Dikonou Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 (edited) Για ποιο 0W40 μιλάτε ακριβώς γιατί με μια γρήγορη έρευνα σε 0w40 σε mobil έχασα την μπάλα............ http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-0w40.aspx# https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobil-1/mobil-1 http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-new-life-0w40.aspx# Edited May 26, 2017 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Για ποιο 0W40 μιλάτε ακριβώς γιατί με μια γρήγορη έρευνα σε 0w40 σε mobil έχασα την μπάλα............ http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-0w40.aspx# https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobil-1/mobil-1 http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-new-life-0w40.aspx# Αυτο! http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-new-life-0w40.aspx#...μακραν κορυφαιο λαδι δοκιμασμενο σε πολυ "σκληρη" χρηση πιστας κ δρομου κ απο τον κροκοδειλλο κ απο τα προηγουμενα "αγρια" ζωα που ειχα.... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Ευχαριστώ!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Αυτο! http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-new-life-0w40.aspx#...μακραν κορυφαιο λαδι δοκιμασμενο σε πολυ "σκληρη" χρηση πιστας κ δρομου κ απο τον κροκοδειλλο κ απο τα προηγουμενα "αγρια" ζωα που ειχα.... Εγώ λόγω του 5-30 που προτείνει η audi έβαζα αυτό mobil 1 esp formula 5w-30 Το θεωρείς καλύτερο ή χειρότερο από το 0-40? Και τα δύο καλύπτουν την προδιαγραφή vw50200 ενώ το 5-30 καλύπτει και την πιο ''απαιτητική'' vw50400 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Εγώ λόγω του 5-30 που προτείνει η audi έβαζα αυτό mobil 1 esp formula 5w-30 Το θεωρείς καλύτερο ή χειρότερο από το 0-40? Και τα δύο καλύπτουν την προδιαγραφή vw50200 ενώ το 5-30 καλύπτει και την πιο ''απαιτητική'' vw50400 εγω τοσα χρονια στο AUDI μονο αυτο εχω βαλει και το αλλαξω και 7.500 χλμ. Δεν ειδα ποτε καποιο προβλημα ή καταναλωση κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Ποτε δεν πιεζω και δεν τουρμπιζει το αυτοκινητο πριν ποιασει θερμοκρασια λαδιου στους 80 Γενικα καλο ειναι να προσεχουμε μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια αλλα και λιγο χαλαρα πριν το σβυσιμο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Ρε παίδες τούτος δώ παίζει να έχει δόση αλήθειας το τέστ και ο τρόπος που το κάνει; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Δεν είναι αντιπροσωπευτικο πείραμα νομίζω μιας Κ δεν έχουμε τέτοιου επιπέδου τριβες μέσα στο μοτέρ. .Το κάνει λίγο εξτριμ το θέμα .... μεταξύ 5 30 Κ 0 40 θεωρώ ότι το 0 40 είναι καλύτερο για μια χώρα σαν την Ελλάδα, πιο λεπτορευστο το οποίο σε συνδιασμο με το ψυγείο λαδιού Κ τα βεντιλατερ βοηθάει την γενική κατάσταση λειτουργίας. .. σημειωσε εδώ ότι ποτέ δεν ξεπερνάω τις 5000 για αλλαγη λαδιων/φιλτρου. Απλά τη 1η φορά που πας από 5 30 σε 0 40 να περιμένεις ότι θα τσίμπησει λίγο λαδάκι πιο πολύ τις πρώτες 2 φορές. .Μετά όλα νορμάλ. Γία μοτέρ με τούρμπο έχει αποδείξει σε μένα την αξία του. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 εγω τοσα χρονια στο AUDI μονο αυτο εχω βαλει και το αλλαξω και 7.500 χλμ. Δεν ειδα ποτε καποιο προβλημα ή καταναλωση κτλ. Γιαννη εσυ τι θερμοκρασιες βλεπεις στο λαδι τοσο σε καθημερινη κινηση, οσο και σε cruising? