Jump to content

DarkX's ED30 DSG


Recommended Posts

τι να κρυψω , μετα από τοσα χρόνια εδω μεσα με ξερουν και οι πέτρες... :sHa_wink3:

καλη συνεχεια στο οικογενειακο πλεον προτζεκτ φιλε

 

Thanks και πάλι!

 

καλως ηρθες φιλε! ..εξαιρετικο και πανεμορφο το γκολφ, ευγε για την κυρια σου (ελαφρια ζηλια γιατι η δικη μου μιλαει για "βελτιωσεις στο σπιτι μονο" κ γερα με τσαμπουκα για το καινουργιο σας προτζεκτ!! 

 

Καλώς σας βρήκα και σ' ευχαριστώ! Όντως νιώθω τυχερός που ειδικά σ' αυτό το κομμάτι ταίριαξαν τα γούστα. Εννοείται βέβαια δεν γίνεται να λείψουν οι βελτιώσεις του σπιτιού, στα περισσότερα εκείνη επιμελείται γιατί κάθεται και ψάχνει, στο τέλος καταλήγει σε 3-4 επιλογές και το συζητάμε. Αλλά εγώ να ξεκινήσω ψάξιμο κτλ σπάνια.

 

Εγω παντως την δικιά μου την γνωρισα σε κοντρα. Ειχε ερθει για να δει με μια φιλικη της παρεα.

 

Ευτυχως εμενα δεν με ενοχλει ισα ισα που τσονταρει και κανα δωρακι που και που.

 

Με το καλο το νεο πρότζεκτ. Θα εχουμε να κανουμε δοκιμες. Υπαρχουν αρκετοι εδω που ετοιμαζουμε κρυφα προτζεκταμαξο.....

 

Μια χαρά είσαι! Εμένα δεν θα με ενοχλούσε να μην ασχολιόταν με αμάξια και βελτιώσεις, αλλά δεν θα άντεχα να φοβόταν την ταχύτητα. Thanks και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η δικιά μου δεν την ενδιαφέρει το tuning αλλά οδηγεί καλύτερα από μένα.

 

Ωραίο το γκολφακι

 

Sent from my SM-P550 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ένα μικρό update, τέλος εποχής για τα καθαρόαιμα ημισλίκ, μετά από 3 4άδες σερί από το 2011 μέχρι σήμερα, οι 2 Pilot Sport Cup και η τελευταία Toyo 888. Μέσος όρος ζωής για το καθένα κοντά στα 2,5 χρόνια και 22 - 25000 χλμ. Τα 8άρια θα μου έβγαζαν άλλους 5-6 μήνες οριακά και θα πήγαινα για αλλαγή μέσα στο καταχείμωνο, αλλά σε μία γρήγορη βόλτα συνέβη αυτό:

 

toyo_proxes_r888_damaged.jpg

 

Είναι το μπροστά δεξιά, και η πλευρά με το τεράστιο καρούμπαλο η εσωτερική. Δεν θυμάμαι να έπεσα σε κρατήρα για να σπάσουν έτσι τα λινά και επειδή είμαι ψείρας έχω αναπτύξει εξωγήινες δυνάμεις ανίχνευσης ανωμαλιών που για κάτι τέτοιο θα έκανα και στην άκρη. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς έγινε. Αν δεν ήταν αστοχία τότε ίσως πολλαπλά χτυπήματα στο ίδιο σημείο? Πάντως αμέσως μετά άρχισε το τρέμουλο στο τιμόνι, αντιληπτό ήδη από τα 30 ενώ γινόταν έντονο και μεταφερόταν και στο υπόλοιπο της καμπίνας από τα 80. Παράλληλα χάλασε λίγο και η ευθυγράμμιση που μέχρι τότε ήταν ολόισιο το τιμόνι. Πρώτη στάση λαστιχάς και ευχόμουν να ήταν λάστιχο μιας και είχα αλλαγή σε λίγους μήνες οπότε μικρό το κακό. Για καλή μου τύχη μου βρήκε ο άνθρωπος 1 μεταχείρω SportContact 5 στη διάστασή μου για να το πάρω να φύγω και να κάνω τις δουλειές μου για καμιά βδομάδα μέχρι την παραλαβή του καινούργιου σετ. Διαφορετικά θα έπρεπε να φοράω τη 18άρα ρεζέρβα με λάστιχο από βέσπα. Με το λαστιχά έχουμε μακρόχρονη σχέση καθώς μας προμηθεύει και τα 2 μας αμάξια σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και είναι άριστος επαγγελματίας. Εννοείται πως και ο διάδοχος του Cupra θα πηγαίνει εκεί.

