Unreal Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό. Εξωτερικά: - Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση)- Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε- Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI- Πίσω φανάρια όπως του R32- Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες- Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά Πάμε μέσα: - Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos - Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα - Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest - Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός - Εμπρός και πίσω τεμπέλης - Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα - Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα - Αισθητήρες φωτός και βροχής - Coming Home / Leaving Home - Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες. Βελτιώσεις: Revo stage 2+ στην ECU Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος Αντλία υψηλής Autotech Κούλερ APR Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8) Μπουζί NGK BKR8EIX κτλ... Άλλες βελτιώσεις: Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά κτλ... Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued... 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 μερακλης και νοικοκυρης ευγε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Πολύ ωραίο και με πολλές "στρατηγικές" επεμβάσεις. Καλά χιλιόμετρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTs80 Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Καλωσόρισες Θοδωρή. Εύχομαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια ακόμα και σε αυτή την κατάσταση. Η Νάσια το έχει ακόμα το cupra; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Πολυ καλο. Φοβερη επιλογη τα ΤΟΥΟ για εκκινησεις. Να το χαιρεσαι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 Σας ευχαριστώ όλους! Καλωσόρισες Θοδωρή. Εύχομαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια ακόμα και σε αυτή την κατάσταση. Η Νάσια το έχει ακόμα το cupra; Έλα ρε χρόνια και ζαμάνια! Το έχει ακόμα αλλά ετοιμάζεται για νέο τετρακίνητο project με αρκετά κυβικά, έχω αυστηρές εντολές να μην το αποκαλύψω μέχρι να οριστικοποιηθεί οπότε και θα το παρουσιάσει. Το Cuprάκι έκανε τον κύκλο του, κατά τη γνώμη μου με μεγάλη επιτυχία, έδωσε χαρές και ευτυχώς απροβλημάτιστα καθώς είναι γνωστές οι αδυναμίες του συγκεκριμένου μοτέρ, αλλά ήταν τυχερή. Τώρα πάμε για νέες εμπειρίες, πρωτόγνωρες και για τους δύο λόγω τετρακίνησης και πραγματικά δεν ξέρω πόσο χρόνο θα περνάω στο edition πλέον. Κάποια στιγμή θα το προχωρήσω αλλά αν έρθει σύντομα το δικό της, ίσως ρίξουμε χρήμα για τη βελτίωσή του και οι δύο οπότε θα καθυστερήσω το δικό μου. Θυμάμαι που πήρες Α4 λόγω οικογένειας, κανένα νέο μέλος από τότε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Τουμπανο φιλε στο εχω πει ετσι και αλλιως ..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Αξιοζήλευτη προσοχή στη λεπτομερεια με ωραίες επιλογές περιφερειακών. Δύσκολα το συναντά κανεις. :-) Μπράβο!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted October 28, 2017 Author Share Posted October 28, 2017 Ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanis_Nektarios Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Mπράβο φίλε μου πολύ καλές βελτιώσεις. Σου εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και καλή συνέχεια στα επόμενα πλάνα σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted October 30, 2017 Author Share Posted October 30, 2017 Να σαι καλά φίλε μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 μονο μπραβο αξιζει... χωρις πολλες κουβεντες.....!