Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Terra Petra

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Κλασικών Γερμανικών Αυτοκινήτων

Το AUDI SPORT CLUB στην 2η Συνάντηση Γερμανικών Κλασικών Οχημάτων.
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
manos0013

Προγραμμα σε Audi a1 tdi 1.6 cc

Recommended Posts

 Καλησπερα σε ολα τα μελη.

 

 

 Εδω και καιρο σκεφτομαι να βαλω ενα προγραμμα στο αμαξακι μου και θα ηθελα την γνωμη σας.

 

Αρχικα να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω ιδεα σχετικα με τον τομεα αυτο,με οτι αυτο συνεπαγεται.

 

 Εχω ακουσει για το revo αλλα θα ηθελα να ακουσω και αλλες λυσεις.

Τα ερωτηματα που εχω ειναι τα εξης : 

 

1) Μιλαμε παντα για stage 1 . Αν βαλω προγραμμα ειναι αναγκαστικη η αλλαγη φιλτρου αερα και τελικο-εξατμιση ?

 

2) Διαβασα καποια ποστ οπου παιδια που εβαλαν προγραμμα στο αμαξι τους ειχαν καποια προβληματα πχ. ρεταρισμα στις

3000 στροφες και μου το που αλλαξαν προγραμμα αυτο εξαφανιστηκε ! Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι...αν ειναι να υπαρξει

τετοιου ειδους προβλημα εμφανιζεται απο την πρωτη στιγμη ? Επισης αν προκυψει καποιο θεμα ,μπορουμε να γυρισουμε στις

εργοστασιακες ρυθμισεις ?

 

3) Τελευταια απορια ! (επειδη ειμαι λιγο καχυποπτος) Πως μπορω να ξερω αν ο προγραμματιστης μου εγκατεστησε οντως το 

προγραμμα που συμφωνησαμε και οχι καποιο διαφορετικο.

 

 Ευχαριστω εκ των προτερων ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν εάν βάλεις πρόγραμμα θα το καταλάβεις απο την απόδοση του κινητήρα εάν θες ακόμα ποιο ακρίβεια πας σε ένα δυναμόμετρο και το μετράς

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάξει φίλτρο και εξάτμιση εκτός και εάν το θελεις και να το φουσκώσεις αρκετά το αμάξι οπότε τότε ναι θα τα αλλάξεις

ΕΑΝ τυχόν μετά το πρόγραμμα εχεις προβλήματα τότε πρέπει αν το δεις με τον εκάστοτε προγραμματιστή που θα επιλέξεις εσύ διότι μετά το πρόγραμμα θα πρέπει αν δουλεύει άψογα το αμάξι

Η αλλαγή σε μαμά ναι είναι εύκολη και μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή το χρειαστείς απλά κάποιοι χρεώνουν για τις αλλαγές αυτές κάποιοι όχι

Το αμάξι μπορεί μόνο με πρόγραμμα να πάρει 30αλογα και 6-7 κιλά ροπής το έχουμε ΚΑΝΕΙ πολλές φορές είναι ένα μοτέρ που παίζει πολύ στην αγορά και αξιόπιστο μέχρι τώρα όπως δείχνει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν εάν βάλεις πρόγραμμα θα το καταλάβεις απο την απόδοση του κινητήρα εάν θες ακόμα ποιο ακρίβεια πας σε ένα δυναμόμετρο και το μετράς

 

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάξει φίλτρο και εξάτμιση εκτός και εάν το θελεις και να το φουσκώσεις αρκετά το αμάξι οπότε τότε ναι θα τα αλλάξεις

 

ΕΑΝ τυχόν μετά το πρόγραμμα εχεις προβλήματα τότε πρέπει αν το δεις με τον εκάστοτε προγραμματιστή που θα επιλέξεις εσύ διότι μετά το πρόγραμμα θα πρέπει αν δουλεύει άψογα το αμάξι

 

Η αλλαγή σε μαμά ναι είναι εύκολη και μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή το χρειαστείς απλά κάποιοι χρεώνουν για τις αλλαγές αυτές κάποιοι όχι

 

Το αμάξι μπορεί μόνο με πρόγραμμα να πάρει 30αλογα και 6-7 κιλά ροπής το έχουμε ΚΑΝΕΙ πολλές φορές είναι ένα μοτέρ που παίζει πολύ στην αγορά και αξιόπιστο μέχρι τώρα όπως δείχνει

 

Ευχαριστω για την απαντηση !

 

 Και κατι τελευταιο ....Επειδη ειμαι ακομα μεσα στην εγγυηση....στην αντιπροσωπεια μπορουν να το ''ανιχνευσουν'' το προγραμμα ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΑΝ το βγάλουν έξω μια βόλτα  μπορεί να το καταλάβουν απο τις καλύτερες επιδώσεις που θα έχει το αμάξι

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα και καλη χρονια ευχομαι.