 

Έβαλα τα Yokohama Advan Neova AD08 R, τα ίδια που φοράει το Cupra σε 225/40/R18 88W. Παραγωγή τέλος 17. Είχα τη δυνατότητα να φέρω τα πολύ σπάνια για Ελλάδα, ίσως να ήμουν και ο μόνος, τα Advan A048 τα οποία είναι πιό σκληροπυρηνικά και από τα 8άρια, αλλά η τιμή τους είναι εξωπραγματική, όσο εξωπραγματικές είναι και οι επιδόσεις τους σύμφωνα με πολλά reviews. Εννοείται δεν έρχονται Ελλάδα και θα έπρεπε να τα φέρω απ' έξω, πιθανότατα από Αμερική. Επίσης treadwear 60! Από τα Neova έχω αρκετή προσωπική εμπειρία τόσα χρόνια με το Cupra (2 4άδες) και είναι πραγματικά, μισή ανάσα κάτω από τα 8άρια στο στεγνό, πολύ ανώτερα στο βρεγμένο, treadwear 200 και σε πολύ δελεαστική τιμή, πράγμα σημαντικό ενόψη του νέου project. Όπως είπα στην αρχή λοιπόν, τέλος εποχής τα καθαρόαιμα ημισλίκ καθώς τα Neova δεν θεωρούνται ακριβώς ημισλίκ, ανήκουν στην αμέσως επόμενη κατηγορία extreme performance summer, παρ' όλο που διεθνώς εξακολουθούν να είναι track day ελαστικά, απλά λίγο πιό πολιτισμένα σε σχέση με τα 8άρια. Τα 8άρια θα τα ξανάβαζα για να είμαι ειλικρινής. Παρά το συμβάν, όλο αυτό το διάστημα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Κολασμένο λάστιχο κυριολεκτικά. Αλλά... έχουν αντικατασταθεί από τα 888R που έχω αποκλείσει εδώ και καιρό για διάφορους λόγους, ενώ τα Cup που φορούσα παλιότερα αργούσαν να ζεσταθούν και δεν πιστεύω ότι έχει αλλάξει αυτό με τα Cup 2 που τα αντικατέστησαν.

 

Αυτά λοιπόν, πήρα και λίγο χρόνο να γράψω και τις σκέψεις μου sorry αν σας κούρασα. Μιας και έχει περάσει καιρός μόλις βρω χρόνο θα βγάλω καμιά καινούργια φωτό. Να πω τέλος ότι το νέο project είναι σε αναμονή μέχρι την πώληση του Cupra.

 

Καλό καλοκαίρι!  ?️ ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/1/2018 at 11:13 PM, Dark X said:

Ένα μικρό update, τέλος εποχής για τα καθαρόαιμα ημισλίκ, μετά από 3 4άδες σερί από το 2011 μέχρι σήμερα, οι 2 Pilot Sport Cup και η τελευταία Toyo 888. Μέσος όρος ζωής για το καθένα κοντά στα 2,5 χρόνια και 22 - 25000 χλμ. Τα 8άρια θα μου έβγαζαν άλλους 5-6 μήνες οριακά και θα πήγαινα για αλλαγή μέσα στο καταχείμωνο, αλλά σε μία γρήγορη βόλτα συνέβη αυτό:

 

toyo_proxes_r888_damaged.jpg

 

Είναι το μπροστά δεξιά, και η πλευρά με το τεράστιο καρούμπαλο η εσωτερική. Δεν θυμάμαι να έπεσα σε κρατήρα για να σπάσουν έτσι τα λινά και επειδή είμαι ψείρας έχω αναπτύξει εξωγήινες δυνάμεις ανίχνευσης ανωμαλιών που για κάτι τέτοιο θα έκανα και στην άκρη. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς έγινε. Αν δεν ήταν αστοχία τότε ίσως πολλαπλά χτυπήματα στο ίδιο σημείο? Πάντως αμέσως μετά άρχισε το τρέμουλο στο τιμόνι, αντιληπτό ήδη από τα 30 ενώ γινόταν έντονο και μεταφερόταν και στο υπόλοιπο της καμπίνας από τα 80. Παράλληλα χάλασε λίγο και η ευθυγράμμιση που μέχρι τότε ήταν ολόισιο το τιμόνι. Πρώτη στάση λαστιχάς και ευχόμουν να ήταν λάστιχο μιας και είχα αλλαγή σε λίγους μήνες οπότε μικρό το κακό. Για καλή μου τύχη μου βρήκε ο άνθρωπος 1 μεταχείρω SportContact 5 στη διάστασή μου για να το πάρω να φύγω και να κάνω τις δουλειές μου για καμιά βδομάδα μέχρι την παραλαβή του καινούργιου σετ. Διαφορετικά θα έπρεπε να φοράω τη 18άρα ρεζέρβα με λάστιχο από βέσπα. Με το λαστιχά έχουμε μακρόχρονη σχέση καθώς μας προμηθεύει και τα 2 μας αμάξια σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και είναι άριστος επαγγελματίας. Εννοείται πως και ο διάδοχος του Cupra θα πηγαίνει εκεί.

