Jump to content

Πρόβλημα κατά την επιτάχυνση


Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Πριν 2 εβδομάδες που πήγα να κάνω ένα άνοιγμα 2α από τις 1,500σαλ περίπου στις 2,500-3,000 άρχισε να κάνει σαν σκασίματα και κόψιμο σαν του ESP.

Το δοκίμασα άλλες 3 φορές και έκανε το ίδιο και στην μία προσπάθεια αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής. Εσβησα και ξαναέβαλα μπροστά και δεν άναψε

πάλι και από τότε το λειτουργώ χαλαρά αν χρειαστεί να το πάρω.(σέρβις θα το πάω χριστούγεννα που θα έχω χρόνο) 

Ξέρετε τι μπορεί να είναι?

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να το μπριζαρεις να δεις τι σφάλμα βγάζει.

 

 

Ναι φίλε μου σίγουρα θα γίνει αυτό. Απλά μια γνώμη για το τι μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως όταν αναβοσβήνει το λαμπάκι της μηχανής το αυτοκίνητο χάνει αναφλεξεις. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί.

 

Δεν πρέπει να το κινείς μέχρι να το φτιάξεις γιατί ίσως κάνει ζημιά αλλού

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σε εκεινο το ευρος στροφων που πατας τερμα γκαζι καταπονεις τουρμπο κ δισκο χωρις λογο...

η κ04 σε εκεινες τις στροφες κοιμαται....προσπαθει να φουσκωσει αλλα δεν μπορει πριν τις 3200...ισως εκει οφειλονται κ τα ξεσπασματα που γραφεις...

οσο αναφορα το check θελει μπριζωμα με vag com να δεις τι παιζει...

Link to comment
Share on other sites

Με επιφύλαξη θα κοιτούσα σωληνώσεις αέρα τουρμπο - σκαστρας και αντλια βενζίνης. Σίγουρα πριν απο ολα, ένα έλεγχο με το vcds.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι τι φοραει?

 

Βλαβη θα εχει καταγραψει 100% παντως.

Stage 2+

 

 

Με επιφύλαξη θα κοιτούσα σωληνώσεις αέρα τουρμπο - σκαστρας και αντλια βενζίνης. Σίγουρα πριν απο ολα, ένα έλεγχο με το vcds.

 

 

Δημήτρης

Mε τις σωληνοσεις μου ετυχε να μου πεταξει 2 φορες τον σωληνα που φευγει ο αερας απτην τουρμπινα και παει στο κουλερ γιατι για καποιο λογο μετακινηται με τον καιρο (αλλαγμενος σωληνας) 

Τωρα μπορει να ειναι και σε σημειο που απλα να χανει λιγο. 

Link to comment
Share on other sites

Σκασιματα εννοεις απο την εξατμιση η μπροστα στη μηχανη? Το αυτοκινητο ετρεμε στο γκαζι?

 

Σαν σκασιματα όπως κανει περιπου το κοψιμο του ESP. Δεν ετρεμε απλα δεν εδεινε και αφηνα γκαζι

Link to comment
Share on other sites

Καλά σίγουρα σου έκανε misfires.

 

Αυτά μπορεί να έχουν προέρθει από πολλούς λόγους. Το πιο σύνηθες είναι από πολλαπλασιαστή.

 

Τώρα ως stage2+ συνήθως εμφανίζει πρόβλημα η τρόμπα υψηλής όπου περνάει βενζίνη από σκισμένο τσιμουχάκι με αποτέλεσμα να κάνει πολύ πλούσιο το μίγμα , οπότε θα έχεις σκασίματα και misfires. Επίσης θα έχεις και χάλια ρελαντί. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά σίγουρα σου έκανε misfires.

 

Αυτά μπορεί να έχουν προέρθει από πολλούς λόγους. Το πιο σύνηθες είναι από πολλαπλασιαστή.

 

Τώρα ως stage2+ συνήθως εμφανίζει πρόβλημα η τρόμπα υψηλής όπου περνάει βενζίνη από σκισμένο τσιμουχάκι με αποτέλεσμα να κάνει πολύ πλούσιο το μίγμα , οπότε θα έχεις σκασίματα και misfires. Επίσης θα έχεις και χάλια ρελαντί. 

