Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
ninos.22

Audi A4 B7 AIRBAG Warning (028E, 04C1)

Recommended Posts

Στα ξαφνικά μου άναψε το λαμπάκι του AIRBAG, οι βλάβες είναι οι εξής:

 

028E - Κύκλωμα ενεργοποίησης ζώνης πλευράς οδηγού μπροστά - Υπέρβαση μέγιστης τιμής

04C1 - Κύκλωμα ανάφλεξης πλευρικός αερόσακος οδηγού - Υπέρβαση μέγιστης τιμής

 

Επειδή διάβασα οτι υπάρχει ενα θέμα με τις φύσες κατω απο το κάθισμα του οδηγού, όποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα η γνωρίζει τις βλάβες ας ρίξει τα φώτα του. Ευχαριστώ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκίμασε να το σβήσεις και βλέπεις....

Εμένα άναβε συνέχεια και άλλαξα τον πλευρικό στην μεριά του συνοδηγού και ησύχασα...το ίδιο μνμ έβγαζε αλλά passenger 's side...

Ολα αυτα στο β7 που είχα και εννοείται ότι οι εργασίες έγιναν στην αντιπροσωπεία..,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκίμασε να το σβήσεις και βλέπεις....

Εμένα άναβε συνέχεια και άλλαξα τον πλευρικό στην μεριά του συνοδηγού και ησύχασα...το ίδιο μνμ έβγαζε αλλά passenger 's side...

Ολα αυτα στο β7 που είχα και εννοείται ότι οι εργασίες έγιναν στην αντιπροσωπεία..,,

Τα έσβησα και ξανά ανάβει η ένδειξη AIRBAG, για την ακρίβεια κάποιες φορές δεν ανάβει.

 

Απλά είπα μήπως είναι θέμα φύσας μην ψάχνομαι σε αερόσακους χωρίς λόγο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα το ίδιο πρόβλημα και και το έλυσα με επισκευή του φις στο κάθισμα στην ένωση στο πάτωμα εμένα όμως δεν έβγαζε βλάβη για τη ζώνη δες και εδώ http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/19593-ένδειξη-αερόσακου-airbag/?hl=airbag

Edited by dimtdi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα το ίδιο πρόβλημα και και το έλυσα με επισκευή του φις στο κάθισμα στην ένωση στο πάτωμα εμένα όμως δεν έβγαζε βλάβη για τη ζώνη δες και εδώ http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/19593-ένδειξη-αερόσακου-airbag/?hl=airbag

Διάβασα ολο το thread ευχαριστώ. Μήπως θυμάσαι για επιβεβαίωση και μονο, κατω απο το καθισμα του οδηγου εμενα εχει 3 φύσες, η μια είναι κίτρινη (προφανως είναι του airbag) αυτήν άλλαξες εσυ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάβασα ολο το thread ευχαριστώ. Μήπως θυμάσαι για επιβεβαίωση και μονο, κατω απο το καθισμα του οδηγου εμενα εχει 3 φύσες, η μια είναι κίτρινη (προφανως είναι του airbag) αυτήν άλλαξες εσυ? 

Η κίτρινη είναι του αερόσακου ναι και είχα αλλάξει όχι όλη τη φύσα αλλά μόνο τα μεταλλικά πιν τα θηλυκά της καλωδίωσης του καθίσματος τα οποία τα παίρνεις από την αντιπροσωπία σαν καλώδια επισκευής, βέβαια πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα από εκεί, αυτό εγώ το είχα επιβεβαιώσει γιατί όταν έβγαζα την φύσα την πείραζα λίγο και την ξαναέβαζα μετά από σβήσιμο της βλάβης με τον υπολογιστή μερικές μέρες δεν άναβε το λαμπάκι. Εννοείται οτι η φύσα βγαίνει μόνο με το πόλο της μπαταρίας εκτός!!    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κίτρινη είναι του αερόσακου ναι και είχα αλλάξει όχι όλη τη φύσα αλλά μόνο τα μεταλλικά πιν τα θηλυκά της καλωδίωσης του καθίσματος τα οποία τα παίρνεις από την αντιπροσωπία σαν καλώδια επισκευής, βέβαια πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα από εκεί, αυτό εγώ το είχα επιβεβαιώσει γιατί όταν έβγαζα την φύσα την πείραζα λίγο και την ξαναέβαζα μετά από σβήσιμο της βλάβης με τον υπολογιστή μερικές μέρες δεν άναβε το λαμπάκι. Εννοείται οτι η φύσα βγαίνει μόνο με το πόλο της μπαταρίας εκτός!!    

Και εμενα μου αναβοσβηνε το λαμπακι οποτε υποψιάζομαι οτι μπορεί να είναι απο εκεί. 

 

Εχω βγάλει ηδη 2-3 φορές την φύσα χωρις να αποσυνδεσω την μπαταρία, τι πρόβλημα υπάρχει με αυτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει να σκάσει ο αερόσακος. Καλύτερα να το αποφεύγεις.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εαν βγάλεις την φύσα χωρίς να βγάλεις τη μπαταρία  τότε το καταχωρεί σαν βλάβη και ανάβει λαμπάκι οπότε πρώτα βγαίνει ο πόλος της μπαταρίας για αποσύνδεση - σύνδεση του φις  και μετά σβήσιμο της βλάβης με το vag.

Επεισης εαν το πρόβλημα είναι όντος από τη σύνδεση πρέπει η αντικατάσταση του φις να γίνει απαραίτητα απο επαγγελματία και οι κολλήσεις - μονώσεις πρέπει να γίνουν με άψογο και επαγγελματικό τρόπο διαφορετικά αλλάζετε ο αερόσακος του καθίσματος που είναι πακέτο με τη καλωδίωση του.

