δομική ενίσχυση της 1ης και 2ας ταχύτητας γιατι έσπαγαν για πλάκα του S6. Ακόμα, άλλαζαν ημιαξόνια, γιατί και αυτά τα έκοβε για πλάκα ο κινητήρας ο V8. Αν είναι 3500 είναι τζάμπα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AthGRetselis Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Βασικά το όλο πλάνο που έχω στο μυαλό μου είναι να γίνει μια σωστή μετατροπή σε A6 C5 πλατφόρμα και εννοείται με τετρακίνηση και κατά προτίμηση με τον γνωστό 5κυλινδρο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό) Αυτό το Α6 που κληρονόμησα ούτε για πλάκα δεν σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή γιατί είναι μοντέλο του 99 και τετρακίνητο Όσο για το RS6 και τη μετατροπή σε χειροκίνητο....είμαι τόσο πορωμένος (να το πω ευγενικά) με αυτό το αμάξι και γενικότερα με το συγκεκριμένο μοντέλο θα τα έδινα τα λεφτά (αλλά αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.