Jump to content

σασμαν μετατροπη απο χειροκινητο σε dsg s-tronic


Recommended Posts

παιδια θελω την βοηθεια σας τι χρειαζεται για να τοποθετηθει επιπλεον αντεχει πανω σε s3 manual?

Χριστόφορε, η ερώτηση δεν συμβαδίζει με αυτον τίτλο του topic ή για την ακρίβεια δε βγάζει νόημα.

 

Αν η ερώτηση σου είναι αν μπαίνει εκ των υστέρων s-tronic/dsg στο αμάξι σου, η απάντηση είναι ναι.Μάλιστα έχει γίνει με επιτυχία "μεταμόσχευση" και DQ250 (s3 σασμάν) και DQ500 (RS3 σασμάν) σε "καρότσα" σαν το αμάξι σου (είτε 3θ είτε 5θ).

Το κόστος* δεν είναι τρελό αν σκεφτείς τι χρειάζεται να πληρώσεις σε δισκόπλατο, βολάν κτλ για να αντέχει μία ΤΤΕ480 (πχ) και στην τελική κερδίζεις και την χαλαρή-πολιτισμένη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου όταν δεν πας τάπα. :)

 

 

 

*κόστος ~1500€ για DQ250 και σχεδόν τα διπλά για το DQ500... Τουλάχιστον αυτά τα ποσά  θυμάμαι όταν έψαχνα να κάνω 4κίνητο το δικό μου αμάξι και είχα πέσει πάνω σε επαγγελματία που το κάνει αυτό "κατ-επάγγελμα" και μάλιστα έδινε και άτυπη εγγύηση σωστής λειτουργίας-τοποθέτησης.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

γιωργο 1500€ ολα κομπλε;;; με εγκεφαλους,πλεξουδα,ολα δλδ;

έτσι θυμάμαι. Μπορεί να θυμάμαι και λάθος όμως. Να ρωτήσω? Σε ενδιαφέρει σοβαρά?

Link to comment
Share on other sites

εδω οι μαντραδες ζητάνε τα κερατά τους δυστυχώς . Ευκαιριες καλές σε σασμάν εχει στα διαλυτηρια της γερμανιας. Εκεί με τις μικτες ασφάλειες όλο το χτυπημενο αμάξι γινεται σκραπ και οι έμποροι κάνουν πάρτυ πριν μπουν στα διαλυτηρια αγοράζοντας με το κιλό ότι θέλουν ... Εκει όποιος εχει άκρη βγαζει λαβρακια

Στα λεφτα πάντως που ζητανε εδω δεν αξιζει σε καμία περίπτωση , ασε που το χειροκινητο σασμαν του s3 σηκώνει 700 αλογα χωρις να κάνει κιχ , μονο με ενα  καλό συμπλέκτη. Δεν βλέπω το λογο να αλλάξεις ενα πολύ καλό σασμάν εκτός αν σε εχουν κουρασει οι αλλαγες στην πόλη

Προσωπικά πάντως η γρηγορη οδηγηση με ενα καλό χειροκινητο σασμαν ειναι κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης που δεν αντικαθισταται από κανενα dsg..

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

εδω οι μαντραδες ζητάνε τα κερατά τους δυστυχώς . Ευκαιριες καλές σε σασμάν εχει στα διαλυτηρια της γερμανιας. Εκεί με τις μικτες ασφάλειες όλο το χτυπημενο αμάξι γινεται σκραπ και οι έμποροι κάνουν πάρτυ πριν μπουν στα διαλυτηρια αγοράζοντας με το κιλό ότι θέλουν ... Εκει όποιος εχει άκρη βγαζει λαβρακια

Στα λεφτα πάντως που ζητανε εδω δεν αξιζει σε καμία περίπτωση , ασε που το χειροκινητο σασμαν του s3 σηκώνει 700 αλογα χωρις να κάνει κιχ , μονο με ενα  καλό συμπλέκτη. Δεν βλέπω το λογο να αλλάξεις ενα πολύ καλό σασμάν εκτός αν σε εχουν κουρασει οι αλλαγες στην πόλη

Προσωπικά πάντως η γρηγορη οδηγηση με ενα καλό χειροκινητο σασμαν ειναι κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης που δεν αντικαθισταται από κανενα dsg..

