Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό.

 

Εξωτερικά:

 

- Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση)
- Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε
- Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI
- Πίσω φανάρια όπως του R32
- Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά

 

Πάμε μέσα:

 

- Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos

- Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα

- Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest

- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός

- Εμπρός και πίσω τεμπέλης

- Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα

- Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα

- Αισθητήρες φωτός και βροχής

- Coming Home / Leaving Home

- Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι

 

Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες.

 

Βελτιώσεις:

 

Revo stage 2+ στην ECU

Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual

Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού

Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος

Αντλία υψηλής Autotech

Κούλερ APR

Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι

Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8)

Μπουζί NGK BKR8EIX

κτλ...

 

Άλλες βελτιώσεις:

 

Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς

Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί

Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο

Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα

Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά

κτλ...

 

Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued...

 

ed30-08.jpg

 

ed30-09.jpg

 

custom_dp.jpg

 

hjscat_catback_etc.jpg

 

custom_exhaust_install3.jpg

 

custom_exhaust_install4.jpg

 

custom_exhaust_install6.jpg

 

rear_02.jpg

 

apr_ic1.jpg

 

apr_ic3.jpg

 

front-left_02.jpg

 

ngk_u5014_coils_bkr8eix_plugs.jpg

 

ngk_u5014_coils1.jpg

 

kw_unmounted_front.jpg

 

kw_mounted_rear4.jpg

 

toyo_proxes_r888_front_right.jpg

 

toyo_proxes_r888_rear_left.jpg

 

engine_bay_02.jpg

 

rear-right_02.jpg

 

front-right_01.jpg

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

μερακλης και νοικοκυρης

 

ευγε

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίο και με πολλές "στρατηγικές" επεμβάσεις. Καλά χιλιόμετρα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλωσόρισες Θοδωρή. Εύχομαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια ακόμα και σε αυτή την κατάσταση. Η Νάσια το έχει ακόμα το cupra;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ καλο. Φοβερη επιλογη τα ΤΟΥΟ για εκκινησεις.

 

Να το χαιρεσαι

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους!

 

 

Καλωσόρισες Θοδωρή. Εύχομαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια ακόμα και σε αυτή την κατάσταση. Η Νάσια το έχει ακόμα το cupra;

 

Έλα ρε χρόνια και ζαμάνια! Το έχει ακόμα αλλά ετοιμάζεται για νέο τετρακίνητο project με αρκετά κυβικά, έχω αυστηρές εντολές να μην το αποκαλύψω μέχρι να οριστικοποιηθεί οπότε και θα το παρουσιάσει. Το Cuprάκι έκανε τον κύκλο του, κατά τη γνώμη μου με μεγάλη επιτυχία, έδωσε χαρές και ευτυχώς απροβλημάτιστα καθώς είναι γνωστές οι αδυναμίες του συγκεκριμένου μοτέρ, αλλά ήταν τυχερή. Τώρα πάμε για νέες εμπειρίες, πρωτόγνωρες και για τους δύο λόγω τετρακίνησης και πραγματικά δεν ξέρω πόσο χρόνο θα περνάω στο edition πλέον. Κάποια στιγμή θα το προχωρήσω αλλά αν έρθει σύντομα το δικό της, ίσως ρίξουμε χρήμα για τη βελτίωσή του και οι δύο οπότε θα καθυστερήσω το δικό μου.

 

Θυμάμαι που πήρες Α4 λόγω οικογένειας, κανένα νέο μέλος από τότε? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουμπανο φιλε στο εχω πει ετσι και αλλιως .....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξιοζήλευτη προσοχή στη λεπτομερεια με ωραίες επιλογές περιφερειακών.

Δύσκολα το συναντά κανεις. :-)

 

Μπράβο!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mπράβο φίλε μου πολύ καλές βελτιώσεις.

Σου εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και καλή συνέχεια στα επόμενα πλάνα σου.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

μονο μπραβο αξιζει...

