Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
TommasK.

Αγορα μετ. Q5 2.0TFSI - τα φωτα σας!

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολο το φορουμ..

 

Παρακολουθω διάκαως το φορουμ πολλα χρονια και δεν κρυβω οτι ειμαι λατρης του VAG Group..Στους καιρους που διανυει η χωρα μας ολα αυτα τα χρονια ολοι λιγο ή πολυ εχουμε συντονιστει στο πως κινειτε η αγορα..Ηρθε για μενα η ωρα να προχωρησω στην αναζητηση και αγορα ενος καλου μεταχειρισμενου Q5 2.0tfsi (2009-2010) βασικα λογω μεγεθους λογω οικογενειας...γνωριζω που πασχει το αμαξι,θα προτιμησω χειροκινητο απο s-tronic ΑΛΛΑ θελω τα φωτα σας..το μοτερ CDNC εκτος απο την καταναλωση λαδιου που ειναι κοινο προβλημα του Group που αλλου θελει προσοχη?Τι να προσεξω-αλλαξω στο σερβις μετα την αγορα? Καταλαβαινω οτι λαδια-φιλτρα-βαλβολινες-φρενα ειναι must αλλα κατι παραπανω θα ξερετε λογω εμπειριας!?!Ευχαριστω εκ των προτερων και περιμενω τις απαντησεις σας :LaieA_014:  :JC_cheesy:  :LaieA_014:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ως (ταλαιπωρημένος) κάτοχος ενός Q5 S-tronic του 2009, θα σου έλεγα να αποφύγεις οτιδήποτε πριν το 2011-12. Σίγουρα έτσι περιορίζονται οι επιλογές καθώς και αναβαίνει το budget αλλά είναι κάτι που θα σου γλιτώσει αρκετούς πονοκεφάλους. Εάν πάλι επιλέξεις αυτοκίνητο εποχής 2009-10 θεωρώ ότι θα πρέπει να προσέξεις τα εξής:

 

1) Εάν είναι CDNC και έχει παρουσιάσει το γνωστό πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού, να έχουν γίνει και τα δύο στάδια επισκευής. Το πρώτο αφορά δοχείο αναθυμιάσεων και κάτι φλάτζες (δεν φτιάχνουν τίποτα αλλά είναι εργοστασιακή οδηγία) και το δεύτερο είναι και το σημαντικό και αφορά ανακατασκευή μοτέρ. Μπορώ να αναφέρω αναλυτικά τι προβλέπεται. Εάν αλλαχθεί και η καδένα μιας που ανοίγει το μοτέρ ακόμα καλύτερα. Εγώ την άλλαξα να χω το κεφάλι μου ήσυχο.

 

2) Καλό θα ήταν να έχει αλλαχθεί η τρόμπα νερού καθώς υπάρχει ευαισθησία και τρυπάει και το δοχείο και χάνει τα νερά του. Κόστος κάνα 400αρι στην Καρέντα.

 

3) Σχολαστική αναφορά για το ποιες ανακλήσεις έχει περάσει το αμάξι. Οι βασικότερες αφορούν μπροστινά ψαλίδια με μεγαλύτερα σινεμπλόκ που διορθώνουν πρόβλημα τρέμουλου στο τιμόνι από κάποιες ταχύτητες και πάνω. Γενικότερα καλός έλεγχος στο μπροστινό σύστημα κατά την αγορά γιατί ανάλογα τα χλμ και τις συνθήκες που έχουν γίνει ίσως χρειάζονται αλλαγή κάποια ψαλίδια. 

 

4) Εάν είναι s-tronic εξετάζεις την ιστορικότητα του mechatronic και του πολύδισκου. Το πολύδισκο είναι αναλώσιμο και θέλει αλλαγή ανά 60-80.000χλμ ανάλογα και τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης. Το mechatronic σε ένα αυτοκίνητο με 100Κ χλμ μπορεί και να έχει αλλαχθεί και 2 φορές, συνήθως με εξ' ολοκλήρου κάλυψη από την αντιπροσωπεία. Επίσης αυστηρά κάθε 60Κ τα λάδια του που δεν είναι αμελητέο κόστος.