 

Έβαλα τα Yokohama Advan Neova AD08 R, τα ίδια που φοράει το Cupra σε 225/40/R18 88W. Παραγωγή τέλος 17. Είχα τη δυνατότητα να φέρω τα πολύ σπάνια για Ελλάδα, ίσως να ήμουν και ο μόνος, τα Advan A048 τα οποία είναι πιό σκληροπυρηνικά και από τα 8άρια, αλλά η τιμή τους είναι εξωπραγματική, όσο εξωπραγματικές είναι και οι επιδόσεις τους σύμφωνα με πολλά reviews. Εννοείται δεν έρχονται Ελλάδα και θα έπρεπε να τα φέρω απ' έξω, πιθανότατα από Αμερική. Επίσης treadwear 60! Από τα Neova έχω αρκετή προσωπική εμπειρία τόσα χρόνια με το Cupra (2 4άδες) και είναι πραγματικά, μισή ανάσα κάτω από τα 8άρια στο στεγνό, πολύ ανώτερα στο βρεγμένο, treadwear 200 και σε πολύ δελεαστική τιμή, πράγμα σημαντικό ενόψη του νέου project. Όπως είπα στην αρχή λοιπόν, τέλος εποχής τα καθαρόαιμα ημισλίκ καθώς τα Neova δεν θεωρούνται ακριβώς ημισλίκ, ανήκουν στην αμέσως επόμενη κατηγορία extreme performance summer, παρ' όλο που διεθνώς εξακολουθούν να είναι track day ελαστικά, απλά λίγο πιό πολιτισμένα σε σχέση με τα 8άρια. Τα 8άρια θα τα ξανάβαζα για να είμαι ειλικρινής. Παρά το συμβάν, όλο αυτό το διάστημα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Κολασμένο λάστιχο κυριολεκτικά. Αλλά... έχουν αντικατασταθεί από τα 888R που έχω αποκλείσει εδώ και καιρό για διάφορους λόγους, ενώ τα Cup που φορούσα παλιότερα αργούσαν να ζεσταθούν και δεν πιστεύω ότι έχει αλλάξει αυτό με τα Cup 2 που τα αντικατέστησαν.

 

Αυτά λοιπόν, πήρα και λίγο χρόνο να γράψω και τις σκέψεις μου sorry αν σας κούρασα. Μιας και έχει περάσει καιρός μόλις βρω χρόνο θα βγάλω καμιά καινούργια φωτό. Να πω τέλος ότι το νέο project είναι σε αναμονή μέχρι την πώληση του Cupra.

 

Καλό καλοκαίρι!  ?️ ?

 

να είμαι ειλικρινής, το διάβασα όλο και δε θα έγραφα/σχολιάζα κάτι, αλλά μόλις διάβασα το bold (δείκτης φθοράς 60??!!!), λέω ντάξει... αυτός έχει βαλθεί να αλλάζει λάστιχα κάθε 6 μήνες... :P

 

Επίσης γιατί απορρίπτεις τα 888R?

Τέλος, τα cup2 που έβαζες (προφανώς αφού τα "1" έχουν καταργηθεί εδώ και αρκετά χρόνια) είναι πολύ σκληρά λάστιχα και δε ζεσταίνονται αν δεν μπεις πίστα ή δεν οδηγήσεις σαν κάφρος... (και φυσικά μολις κόψεις, μετά από πολύ λίγο είναι πάλι παγωμένα και το αμάξι ξαναγλιστράει "σα χαζό"...)

Link to comment
Share on other sites

Όχι τα πρώτα Cup φορούσα, την 1η τετράδα την είχα βρει από elastikaonline τον Αύγουστο του 11 παρτίδα 0911 με παράδοση στην πόρτα μου γύρω στο χιλιάρικο. Δεν θυμάμαι αν τότε είχε ήδη σταματήσει η παραγωγή τους οπότε αυτά θα ήταν από τα τελευταία που παρήχθησαν, αλλά νομίζω ακόμα ήταν στην παραγωγή. Τη 2η τετράδα πήρα από τον λαστιχά μας τον Νοέμβριο του 13 παραγωγής Σεπτέμβριος του 12 ο οποίος μου βρήκε αν θυμάμαι καλά ένα από τα τελευταία 2 σετ στις αποθήκες της Michelin Ελλάδος. Τότε είχε σίγουρα σταματήσει η παραγωγή τους. Και τα 8άρια πάλι από τον λαστιχά που νομίζω ήταν 2 ετών αυτά και πάλι από τα τελευταία σετ. Μέχρι τόσο παλιά 1,5-2 ετών τα παίρνω εφόσον πρόκειται για λάστιχα αυτής της κατηγορίας που ξέρω ότι θα τα αλλάξω μέσα σε 2-2,5 χρόνια.

 

Με τις θερμοκρασίες έτσι ακριβώς γινόταν. Αν τα ζέσταινες πολύ κολλούσε το δάκτυλό σου πάνω. Είχε την αίσθηση σαν να είχες αναμείξει νερό με ζάχαρη, να έριχνες λίγο σε μία επιφάνεια και να το άφηνες να στεγνώσει. Αν μετά αγγίξεις το σημείο θα νιώσεις λίγο να κολλάει. Δίχως υπερβολή έτσι ήταν. Αλλά παράλληλα κρύωναν γρήγορα, δεν ήταν για δρόμο αυτά τα λάστιχα. Και παρ'ολα αυτά πήρα 2 τετράδες σερί, ενώ έπρεπε να είχα πάει στα 8άρια αμέσως μετά την 1η.

