georgio3gr Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Αν δεν κάνω λάθος το ΤΤ με τα 310 μαμα εχει άλλο μοτέρ και άλλη τουρμπίνα... Κ04-064 φορούσε αυτό με τα 272... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted November 3, 2017 Author Share Posted November 3, 2017 Αν δεν κάνω λάθος το ΤΤ με τα 310 μαμα εχει άλλο μοτέρ και άλλη τουρμπίνα... Κ04-064 φορούσε αυτό με τα 272... OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 Γεια σας , χτες πήρα το αυτοκίνητο μετά από μεγάλο σέρβις και αλλαγή δίσκο πλατό τρομπακι κλπ Σε πρώτη φάση μου φαίνεται πιο Βάρης ο συμπλέκτης στις αλλαγές δηλαδή θέλει να βάζω πιο πολύ δύναμη στο πόδι , ένα άλλο που παρατήρησα είναι η εμπλοκή της κίνησης γίνεται στην μέση της διαδρομής του πεντάλ . Να περιμένω να στρωσει ? Και τι πρέπει να κοιτάξω τώρα να γίνει καλή δουλειά. Μήπως να αλλάξω και το τρομπακι το εξωτερικο για το πεντάλ? Δυστυχώς όλα τα έκανα Βέλγιο γιατί δεν βρέθηκε χρόνος να κατέβω Ελλάδα. Υ.Γ : για άνοιγμα μοτέρ για να αλλάξω Μπιέλες ελατήρια πιστονιων κλπ μου ζητάνε 750 πες 1000 εργατικά εννοείται τα ανταλλακτικά δικά μου , Ελλάδα πόσο πάει η ίδια δουλειά? Ευχαριστώ παιδιά εκ των προτέρων, υπάρχει περίπτωση να κατέβω Ελλάδα Ιούλιο αλλά πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 έλα ρε χρηστο, τελικα δεν κατεβηκες? το sachs performance απότι εχω ακουσει έχει πιο βαρυ πενταλ, αλλα καλυτερα ας που κάποιος που το φοράει ήδη. Δεν νομιζω πως θα εχει κάποια διαφορά το τρομπακι πάντωςεκτος αν δεν εχουν κάνει κάποια εξαερωση στο κυκλωμα . Οσον αφορα την εργασια πάνω κατω ίδια είναι το θέμα ειναι τι δουλεια θα γινει έξω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 έλα ρε χρηστο, τελικα δεν κατεβηκες? το sachs performance απότι εχω ακουσει έχει πιο βαρυ πενταλ, αλλα καλυτερα ας που κάποιος που το φοράει ήδη. Δεν νομιζω πως θα εχει κάποια διαφορά το τρομπακι πάντωςεκτος αν δεν εχουν κάνει κάποια εξαερωση στο κυκλωμα . Οσον αφορα την εργασια πάνω κατω ίδια είναι το θέμα ειναι τι δουλεια θα γινει έξω... Γεια σου Μαρίνο τελικά δεν κατέβηκα Χριστούγεννα δεν βολεύει μόνο για 2 βδομάδες να ερχόμουν και άμα κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχα θέμα με την άδεια άσε που θα έχανα και 3-4 μέρες στον δρόμο χαλαρά με οικογένεια οπότε λίγες οι μέρες για όλα μαζί . Τώρα χαλαρά θα μαζέψω σιγά σιγά τα υλικά για τα εντόσθια και μήπως πετύχω καμία τουρμπίνα εντό μεταξύ Κ04-64 να το ολοκληρώσω το θέμα από υλικά . Εννοείται άμα έχεις ιδέες για τυχών ευκαιρίες , ή υλικά που μπορούμε να βρούμε σε καλή τιμή εσύ η οποιαδήποτε άλλος εννοείται καλοδεχούμενα. Λοιπών τώρα σιγά σιγά ψάχνουμε για ιντερκουλερ αφτερμαρκετ κατά προτίμηση καινούργιο η μεταχειρισμενο για παροχή 300 και άλογα ..... Από φτιαχτά- χειροποίητα έχει πολλά μαστοριά στην Αθήνα οπότε το κοιτάω μόνο σε περίπτωση που δεν βρω αφτερμαρκετ. Επισης θέλω να βρω Φούλ σετ ανταλλακτικά για το καπάκι και βαλβίδες και ελατήρια πιο ενισχυμένα . Εκεντροφορους δεν ξέρω αν αξίζει τουλάχιστον στην λειτουργία που το θέλω. Όπως είπαμε λογικά Μπιέλες ιντεργκραιτεντ με τον 32 πυρρο για να μην μπλέκω με καινούργια πιστόνια ρεκτιφιε κλπ . Τώρα άμα βρισκόταν και καμία εισαγωγή της προκοπής μεταχειρισμένη δεν θα έλεγα όχι ... Μπεκ λογικά τα εβολουτιον για καλύτερο ρυθμισμα στο πρόγραμμα . Και πάντα εδώ γελάμε όσο πιο στοκ λουκ γίνεται ... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 έλα ρε χρηστο, τελικα δεν κατεβηκες? το sachs performance απότι εχω ακουσει έχει πιο βαρυ πενταλ, αλλα καλυτερα ας που κάποιος που το φοράει ήδη. Δεν νομιζω πως θα εχει κάποια διαφορά το τρομπακι πάντωςεκτος αν δεν εχουν κάνει κάποια εξαερωση στο κυκλωμα . Οσον αφορα την εργασια πάνω κατω ίδια είναι το θέμα ειναι τι δουλεια θα γινει έξω... Δεν έχω καταλαβει καμια διαφορα με τον performance της sachs, ισως 10% πιο σκληρός από τον μαμά, αλλά είναι αμελητέα, το ξεχασα αμέσως. Οσο αφορα το υψος της συμπλεξης, δεν θυμαμαι να μου άλλαξε κατι, εξάλλου σε καθε αλλαγη συμπλεκτη αυτο μπορει λιγο να αλλαζει, το συνηθίζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 17, 2018 Author Share Posted February 17, 2018 ποσα χλμ θελει στρωσιμο 5000+ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puglover309 Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 (edited) Μοτερ στρωνεις να θελει 5000;500 πολη και εισαι κομπλε. Εκτος αν εννοεις για το μοτερ οποτε ναι τοσο περιπου Edited February 18, 2018 by Puglover309 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 18, 2018 Author Share Posted February 18, 2018 Μοτερ στρωνεις να θελει 5000;500 πολη και εισαι κομπλε. Εκτος αν εννοεις για το μοτερ οποτε ναι τοσο περιπουΔεν κουμπώνει εύκολα η δευτέρα θέλει τέρμα πάτημα συμπλέκτη και χαμηλές στροφές για να μπει κανονικά .Τα 250χλμ τα έχω κάνει, υπομονή τέλος της άλλης εβδομάδας για τα 500 να δούμε . Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 (edited) Γεια σου Μαρίνο τελικά δεν κατέβηκα Χριστούγεννα δεν βολεύει μόνο για 2 βδομάδες να ερχόμουν και άμα κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχα θέμα με την άδεια άσε που θα έχανα και 3-4 μέρες στον δρόμο χαλαρά με οικογένεια οπότε λίγες οι μέρες για όλα μαζί . Τώρα χαλαρά θα μαζέψω σιγά σιγά τα υλικά για τα εντόσθια και μήπως πετύχω καμία τουρμπίνα εντό μεταξύ Κ04-64 να το ολοκληρώσω το θέμα από υλικά . Εννοείται άμα έχεις ιδέες για τυχών ευκαιρίες , ή υλικά που μπορούμε να βρούμε σε καλή τιμή εσύ η οποιαδήποτε άλλος εννοείται καλοδεχούμενα. Λοιπών τώρα σιγά σιγά ψάχνουμε για ιντερκουλερ αφτερμαρκετ κατά προτίμηση καινούργιο η μεταχειρισμενο για παροχή 300 και άλογα ..... Από φτιαχτά- χειροποίητα έχει πολλά μαστοριά στην Αθήνα οπότε το κοιτάω μόνο σε περίπτωση που δεν βρω αφτερμαρκετ. Επισης θέλω να βρω Φούλ σετ ανταλλακτικά για το καπάκι και βαλβίδες και ελατήρια πιο ενισχυμένα . Εκεντροφορους δεν ξέρω αν αξίζει τουλάχιστον στην λειτουργία που το θέλω. Όπως είπαμε λογικά Μπιέλες ιντεργκραιτεντ με τον 32 πυρρο για να μην μπλέκω με καινούργια πιστόνια ρεκτιφιε κλπ . Τώρα άμα βρισκόταν και καμία εισαγωγή της προκοπής μεταχειρισμένη δεν θα έλεγα όχι ... Μπεκ λογικά τα εβολουτιον για καλύτερο ρυθμισμα στο πρόγραμμα . Και πάντα εδώ γελάμε όσο πιο στοκ λουκ γίνεται ... 19 mm διαμετρο πυρρου εννοουσα οχι 32 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Edited February 19, 2018 by s2abt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 παρακατω αρχικη λιστα για το εσωτερικο του κινητηρα εννοειται ολες οι προτασεις καλοδεχουμενες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Το παρακανες με τον Πύρρο είναι αλήθεια, χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 Το παρακανες με τον Πύρρο είναι αλήθεια, χαχα1800 ντολαρς με τα μεταφορικά ,για Μπιέλες , ελατήρια κλπ και για σχεδόν επαναφορά στο καπάκι με καινούργιες βαλβίδες εξαγωγής και όλα τα υπόλοιπα όχι εκκεντροφόρους .Από integrated engineering USA . Εκτός από τις Μπιέλες που είναι μονόδρομος όλα τα άλλα παίζουν . Όσοι πιστοί προτείνετε τις επιλογές σας να κάνω συγκρίσεις από τιμές και μετά καταλήγουμε σε τελική λίστα . Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2abt Posted October 17, 2018 Author Share Posted October 17, 2018 καλησπερες , μετα απο καιρο και δυστηχως λογο αλλων υποχρεωσεων εφτασε η ωρα για το τουρμπο , νεα δεδομενα λογο αλλαγων στον ετησιο τεχνικο ελεγχο κλπ , ποια πιστευεται ειναι η καλυτερη επιλογη τουρμπινας να μπαινει στην θεση της στοκ? , με κριτηριο να δουλευει με την εξατμιση + καταλυτη μαμα απο ποια υποδυναμη η τουρμπινα και μετα ,κρινεται απαραιτητο να αλαχτει ο κατ και η διαμετρος της εξατμισης ? Ευχαριστω εκ των προτερων.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.