 

5) Εάν επιλέξεις αυτοκίνητο με πανοραμική οροφή να ξέρεις έχει ιδιαίτερη ευαισθησία το συρόμενο σκίαστρο. Το σύστημά του είναι της πλάκας και στον Ελληνικό ήλιο ξεκολλάει το ύφασμα από τα ελάσματα και κάποια στιγμή κρεμάει. Κόστος κάνα 1500αρι στην αντιπροσωπεία, αρκετά πιο λίγα εάν το παλέψεις μόνος ή σε κάποιο εξειδικευμένο.

 

Σίγουρα κάτι ακόμα μου ξεφεύγει. Προσωπικά θα το απέφευγα γενικώς ως μεταχειρισμένο το εν λόγω αμάξι αλλά περί ορέξεως...

 

Χωρίς καμία διάθεση για διαφήμιση θα κοίταγα αν έχει κάτι διαθέσιμο η Spotawheel. Έχουν περάσει το δικό μου αμάξι από έλεγχο ενώπιόν μου και διήρκεσε 2.5 ώρες, βρίσκοντας τα πάντα.

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ως (ταλαιπωρημένος) κάτοχος ενός Q5 S-tronic του 2009, θα σου έλεγα να αποφύγεις οτιδήποτε πριν το 2011-12. Σίγουρα έτσι περιορίζονται οι επιλογές καθώς και αναβαίνει το budget αλλά είναι κάτι που θα σου γλιτώσει αρκετούς πονοκεφάλους. Εάν πάλι επιλέξεις αυτοκίνητο εποχής 2009-10 θεωρώ ότι θα πρέπει να προσέξεις τα εξής:

 

1) Εάν είναι CDNC και έχει παρουσιάσει το γνωστό πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού, να έχουν γίνει και τα δύο στάδια επισκευής. Το πρώτο αφορά δοχείο αναθυμιάσεων και κάτι φλάτζες (δεν φτιάχνουν τίποτα αλλά είναι εργοστασιακή οδηγία) και το δεύτερο είναι και το σημαντικό και αφορά ανακατασκευή μοτέρ. Μπορώ να αναφέρω αναλυτικά τι προβλέπεται. Εάν αλλαχθεί και η καδένα μιας που ανοίγει το μοτέρ ακόμα καλύτερα. Εγώ την άλλαξα να χω το κεφάλι μου ήσυχο.

 

2) Καλό θα ήταν να έχει αλλαχθεί η τρόμπα νερού καθώς υπάρχει ευαισθησία και τρυπάει και το δοχείο και χάνει τα νερά του. Κόστος κάνα 400αρι στην Καρέντα.

 

3) Σχολαστική αναφορά για το ποιες ανακλήσεις έχει περάσει το αμάξι. Οι βασικότερες αφορούν μπροστινά ψαλίδια με μεγαλύτερα σινεμπλόκ που διορθώνουν πρόβλημα τρέμουλου στο τιμόνι από κάποιες ταχύτητες και πάνω. Γενικότερα καλός έλεγχος στο μπροστινό σύστημα κατά την αγορά γιατί ανάλογα τα χλμ και τις συνθήκες που έχουν γίνει ίσως χρειάζονται αλλαγή κάποια ψαλίδια. 

 

4) Εάν είναι s-tronic εξετάζεις την ιστορικότητα του mechatronic και του πολύδισκου. Το πολύδισκο είναι αναλώσιμο και θέλει αλλαγή ανά 60-80.000χλμ ανάλογα και τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης. Το mechatronic σε ένα αυτοκίνητο με 100Κ χλμ μπορεί και να έχει αλλαχθεί και 2 φορές, συνήθως με εξ' ολοκλήρου κάλυψη από την αντιπροσωπεία. Επίσης αυστηρά κάθε 60Κ τα λάδια του που δεν είναι αμελητέο κόστος.