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Μωρέ ξέρω πως οι πρώτες αλλαγές όταν αλλάζεις τύπο λαδιού πρέπει να είναι κοντά και σε λίγα χλμ μεταξύ τους, για να καθαρίσει το μοτέρ από τον παλιό τύπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Μητσο αυτό δεν εχει καμία βάση ως μέτρο σύγκρισης λαδιών. Απ´ την άλλη οι κινητήρες δεν ειναι ίδιοι μεταξύ τους ποτέ, ακόμα και όταν βγαίνουν απο το εργοστασιο. Το πως δηλαδή θα συμπεριφερθεί ο ένας στο 0-40 δεν σημαίνει το ίδιο και για τον αλλο. Σε ΟΕΜ κινητήρα προσωπικά, θα χρησιμοποιούσα πάντως 5-30. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Ρε παίδες τούτος δώ παίζει να έχει δόση αλήθειας το τέστ και ο τρόπος που το κάνει; Δημήτρη όπως λεει και ο συνονοματός σου, δεν έχει σπουδαία σημασία για μια μηχανή. Εκτος απο ιξώδες διατμητική αντοχή αντιτριβικά κλπ, υπαρχουν και ένα σωρό άλλα που αφοροπυν τη μηχανή. Το καλύτερο είναι το λάδι που προτεινει ο κατασκευαστής αλλά όταν είναι ακριβο ή έχει παλιώσει η μηχανή και το καίει κάνουμε καμία αλλάγη στο ιξώδες κλπ, χωρίς να είναι και τόσο σωστό.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Γιαννη εσυ τι θερμοκρασιες βλεπεις στο λαδι τοσο σε καθημερινη κινηση, οσο και σε cruising? Μια φορα μονο ειχα κανει μετρηση, αλλά δεν θυμαμαι καθολου το αποτελεσμα Νικο, μονιζω μεχρι 102 oC έφτανε. Δεν με απασχολησε ποτε το θεμα σοβαρα. Δεν μπορω να φανταστω πως οι κινητηρες μας εχουν θεμα με θερμοκρασιες λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Μια φορα μονο ειχα κανει μετρηση, αλλά δεν θυμαμαι καθολου το αποτελεσμα Νικο, μονιζω μεχρι 102 oC έφτανε. Δεν με απασχολησε ποτε το θεμα σοβαρα. Δεν μπορω να φανταστω πως οι κινητηρες μας εχουν θεμα με θερμοκρασιες λαδιου. Ούτε εμένα με είχε απασχολήσει το θέμα ποτέ μιας και πάντοτε άλλαζα συχνά λαδάκι και έβαζα πάντα κάποιο επώνυμο-καλό λάδι αλλά οι θερμοκρασίες που βλέπω στον δικό μου με έχουν κάνει ανησυχήσω λιγάκι...113 βαθμούς με 4000σαλ συνεχόμενα μου φαίνεται μεγάλη θερμοκρασία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Παντως στο εργοστασιακο οργανακι ελαχιστες φορες εχω δει πανω απο 100βαθμους θερμοκρασια λαδιου... 1.8tq 180 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Ούτε εμένα με είχε απασχολήσει το θέμα ποτέ μιας και πάντοτε άλλαζα συχνά λαδάκι και έβαζα πάντα κάποιο επώνυμο-καλό λάδι αλλά οι θερμοκρασίες που βλέπω στον δικό μου με έχουν κάνει ανησυχήσω λιγάκι...113 βαθμούς με 4000σαλ συνεχόμενα μου φαίνεται μεγάλη θερμοκρασία! 113 ειναι ψιλοτσιμπιμένη θερμοκρασία, αλλά λες και οτι έρχεται στις 4000 στροφές σταθερά. Δεν μπορω να εκφέρω άποψη Νίκο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Ούτε εμένα με είχε απασχολήσει το θέμα ποτέ μιας και πάντοτε άλλαζα συχνά λαδάκι και έβαζα πάντα κάποιο επώνυμο-καλό λάδι αλλά οι θερμοκρασίες που βλέπω στον δικό μου με έχουν κάνει ανησυχήσω λιγάκι...113 βαθμούς με 4000σαλ συνεχόμενα μου φαίνεται μεγάλη θερμοκρασία! Το έχεις κάνει υγραέριο αν θυμάμαι καλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Το έχεις κάνει υγραέριο αν θυμάμαι καλά? Ναι το εχω κανει αεριο εδω και 3 χρονια...εχω κανει αρκετα χιλιομετρα (γυρω στα 70.000km) ευτυχως χωρις θεμα μεχρι στιγμης! Οι θερμοκρασιες που αναφερω ειναι σε λειτουργια με βενζινη...με αεριο βεβαια στις ιδιες συνθηκες δεν εχω παρατηρησει διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.