 

Επειδή κουβαλάω μία τρέλλα και θέλω να δοκιμάζω πράγματα και εμπειρίες, παρά τον δείκτη 60 θα τα έπαιρνα τα A048 αν μπορούσα να τα βρω ευκολότερα και χωρίς να πληρώσω 1,5 χιλιάρικο, και μάλιστα με πολύ μεγάλη αναμονή που λόγω και του συμβάν δεν είχα την πολυτέλεια. Τουλάχιστον να πω ότι τα δοκίμασα και αυτά έστω ένα σετάκι, θα το ήθελα. Πάντως, μιας και τα έχω ήδη στρώσει τα Neova AD08 R, είμαι πολύ ικανοποιημένος και ακόμα δεν έχουν πιάσει το μέγιστο της απόδοσης. Γύρω στα 800-900 χλμ έχουν και το αμάξι σπινάρει ελάχιστα από 2α 60. Δεν θα μπω στη σύγκριση με τα 8άρια γιατί δεν θυμάμαι πως ήταν αυτά στο αντίστοιχο διάστημα, σίγουρα ούτε εκείνα σπίναραν, αλλά πέρα από τις τρέλλες τώρα έχω λάστιχο με δείκτη 200 αντί 100 που είχαν τα 8άρια και σχεδόν στη μισή τιμή, κάνουν κανονικότατα για βροχή και έχουν επιδόσεις σχεδόν στα ίδια επίπεδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν σου απάντησα για τα 888R. Πιθανότατα να κάνω λάθος που τα "σνομπάρω", αλλά είχα διαβάσει ότι έπεσαν σε απόδοση σε σχέση με τα πρώτα, ότι η Toyo τα "εκπολίτισε" για τον λίγο πιό πολιτισμένο οδηγό που θέλει να τα κυκλοφορεί παντού, διατηρώντας καλά επίπεδα πρόσφυσης αλλά όχι σαν τα πρώτα. Αποτέλεσμα είναι πιό σκληρά και ανέβηκαν και treadwear, κάτι που βολεύει αυτόν τον οδηγό. Στη συνέχεια συζήτησα με τον λαστιχά ο οποίος ξέρει καλά τη δουλειά του, είναι γνωστό κατάστημα στα Β.Π., και είχε παρόμοιες εντυπώσεις. Από ελαστικά που δεν έχω προηγούμενη εμπειρία, μόνο τα A048 της Yokohama θα δοκίμαζα λόγω των άριστων reviews που διάβασα. Και τελικά για τους λόγους που προανέφερα επέλεξα τον σίγουρο δρόμο των Neova AD08 R που μου εξασφαλίζει η εμπειρία 2 σετ με το Cupra και απ' ότι φαίνεται δικαιώθηκα. Να σημειώσω ότι το αμάξι δεν είναι για να πηγαίνει παντού έτσι κι αλλιώς, είναι πάρα πολύ χαμηλό φαντάσου ότι χωρίς να είμαστε μέσα δεν υπάρχει κενό στους εμπρός θόλους, συν ότι το εμπρός lip του edition 30 είναι πολύ βαθύ και απέχει όσο ένα κλειδί από το έδαφος. Με όλα αυτά, το βγάζω από το υπόγειο μόνο με καλό καιρό για καμιά βόλτα, άντε και κάνα ταξίδι και όχι οπουδήποτε, γιαυτό και δεν έχω αλλάξει λάστιχα στους υαλοκαθαριστήρες 10 χρόνια, ούτε το έχω κερώσει ποτέ το αμάξι και μοιάζει καινούργιο. Οπότε ο τρόπος που το οδηγώ δεν είναι του μέσου οδηγού που το θέλει να τα κάνει όλα, και καλά κάνει. Εγώ ζητάω επιδόσεις, ζητάω το μέγιστο δυνατό για μπροσθιοκίνητο αμάξι, οπότε και το ελαστικό πρέπει να είναι ανάλογο. Τώρα το ότι με την επιλογή που έκανα κέρδισα ότι θα μπορώ και σε βροχή χωρίς να προσέχω τόσο, είναι ένα συν, ακόμα και αν δεν το εκμεταλλευτώ σχεδόν ποτέ (ταξίδι καλοκαίρι με βροχή πόσο συχνά θα σου τύχει). Τώρα με τον ερχομό του νέου project, πιθανόν το edition να γίνει και λίγο πιό καθημερινό.

 

edit: Ναι στο 1ο μου σετ σίγουρα δεν είχε σταματήσει η παραγωγή των Cup αφού το 2ο μου σετ ήταν 9/12 και το πήρα 14 μήνες μετά, από τα τελευταία σετ στην Ελλάδα. Κάπου τότε σταμάτησε λογικά.