 

5) Εάν επιλέξεις αυτοκίνητο με πανοραμική οροφή να ξέρεις έχει ιδιαίτερη ευαισθησία το συρόμενο σκίαστρο. Το σύστημά του είναι της πλάκας και στον Ελληνικό ήλιο ξεκολλάει το ύφασμα από τα ελάσματα και κάποια στιγμή κρεμάει. Κόστος κάνα 1500αρι στην αντιπροσωπεία, αρκετά πιο λίγα εάν το παλέψεις μόνος ή σε κάποιο εξειδικευμένο.

 

Σίγουρα κάτι ακόμα μου ξεφεύγει. Προσωπικά θα το απέφευγα γενικώς ως μεταχειρισμένο το εν λόγω αμάξι αλλά περί ορέξεως...

 

Χωρίς καμία διάθεση για διαφήμιση θα κοίταγα αν έχει κάτι διαθέσιμο η Spotawheel. Έχουν περάσει το δικό μου αμάξι από έλεγχο ενώπιόν μου και διήρκεσε 2.5 ώρες, βρίσκοντας τα πάντα.

Καταρχην σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση!!Εισαι πολυ κατατοπιστικος και το εκτιμαω.

Σχετικα με την τρομπα νερου το εχω διαβασει σε αρκετα φορουμ και σιγουρα μονο και μονο στην ιδεα του μεταχειρισμενου πρεπει να αλλαχθει.

Υπαρχει καποιο αντιστοιχο θεμα με την αντλια υψηλης που εχουν παρουσιασει και αλλα μοντελα??

Επισης εχοντας δει καποια μεταχειρισμενα με τα Book service τους και τις "σφραγιδες" της αντιπροσωπιας δεν εχω δει πουθενα να αναγραφεται καποια ανακληση ή η υποτιθεμενη ανακατασκευη του κινητηρα λογω του γνωστου θεματος.

Μπορει καποιος να μου επιβεβαιωσει οτι οντως αναγραφετε αναλυτικα η οποια ανακατασκευη ή ανακληση εχει γινει??

 

Επισης στο quattro εκτος απο τα "λαδια" του υπαρχει κατι αλλο αξιο επισυμανσης?

Edited by TFSIAKIAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι ανακατασκευές άρχισαν σωρηδόν από το 2013-14 και μετά όταν και πλέον, έστω και σιωπηλά, άρχισε να παραδέχεται η Audi τη σοβαρή αστοχία. Οπότε ένας συνεπής κάτοχος οφείλει να έχει κρατήσει τα αντίστοιχα τιμολόγια, είτε αν έχει γίνει με δική του χρέωση ή κάλυψη της αντιπροσωπείας. Η λίστα με τα ανταλλακτικά γεμίζει 3 σελίδες και το κόστος τους ξεπερνά τα 2500€ ΧΩΡΙΣ τα εργατικά.

 

Οι ανακλήσεις επίσης έρχονται στους κατόχους με τη μορφή επιστολής. Προσωπικά κι αυτά τα έχω κρατημένα κι ας είναι από το μακρινό 2010 στον πλήρη φάκελο που διατηρώ για το αυτοκίνητο.

 

Για αντλία υψηλής δεν έχω ακούσει κάτι και ελπίζω να μην ακούσω στο άμεσο μέλλον γιατί ξέρω ότι τσούζει. :sHa_hehe:

 

Το quattro δε νομίζω ότι θέλει κάποια ιδιαίτερη προσοχή ή φροντίδα. Έχω την εντύπωση ότι τα λιπαντικά των διαφορικών είναι lifetime, δε θυμάμαι να έχω δει πουθενά αναφορά για αντικατάστασή τους. Τα λάδια που αναφέρω εγώ είναι του S-tronic που πρέπει να αλλάζονται με θρησκευτική ευλάβεια κάθε 60Κ και μόνο με τα συμβατά λιπαντικά. Εκεί θέλει λίγο προσοχή γιατί αν έχει αλλαχθεί mechatronic ή πολύδισκο μεσούσης των 60Κ χλμ τότε πιθανότατα έχουν αλλαχθεί και τα λάδια και άρα θέλει εκ νέου μέτρημα. Υπόψιν αν βρεθεί όχημα με λίγα χιλιόμετρα και δεν έχει αλλαχθεί το πολύδισκο τότε υπολογίζεις στο (άμεσο) μελλον και κάνα 1700αρι για την αντικαταστασή του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά απλά διαφωνώ στο κομμάτι του Stronic.

