Jump to content

Αλλαγή κινητήρα


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.

 

Θα ήθελα μια γνώμη για όποιον ξέρει. Σε TT 08 BWA 2.0 μπαίνει κινητήρας TTS ή TTRS?

 

Και όταν λέω εύκολα εννοώ χωρίς πολλές αλλαγές στα περιφερειακά.

 

Σας ευχαριστώ

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Γεια σας . Με λένε Νίκο και είμαι απο Θεσσαλονίκη.Ειμαι καινούργιο μέλος στο Σίτε. Εχω διαβάσει πάρα πολλά απο το Φόρουμ και θέλω να μάθω ακόμα πιο πολλά.

Ειμαι Κάτοχος enos Αudi tt mk 2 FWD 2008 και 8έλω να κάνω μετατροπή se TT RS H SE TTS . Το σκέφτομαι για κ04 το Απλο ττ αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι θα το μετανίοσω μεταγενέστερα.

Υπάρχει καποιο μέλος του σίτε να μου πει και απο τα δυο μοντέλα τι θα πρέπει να αλάκσω απο το ΤΤ μου. ΣΕ ΤΤΣ Η ΤΤ ΡΣ 2 ΓΕΝΙΑΣ μιλάω πάντα.

Εκτος απο μοτερ, σασμαν ,διαφορικό . 

 

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας . Με λένε Νίκο και είμαι απο Θεσσαλονίκη.Ειμαι καινούργιο μέλος στο Σίτε. Εχω διαβάσει πάρα πολλά απο το Φόρουμ και θέλω να μάθω ακόμα πιο πολλά.
Ειμαι Κάτοχος enos Αudi tt mk 2 FWD 2008 και 8έλω να κάνω μετατροπή se TT RS H SE TTS . Το σκέφτομαι για κ04 το Απλο ττ αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι θα το μετανίοσω μεταγενέστερα.
Υπάρχει καποιο μέλος του σίτε να μου πει και απο τα δυο μοντέλα τι θα πρέπει να αλάκσω απο το ΤΤ μου. ΣΕ ΤΤΣ Η ΤΤ ΡΣ 2 ΓΕΝΙΑΣ μιλάω πάντα.
Εκτος απο μοτερ, σασμαν ,διαφορικό . 
 
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
 
Καλησπέρα

Εγώ που το είχα δει πάντως για το δικό μου, έβγαινε πιο "φτηνά" να το αγοράσεις μεταχειρισμένο από την αρχή.... φρένα, κινητήρας χωρίς εργατικά πανε κοντά στα 10Κ....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Bagoline ta parts apo pou ta epsakses apo A8hna se Mantra? H apo Germania klp klp...:D
Από Αγγλία είχα βρει ανακατασκευή κινητήρα TTRS χωρίς μεταφορικά γύρω στα 5Κ.... δυστυχώς δεν έχω επαφές με μάντρες.
Αν βγαίνει πιο φτηνά τότε γράψε λάθος.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RaidenMGS said:

Γεια σας . Με λένε Νίκο και είμαι απο Θεσσαλονίκη.Ειμαι καινούργιο μέλος στο Σίτε. Εχω διαβάσει πάρα πολλά απο το Φόρουμ και θέλω να μάθω ακόμα πιο πολλά.

Ειμαι Κάτοχος enos Αudi tt mk 2 FWD 2008 και 8έλω να κάνω μετατροπή se TT RS H SE TTS . Το σκέφτομαι για κ04 το Απλο ττ αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι θα το μετανίοσω μεταγενέστερα.

Υπάρχει καποιο μέλος του σίτε να μου πει και απο τα δυο μοντέλα τι θα πρέπει να αλάκσω απο το ΤΤ μου. ΣΕ ΤΤΣ Η ΤΤ ΡΣ 2 ΓΕΝΙΑΣ μιλάω πάντα.

Εκτος απο μοτερ, σασμαν ,διαφορικό . 

 

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

 

Με λιγα σχετικα χρηματα μπορεις να το κανεις k04 με φουλ περιφερειακα και θα παιζεις στα 350-360 αλογα... Οτι πρεπει για ρολ πατηματα και ευθεια.

 

Για 4κινητο κτλ το πουλας και βρισκεις ενα ετοιμο tts που εχουν πεσει και λιγο οι τιμες και δειχνει και πολυ πιο ομορφο απο το απλο tt (γνωμη μου).

 

Για tt-rs ξεφευγεις παρα πολυ... Ενα 10αρικο θες μονο για μοτερ / σασμαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

File csaris σε ευχαριστώ . Το αμάκσι μου ειναι Λοοκ ΤΤΣ . τα ΤΤΣ τα βλέπω παίζουνε στο καρ εκει κοντά στα 25. ενο το απλο ττ στα 14-15. Το μοτέρ του ΤΤΣ μέχρι πόσα άλογα πάει safe to moter stock ? kai me me8anolh.

