Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Recommended Posts

Να καταθέσω και εγώ την δική μου εμπειρία στο κατάλληλο topic για το S3 8P haldex.

 

2 φορές έχω ανέβει τον δρόμο για το χιονοδρομικό του Παρνασσού σε συνθήκες που χρειάζεσαι αλυσίδες.

 

Την πρώτη φορά το αμάξι ανέβηκε μια χαρά χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.

 

Την δεύτερη φορά χάλια μαύρα !!!  σε μία ανηφόρα με έκοψαν με αποτέλεσμα το αμάξι όταν πήγε να ξεκινήσει να μην έχει πρόσφυση. Δοκίμασα να απενεργοποιήσω το esp , δοκίμασα με σταθερό γκάζι , με περισσότερο γκάζι αλλά τίποτα. Απλά το αμάξι γλίστραγε με τα 4σσερα μία δεξιά και μία αριστερά. Στην προσπάθεια με σταθερό γκάζι έβλεπα τον πίσω τροχό που μία έδινε , μία σταμάταγε. Έμαθα σήμερα ότι για να δίνει συνέχεια ο πίσω τροχός θέλει τέρμα γκάζι κάτι που δεν ήταν ασφαλές να κάνεις σε αυτόν τον στενό δρόμο γιατί μπορεί να σε πέταγε αριστερά ή δεξιά.

 

Με τα πολλά κάποιος που είχε μείνει μας έδωσε 2 κουβέρτες που δεν έκαναν στα ελαστικά (ήταν μικρότερες) αλλά το αμάξι βρήκε πρόσφυση και συνέχισε. Σε κάποια φάση στον δρόμο οι τροχοί πέταξαν τις κουβέρτες επειδή ήταν μικρές και συνέχισα χωρίς κουβέρτες φυσικά με περισσότερα χιλιόμετρα. Για να μην με κόψει κάποιος αναγκάστηκα και έκανα προσπέρασμα και τελικά έφτασα στο χιονοδρομικό.

 

Την πρώτη φορά δεν είχα πρόβλημα επειδή δεν με έκοψε κάποιος στην ανηφόρα, κάτι που δεν έγινε την δεύτερη. Όταν είχα κολλήσει και είχα κάνει δεξιά πέρασε ένα tts με κουβέρτες και πήγαινε χωρίς πρόβλημα.

 

Συμπέρασμα, το ότι δεν έχει κολλήσει κάποιος με quattro στα χιόνια δεν σημαίνει ότι δεν θα κολλήσει την επόμενη φορά πάντοτε βέβαια με summer tires.  Την ευθύνη κατά την άποψη μου την παίρνουν τα ελαστικά μου που είναι εντελώς ακατάλληλα για τέτοιες συνθήκες.

 

Την ίδια μέρα κόλλησαν και κάποια άλλα 4κινητά  κάτι X3 που έβαλαν αλυσίδες για να συνεχίσουν και μάλιστα άκουσα ότι κόλλησε στο parking ένα Jeep !!!!

 

Εάν είχα performance controller και έβαζα το 50-50 ίσως να μην είχα κολλήσει. Ο haldex μας δούλευε περίεργα και διακεκομμένα αφού ήθελε τέρμα γκάζι για να δουλεύουν συνεχώς οι πίσω τροχοί ή μπορεί σε κάποια φάση να είχα το esp στην προσπάθεια και να μην το κατάλαβα.  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

χωρις προσφυση και 6χ6 να ειναι καποιος μενει

με χιονολαστιχο και fwd να ειναι καποιος παει ανετα

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ σκέφτηκα μήπως έχει πάθει κάτι ο haldex γιατί στην προσπάθεια που έκανα και σπίναρα κοίταζα τον πίσω τροχο και μία έδινε περιστροφή, μία δεν έδινε. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να είχα πάνω το ESP και να είχα ξεχάσει να το βγάλω όταν κοίταζα τον πίσω τροχό. 

 

Βέβαια ο φίλος μου που από πίσω προσπαθούσε να σπρώξει μου είπε ότι τον είχα κάνει χάλια από τα χιόνια που πέταγαν προς τα πίσω οι πίσω τροχοί όταν σπίναραν.

Edited by kdrak

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ σκέφτηκα μήπως έχει πάθει κάτι ο haldex γιατί στην προσπάθεια που έκανα και σπίναρα κοίταζα τον πίσω τροχο και μία έδινε περιστροφή, μία δεν έδινε. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να είχα πάνω το ESP και να είχα ξεχάσει να το βγάλω όταν κοίταζα τον πίσω τροχό.