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καμια βολτα προς σουνιο μερια θα ερθεις παρεα μας να ζεστανει το λαστιχακι η θα γραφουμε σεντονια για επιδοσεις ελαστικων που σε παρασυρει ο Καβουρας?!? (εχω αντιστοιχα περασει απο πολλα σεμι για δρομο κ φουλ σλικ για πιστα)

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Paladin said:

Καμια βολτα προς σουνιο μερια θα ερθεις παρεα μας να ζεστανει το λαστιχακι η θα γραφουμε σεντονια για επιδοσεις ελαστικων που σε παρασυρει ο Καβουρας?!? (εχω αντιστοιχα περασει απο πολλα σεμι για δρομο κ φουλ σλικ για πιστα)

 

:sarcastic_blum::D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νέα ζάντα για το μωρό: DOTZ Shift Pinstripe Red 8x18

 

dotz_shift_pinstripe_red_front_left.jpg

 

dotz_shift_pinstripe_red_rear_left.jpg

 

dotz_shift_pinstripe_red_rear_right.jpg

 

Οι φωτό είναι αμέσως μετά το πλύσιμο και δυστυχώς σκοτείνιασε γρήγορα οπότε μερικές ακόμα που έβγαλα δεν φαίνονται καλά. Θα βγάλω λίγες ακόμα αλλά τώρα έχω να ασχοληθώ με το γύρισμα των φτερών που εδώ και καιρό έλεγα να κάνω αλλά με τις μαμίσιες ζάντες δεν ήταν τόσο άμεση η ανάγκη... τώρα είναι καθώς βρίσκω θόλο για πλάκα. Θα ήθελα και μια βοήθεια να μου πει κάποιος που το έχει κάνει πού πήγε και αν έμεινε ευχαριστημένος, ανοίγω και ένα θεματάκι να το βλέπει πιό πολύς κόσμος. Ξέρω ότι υπάρχει εργαλείο που βιδώνει στη θέση της ζάντας και γυρνάει σαν διαβήτης με roller στην άλλη άκρη που γυρίζει το φτερό. Ξέρω επίσης ότι γίνεται και με τον παραδοσιακό τρόπο με λαμάκι σιγά σιγά, αλλά το ειδικό εργαλείο μου κάνει πιό επαγγελματική μέθοδος. Εσείς πώς και πού το κάνατε; Τηλέφωνο; Site; (με π.μ. αν δεν θέλετε δημόσια).

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σε συνέχεια του fender rolling, όπως είχα γράψει στο αντίστοιχο θέμα, η δουλειά έγινε με λαστιχένιο σφυράκι από έμπειρο χέρι, εκεί εξηγώ τους λόγους που επέλεξα αυτή τη μέθοδο και περιγράφω το αποτέλεσμα. Στη συνέχεια όπως γράφω έγινε μια δουλίτσα με τον θόλο εσωτερικά ώστε να έρχεται στο σωστό ύψος μιας και η νέα μορφή που έχει πάρει το χειλάκι του φτερού δεν επιτρέπει την στήριξη του θόλου.

 

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Το πρόβλημα λύθηκε κατά ένα μεγάλο μέρος, όπως άλλωστε είχα γράψει, αλλά με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα ή σε λίγο πιό βαθύ χαντάκι ή με ένα έξτρα άτομο στο αμάξι, εξακολουθούσα να βρίσκω, όχι όμως πλέον στο φτερό αλλά στον πλαστικό θόλο, κοντά στο φτερό. Ένα από τα βασικά σημεία που βρίσκει είναι στην περιοχή της κεντρικής βίδας του θόλου. Αυτό αν και δεν προκαλεί ανησυχία διότι ούτε το ελαστικό παθαίνει καταστροφική φθορά ούτε και φαίνεται απ' έξω η φθορά του θόλου, σκέφτηκα να προχωρήσω ένα βήμα παρακάτω με το fender screw mod. Πρόκειται για την κεντρική βίδα που στηρίζει τον θόλο, που βρίσκεται περίπου στην κορυφή, και διαφέρει από τις υπόλοιπες καθώς στηρίζεται με τη σειρά της σε προέκταση του ίδιου του φτερού εσωτερικά (είναι λαμαρίνα δηλαδή).

 

fender_screw_mod_left.jpg

 

Εδώ βλέπουμε το αποτέλεσμα. Κανονικά το λαμαρινένιο κομμάτι-εξόγκωμα του φτερού δεν είναι λυγισμένο προς τα πάνω όπως στη φωτό αλλά ίσιο, και ο θόλος δεν είναι περασμένος από πάνω, αλλά περνάει από κάτω, και κάτω από αυτό είναι η βίδα. Εμείς λοιπόν τι κάναμε, βγάλαμε τη βίδα, αφήσαμε το στήριγμα της βίδας εκεί γιατί δεν υπήρχε λόγος να βγει (είναι αυτό το στρογγυλό στη φωτό, κάτι σαν μακρόστενο παξιμάδι με εσωτερικό σπείρωμα και κουμπώνει στο λαμαρινένιο κομμάτι), κατόπιν βάζοντας δύναμη σπρώξαμε τον θόλο πάνω από το λαμαρινένιο κομμάτι όπως φαίνεται στη φωτό και με αυτό τον τρόπο πλέον στερεώνεται αφού έχει φύγει η βίδα, και λυγίσαμε το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερο περιθώριο στο ελαστικό.

