Jump to content

Μετατροπη narrowband σε wideband


iliasr38

Recommended Posts

Eνα θεμα που πρεπει να υπαρχει στο φορουμ και να συζητηθει!!

 

Θυμαστε οι παλιοι την μετατροπη στα παλια 20vt...

Κατι αντιστοιχο ισχυει και τον tfsi bzb, byt που ειναι με 1 λαμδα...

Χρειαζεται 

πλεξουδα απο wideband μοντελο πχ cdaa

εγκεφαλος αντιστοιχος

μαφ αντιστοιχος

και αισθητηρας λαμδα wideband

o 2oς αισθητηρας πιεσης λαδιου παρακαμπτεται με μια αντισταση...

 

Αξιζει?

Edited by iliasr38
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όχι! Ούτε κατα διάνοια - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Γιατι αφορα μονο την ρυθμιση του μιγματος, λες οχι Δημητρη?

Link to comment
Share on other sites

εγω νομιζα ότι γινοταν πιο ευκολα, αν ειναι να αλλάξεις τα μισα περιφερειακα + πλεξουδα πιο φτηνα θα σουρθει ν'αλλαξεις ολοκληρο το μοτερ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρε Ηλία, αν είναι να μου κοστίσει 1500 ευρώ, δεν το πουλάω καλύτερα; Ασε που και πάλι εντελώς ΟΕΜ δεν γίνεται. Η συμβιβάζεσαι ή το δίνεις - προσωπική άποψη.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Α για το κοστος αναφερεστε....Αμαν ρε παιδια με λαχταρισατε! :sHa_hehe::sHa_friends:

 

Αν δεν υπαρχει (αφαιρουμε) το κοστος αγορας των παρελκομενων?

 

Δεν αλλαζεις τα μισα περιφεριακα..η πλεξουδα ειναι πραγματικα παιχνιδι και οχι πανω απο 1 ωρα δουλειας..

Edited by iliasr38
Link to comment
Share on other sites

Στα 20vt όποιος το έκανε πήρε εγκέφαλο πλεξούδα με περιφερειακα από πιο καινούριο.

Αρκετά μεγάλη διαδικασία...

 

Ίσως είναι πιο απλό να βάλεις ένα καλό οργανακι με λάμδα και αλαρμ. Πχ αεμ και είσαι ασφαλής.

 

#τα 20vt είχαν και άλλα ελαττώματά και δε μπορούσαν εύκολα να βγάλουν άλογα. Αυτός ήταν ο κυρίως λόγος που έκαναν τη μετατροπή. Αν ανέβαζαν άλογα δε θα προχωρουσαν οι περισσοτεροι

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις βρει φθηνα  τα περιφερειακα και πιανουν τα χερια σου μπορεις να το προχωρησεις.

ενα θεμα ομως παιζεται και με το κοντερ αν χρειαστει να αλλαξεις εγκεφαλο καθως θα βγαζει σφαλμα και δεν θα επικοινωνει με τον νεο εγκεφαλο, θέλει αρχικοποιηση κλπ μια διαδικασια που δεν τη γνωριζω για λεπτομερειες.

το ιδιο θα ισχυει και με τον εγκεφαλο ανεσης abs κλπ , θε΄λει δη δουλεια με vagcom και αρκετο ψαξιμο στο ιντερνετ.

προσωπικα θα το εκανα μονο αν ειχα βρει πληρες diy ειτε απο εδω (πολυ δυσκολο) ειτε από εξωτερικο που ειναι και πιο πιθανο να το εχουν κανει , που να λεει τι ακριβως χρειαζεσαι και ποσο θα κοστισει ώστε να εχεις μια ταξη μεγεθους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ηλίααααα πάς γυρεύοντας;

Μα δεν αφορα εμενα! :wave::LaieA_013:

τα φραγκα τελειωσαν, σαλιο λεμε..μην παραδωσω και πινακιδες..

 

Φιλος μηχανικος με ιδιο μοτερ, του εχει μεινει πλεξουδα και εγκεφαλος απο cdaa μοτερ που πουλησε...

Τα αλλα τα βρισκει πανευκολα!!!

 

Για το ιμμο, πρεπει να γινει ιμμο οφ ο εγκεφαλος..

 

Το ρεζουμε τωρα..ποια ειναι τα θετικα?

Το αρνητικο ειναι οτι με οποιοδηποτε κλειδι θα παιρνει εμπρος...

 

Νομιζω οτι ειναι καλη κουβεντα το θεμα αυτο...

Edited by iliasr38
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αφορα εμενα! :wave::LaieA_013:

τα φραγκα τελειωσαν, σαλιο λεμε..μην παραδωσω και πινακιδες..

 

Φιλος μηχανικος με ιδιο μοτερ, του εχει μεινει πλεξουδα και εγκεφαλος απο cdaa μοτερ που πουλησε...

Τα αλλα τα βρισκει πανευκολα!!!