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό. Εξωτερικά: - Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση) - Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε - Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI - Πίσω φανάρια όπως του R32 - Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες - Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά Πάμε μέσα: - Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos - Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα - Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest - Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός - Εμπρός και πίσω τεμπέλης - Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα - Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα - Αισθητήρες φωτός και βροχής - Coming Home / Leaving Home - Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες. Βελτιώσεις: Revo stage 2+ στην ECU Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος Αντλία υψηλής Autotech Κούλερ APR Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8) Μπουζί NGK BKR8EIX κτλ... Άλλες βελτιώσεις: Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά κτλ... Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued... Καλωσηρθες Θοδωρη απο τα ποιο ολοκληρωμενα stage 2 plus που υπαρχουν,χαιρομαι που ακουσες τη συμβουλη μου και γραφτηκες στο forum αυτο,καμια σχεση με τα αλλα forum εδω θα σου λυθουν πολλες αποριες και θα μαθεις πολλα.Να το χαιρεσαι και παλι και συντομα big turbo,χαιρετησματα στη Νασια. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted November 1, 2017 Author Share Posted November 1, 2017 Να' σαι καλά Δημήτρη, θα της τα πω. Μου πήρε λίγους μήνες να γραφτώ είναι η αλήθεια. Σε σχέση με άλλα forums παρατηρώ ότι έχετε πολύ περισσότερα project με εκτεταμένη βελτίωση, πέραν του πρώτου σταδίου δηλαδή. Επομένως αυτό από μόνο του είναι σημαντικό για τη συνέχεια στο project, όπως και για το καινούργιο της Νάσιας. Και μετά είναι το άλλο που λέγαμε ότι αν δεν δίνεται ελευθερία στο διάλογο δεν ευνοείται η μεταφορά της γνώσης. Οπότε χαίρομαι που έγινα μέλος της παρέας σας και πιστεύω να βοηθήσω και γω όπου μπορώ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Να' σαι καλά Δημήτρη, θα της τα πω. Μου πήρε λίγους μήνες να γραφτώ είναι η αλήθεια. Σε σχέση με άλλα forums παρατηρώ ότι έχετε πολύ περισσότερα project με εκτεταμένη βελτίωση, πέραν του πρώτου σταδίου δηλαδή. Επομένως αυτό από μόνο του είναι σημαντικό για τη συνέχεια στο project, όπως και για το καινούργιο της Νάσιας. Και μετά είναι το άλλο που λέγαμε ότι αν δεν δίνεται ελευθερία στο διάλογο δεν ευνοείται η μεταφορά της γνώσης. Οπότε χαίρομαι που έγινα μέλος της παρέας σας και πιστεύω να βοηθήσω και γω όπου μπορώ. Φιλε ολα τα παιδια του forum ασχολουνται ενεργα με τη βελτιωση και το αντικειμενο του forum και ειναι παντα προθυμα να σε συμβουλεψουν,υπαρχουν αφθονες πληροφοριες για οτι χρειαστεις.Δυο ανθρωποι οπως εσυ και η Νασια που αγαπατε τη βελτιωση και εχετε τοσες γνωσεις ειναι οτι καλυτερο για το φορουμ. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ. Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTs80 Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ. Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα Η γυναίκα του όχι απλά θέλει δικό της project. Είχε ένα πολύ δυνατό ibiza cupra 1.4 tsi απλά τώρα απ'ότι φαίνεται αγριεύει!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 τι 4κινητο φτιαχνετε ρε παιδια πειτε τιποτα ψαχνοντας παντως budget friendly 4κινητα αξιοπιστα κατεληξα στην αγορα του δικου μου(σ4β5) μοτερ που κλειστο φτανει σε 65 κιλα ροπη χωρις θεμα μεταδοση που δε σπαει με τιποτα και εχει 3 διαφορικα αρα μονιμη 4κινηση (και με μονο δισκο να τα κατεφερνει χωρις πατιναρισματα) κατα η ελλειψη πισω διαφορικου μπλοκε που εχουν στανταρ τα ιαπωνεζικα και το κατα τι αυξημενο βαρος σε σχεση με αυτα ( το εβο 10 ειναι βαρυτερο το 9 και τα sti ειναι ελαφρυτερα το φορεστερ καπου εκει) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Η γυναίκα του όχι απλά θέλει δικό της project. Είχε ένα πολύ δυνατό ibiza cupra 1.4 tsi απλά τώρα απ'ότι φαίνεται αγριεύει!!!! μαλλον αυτο το ζευγαρι ειχε δωσει το πρωτο ραντεβου σε...φαναρι 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted November 3, 2017 Author Share Posted November 3, 2017 (edited) Πολύ καθαρή και ενδιαφέρουσα μετατροπή φίλε, με καλή επιλογή aftermarket Επίσης είσαι ο πρώτος που ακούω ότι η γυναίκα του αγαπάει τη βελτίωση και θέλει δικό της πρότζεκτ. Συνήθως έχουμε το ανδρικό πρότζεκτ και κατόπιν το πρότζεκτ " αποφύγετε την παντόφλα"...