Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
audi_a1

Αντικατάσταση αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, Καλώς σας βρήκα!

Το αυτοκίνητο μου είναι το εξής : Audi A1 (2011) 1.2 ΤFSI (8X) έκδοση Ambition με 72000 χλμ. Αμορτισερ πρώτης τοποθέτησης (μαμα).

Τον τελευταίο καιρό (1 χρόνο) έχω παρατηρήσει έντονους κραδασμούς στην καμπίνα όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες και τα αμορτισέρ δεν έχουν πλέον καλή απόσβεση (έχουν και 7 χρόνια στην πλάτη βέβαια) , και είναι πολύ απότομη η λειτουργία τους , σε καλό δρόμο βέβαια με καλή άσφαλτο και χωρίς κακοτεχνίες/λακούβες είναι ΟΚ , μικρές κλίσεις στις στροφές και καλή συμπεριφορά.

Το έχω δει σε 2 συνεργεία και βουλκανιζατέρ , ψαλίδια + silent block δείχνουν ΟΚ , δεν υπάρχει διαρροή λαδιού στις μπουκάλες , επίσης τελευταία αμορτισερομέτρηση (Ιδιωτικό ΚΤΕΟ) τον 4/2017 έδειξε μπροστα 81/82 και πίσω 76/74 (τα αναφέρω ενδεικτικά μιας και από όσο γνωρίζω αξιόπιστη μέτρηση γίνεται μόνο στον πάγκο..).

 

Μιας και δεν υπάρχει αρκετή πληροφόρηση όσον αφορά την ανάρτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω αρχίσει και ψάχνω πληροφορίες για αναρτήσεις αυτοκινήτων του ίδιου ομίλου που μοιράζονται το ίδιο πάτωμα (πχ VW Polo , Seat Ibiza κόκ).

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για το ποια αμορτισερ πιστεύετε ότι ταιριάζουν καλύτερα στο συγκεκριμένο αμάξι , αυτό που θέλω είναι το αυτοκίνητο να διατηρήσει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα - καθώς είναι αμάξι καθημερινής μετακίνησης (πόλη) , αλλά με την ευκαιρία της αλλαγής θα ήθελα να μπει και κάτι καλύτερο ώστε να "σφίξει περισσότερο" χωρίς να κουράζει στις ανωμαλίες του δρόμου.

Επίσης δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να χαμηλώσω , γνωρίζω ότι είναι ήδη χαμηλωμένο από την μάνα του 1.5mm μιας και η έκδοση ambition φορά OEM ελατήρια χαμηλώματος 1,5 πόντου σε σχέση πάντα με την βασική έκδοση (attraction).

 

Με τη σύντομη έρευνα που έχω κάνει οι επιλογές για αυτό το αμάξι είναι οι εξής (από την μικρότερη στην μεγαλύτερη σκληρότητα) : 

 

1. Βilsten B4 (μαύρα)

2. Sachs super turing 

3. Monroe reflex

4. Koni STR.T (Πορτοκαλί).

5. Kayaba Ultra SR (χρυσά)

6. Koni sport (κιντρινα)

7. Κoni FSD (χρυσά)

8. bilstein B6 (κίτρινα).

 

Εννοείται ότι με την αλλαγή των αμορτισερ θα αλλαχθούν top mounts , bump stops και silent block ψαλιδιών , όπου ίσως το πρόβλημα που αντιμετωπίζω να οφείλεται και σε κάποιο από αυτά , αλλά αφού λύνω ανάρτηση γιατί να μην βάλω και μία τετράδα φρέσκων αμορτισέρ?

Θα ήθελα και σε αυτό τη γνώμη σας καθώς υπάρχουν πολλές εταιρίες στο χώρο (febi , swag , lemforder κτλπ) αν και προσανατολίζομαι στα λίγο ακριβότερα από τα άλλα lemforder.

Σας ευχαριστώ και πάλι και συγνώμη για το μακροσκελές ποστ. 

Edited by audi_a1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και τα χιλιόμετρα είναι λίγα θεωρώ ότι δε θα είναι απαραίτητη η αλλαγή σινεμπλόκ. Αντιλαμβάνομαι πως το σκέφτεσαι σαν μια καλή ευκαιρία να γίνει η δουλειά μιας και θα λυθούν τα εμπλεκόμενα μέρη αλλά κάνοντας την ίδια δουλειά την προηγούμενη εβδομάδα σε αμάξι με διπλάσια χλμ, έχω να πω ότι τα σινεμπλόκ βγήκαν σε πολύ καλή κατάσταση. Αν παρόλα αυτά το κάνεις κι εγώ θα πρότεινα Lemforder. Είναι ελαφρώς πιο ακριβά αλλά οι διαφορές είναι αμελητέες. Βέβαια και Febi (ίδιος όμιλος με Swag) που δοκίμασα σε ψαλίδια, μια χαρά βγήκαν και εξαιρετικά οικονομικά.

 

Σε ότι αφορά την επιλογή αμορτισέρ θα πρέπει να είσαι αρκετά προσεκτικός και ενδεχομένως να πρέπει να ψάξεις αρκετά στο νετ για εμπειρίες κατόχων. Έχοντας συμβιώσει αρκετά με Α1 σε διάφορες εκδόσεις του, έχω διαπιστώσει ότι η ανάρτηση είναι με διαφορά το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου. Λίγο ο κακορυθμισμένος πίσω ημιάκαμπτος, λίγο τα μάλλον μέτρια αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης και βγαίνει ένα αποτέλεσμα λίγο περιέργο. Χρυσή τομή μάλλον θα ήταν τα Bilstein B6 τα οποία είναι συνήθως λίγο πιο σφιχτά αλλά με καλό rebound που δεν κουράζει. Τα αντίστοιχα ιταλικά (Mito, Abarth Punto) φοράνε Koni FSD και γενικά ακούγονται πολύ καλά λόγια για την άνεση και τον έλεγχο αλλά όλοι λένε ότι πεθαίνουν γρήγορα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως να κοιτάξεις και σε coilover κάτι πχ B16?