+1000 τα ειπες ολα,εγινε της μοδας το dsg καταστρεφωντας παραλληλα την οδηγικη απολαυση το πατημα-κοντρες.Οι αληθινοι οδηγοι φαινονται στα χειροκινητα συν οτι το dsg για να σηκωσει τη ροπη του χειροκινητου χρειαζεται δισκακια τα οποια ειναι πανακριβα στα 2 χιλιαρικα τα καλα δισκακια.

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου αρεσει το χειροκινητο απλα ωρες ωρες ειναι κουραστικο.

πιστευω σε μερικα χρονια θα κυκλοφορουν μονο αυτοματα.....

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ζυγισεις τα + κ τα - μιας τέτοιας επιλογής...

Προσωπικά θεωρώ πως το s tronic αξίζει στην περίπτωση που κινείσαι σε πόλη η αν κάνεις συχνά πατήματα (αν κ πιο βαρύ το σασμαν οι αλλαγές είναι αστραπιαιες)

 

πάντως ότι γίνεται γίνεται...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mε ενισχυμενο δισκο-πλατω γινεται απελπιστικη η κατασταση σε καθημερινη χρηση.

 

Για 4φτερα και 6φτερα δεν το συζηταω καν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανένα 3 χίλιαρο πρέπει να υπολογίζεις στην καλύτερη περίπτωση.. Το 6 ρι δεν χρειάζεται δισκάκια και είναι καλό και για 500+

Edited by Chris1967
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Λοιπόν επειδή σκέφτομαι σοβαρά να κάνω την μετατροπή απο μανουάλιο σε δσγ (δεσουγρατσουναω) υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου πεί τί ακριβώς με περιμένει;

Καβουρίνο; ξέρω ότι πρέπει να ξεκινήσω με: 

 

εύρεση σασμάν DQ250 εξάρι υγρού τύπου τελευταίας ρεβίζιον ......

μαζί και όλα τα παρελκόμενα.....βάσεις μοτέρ σασμάν

πλεξούδας

τιμονιού με paddles

εγκέφαλο άνεσης τιμονιού (έχω)

πεντάλ

λεβιέ πύργο τα πάντα όλα

ημιαξόνια μίζα

 

Να κάνω τις απαραίτητες ηλεκτρολογικές αλλαγές για να κουμπώσει επάνω το σασμάν............δυο ασφάλειες ξέρω ότι χρειάζεται με τα αντίστοιχα καλώδια για να κουμπώσουν και να διαβαστούν όλα.......

και μετά πρόγραμμα μοτέρ σασμάν...

 

Παίρνοντας ένα τέτοιο σασμάν τί πρέπει να δώ;

κουμπώνοντας διαγνωστικό τα χλμ του;

να μετρήσω προτού το βάλω επάνω τα κενά εάν τυχόν υπάρχουν; στο δέσιμο στις ασφάλειες; ( υπάρχει βίντεο που σου δείχνει πώς να επιλέξεις την κατάλληλη σε πάχος ασφάλεια....

Ανοίγω να δώ δισκάκια;

αλλαγή βαλβολίνες;  mechatronic?

 

Γιατί εάν είναι να το πάρω και ν ανοίγω κάθε τρείς και λίγο............

 

μια κεντρική φλάτζα ξέρω ότι θέλει αλλαγή προληπτικά λόγω αυξημένης πίεσης γιατί σίγουρα θα δακρύσει...........

 

 

 

Όσοι έχετε κάνει το βήμα παρακαλώ κάθε παρατήρηση για τό τί μπορεί να πάει στραβά ή τί θέλει προσοχή είναι πολύτιμη!!!!