χαχα Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Να υποθέσω προσπαθείς μάταια να κρύψεις τη βελτίωση? "Ναι αγάπη μου το είχε από το εργοστάσιο" Ναι το ξέρω είναι σπάνια περίπτωση, δώρο γενεθλίων περιφερειακό πώς σου φαίνεται? Πάντως έχει και τα καλά του π.χ. για δοκιμές να δεις τι κέρδισες ή έχασες γιατί ξέρεις ότι δεν θα ναι ποντίκι ο άλλος και βέβαια δεν χρειάζεται καν ραντεβού έχουμε κάνει άπειρες δοκιμές σε φάση που πάμε απόψε πάμε βόλτα. Τελευταία μόνο έχουμε ηρεμήσει από δοκιμές και βόλτες λόγω μετακόμισης και ταυτόχρονα αλλαγής ωραρίων στη δουλειά, οπότε δεν καίμε και πολύ βενζίνη πλέον. Και μιας που τελειώνουμε με τα έξοδα του σπιτιού σκεφτόμαστε το νέο project στη θέση του Ibiza Cupra. μαλλον αυτο το ζευγαρι ειχε δωσει το πρωτο ραντεβου σε...φαναρι Αν και θα ταν γαμάτο αλλά καμία σχέση. Ωστόσο όταν γνωριστήκαμε έμαθα αμέσως ότι έβλεπε με μανία F1 και είχε αγάπη για γρήγορα αμάξια, και όχι με την αόριστη έννοια που θα μπορούσε και κάποιος που δεν ασχολείται ιδιαίτερα να το πει, αλλά επί της ουσίας, που εξελίχθηκε στο πρώτο δικό της project. τι 4κινητο φτιαχνετε ρε παιδια πειτε τιποτα ψαχνοντας παντως budget friendly 4κινητα αξιοπιστα κατεληξα στην αγορα του δικου μου(σ4β5) μοτερ που κλειστο φτανει σε 65 κιλα ροπη χωρις θεμα μεταδοση που δε σπαει με τιποτα και εχει 3 διαφορικα αρα μονιμη 4κινηση (και με μονο δισκο να τα κατεφερνει χωρις πατιναρισματα) κατα η ελλειψη πισω διαφορικου μπλοκε που εχουν στανταρ τα ιαπωνεζικα και το κατα τι αυξημενο βαρος σε σχεση με αυτα ( το εβο 10 ειναι βαρυτερο το 9 και τα sti ειναι ελαφρυτερα το φορεστερ καπου εκει) Μωρέ εγώ δεν έχω πρόβλημα να σας πω ακριβώς το αμάξι αλλά με έχει ορκίσει να μην πω τίποτα πέρα από την τετρακίνηση και τα αρκετά κυβικά για να έχουμε και απροβλημάτιστο ψηλό ταβάνι. Πρώτη σκέψη ήταν να συνεχίσει η βελτίωση του Cupra αλλά τελικά there is no replacement for displacement, καλό χρυσό έδωσε χαρές και συγκινήσεις αλλά στο τέλος size matters. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θα κοστίσει η βελτίωση που σημαίνει ότι θα προχωράει αργά και θα βάζουμε λεφτά και οι δύο, που με τη σειρά του σημαίνει ότι θα πάει το δικό μου πίσω, αλλά χαλάλι. Αυτά όλα όμως εφόσον οριστικοποιηθεί η απόκτησή του, οπότε και θα γραφτεί και εκείνη εδώ και θα το παρουσιάσει. edit: Πιστεύω σε 2 μήνες να έχουμε νεότερα γι' αυτό. Οπότε και για να το ενώσω αυτό με εκείνα που έγραψα παραπάνω για το forum, η γνώση που υπάρχει εδώ θα μας είναι πολύτιμη, κυρίως για το καινούργιο (φτου φτου) αλλά και για τη συνέχεια στο δικό μου. edit: πολύ καλή επιλογή το S4 και ο 2.7T δαγκώνει. Edited November 3, 2017 by Dark X 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 (edited) τι να κρυψω , μετα από τοσα χρόνια εδω μεσα με ξερουν και οι πέτρες... καλη συνεχεια στο οικογενειακο πλεον προτζεκτ φιλε Edited November 3, 2017 by mariosA4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 καλως ηρθες φιλε! ..εξαιρετικο και πανεμορφο το γκολφ, ευγε για την κυρια σου (ελαφρια ζηλια γιατι η δικη μου μιλαει για "βελτιωσεις στο σπιτι μονο" κ γερα με τσαμπουκα για το καινουργιο σας προτζεκτ!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audzig Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 καλως ηρθες φιλε! ..εξαιρετικο και πανεμορφο το γκολφ, ευγε για την κυρια σου (ελαφρια ζηλια γιατι η δικη μου μιλαει για "βελτιωσεις στο σπιτι μονο" κ γερα με τσαμπουκα για το καινουργιο σας προτζεκτ!! Α καλα... Αντρες που δεν εχουν ψώρα με το αυτοκινητο θα βρεις πολλους, γυναικες που να μην εχουν ψωρα με το ''tuning'' του σπιτιου υπαρχουν ελαχιστες. Υ.Γ: αν με ρωτουσες χθες θα σου ελεγα οτι δεν υπαρχουν τετοιες γυναικες αλλα τελικα υπαρχουν αποδεδειγμενα...Αλλα ειναι λιγες, δεν φτανουν για ολους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Εγω παντως την δικιά μου την γνωρισα σε κοντρα. Ειχε ερθει για να δει με μια φιλικη της παρεα. Ευτυχως εμενα δεν με ενοχλει ισα ισα που τσονταρει και κανα δωρακι που και που. Με το καλο το νεο πρότζεκτ. Θα εχουμε να κανουμε δοκιμες. Υπαρχουν αρκετοι εδω που ετοιμαζουμε κρυφα προτζεκταμαξο..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.