 

Να και η άλλη πλευρά:

 

fender_screw_mod_right.jpg

 

Το fender screw mod όπως λέγεται διεθνώς έρχεται να συμπληρώσει το fender rolling σε περιπτώσεις σαν τη δική μου, όπου έχουμε πολύ χαμήλωμα σε σημείο να μην υπάρχει καθόλου κενό από το ελαστικό ως το φτερό (με έξτρα άτομο μπαίνει και λίγο μέσα), και η κατάσταση των δρόμων δεν βοηθά ιδιαίτερα. Να συμπληρώσω ότι το fender screw mod είναι απολύτως DIY δουλειά και θα χρειαστείτε μόνο το ανάλογο torx για τη βίδα, μία πένσα αν θέλετε να βγάλετε και το στήριγμά της που προσεκτικά θα πρέπει να το παίξετε λίγο για να ξεκουμπώσει, και ένα μικρό πλαστικό σφυράκι αν θέλετε να λυγίσετε και το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω. Απλά θέλει δύναμη να σπρώξετε τον θόλο από πάνω και δυστυχώς είναι έτσι που δεν έχετε καλό grip. Το fender rolling αν και θεωρείται και εκείνο DIY απαιτεί εμπειρία καθώς υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να σκάσει το χρώμα (εξηγώ περισσότερα σε εκείνο το θέμα).

 

Εδώ είναι όσο κατάφερα να βγάλω και τη δουλειά που έγινε όσο αφορά το fender rolling:

 

fender_screw_mod-rolled_fenders_left.jpg

 

Βλέπουμε στο πάνω μέρος της φωτό και το σημείο που με έξτρα άτομο, με χιλιόμετρα κτλ, βρίσκει πλέον κατά μήκος του θόλου, αφού γύρισαν τα φτερά. Αυτό δεν προκαλεί ανησυχία όπως ούτε και η βίδα, αλλά το fender screw mod ήταν πολύ απλό για να το αφήσω έτσι. Τώρα για να μην βρίσκει ούτε κατά μήκος του θόλου (γύρω στους 15 πόντους) θα πρέπει να θερμάνω τον θόλο στο σημείο εκείνο και να τον μορφοποιήσω, να του δώσω διαφορετική καμπύλη. Προς το παρόν το αφήνω ως έχει και θα δούμε στην πορεία, γιατί βρίσκει μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως είπα παραπάνω και όχι συχνά.

 

Οπότε για να γνωρίζει όποιος έχει ανάλογο setup, 3 είναι τα σημεία που μπορεί να βρίσκει: φτερό (λύνεται με fender rolling), περιοχή στην βίδα του θόλου κοντά στην κορυφή (λύνεται με fender screw mod) και κατά μήκος του θόλου σε απόσταση ανάλογα το setup (λύνεται μορφοποιώντας τον θόλο με χρήση θερμότητας).

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κανένα upgrade ακόμα, συνέχεια της αναμονής για το project στη θέση του μικρού Cupra, όταν πρώτα πουληθεί. Ετοιμάζομαι σύντομα να βγάλω ένα βιντεάκι κοντέρ σε πάτημα, θέλω να σκεφτώ πώς θα πιάσω το κινητό γιατί δεν έχω gopro. Παλιότερα όταν ήμουν μόνο πρόγραμμα είχα βγάλει καλό βίντεο με ένα htc κινητό που είχα τότε και βόλευε το σημείο που ήταν η κάμερα, τώρα με το iphone δεν είναι το ίδιο. Προς το παρόν καθώς έψαχνα τα αρχεία μου βρήκα μία φωτό που είχα βγάλει το ίδιο βράδυ με τις φωτό με τις νέες ζάντες που είχα ποστάρει λίγο παραπάνω, και μου είχε ξεφύγει.

 

nov18.jpg

 

Και αμέσως μου γεννάται το ερώτημα, μήπως θα δείξει πολύ καλύτερο με φιμέ στα πίσω παράθυρα και παρμπρίζ; Στη φωτό μοιάζει με φιμέ λόγω γωνίας της κάμερας που ουσιαστικά πίσω από το παρμπρίζ πέφτει η οροφή. Τόσο καιρό έλεγα ότι ήδη είναι πολύ κυρίαρχο το μαύρο, οπότε να μην το μαυρίσω άλλο, αλλά...

Link to comment
Share on other sites

θα ήταν ωραίο με φιμέ  και μία μεμβράνη σε κίτρινο ματ ή άσπρο πέρλα με κόκκινες ρίγες

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Dark X said:

Κανένα upgrade ακόμα, συνέχεια της αναμονής για το project στη θέση του μικρού Cupra, όταν πρώτα πουληθεί. Ετοιμάζομαι σύντομα να βγάλω ένα βιντεάκι κοντέρ σε πάτημα, θέλω να σκεφτώ πώς θα πιάσω το κινητό γιατί δεν έχω gopro. Παλιότερα όταν ήμουν μόνο πρόγραμμα είχα βγάλει καλό βίντεο με ένα htc κινητό που είχα τότε και βόλευε το σημείο που ήταν η κάμερα, τώρα με το iphone δεν είναι το ίδιο. Προς το παρόν καθώς έψαχνα τα αρχεία μου βρήκα μία φωτό που είχα βγάλει το ίδιο βράδυ με τις φωτό με τις νέες ζάντες που είχα ποστάρει λίγο παραπάνω, και μου είχε ξεφύγει.