Το πολύδισκό όντως είναι-θεωρείται αναλώσιμο και δεν καλύπτεται από καμία εγγύηση αν φθαρεί, αλλά όχι και κάθε 60-70.000km.

Και πόσο μάλλον στο 2.0TFSI του Q5 που φοράει το "καλό"/ενισχυμένο DQ500....

 

Προσωπικά έχω ήδη 135.000km (σημείωση: έχω το DQ250 που είναι υποδεέστερο από το DQ500) και ακόμα (φτου-φτου μακριά από μας) δεν έχω αλλάξει πολύδισκο και....πίστεψέ με, τέτοιο "ξύλο" πρέπει να έχει φάει μόνο από πιο μεγάλα projects, μιας και δεν είμαι ο άνθρωπος που οδηγεί "παπουδίστικα" ούτε απλά θα κάνει 2 κατεβάσματα και τέλος μετά.

Πολύ συχνά (πλέον) το οδηγώ στη χειροκίνηση λειτουργία, το αμάξι πλέον αντί για 25kgm ροπής βγάζει στη χαμηλή πίεση 37 και στην υψηλή 45kgm, οπότε προσωπικά μπορώ να πω ότι αν δεν είσαι "πιστάκιας" (=πίστα όλη μέρα) ή "κοντράκιας" (όλη μέρα kick-down και πατήματα με σημαντικά υψηλότερες ροπές από αυτές που προβλέπονται), δύσκολα θα σου βγάλει φθορά το πολύδισκο στο DSG.

Α! και χωρίς να έχω πρόγραμμα στο DSG (όπου δεν αφήνει καθόλου να πατηνάρουν τα δισκάκια)

 

Εδώ DQ500 βάζουν σε κάτι αμάξια με 70+kgm και δεν έχουν θέμα φθοράς ακόμα και μετά από 50.000km χρήση. Πόσο μάλλον ένα "νορμάλ" (μαμά, άντε 1ο στάδιο) Q5 (που πες ότι λόγω βάρους και αδράνειας τετρακίνησης, έχει περισσότερη καταπόνηση στα μικρότερα στάδια βελτίωσης)....

 

Γνώμη μου βέβαια... :)

 

 

 

ΥΓ: το πολύδισκο είναι σαν τις κεραμικές δισκόπλακες (όπως έμαθα πρόσφατα): ναι είναι αναλώσιμο, αλλά στην πράξη δεν χρειάζεται αντικατάσταση "ποτέ" (δηλαδή πριν τα 300.000km σίγουρα).

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι άκυρη η σύγκριση του fwd α3 με το quattro Q5.....και μην ξεχνάμε τον αστάθμητο παράγοντα άνθρωπο και τι είδους χρήση είχε γίνει πριν. Σκίσιμο με σκίσιμο έχει διαφορά. SUV μόνο της πόλης, ή το είχε κάποιος που δούλευε σε νταμάρια και έχει οργώσει βουνά, ρυμούλκηση κλπ...???

Δεν νομίζω ότι κάποιος που το έχει για πούλημα, να του έχει φερθεί και με τον καλύτερο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν παύει να ισχύει ότι σε κάθε μεταχειρισμένο. Μπορεί να μην θέλει τίποτα, μπορεί και τα πάντα......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ (και πάρα πολλοί άλλοι) αλλάξαμε πολύδισκο στα 60-80.000χλμ. Οδήγηση τουλάχιστον επιθετική αλλά σίγουρα έπαιξε ρόλο και το ελαττωματικό s-tronic εκείνης της εποχής. Η Audi (εν Ελλάδι τουλάχιστον) ουδέποτε φυσικά παραδέχτηκε την πρόωρη φθορά του πολύδισκου και το θεωρεί αναλώσιμο. Όλως περιέργως :sHa_sarcasticlol: μαζί με το πολύδισκο σου άλλαζαν και το mechatronic χωρίς επιβάρυνση. 