 

 

χωρις πολλες κουβεντες.....!!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό.

 

Εξωτερικά:

 

- Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση)

- Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε

- Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI

- Πίσω φανάρια όπως του R32

- Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

- Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά

 

Πάμε μέσα:

 

- Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos

- Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα

- Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest

- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός

- Εμπρός και πίσω τεμπέλης

- Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα

- Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα

- Αισθητήρες φωτός και βροχής

- Coming Home / Leaving Home

- Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι

 

Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες.

 

Βελτιώσεις:

 

Revo stage 2+ στην ECU

Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual

Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού

Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος

Αντλία υψηλής Autotech

Κούλερ APR

Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι

Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8)

Μπουζί NGK BKR8EIX

κτλ...

 

Άλλες βελτιώσεις:

 

Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς

Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί

Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο

Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα

Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά

κτλ...

 

Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued...

 

ed30-08.jpg

 

ed30-09.jpg

 

custom_dp.jpg

 

hjscat_catback_etc.jpg

 

custom_exhaust_install3.jpg

 

custom_exhaust_install4.jpg

 

custom_exhaust_install6.jpg

 

rear_02.jpg

 

apr_ic1.jpg

 

apr_ic3.jpg

 

front-left_02.jpg

 

ngk_u5014_coils_bkr8eix_plugs.jpg

 

ngk_u5014_coils1.jpg

 

kw_unmounted_front.jpg

 

kw_mounted_rear4.jpg

 

toyo_proxes_r888_front_right.jpg

 

toyo_proxes_r888_rear_left.jpg

 

engine_bay_02.jpg

 

rear-right_02.jpg

 

front-right_01.jpg

Καλωσηρθες Θοδωρη απο τα ποιο ολοκληρωμενα stage 2 plus που υπαρχουν,χαιρομαι που ακουσες τη συμβουλη μου και γραφτηκες στο forum αυτο,καμια σχεση με τα αλλα forum εδω θα σου λυθουν πολλες αποριες και θα μαθεις πολλα.Να το χαιρεσαι και παλι και συντομα big turbo,χαιρετησματα στη Νασια.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να' σαι καλά Δημήτρη, θα της τα πω. Μου πήρε λίγους μήνες να γραφτώ είναι η αλήθεια. Σε σχέση με άλλα forums παρατηρώ ότι έχετε πολύ περισσότερα project με εκτεταμένη βελτίωση, πέραν του πρώτου σταδίου δηλαδή. Επομένως αυτό από μόνο του είναι σημαντικό για τη συνέχεια στο project, όπως και για το καινούργιο της Νάσιας. Και μετά είναι το άλλο που λέγαμε ότι αν δεν δίνεται ελευθερία στο διάλογο δεν ευνοείται η μεταφορά της γνώσης. Οπότε χαίρομαι που έγινα μέλος της παρέας σας και πιστεύω να βοηθήσω και γω όπου μπορώ.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να' σαι καλά Δημήτρη, θα της τα πω. Μου πήρε λίγους μήνες να γραφτώ είναι η αλήθεια. Σε σχέση με άλλα forums παρατηρώ ότι έχετε πολύ περισσότερα project με εκτεταμένη βελτίωση, πέραν του πρώτου σταδίου δηλαδή. Επομένως αυτό από μόνο του είναι σημαντικό για τη συνέχεια στο project, όπως και για το καινούργιο της Νάσιας. Και μετά είναι το άλλο που λέγαμε ότι αν δεν δίνεται ελευθερία στο διάλογο δεν ευνοείται η μεταφορά της γνώσης. Οπότε χαίρομαι που έγινα μέλος της παρέας σας και πιστεύω να βοηθήσω και γω όπου μπορώ.