Πιστεύω στα ίδια χρήματα θα έρθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατοχος Α1 (ambition) επισης και εχω βαλει ελλατηρια χαμηλωματος και 17 ζαντες στο αμαξι ! Η διαφορα στο κοπανισμα ειναι εμφανης !

Αν το μετακινεις πιο πολυ μεσα στην πολη γιατι θες να ''σφιξει'' παραπανω ?

 Κανονικα οταν βαζεις ελλατηρια χαμηλωματος,πρεπει να βαλεις και αμορτισερ χαμηλωματος και οταν θα ερθει η στιγμη να αλλαξω

τα εργοστασιακα σκεφτομαι τα koni ,τα οποια ελπιζω να μην κοπανανε περισσοτερο απο την sport-μαμα αναρτηση !

 

 Τελος αν δεν κανω λαθος..επειδη ειχα ρωτησει θα σου πω οτι τα κιτρινα της κονι εχουν 3 επιπεδα σκληρυνσης και επισκευαζονται κιολας,

 ενω τα χρυσα σκληραινουν και μαλακωνουν μονα τους αναλογα τον δρομο και δεν επισκευζονται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως να κοιτάξεις και σε coilover κάτι πχ B16?

Πιστεύω στα ίδια χρήματα θα έρθει.

Εχω την εντυπωση οτι θα κοπαναει πολυ με αυτο το setup κ θα χοροπηδα πολυ στα σαμαρακια..τα εχεις δοκιμασει σε αυτο το αμαξι η σε αμαξι με το ιδιο πατωμα?

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατοχος Α1 (ambition) επισης και εχω βαλει ελλατηρια χαμηλωματος και 17 ζαντες στο αμαξι ! Η διαφορα στο κοπανισμα ειναι εμφανης !

Αν το μετακινεις πιο πολυ μεσα στην πολη γιατι θες να ''σφιξει'' παραπανω ?

Κανονικα οταν βαζεις ελλατηρια χαμηλωματος,πρεπει να βαλεις και αμορτισερ χαμηλωματος και οταν θα ερθει η στιγμη να αλλαξω

τα εργοστασιακα σκεφτομαι τα koni ,τα οποια ελπιζω να μην κοπανανε περισσοτερο απο την sport-μαμα αναρτηση !

 

Τελος αν δεν κανω λαθος..επειδη ειχα ρωτησει θα σου πω οτι τα κιτρινα της κονι εχουν 3 επιπεδα σκληρυνσης και επισκευαζονται κιολας,

ενω τα χρυσα σκληραινουν και μαλακωνουν μονα τους αναλογα τον δρομο και δεν επισκευζονται.

Με το να σφιξει λιγο παραπανω εννοω να ειναι πιο δεμενο το συστημα κ να μην κοπανά κ μεταφερει κραδασμους.

 

Εχει βαλει καποιος bilstein b6 σε αυτο το αμαξι να μου πει εντυπωσεις?? Το αμαξι θα γινει κουτσουρο η θα συνεργαστει καλα?

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα συμφορουμητες,

 

Τελικά τοποθέτησα τα sachs super turing κ μαζί άλλαξα top mounts (lemforder) , ρουλεμαν (μανισια) , bump stop ( set μπρος πισω φισουνες πλαστικα κ λαστιχακια) και silent block ψαλιδιων (4 στο συνολο).

 

Ειμαι πολυ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα , η αποσβεση κραδασμων ειναι ικανοποιητικη , οι κλισεις μικρες κ εχω την αισθηση οτι ειναι κ κιγο πιο σκληρα απο τα OEM , ενα 10 με 15 τα εκατο θα ελεγα.

Ελπιζω οποιος μελλοντικα χρειαστει βοηθεια στην επιλογη αμαορτισερ να του φανει χρησιμο αυτο το thread.

 

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα,

290 ολα τα υλικα συνολο κ 150 η εργασια (μαζι με την ευθυγραμμιση).

ποσο πηγε το κοστος?


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2018 at 8:51 PM, audi_a1 said:

Καλησπερα συμφορουμητες,

 

Τελικά τοποθέτησα τα sachs super turing κ μαζί άλλαξα top mounts (lemforder) , ρουλεμαν (μανισια) , bump stop ( set μπρος πισω φισουνες πλαστικα κ λαστιχακια) και silent block ψαλιδιων (4 στο συνολο).

 

Ειμαι πολυ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα , η αποσβεση κραδασμων ειναι ικανοποιητικη , οι κλισεις μικρες κ εχω την αισθηση οτι ειναι κ κιγο πιο σκληρα απο τα OEM , ενα 10 με 15 τα εκατο θα ελεγα.

Ελπιζω οποιος μελλοντικα χρειαστει βοηθεια στην επιλογη αμαορτισερ να του φανει χρησιμο αυτο το thread.

 

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Καλησπερα φιλε μου ! Πες μας εντυπωσεις ,τωρα που εχεις δουλεψει παραπανω τα αμορτισερ που αλλαξες !

 Επισης τα sach που εβαλες της ιδιας κατηγοριας με της bilstein τα b4 η τα b6 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα Μανο , δεν εχει αλλαξει κατι σε σχεση με το προηγουμενο μου σχολιο , ειναι σαν τα εργοστασιακα λιγο πιο σκληρα κ θελω να πιστευω οτι ειναι η χρυση τομη για το συγκεκριμενο κοντελο λογω ημιακαμπτου αξονα.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.