 

Παρομοίως και πάρα πολλά 7αρια dsg ξηρού τύπου της εποχής. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα περί dsg είμαι παντελώς άσχετος, αλλά τα φοβάμαι. Σε ό,τι αφορά την τετρακίνηση, είναι το μόνο που δεν παθαίνει ποτέ τίποτα. Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, ρίξε και μια ματιά στην αντλία υψηλής, ενίοτε κάνει κόλπα, αλλά και με μια μικροκάμερα, δες από επικαθίσεις τι γίνεται (λογικά του ... το πανηγύρι).

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι άκυρη η σύγκριση του fwd α3 με το quattro Q5.....και μην ξεχνάμε τον αστάθμητο παράγοντα άνθρωπο και τι είδους χρήση είχε γίνει πριν. Σκίσιμο με σκίσιμο έχει διαφορά. SUV μόνο της πόλης, ή το είχε κάποιος που δούλευε σε νταμάρια και έχει οργώσει βουνά, ρυμούλκηση κλπ...???

Δεν νομίζω ότι κάποιος που το έχει για πούλημα, να του έχει φερθεί και με τον καλύτερο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν παύει να ισχύει ότι σε κάθε μεταχειρισμένο. Μπορεί να μην θέλει τίποτα, μπορεί και τα πάντα......

συγκρίνω Θοδωρή το αυτόματο σασμάν και την αντοχή του.

Προφανώς είναι αστεία η σύγκριση του premium SUV μοντέλο (Q5) με το premium (μεν αλλά) entry level μοντέλο (Α3).

 

Τέλος, κακώς σκεφτόμαστε ότι όποιος δίνει το αμάξι του (για να πάρει κάτι άλλο), σημαίνει ότι το αμάξι έχει πρόβλημα. Ναι, είναι κάποια μερίδα αυτοκινήτων αυτό, αλλά σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που πούλησαν το ενεργοβόρο Q5 (μέση κατανάλωση 12lt/100km με μικτή χρήση) για κάτι που καίει λιγότερο και γενικά έχει λιγότερα λειτουργικά κόστη (πχ leon-A3-golf 1.6tdi).

 

Προσωπικά όσα "μεγάλα" αμάξια είδα κατά διαστήματα κατά την αναζήτηση αυτοκινήτου για τον πατέρα μου το 2016 (ανεξάρτητα που κατέληξε βέβαια), παρατήρησα ότι όλα τα αμάξια από 2000cc και πάνω έχουν αλλάξει τουλάχιστον 2 ή και παραπάνω ιδιοκτήτες (ο αριθμός αυξάνει λογαριθμικά όσο ανεβαίνουν τα κυβικά στο μοτέρ!), γιατί απλά λόγω κρίσης(?) δεν μπορούν (ή δε θέλουν) να διαθέτουν τόσα λεφτά για αμάξι και προτιμούν να πάρουν κάτι μικρότερο και να συμβιβαστούν.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα αμάξι (mercedes ML350 αν θυμάμαι καλά) που είχε αλλάξει 6 ιδιοκτήτες σε 3 χρόνια (εμείς αν το παίρναμε θα ήμασταν ο 7ος στην τριετία!).

 

Γνώμη μου βέβαια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα το μεταχειρισμενο κρυβει κινδυνους..οσον αφορα το S tronic η χρηση παιζει το ρολο της και θελει μελετη ΑΛΛΑ αργα η γρηγορα το "αναλωσιμο" ερχεται για αντικατασταση.

 

Ο ξαδερφος με GTI V DSG και Revo 250hp του 2005 με 140,000χλμ και το κιβωτιο βιαζονταν σχεδον καθημερινα δεν εκανε το παραμικρο..τι να πεις

 

Σχετικα με τις επικαθησεις εχω παρατηρησει πολλους και εντος και εκτος ελλαδος να κανουν καποιο καθαρισμο.Υπαρχουν συνεργεια που αναλαμβανουν το καθαρισμο??εχει κανεις κανενας απο εσας??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς το Q5 για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν είναι κατ' έμε, καλό υποψήφιο αμάξι για μεταχειρισμένο.