 

Για το ιμμο, πρεπει να γινει ιμμο οφ ο εγκεφαλος..

 

Το ρεζουμε τωρα..ποια ειναι τα θετικα?

Το αρνητικο ειναι οτι με οποιοδηποτε κλειδι θα παιρνει εμπρος...

 

Νομιζω οτι ειναι καλη κουβεντα το θεμα αυτο...

 

 

Aν τα εχει όλα μιλάμε με άλλα δεδομενα.

 

το τζερτζελο είναι αρκετό. Το κλειδί η αντιπροσωπία το ρυθμίζει να δουλεύει λογικά. όπως κάνει και όταν αγοράζεις καινουριο

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αφορα εμενα! :wave::LaieA_013:

τα φραγκα τελειωσαν, σαλιο λεμε..μην παραδωσω και πινακιδες..

 

Φιλος μηχανικος με ιδιο μοτερ, του εχει μεινει πλεξουδα και εγκεφαλος απο cdaa μοτερ που πουλησε...

Τα αλλα τα βρισκει πανευκολα!!!

 

Για το ιμμο, πρεπει να γινει ιμμο οφ ο εγκεφαλος..

 

Το ρεζουμε τωρα..ποια ειναι τα θετικα?

Το αρνητικο ειναι οτι με οποιοδηποτε κλειδι θα παιρνει εμπρος...

 

Νομιζω οτι ειναι καλη κουβεντα το θεμα αυτο...

Θα μου επιτρέψεις, επειδη το εχω Ψάξει, να σου πω οτι δε χρειάζεται να απενεργοποιήσεις το immobilizer.

 

Αν εχεις σκοπο να το απενεργοποιήσει, μην το κανει ο φίλος σου. Εκτός αν το αμαξι ειναι dragster-άδικο και 9,5 στις 10 φορες ειναι λυμμενο Οποτε ούτως ή αλλως δεν υπάρχει περίπτωση να «παρει μπρος» ειτε εχει ειτε δεν εχει immobilizer.

 

Παντως εγω ξερω οτι χρειάζεται πλεξούδα, εγκεφαλος και φυσικά προγραμματιστής τσακάλι να προγραμματίσει τον εγκέφαλο διαφορετικά. Δεν παίζει «τελείως» plug and play. Μολις «ορίσεις» παραμέτρους κτλ, το αμαξι θα δουλέψει σα μαμα. Το κόστος ομωσ υπερβαίνει το οποίο οφελος του wideband σε απόδοση αλλα και σε safety.

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ξερω οτι χρειάζεται πλεξούδα, εγκεφαλος και φυσικά προγραμματιστής τσακάλι να προγραμματίσει τον εγκέφαλο διαφορετικά. Δεν παίζει «τελείως» plug and play. Μολις «ορίσεις» παραμέτρους κτλ, το αμαξι θα δουλέψει σα μαμα. Το κόστος ομωσ υπερβαίνει το οποίο οφελος του wideband σε απόδοση αλλα και σε safety.

Το κοστος προγραμματισμου για μαμα λειτουργια εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

Oι διαφορές από πρώτη γενιά σε CDAA

 

Modifications to Stage 1:

– Diameter of main bearing reduced from 58 to 52 mm

– Modified piston

– Modified piston rings

– Different honing process

– Self-regulating oil pump

– Ixetic vacuum pump

– Fuel supply line (routing)

– Turbocharger control rod in accordance with EA113

 

Όσα είναι με bold πώς σκοπεύετε να τα ξεπεράστε;

Link to comment
Share on other sites

Σε 20vt φίλου, έκανα εγώ την μετατροπή από narrowband σε wideband με τον ανταπτορα με καλωδίωση που έδινε η apr (νομίζω), λαμδα και wideband εγκέφαλο... Ήθελε μερικά πινακια να συνδεθούν και να μπουν κάποιοι "κλέφτες" στην καλωδίωση... Τελείωσα σε ένα δίωρο... Πήρε μπροστά απευθείας αλλά δεν σήκωνε στροφές με το γκάζι... Το πήγε σε ηλεκτρολόγο και ήθελε μια ψευτοκαλωδιωση με ένα ρελεδακι ακόμα να τοποθετηθεί, σχετικα εύκολη δουλειά.. Το αμάξι δουλεύει ρολόι τώρα με άλλο πρόγραμμα εννοείται λόγω bt setup... Αλλά αν και προσωπικά μου φάνηκε σχετικά εύκολη η μετατροπή, τα tfsi τα θεωρώ πολύ πιο μπελαλιδικα και με πολλά παραπάνω ηλεκτρονικά... Συνεπώς δεν ξέρω αν θα είναι κάτι εύκολο ή όχι...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα, ξέθαψα το τόπικ καθώς κοιτάω ψάχνω να βρω τι χρειάζεται για τη μετατροπή. Ύπαρχει κάποιος που να το έχει καταφέρει και εάν ναι τελικά τι χρειάζεται?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.