 

Βέβαια ο φίλος μου που από πίσω προσπαθούσε να σπρώξει μου είπε ότι τον είχα κάνει χάλια από τα χιόνια που πέταγαν προς τα πίσω οι πίσω τροχοί όταν σπίναραν.

οπως ειπε κ ο Νασσος παραπανω με καλοκαιρινα λαστιχα κ δε τελειωμενα...δεν πας στο χιονι...

ειπαμε ειναι quattro αλλα δεν κανει θαυματα...

 

μην αγχωνεσαι δεν εχεις προβλημα...εαν πηγαινεις συχνα σε χιονοδρομικα καλο θα ηταν να εχεις μια τετραδα χειμερινα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ και εγώ αυτό σκέφτηκα.

 

Βέβαια μεγάλωσε το άγχος μου γιατί έχω πετύχει το αμάξι 1-2 φορές όταν βρέχει σε οδόστρωμα βρεγμένο γυαλί να πατάτω απότομα 2ερα πάνω στην ροπή και το αμάξι να μην πατάει.   

 

Δοκιμάζω Επανειλημμένα πατήματα σε καλό οδόστρωμα πάντα βρεγμένο και δεν υπάρχει πρόβλημα. Νιώθω ένα ανεπαίσθητο γλίστρημα και μετά το αμάξι φεύγει κανονικά, το ίδιο και σε εκκίνηση.   

 

Faults δεν έχω για τον haldex και επίσης έχω κάνει τα output tests του vcds χωρίς πρόβλημα και φυσικά άκουσα την τρόμπα να δουλεύει.

 

Οπότε το άγχος μου ήταν μήπως αυτές τις 2 φορές στο γυαλί βρεγμένο οδόστρωμα δεν δούλευε ο haldex κτλ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το προβλημα με το esp ειναι βασικά το πίσω διαφορικό που είναι ελέυθερο (όπως και το μπροστά) και όχι κάποιο σοφιστικέ μπλοκέ όπως πχ στο S4 με τα δισκάκια .

Αυτο δεν σε βοηθάει να ξεκολλήσεις έυκολα καθως δουλέυει με τα φρένα , φρενάροντας το τροχό που σπινιάρει  κλέινοντας και την  πεταλούδα του γκαζιού.

Με το μπλοκε θα ξεκολαγες πιο εύκολα , αλλά θα κοστιζε και περισσότερο ...

Η` επιλογη  της μαρκας είναι πάντως το τορσεν διαφορικό να μπαίνει σε πιο βαριές καρότσες , από A4  και πάνω ενω το haldex έως το Α3 .

Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά με ελευθερα διαφορικά πάντως ενω γενικά το haldex είναι σαφώς πιο ελαφρυ και οικονομικό μια και κατα βάση ειναι προσθιοκίνητο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το EDL στο S3 8P εφαρμόζεται και στους 4 τροχούς ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

το προβλημα με το esp ειναι βασικά το πίσω διαφορικό που είναι ελέυθερο (όπως και το μπροστά) και όχι κάποιο σοφιστικέ μπλοκέ όπως πχ στο S4 με τα δισκάκια .

το δικο μου ς4 αλλα και ολα απο οσο ξερω δεν εχουν μπλοκε πουθενα ποσο μαλλον με δισκακια

μονο το κεντρικο ειναι τορσεν

τελευταια φορα που εβαλε η αουντι μπλοκε πισω ηταν στο v8 το d11 και ηταν τορσεν και αυτο

τωρα το πουλανε χρυσο το ανταλλακτικο γιατι με μικρη κατεργασια μπαινει σε ολα τα β5 πισω

Share this post


Link to post
Share on other sites

το δικο μου ς4 αλλα και ολα απο οσο ξερω δεν εχουν μπλοκε πουθενα ποσο μαλλον με δισκακια

μονο το κεντρικο ειναι τορσεν

τελευταια φορα που εβαλε η αουντι μπλοκε πισω ηταν στο v8 το d11 και ηταν τορσεν και αυτο

τωρα το πουλανε χρυσο το ανταλλακτικο γιατι με μικρη κατεργασια μπαινει σε ολα τα β5 πισ

Νασο να διορθωσω ,-τα Β7 -  Β8 S4  έχουν  ηλεκτρονικά ελεγχομενο δισκάτο  μπλοκέ πίσω ώς έξτρα επιλογη 

Edited by mariosA4
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νασο να διορθωσω ,-τα Β7 -  Β8 S4  έχουν  ηλεκτρονικά ελεγχομενο δισκάτο  μπλοκέ πίσω ώς έξτρα επιλογη 

στο RS4 ξέρω ότι είναι στάνταρ αυτό το option.