 

nov18.jpg

 

Και αμέσως μου γεννάται το ερώτημα, μήπως θα δείξει πολύ καλύτερο με φιμέ στα πίσω παράθυρα και παρμπρίζ; Στη φωτό μοιάζει με φιμέ λόγω γωνίας της κάμερας που ουσιαστικά πίσω από το παρμπρίζ πέφτει η οροφή. Τόσο καιρό έλεγα ότι ήδη είναι πολύ κυρίαρχο το μαύρο, οπότε να μην το μαυρίσω άλλο, αλλά...

 

Στο ιδιο διλημμα ειχα πεσει και γω και τελικα το παραμαυρισα, εβαλα και τη μαυρη μασκα μπροστα και εγινε darth vader κανονικα! ?

 

Αν γυρνουσα το χρονο πισω σιγουρα θα εβαζα το πιο ανοιχτο φιμε για να σπασει λιγο η μαυριλα και ισως να επαιρνα τη ζαντα σε κανενα αλλο χρωμα (ασημι ή γκρι).

 

Βαλε ενα 1ο σταδιο φιμε για να κοβει τον ηλιο και εισαι κομπλε... Για παρπριζ ουτε καν.

 

20180725_200156.jpg.db5bbad0cfd956e0c144cdf1810c7889.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2019 at 8:42 AM, metero said:

θα ήταν ωραίο με φιμέ  και μία μεμβράνη σε κίτρινο ματ ή άσπρο πέρλα με κόκκινες ρίγες

 

Θα ταιριάξει γάντι με το neon που έχω κάτω από το αμάξι με εναλλαγές σε 15 διαφορετικά χρώματα και ringtone τις 4 εποχές του Vivaldi.

 

16 hours ago, csaris said:

 

Στο ιδιο διλημμα ειχα πεσει και γω και τελικα το παραμαυρισα, εβαλα και τη μαυρη μασκα μπροστα και εγινε darth vader κανονικα! ?

 

Αν γυρνουσα το χρονο πισω σιγουρα θα εβαζα το πιο ανοιχτο φιμε για να σπασει λιγο η μαυριλα και ισως να επαιρνα τη ζαντα σε κανενα αλλο χρωμα (ασημι ή γκρι).

 

Βαλε ενα 1ο σταδιο φιμε για να κοβει τον ηλιο και εισαι κομπλε... Για παρπριζ ουτε καν.

 

20180725_200156.jpg.db5bbad0cfd956e0c144cdf1810c7889.jpg

 

Σε ένα άλλο αμάξι το 2003 είχα βάλει της llumar το alu-light όπως το έλεγε, το οποίο όπως διάβασα πριν λίγο θεωρείται 2ο στάδιο μαύρο. Το αμάξι εκείνο ήταν λευκό και του πήγαινε η αντίθεση, αλλά ήταν τόσο σκούρο το φιμέ που μου είχαν κόψει κλήση και μου είχαν ζητήσει να τις βγάλω κιόλας. Είχα βάλει βέβαια παντού εκτός από το εμπρός παρμπρίζ και όταν του ζήτησα το λόγο μου είπε ότι αν χρειαστεί να πυροβολήσει δεν θα βλέπει μέσα (από πότε πυροβολεί η ελας σε καταδίωξη). Πλήρωσα το πολύ μικρό τότε πρόστιμο και δεν τις έβγαλα ποτέ βέβαια, ούτε με ξαναέγραψαν μέχρι που το πούλησα. Από ποιότητα, στα 4 χρόνια που τις είχα ήταν άψογες.

 

Τώρα σκέφτομαι όπως λες για 1ο στάδιο μαύρο στα πίσω παράθυρα και παρμπρίζ, εννοώ το πίσω. Για 2ο στάδιο σαν αυτό που είχα φοβάμαι αυτό ακριβώς μην γίνει το αμάξι του darth vader, αλλά από την άλλη κοιτάζοντάς το από πίσω όπως στην τελευταία φωτό που λόγω γωνίας φαίνεται σκούρο το τζάμι, μου αρέσει πολύ είναι η αλήθεια. Γι' αυτό είμαι σε δίλημμα. Από μάρκα ή τη δοκιμασμένη llumar με την οποία είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος ή 3M που έχω ακούσει τα καλύτερα. Η επιλογή θα είναι εύκολη ανάμεσα στις δύο, δεν έχω δίλημμα ως προς τη μάρκα, οι τιμές, η εγγύηση και το μαγαζί (σαν αξιολόγηση) θα είναι τα κύρια κριτήρια.