Edited by dimtdi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Your first responsibility prior to starting the installation process is to disconnect the terminals from the battery. Furthermore, make sure to let the car sit for at least one hour so that any battery backups system has completely drained.


WARNING! The airbag requires only 2 - 3 ohms for deployment. This warning applies to all airbag types, including but not limited to side airbags, roof airbags, knee airbags, foot airbags, seat airbags, etc."


 


Δημήτρη, εγώ αφαιρώ πόλο όχι για να μην βγάλει βλάβη, αλλά για να αποφύγω τον κίνδυνο που περιγράφεται παραπάνω, αφού 2 - 3 ohm είναι αρκετά για να σκάσει. Πέραν αυτού, πατάω και μερικές φορές το φρένο για να "τραβήξω" τελείως το κύκλωμα από ρεύμα.


 


 


Δημήτρης


  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

"Your first responsibility prior to starting the installation process is to disconnect the terminals from the battery. Furthermore, make sure to let the car sit for at least one hour so that any battery backups system has completely drained.

WARNING! The airbag requires only 2 - 3 ohms for deployment. This warning applies to all airbag types, including but not limited to side airbags, roof airbags, knee airbags, foot airbags, seat airbags, etc."

 

Δημήτρη, εγώ αφαιρώ πόλο όχι για να μην βγάλει βλάβη, αλλά για να αποφύγω τον κίνδυνο που περιγράφεται παραπάνω, αφού 2 - 3 ohm είναι αρκετά για να σκάσει. Πέραν αυτού, πατάω και μερικές φορές το φρένο για να "τραβήξω" τελείως το κύκλωμα από ρεύμα.

 

 

Δημήτρης

 

Βασικά ο αερόσακος ενεργοποιείται με τάση βολτ και όχι με ώμ απλά ο εγκέφαλος μετράει συνεχώς την ωμική αντίσταση των επί μέρους αερόσακων και αισθητήρων σύγκρουσης και αν υπάρχει κάποια αλλαγή ανάβει λαμπάκι και απενεργοποιεί όλο το σύστημα. Οπότε όταν δεν πατάει καλά το φις στην ουσία είναι σαν να συνδέεται και αποσυνδέεται το φις με αναμμένο κινητήρα!!! παρόλα αυτά δεν σκάει ο αερόσακος.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανέρχομαι με νεότερα,

 

ένωσα την κίτρινη φίσα κάτω από το κάθισμα οδηγού, έσβησα τις βλάβες και προς στιγμήν για μερικές βρες η ένδειξη Airbag ήταν σβηστή. Μετά από λίγες ώρες ξανά άναψε όμως, μετά από λίγο έσβηνε κτλ.

 

Άνοιξα την ζώνη του οδηγού και διαπίστωσα πως έχουν βάλει μια αντίσταση (προφανώς για να καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ότι η ζώνη είναι οκ) φυσικά άλλη μια φορά η ανθρώπινη παρέμβαση προκάλεσε το πρόβλημα.

 

Επίσης χτύπησα τα νούμερα της ζώνης και είναι μάλλον από το B6. (8E0 857 705 F)

 

Του συνοδηγού είναι το ίδιο απλά ..706 F

 

Οπότε το σενάριο μάλλον από ότι φαντάζομαι έχει ως εξής, μετά το τρακάρισμα έσκασε η ζώνη, την άλλαξαν με μια από το B6, άναβε το λαμπάκι και έβαλαν την αντίσταση για να παρακάμψουν το λαμπάκι.

 

Άρα λογικά με μια ζώνη B7 και αφαίρεση της αντίστασης θα είναι οκ.

post-7513-0-04030300-1504542332_thumb.jpg

Edited by ninos22
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα πριν λίγες μέρες άναψε ο αερόσακος , το διαγνωστικό έγραψε χαμηλή τάση μπαταρίας (δεν παίζει (νομίζω)  είναι καινούργια και το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά). να ψάξω τις φισες  να δω τις ασφάλειες αν πατάνε καλά η κάτι άλλο ?.

Σας ευχαριστώ  εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανέρχομαι με νεότερα,

ένωσα την κίτρινη φίσα κάτω από το κάθισμα οδηγού, έσβησα τις βλάβες και προς στιγμήν για μερικές βρες η ένδειξη Airbag ήταν σβηστή. Μετά από λίγες ώρες ξανά άναψε όμως, μετά από λίγο έσβηνε κτλ.

Άνοιξα την ζώνη του οδηγού και διαπίστωσα πως έχουν βάλει μια αντίσταση (προφανώς για να καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ότι η ζώνη είναι οκ) φυσικά άλλη μια φορά η ανθρώπινη παρέμβαση προκάλεσε το πρόβλημα.

Επίσης χτύπησα τα νούμερα της ζώνης και είναι μάλλον από το B6. (8E0 857 705 F)

Του συνοδηγού είναι το ίδιο απλά ..706 F

Οπότε το σενάριο μάλλον από ότι φαντάζομαι έχει ως εξής, μετά το τρακάρισμα έσκασε η ζώνη, την άλλαξαν με μια από το B6, άναβε το λαμπάκι και έβαλαν την αντίσταση για να παρακάμψουν το λαμπάκι.

Άρα λογικά με μια ζώνη B7 και αφαίρεση της αντίστασης θα είναι οκ.

 

Τι λες τωρα... Ελληνάρας μάστορας... Ουτε σε Fiat Uno 30ετιας δεν θα έπρεπε να το κάνουν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αποστολε γίνονται καθημερινά τέτοια...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το φαντάζομαι Γιάννη! Δυστηχως εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στους τεχνικούς επι το πλείστον. Δεν τους βαζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, σίγουρα υπαρχουν και συνεσταλμένοι αλλα σπανίζουν.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.