 

Λίγο η αναξιοπιστία, λίγο το κοινό που απευθύνεται (δεν τους λες και petrolheads), λίγο η εποχή, λίγο οι ελλ μαντράδες και έχουμε ένα μείγμα που δεν προϊδεάζει για κάτι καλό. Από κει και πέρα αν κάποιος είναι ξετρελαμένος, για τους δικούς του λόγους, καλώς να το αποκτήσει αλλά εάν σέβεται το πορτοφόλι του και την ψυχική του ηρεμία, οφείλει να είναι απολύτως συνειδητοποιημένος.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα το μεταχειρισμενο κρυβει κινδυνους..οσον αφορα το S tronic η χρηση παιζει το ρολο της και θελει μελετη ΑΛΛΑ αργα η γρηγορα το "αναλωσιμο" ερχεται για αντικατασταση.

 

Ο ξαδερφος με GTI V DSG και Revo 250hp του 2005 με 140,000χλμ και το κιβωτιο βιαζονταν σχεδον καθημερινα δεν εκανε το παραμικρο..τι να πεις

 

Σχετικα με τις επικαθησεις εχω παρατηρησει πολλους και εντος και εκτος ελλαδος να κανουν καποιο καθαρισμο.Υπαρχουν συνεργεια που αναλαμβανουν το καθαρισμο??εχει κανεις κανενας απο εσας??

 

 

Υπάρχουν συνεργεία βασικά όλα τα συνεργεία μπορούν να τις κάνουν. Εμείς έχουμε κάνει ως κλαμπ καθαρισμούς σε πολλά αυτοκίνητα μελών. Για να πάρεις μια ιδέα κοίτα εδώ http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/20322-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-22112015-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B5/page-8?hl=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&do=findComment&comment=413652

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν συνεργεία βασικά όλα τα συνεργεία μπορούν να τις κάνουν. Εμείς έχουμε κάνει ως κλαμπ καθαρισμούς σε πολλά αυτοκίνητα μελών. Για να πάρεις μια ιδέα κοίτα εδώ http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/20322-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-22112015-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B5/page-8?hl=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&do=findComment&comment=413652

 

 

Δημήτρης

και υπάρχει και 2ο και 3ο και 4ο μέρος

 

Ίσως σε αυτό το post να βρεις όλα τα μέρη του καθαρισμού:

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/18121-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AF%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%B5-tfsi/?p=367294&do=findComment&comment=367294

 

Σε όλα τα topics υπάρχουν φωτογραφίες από την εργασία που χρειάζεται αλλά και το τι βρέθηκε σε κάθε αμάξι. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

και υπάρχει και 2ο και 3ο και 4ο μέρος

 

Ίσως σε αυτό το post να βρεις όλα τα μέρη του καθαρισμού:

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/18121-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AF%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%B5-tfsi/?p=367294&do=findComment&comment=367294

 

Σε όλα τα topics υπάρχουν φωτογραφίες από την εργασία που χρειάζεται αλλά και το τι βρέθηκε σε κάθε αμάξι. :)

 

χαχαχαχ λύσσαξες!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχ λύσσαξες!

 

 

Δημήτρης

εγώ ανυπομονώ το 5ο μέρος :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φήμες λέει θα έρθουν και τα Α3 με τον 1.4 ;) Το έκανα σώβρακο το τόπικ πάλι

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ μέσα αν υπάρξει Μέρος 5ο. 133Κ και δεν έχω κάνει ποτέ καθαρισμό. Την Άρτα και τα Γιάννενα θα έχει μέσα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

επισης γινεται τοσο χαμος με τις ηλιοροφες ρε παιδια βουλωνουν οι υδροροες και πρεπει να ξηλωθει ολη η καμπινα για να επισκευαστει??εχεις κανεις παρομοια εμπειρια?? το Q5 που βγηκε το 2011 με τα 180ps υστερει μονο σε χαρτογραφηση (-31ps) και φτωχοτερο εξοπλισμο?? μηχανικα εχει εστω και μια διαφορα σε σχεση με το 211ps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ηλιοροφή γενικά δεν έχω ακούσει να βγάζει θέματα πλην του σκίαστρου που προανέφερα. Από και πέρα θέλει κάθε 2 χρόνια συντήρηση η οποία έχει 150€ και όπως καταλαβαίνεις πολλοί την αμελούν. Κάποιους τριγμούς εννοείται θα βγάλει όπως έχει βγάλει σε ότι αμάξι είχα με ηλιοροφή αλλά η φωτεινότητα που προσφέρει στο εσωτερικό δε συγκρίνεται με τίποτα, τουλάχιστον για τα γούστα μου. Μιλάμε κιόλας για σχεδόν 2τμ (φιμέ) γυαλί.