 

 

 

 

 

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 10/17/2020 at 7:01 AM, xristoforosQ said:

update

μετά από αρκετή υπομονή ξεκινάει η μετατροπή για stronic........ 

θα έχω νεότερα από βδομαδα

εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!

Αναμένουμε νέα.

 

Όσους έχω ρωτήσει πυο το έχουν κάνει Stronic εκ των υστέρων, μου έχουν πει ότι είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος στο αμάξι του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!

Αναμένουμε νέα.

 

Όσους έχω ρωτήσει πυο το έχουν κάνει Stronic εκ των υστέρων, μου έχουν πει ότι είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος στο αμάξι του.

γιώργο το καλο στην όλη μετατροπή είναι πως το σασμάν είναι καινουργιο 10km έχει.

ο κώστας(μάστορας) μου φάνηκε πως γνωρίζει αρκετά από την μετατροπή 

τα υπόλοιπα που χρειάζεται από μηχανικά μέρη 

τιμονι-μιζα-λεβιεδιερα-πεντάλ φρένου-βολάν 

και κάποια σωληνάκια λαδιού-νερου....

 

 

 

 

 

πιστευω να μην το μετανοιωσω

 

 

Edited by xristoforosQ
Link to comment
Share on other sites

γιώργο το καλο στην όλη μετατροπή είναι πως το σασμάν είναι καινουργιο 10km έχει.
ο κώστας(μάστορας) μου φάνηκε πως γνωρίζει αρκετά από την μετατροπή 
τα υπόλοιπα που χρειάζεται από μηχανικά μέρη 
τιμονι-μιζα-λεβιεδιερα-πεντάλ φρένου-βολάν 
και κάποια σωληνάκια λαδιού-νερου....
 
 
 
 
 
πιστευω να μην το μετανοιωσω
 
 
Πόσο περίπου θα βγει το κοστος;
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Van.Leb said:
1 hour ago, xristoforosQ said:
γιώργο το καλο στην όλη μετατροπή είναι πως το σασμάν είναι καινουργιο 10km έχει.
ο κώστας(μάστορας) μου φάνηκε πως γνωρίζει αρκετά από την μετατροπή 
τα υπόλοιπα που χρειάζεται από μηχανικά μέρη 
τιμονι-μιζα-λεβιεδιερα-πεντάλ φρένου-βολάν 
και κάποια σωληνάκια λαδιού-νερου....
 
 
 
 
 
πιστευω να μην το μετανοιωσω
 
 

Πόσο περίπου θα βγει το κοστος;

5000

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
17 hours ago, Θοδωρής s3 8p said:

Καλησπέρα παιδιά. Ξέρετε και μπορείτε να μ πείτε τις διαφορές του dsg s3 8p  με το dsg απο golf r32;

Golf V r32??

Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ.

 

Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).

Link to comment
Share on other sites

Golf V r32??
Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ.
 
Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).
2009-2012 τα facelift...Υπάρχουν κ κάποια ελάχιστα που πρόλαβαν να πουληθούν το 2008...
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2021 at 6:00 PM, Van.Leb said:
On 1/15/2021 at 9:48 AM, Kavouras said:
Golf V r32??
Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ.
 
Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).

2009-2012 τα facelift...Υπάρχουν κ κάποια ελάχιστα που πρόλαβαν να πουληθούν το 2008...

Βαγγέλη, δε θες απλά facelift S3 8P. Θές το τελευταίο "revision"(?) που φόρεσαν τα τελευταία μοντέλα πριν το τέλος του 8P μοντέλου.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά, με ενδιαφέρει μετατροπή απο 6αρι χειροκίνητο σε 7 stronic, υπάρχει κάποιος να μου συστήσετε. Έχω ένα Q3 του 2014, ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στις 15/1/2021 στις 9:48 ΠΜ, Kavouras είπε

Golf V r32??

Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ.

 

Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).

Έυχαριστω για την απάντηση φιλε μου. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.