 

To ρελαντί και όλο το υπόλοιπο δούλεμα του αμαξιού είναι άψογο. Μόνο σε φουλ γκάζι μου εμφάνισε αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

To ρελαντί και όλο το υπόλοιπο δούλεμα του αμαξιού είναι άψογο. Μόνο σε φουλ γκάζι μου εμφάνισε αυτό το θέμα.

 

τότε μάλλον πολλαπλασιαστής θα έλεγα, Εάν βάλεις ένα διαγνωστικό θα σου δείξει σε ποιον κύλινδρο κάνει τα misfires

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το ελέγξαμε το αμάξι. Είχε σχισμένο σωλινάκι της υποπίεσης και αλλάχθηκε.

Στον 4ο κύλινδρο έβγαζε θέμα με άκαυτες και αλλάξαμε μπουζί να το δούμε με τον καιρό.

Πολλαπλασιαστές δεν είναι αλλα παίζει να είναι το μπεκ.

Σε περίπτωση μπεκ καθαριστικό βενζίνης βοηθάει ή χρειάζεται αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Εχουν αλλαξει αρκετοι μπεκ σε αυτα τα μοτερ.

 

Δεν φτιαχνει δυστυχως με καθαριστηκα και τετοια.

 

Και στο Scirocco R που ειχα πριν ειχα αλλαξει του 3ου κυλινδρου θυμαμαι. Κοστος σε Bosch νομιζω γυρω στα 115ε το ειχα παρει + 15ε ακομα κατι λαστιχακια και μια βαση που εχει.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν αλλαξει αρκετοι μπεκ σε αυτα τα μοτερ.

 

Δεν φτιαχνει δυστυχως με καθαριστηκα και τετοια.

 

Και στο Scirocco R που ειχα πριν ειχα αλλαξει του 3ου κυλινδρου θυμαμαι. Κοστος σε Bosch νομιζω γυρω στα 115ε το ειχα παρει + 15ε ακομα κατι λαστιχακια και μια βαση που εχει.

 

Με παραξενεύει γιατί όλη η λειτουργία του αμαξιού είναι κομπλέ και το κάνει μόνο σε μεγάλο φόρτο. Ενώ όπου έχω δει για προβλήματα μπεκ 

βλέπουν τα συμπτώματα και ρελαντί και χαλαρές στροφές και με φόρτο.

Link to comment
Share on other sites

αυτοι οι πολλαπλασιαστες ειναι πολυ καλοι πολυ φθηνοι αλλα κλανουν ευκολα

στο αλτεα μου (bwa tfsi με προγραμμα μονο) εχω αλλαξει 2  μεχρι τωρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ελέγξαμε το αμάξι. Είχε σχισμένο σωλινάκι της υποπίεσης και αλλάχθηκε.

Στον 4ο κύλινδρο έβγαζε θέμα με άκαυτες και αλλάξαμε μπουζί να το δούμε με τον καιρό.

Πολλαπλασιαστές δεν είναι αλλα παίζει να είναι το μπεκ.

Σε περίπτωση μπεκ καθαριστικό βενζίνης βοηθάει ή χρειάζεται αλλαγή?

 

 

Χρειάζεται να κάνεις Logging με vcds για να δεις τι συμβαίνει.

 

1-      Ignition retard

2-      λ 

3-      misfires 

Link to comment
Share on other sites

Με παραξενεύει γιατί όλη η λειτουργία του αμαξιού είναι κομπλέ και το κάνει μόνο σε μεγάλο φόρτο. Ενώ όπου έχω δει για προβλήματα μπεκ 

βλέπουν τα συμπτώματα και ρελαντί και χαλαρές στροφές και με φόρτο.

 

Μπα, συμβαινει και σε υψηλο φορτο αναλογως το πως εχει κλασει το μπεκ.

 

Καταληγουμε στα μπεκ παντα οταν εχουμε αποκλεισει μπουζι-πολ/στες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.