Φιλε ολα τα παιδια του forum ασχολουνται ενεργα με τη βελτιωση και το αντικειμενο του forum και ειναι παντα προθυμα να σε συμβουλεψουν,υπαρχουν αφθονες πληροφοριες για οτι χρειαστεις.Δυο ανθρωποι οπως εσυ και η Νασια που αγαπατε τη βελτιωση και εχετε τοσες γνωσεις ειναι οτι καλυτερο για το φορουμ.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket

Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ.

Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket

Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ.

Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα

Η γυναίκα του όχι απλά θέλει δικό της project. Είχε ένα πολύ δυνατό ibiza cupra 1.4 tsi απλά τώρα απ'ότι φαίνεται αγριεύει!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι 4κινητο φτιαχνετε ρε παιδια πειτε τιποτα

 

ψαχνοντας παντως budget friendly 4κινητα αξιοπιστα κατεληξα στην αγορα του δικου μου(σ4β5)

μοτερ που κλειστο φτανει σε 65 κιλα ροπη χωρις θεμα

μεταδοση που δε σπαει με τιποτα και εχει 3 διαφορικα αρα μονιμη 4κινηση (και με μονο δισκο να τα κατεφερνει χωρις πατιναρισματα)

 

κατα η ελλειψη πισω διαφορικου μπλοκε που εχουν στανταρ τα ιαπωνεζικα και το κατα τι αυξημενο βαρος σε σχεση με αυτα ( το εβο 10 ειναι βαρυτερο  το 9 και τα sti ειναι ελαφρυτερα το φορεστερ καπου εκει)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γυναίκα του όχι απλά θέλει δικό της project. Είχε ένα πολύ δυνατό ibiza cupra 1.4 tsi απλά τώρα απ'ότι φαίνεται αγριεύει!!!!

μαλλον αυτο το ζευγαρι ειχε δωσει το πρωτο ραντεβου σε...φαναρι  :sHa_hehe:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket

Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ.

Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα

 

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Να υποθέσω προσπαθείς μάταια να κρύψεις τη βελτίωση? "Ναι αγάπη μου το είχε από το εργοστάσιο" :laughing:

Ναι το ξέρω είναι σπάνια περίπτωση, δώρο γενεθλίων περιφερειακό πώς σου φαίνεται? Πάντως έχει και τα καλά του π.χ. για δοκιμές να δεις τι κέρδισες ή έχασες γιατί ξέρεις ότι δεν θα ναι ποντίκι ο άλλος και βέβαια δεν χρειάζεται καν ραντεβού έχουμε κάνει άπειρες δοκιμές σε φάση που πάμε απόψε πάμε βόλτα. Τελευταία μόνο έχουμε ηρεμήσει από δοκιμές και βόλτες λόγω μετακόμισης και ταυτόχρονα αλλαγής ωραρίων στη δουλειά, οπότε δεν καίμε και πολύ βενζίνη πλέον. Και μιας που τελειώνουμε με τα έξοδα του σπιτιού σκεφτόμαστε το νέο project στη θέση του Ibiza Cupra.

 

μαλλον αυτο το ζευγαρι ειχε δωσει το πρωτο ραντεβου σε...φαναρι  :sHa_hehe:

 

Αν και θα ταν γαμάτο :laughing: αλλά καμία σχέση. Ωστόσο όταν γνωριστήκαμε έμαθα αμέσως ότι έβλεπε με μανία F1 και είχε αγάπη για γρήγορα αμάξια, και όχι με την αόριστη έννοια που θα μπορούσε και κάποιος που δεν ασχολείται ιδιαίτερα να το πει, αλλά επί της ουσίας, που εξελίχθηκε στο πρώτο δικό της project.