 

Σε ότι αφορά το 180αρι, είναι ίδιο σε γενικές γραμμές. Το μόνο που δε θυμάμαι κι ας μας το επιβεβαιώσουν οι πιο γνώστες, ότι το μοτέρ του 180 δεν έχει το valvelift. Πάντως οι βελτιωτές το 180αρι το φτάνουν όπου φτάνει και το 211, επομένως στα βασικά μηχανικά μέρη (τουρμπίνα, ψύξη κτλ) είναι ίδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωριζει καποιος ποσο κοστολογει η μαμα καρεντα την εργασια καθαρισμου των επικαθησεων? ξερω οτι γινεται και DIY αλλα λογο υποχρεωσεων ο χρονος και η καθοδηγηση ειναι δυσκολο..

 

p.s Ευχαριστω δημοσια τον stefan147 και τα υπολοιπα μελη για τις συμβουλες τους!! :clap2:

Edited by TFSIAKIAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωριζει καποιος ποσο κοστολογει η μαμα καρεντα την εργασια καθαρισμου των επικαθησεων? ξερω οτι γινεται και DIY αλλα λογο υποχρεωσεων ο χρονος και η καθοδηγηση ειναι δυσκολο..

 

p.s Ευχαριστω δημοσια τον stefan147 και τα υπολοιπα μελη για τις συμβουλες τους!! :clap2:

nobody? :sorry:  :sorry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nobody? :sorry:  :sorry:

οταν ειχα ρωτησει πριν 2 ετη μου ειχαν πει κατι τρελα νουμερα (οριακα μη τετραψηφιο νουμερ).

Δε θυμαμαι ακριβες ποσο και γι αυτο δεν το γραφω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να γίνει μία τέτοια δουλειά σε αντιπροσωπεία. Και υπόψιν είμαι από τους καλούς τους πελάτες και γενικά τους προτιμώ.

 

Σε εξειδικευμένα συνεργεία νομίζω πάει κάπως έτσι:

 

- βαλβίδες: 40-50€

- μπεκ: 60-70€

 

Για DIY θα με έψηνε και μένα αλλά νομίζω ότι τα υλικά στο τέλος θα κοστίσουν περισσότερο απ΄ότι να το έκανες σε μάστορα και δεν είναι να πεις ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και αλλού και θα σου μείνουν. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από 150 ευρώ και πάνω.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να γίνει μία τέτοια δουλειά σε αντιπροσωπεία. Και υπόψιν είμαι από τους καλούς τους πελάτες και γενικά τους προτιμώ.

 

Σε εξειδικευμένα συνεργεία νομίζω πάει κάπως έτσι:

 

- βαλβίδες: 40-50€

- μπεκ: 60-70€

 

Για DIY θα με έψηνε και μένα αλλά νομίζω ότι τα υλικά στο τέλος θα κοστίσουν περισσότερο απ΄ότι να το έκανες σε μάστορα και δεν είναι να πεις ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και αλλού και θα σου μείνουν.

όπως έχω γράψει αρκετές φορές (λογικό να χάνεται βέβαια η πληροφορία) η εργασία που γίνεται από το κλαμπ στον καθαρισμό επικαθίσεων κοστολογείται από 250 μέχρι 350€, αναλόγως το συνεργείο και πόσο χρεώνει την εργατοώρα.

 

 

 

ΥΓ: not bad δηλαδή να το κάνει κάποιος μέσω του κλάμπ να πληρώσει μόλις 50€ και να εμπλακεί και στη διαδικασία ώστε να "ξεκλειδώσει" όσο αναφορά στο λύσε-δέσε του αυτοκινήτου του. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.