 

Ωραία η φωτό σου φίλε μου, ίσως να ήθελε όντως λίγο πιό ανοιχτό φιμέ όπως φαίνεται στο πλάι. Το χρώμα της ζάντας σου σε σχέση με του αμαξιού δεν με χαλάει καθόλου, εγώ είμαι πολύ του black on black για τις ζάντες γι΄αυτό και οι καινούργιες μου είναι πάλι μαύρες, αλλά με κόκκινη ρίγα στο lip για να σπάει το μαύρο και να οριοθετεί το χρώμα ανάμεσα στο μαύρο του αυτοκινήτου και αυτό της ζάντας. Οι εργοστασιακές είχαν διαμανταρισμένο lip που επίσης έκανε την ίδια δουλειά. Γενικά θέλω πάντα το lip της ζάντας σε άλλο χρώμα, π.χ. σε λευκό αμάξι μαύρη ζάντα με λευκό lip. Προσωπική άποψη πάντα, το αμάξι σου θα έδειχνε ακόμα καλύτερο αν η μαύρη ζάντα είχε κόκκινο lip όπως εμένα, ή διαμανταρισμένο. Ίσως καλύτερα το 2ο λόγω χρώματος δαγκανών. Και θα κράταγα τη μάσκα όπως ηταν πριν για να ταιριάζει με το lip της ζάντας, ίσως σκουραίνοντας μόνο το σήμα όπως κάνουν πολλοί. Οι καθρέπτες σου αν διακρίνω καλά το χρώμα θα βοηθούσαν στο σύνολο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dimitris_Kon said:

Παιδιά πολύ μαυρίλα δεν είναι; Το βράδυ βλέπεις, ή κατεβάζεις παράθυρο;

 

 

Δημήτρης

 

Eιναι λιγο ναι..

 

Το βραδυ οταν παω να παρκαρω κατεβαζω καθρεφτη αλλα και παραθυρο για να μη γδαρω καμια ζαντα. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μετά από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας.

 

Πριν περίπου 15 μέρες το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις.

 

Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο και γενικά στο forum σας που είναι μακράν το πιό καταρτισμένο στη βελτίωση που έχω δει και το μόνο ελληνικό που μπορεί να σταθεί απέναντι στο αμερικάνικο golfmkv, όπου βέβαια οι άνθρωποι έχουν και τα μέσα και τον εξοπλισμό να κάνουν DIY τη συντριπτική πλειοψηφία των βελτιώσεων και της συντήρησης. Τόσο ψηλά τοποθετώ την γνώση που υπάρχει εδώ και σας το λέω ειλικρινά. Δεν χρειάστηκα τη γνώση αυτή καθώς όταν έκανα εγγραφή είχα ήδη τελειώσει το στάδιο που βρισκόμουν και έμενε μόνο το big turbo, στο οποίο τελικά δεν προχώρησα παρόλο που το σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά διάβασα άλλα builds και εντυπωσιάστηκα. Δυστυχώς δεν είχαμε τη δυνατότητα να βρεθούμε σε κάποια συνάντηση, καθώς οι μέρες και ώρες που γίνονταν δεν βόλευαν με τη δουλειά μας και έτσι δεν γνωριστήκαμε από κοντά, αλλά είμαι σίγουρος ότι είστε μια πολύ κεφάτη και τρελλή παρέα.

 

Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει και σας εύχομαι τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Δεν ξέρω μπορεί να συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.

 

Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!

Η αλήθεια είναι πως γίνεται μία τεράστια προσπάθεια από πάρα πολλούς για να κρατηθεί το επίπεδο τόσο ψηλά.

 

Από απορία, τι αμάξι πήρες? :)

 

 

ΥΓ: δε σου κρύβω ότι ζαχαρώνω και μία CLA 45 AMG, αλλά δε βρίσκω σε λογική(?) τιμή και extras μία σε έκδοση shooting brake (=η ονομασία της mercedes για την avant/station έκδοση)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μην το πάρεις στραβά, το αμάξι είναι εξαιρετικά σπάνιο στην Ελλάδα και γι' αυτό δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, τουλάχιστον όχι εδώ. Αν το καλοκαίρι πρώτα ο Θεός γίνει καμία συνάντηση στην οποία μπορέσουμε να έρθουμε, να γνωριστούμε με κάποια παιδιά θα είναι διαφορετικά, όμως και πάλι δεν θα το γράψω εδώ. Είμαι σίγουρος ότι η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα είναι εντάξει άτομα, αλλά το forum διαβάζεται από πολύ κόσμο, συν τους επισκέπτες. Το μόνο που θα πω είναι ότι είναι αυτοκίνητο επιδόσεων με πολλά περισσότερα άλογα από το stage 2+ edition. Η αλήθεια είναι ότι μέτα από 12 χρόνια με το edition, αποφάσισα να κάνω ένα τεράστιο άλμα και μέχρι στιγμής και καθώς είμαι ακόμα στο στρώσιμο, έχω πάθει πλάκα. Αν δεν ήταν και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που ζούμε, θα ήμουν κάθε μέρα έξω και δεν θα ήμουν ακόμα στα 800 χιλιόμετρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.