 

τι 4κινητο φτιαχνετε ρε παιδια πειτε τιποτα

 

ψαχνοντας παντως budget friendly 4κινητα αξιοπιστα κατεληξα στην αγορα του δικου μου(σ4β5)

μοτερ που κλειστο φτανει σε 65 κιλα ροπη χωρις θεμα

μεταδοση που δε σπαει με τιποτα και εχει 3 διαφορικα αρα μονιμη 4κινηση (και με μονο δισκο να τα κατεφερνει χωρις πατιναρισματα)

 

κατα η ελλειψη πισω διαφορικου μπλοκε που εχουν στανταρ τα ιαπωνεζικα και το κατα τι αυξημενο βαρος σε σχεση με αυτα ( το εβο 10 ειναι βαρυτερο  το 9 και τα sti ειναι ελαφρυτερα το φορεστερ καπου εκει)

 

Μωρέ εγώ δεν έχω πρόβλημα να σας πω ακριβώς το αμάξι αλλά με έχει ορκίσει να μην πω τίποτα πέρα από την τετρακίνηση και τα αρκετά κυβικά για να έχουμε και απροβλημάτιστο ψηλό ταβάνι. Πρώτη σκέψη ήταν να συνεχίσει η βελτίωση του Cupra αλλά τελικά there is no replacement for displacement, καλό χρυσό έδωσε χαρές και συγκινήσεις αλλά στο τέλος size matters. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θα κοστίσει η βελτίωση που σημαίνει ότι θα προχωράει αργά και θα βάζουμε λεφτά και οι δύο, που με τη σειρά του σημαίνει ότι θα πάει το δικό μου πίσω, αλλά χαλάλι. Αυτά όλα όμως εφόσον οριστικοποιηθεί η απόκτησή του, οπότε και θα γραφτεί και εκείνη εδώ και θα το παρουσιάσει. edit: Πιστεύω σε 2 μήνες να έχουμε νεότερα γι' αυτό.

 

Οπότε και για να το ενώσω αυτό με εκείνα που έγραψα παραπάνω για το forum, η γνώση που υπάρχει εδώ θα μας είναι πολύτιμη, κυρίως για το καινούργιο (φτου φτου) αλλά και για τη συνέχεια στο δικό μου.

 

edit: πολύ καλή επιλογή το S4 και ο 2.7T δαγκώνει.

Edited by Dark X
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι να κρυψω , μετα από τοσα χρόνια εδω μεσα με ξερουν και οι πέτρες... :sHa_wink3:

καλη συνεχεια στο οικογενειακο πλεον προτζεκτ φιλε

Edited by mariosA4
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες φιλε! ..εξαιρετικο και πανεμορφο το γκολφ, ευγε για την κυρια σου (ελαφρια ζηλια γιατι η δικη μου μιλαει για "βελτιωσεις στο σπιτι μονο" κ γερα με τσαμπουκα για το καινουργιο σας προτζεκτ!! 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες φιλε! ..εξαιρετικο και πανεμορφο το γκολφ, ευγε για την κυρια σου (ελαφρια ζηλια γιατι η δικη μου μιλαει για "βελτιωσεις στο σπιτι μονο" κ γερα με τσαμπουκα για το καινουργιο σας προτζεκτ!! 

 

Α καλα...

Αντρες που δεν εχουν ψώρα με το αυτοκινητο θα βρεις πολλους, γυναικες που να μην εχουν ψωρα με το ''tuning'' του σπιτιου υπαρχουν ελαχιστες.

 

Υ.Γ: αν με ρωτουσες χθες θα σου ελεγα οτι δεν υπαρχουν τετοιες γυναικες αλλα τελικα υπαρχουν αποδεδειγμενα...Αλλα ειναι λιγες, δεν φτανουν για ολους. :chair:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παντως την δικιά μου την γνωρισα σε κοντρα. Ειχε ερθει για να δει με μια φιλικη της παρεα.

 

Ευτυχως εμενα δεν με ενοχλει ισα ισα που τσονταρει και κανα δωρακι που και που.

 

Με το καλο το νεο πρότζεκτ. Θα εχουμε να κανουμε δοκιμες. Υπαρχουν αρκετοι εδω που ετοιμαζουμε κρυφα προτζεκταμαξο.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.