 

 

 

 

ΥΓ: για τρελές πάντες!!! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο RS4 ξέρω ότι είναι στάνταρ αυτό το option.

 

 

 

 

ΥΓ: για τρελές πάντες!!! :D

'οπως πρέπει να ειναι η σωστή 4κινηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ μαθαμε κατι

οι γνωσεις μου περιοριζονται στις κωλογριες

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζω οτι το β7 δεν εχει τετοιο πραγμα

εχω δει απο κατω ενα ρσ4

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζω οτι το β7 δεν εχει τετοιο πραγμα

εχω δει απο κατω ενα ρσ4

Δεν ειναι δισκατο.

Αυτο μονο απο το β9 και μετα. Νομιζω οτι Ουτε το β8 (rs4) το φορούσε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έμπαινε το sport dif. στα Β8.

Αλλά δεν είναι δισκάτο ο σωστός όρος .Με δύο πολύδισκους συμπλέκτες λειτουργεί.

Επίσης αυτά που γράφετε για το ESP και την απαραίτητη παρουσία μπλοκέ δεν είναι τελείως σωστά.Όλα είναι θέμα ρύθμισης και αντοχής μηχανικών μερών.Υπάρχουν SUV χωρίς κανένα μπλοκέ που πάνε πολύ καλά εκτός δρόμου μόνο με το ESP.Αλλά έχουν ενισχυμένα μηχανικά μέρη  ώστε να αντέχουν την αυξημένη καταπόνηση απο την εμπλοκή των φρένων και φυσικά το ESP είναι κατάλληλα ρυθμισμένο.

Στο χιόνι τώρα η μόνη σωστή λύση είναι τα χειμερινά λάστιχα.Ιδιαίτερα στο φρενάρισμα δεν υπάρχει επαφή σε σχέση με θερινά.Τα θερινά κάτω απο τους 7 βαθμούς ουσιαστικά παγώνουν και δε δουλεύουν καθόλου σωστα.Είχα για χρόνια δικίνητο που του έβαζα χειμερινά και πραγματικά δεν κόλλαγε πουθενά,ενω ένιωθα και τεράστια ασφάλεια.Το απόλυτο βέβαια είναι τετρακίνηση και χειμερινά όπως στο Allroad που οδηγώ.Απόλαυση.

Για την Ελλάδα βέβαια είναι λίγο δύσκολη η χρήση τους ,εκτός απο Βόρεια Ελλάδα και ορεινές περιοχές.Ϊσως μια καλή λύση να είναι τα Michelin Cross Climate....

Edited by jasonbourne
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το allroad όταν είναι μαμά τι ελαστικά φοράει ?   Επίσης όταν κόλλησα στα χιόνια είχαν κολλήσει και αλλα 4κινητά και επίσης πολλά προσθιοκίνητα με χειμερινά ελαστικά 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το allroad όταν είναι μαμά τι ελαστικά φοράει ? Επίσης όταν κόλλησα στα χιόνια είχαν κολλήσει και αλλα 4κινητά και επίσης πολλά προσθιοκίνητα με χειμερινά ελαστικά

Προσθιοκινιτο με χειμερινά και να έμεινε λίγο δύσκολο

Εκτός αν ήταν πάγος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το allroad όταν είναι μαμά τι ελαστικά φοράει ? Επίσης όταν κόλλησα στα χιόνια είχαν κολλήσει και αλλα 4κινητά και επίσης πολλά προσθιοκίνητα με χειμερινά ελαστικά

Κανονικά θερινά.Εμας φόραγε pirelli p7.

Τα χειμερινά τα έχω σε άλλες ζάντες.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Edited by jasonbourne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσθιοκινιτο με χειμερινά και να έμεινε λίγο δύσκολο

Εκτός αν ήταν πάγος

 3 εμειναν μπροστά μου. Τα 2 έβαλαν αλυσίδες και το 3ο το σπρώξαμε με αποτέλεσμα θα πάει μερικά μέτρα και να κολλήσει ξανά. 

 

Επίσης δεν ήμουν το μοναδικό 4κίνητο που εμεινα. Παρέα μου έκαναν  Χ5 και Χ3 που εβαλαν αλυσίδες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι xdrive δεν είναι πολύ φαν του χιονιού. Επίσης στο χιόνι παίζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.