 

 Ειχα ανοιξει και παλαιοτερα το θεμα αλλα μιας και ληγει η εγγυηση  του αυτοκινητου σε λιγους μηνες, σκεφτομαι πλεον

σοβαρα το 'τσιπαρισμα' του εγκεφαλου.Και λεω τσιπαρισμα γιατι μετα απο πολυ διαβασμα που εριξα εδω και σε αλλα site

βλεπω οτι δεν αξιζει ο παραλληλος εγκεφαλος.

 

 Παμε τωρα στην μαρκα του προγραμματος.

Εχω βρει το γνωστο σε ολου revo στα 440 ευρω με maximum αυξηση απο τα 105 ps στα 130ps( οπως αναφερει και το site της revo)

Kαι εχω μιλησει και με Chiptronic (που οπου εψαξα μονο καλα λογια εχουν να πουν) και μου ειπαν για αυξηση ιπποδυναμης απο τα105ps 

οτι παμε στα 145 ps !!! Ρε παιδια ,δεν σας φαινεται λιγο υπερβολικο ? Και το κοστος με το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι στα 350 ευρω.

 Ποια ειναι η γνωμη σας και αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε ...δεκτο :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα Μάνο.

 

Πιθανότατα δεν βλέπεις απαντήσεις στο θέμα διότι έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές σε διάφορες ενότητες όπου διάφοροι χρήστες-μέλη έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από την κάθε εταιρεία tuning. Κάνε ένα κόπο να κάνεις ένα search πάνω δεξιά με λέξεις "πρόγραμμα" "ecu tuning" "tuning" "αναβάθμιση εγκεφάλου" κτλ. ή κάνε μια πλοήγηση ανά ενότητα.

 

Από κει και πέρα η κάθε εταιρεία δίνει max άλογα και ροπές για να προωθεί "επιθετικό" πρόγραμμα για να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό και να πουλήσει παραπάνω και άλλες να προσφέρουν λιγότερα αλλά να είναι πιο safe το πρόγραμμα (να μη φτάνει τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής) και να λειτουργεί πιο "πολιτισμένα" το αυτοκίνητο. Το τι θέλεις, που θες να το φτάσεις, η αξιοπιστία και υποστήριξη της εκάστοτε εταιρείας προγραμματισμού, η κατάσταση/επιμέλεια του αυτοκινήτου σου είναι παράγοντες που καθορίζουν την μελλοντική σου απόφαση. Προφανώς και το οικονομικό, αλλά το πόσο κοστολογεί το προϊόν/υπηρεσία του ο καθένας είναι γιατί.... έτσι. Ελεύθερη αγορά είναι, προσωπικά μην το "λιβανίσεις" γιατί τόσο το ένα ή το άλλο, θα χαθεί η ουσία του project σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/22/2019 at 8:38 AM, audidis said:

Καλημέρα Μάνο.

 

Πιθανότατα δεν βλέπεις απαντήσεις στο θέμα διότι έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές σε διάφορες ενότητες όπου διάφοροι χρήστες-μέλη έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από την κάθε εταιρεία tuning. Κάνε ένα κόπο να κάνεις ένα search πάνω δεξιά με λέξεις "πρόγραμμα" "ecu tuning" "tuning" "αναβάθμιση εγκεφάλου" κτλ. ή κάνε μια πλοήγηση ανά ενότητα.

 

Από κει και πέρα η κάθε εταιρεία δίνει max άλογα και ροπές για να προωθεί "επιθετικό" πρόγραμμα για να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό και να πουλήσει παραπάνω και άλλες να προσφέρουν λιγότερα αλλά να είναι πιο safe το πρόγραμμα (να μη φτάνει τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής) και να λειτουργεί πιο "πολιτισμένα" το αυτοκίνητο. Το τι θέλεις, που θες να το φτάσεις, η αξιοπιστία και υποστήριξη της εκάστοτε εταιρείας προγραμματισμού, η κατάσταση/επιμέλεια του αυτοκινήτου σου είναι παράγοντες που καθορίζουν την μελλοντική σου απόφαση. Προφανώς και το οικονομικό, αλλά το πόσο κοστολογεί το προϊόν/υπηρεσία του ο καθένας είναι γιατί.... έτσι. Ελεύθερη αγορά είναι, προσωπικά μην το "λιβανίσεις" γιατί τόσο το ένα ή το άλλο, θα χαθεί η ουσία του project σου.

 

Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση!

 

 Διαβασα τα διαφορα post μεσα στο foroum ,απλα δεν εβρισκα κατι που να ειχε να κανει με 'συγκριση προγραμματων.

 Οπως και να χει ,η απαντηση σου με βοηθησε! 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.