 

 

 

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

File csaris σε ευχαριστώ . Το αμάκσι μου ειναι Λοοκ ΤΤΣ . τα ΤΤΣ τα βλέπω παίζουνε στο καρ εκει κοντά στα 25. ενο το απλο ττ στα 14-15. Το μοτέρ του ΤΤΣ μέχρι πόσα άλογα πάει safe to moter stock ? kai me me8anolh.
 
 
 
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
με κ04 κ μεθανολη θα βγάλεις γύρω στα 430 σκασμένο...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

430 αλογα με στοκ 064? 

Νίκο αν θες απλά δύναμη, με μια Κ04 θα κάνεις την δουλειά σου οικονομικά... Αν θες τετρακίνηση και λοιπά μπλιμπλίκια, το TTS είναι μονόδρομος εκτός αν έξτρα διαφορά αγοράς-τέλη-φορολογία δεν σε αγγίζουν οπότε ttrs... 

Edited by georgio3gr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 7/13/2020 at 5:39 PM, georgio3gr said:

430 αλογα με στοκ 064? 

Νίκο αν θες απλά δύναμη, με μια Κ04 θα κάνεις την δουλειά σου οικονομικά... Αν θες τετρακίνηση και λοιπά μπλιμπλίκια, το TTS είναι μονόδρομος εκτός αν έξτρα διαφορά αγοράς-τέλη-φορολογία δεν σε αγγίζουν οπότε ttrs... 

 

ευχαριστώ φίλε. 

Τελικά κατέλιξα στο να κανο σφυρί πιστόνι μπιέλα ( WOSSNER ) και σετ υπ για κ04 064 για 400 άλογα σε BWA μοτέρ. 

Γνωρίζει κάποιος άμα 2500 χιλίαρικα ειναι πολλά για να κάνω το μοτέρ σφυρι. ? Ξανα λέω πιστόνι μπιελες. Η αμα δεν αρκέστει μονο αυτο και θα θέλει τίποτα ακομα...Είμαι πραγματικά άσχετος τιν τρέλα μου......και πόση πιέση μπορεί μεγιστη να σικώσει η κ04 σε σφυρί. η θα πρέπει να βάλω ποιο μεγάλο turbo?

Edited by RaidenMGS
Link to comment
Share on other sites

 
ευχαριστώ φίλε. 
Τελικά κατέλιξα στο να κανο σφυρί πιστόνι μπιέλα ( WOSSNER ) και σετ υπ για κ04 064 για 400 άλογα σε BWA μοτέρ. 
Γνωρίζει κάποιος άμα 2500 χιλίαρικα ειναι πολλά για να κάνω το μοτέρ σφυρι. ? Ξανα λέω πιστόνι μπιελες. Η αμα δεν αρκέστει μονο αυτο και θα θέλει τίποτα ακομα...Είμαι πραγματικά άσχετος τιν τρέλα μου......και πόση πιέση μπορεί μεγιστη να σικώσει η κ04 σε σφυρί. η θα πρέπει να βάλω ποιο μεγάλο turbo?
υποτίθεται ότι κάνεις ένα μοτέρ σφυριλατο ώστε να έχεις τις προϋποθέσεις να πας σε ένα μεγαλύτερο σεταπ αργοτερα...
Τώρα μια κ04 δεν φτάνει από μόνη της να πιάσει 400...χρειάζεται όπως προείπα είτε μεθανολη...είτε να γίνει υβριδιο χρησιμοποιώντας αλλά φτερά...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RaidenMGS said:

 

ευχαριστώ φίλε. 

Τελικά κατέλιξα στο να κανο σφυρί πιστόνι μπιέλα ( WOSSNER ) και σετ υπ για κ04 064 για 400 άλογα σε BWA μοτέρ. 

Γνωρίζει κάποιος άμα 2500 χιλίαρικα ειναι πολλά για να κάνω το μοτέρ σφυρι. ? Ξανα λέω πιστόνι μπιελες. Η αμα δεν αρκέστει μονο αυτο και θα θέλει τίποτα ακομα...Είμαι πραγματικά άσχετος τιν τρέλα μου......και πόση πιέση μπορεί μεγιστη να σικώσει η κ04 σε σφυρί. η θα πρέπει να βάλω ποιο μεγάλο turbo?

Το μοτέρ "χωρίζεται" (ας πούμε) σε 2 χοντρικά μέρη. Το πάνω μέρος (καπάκι) που περιέχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους κτλ-κτλ και το κάτω μέρος (κορμός/μπλοκ) που περιέχει το στρόφαλο, τις μπιέλες, τα έμβολα κτλ

 

Θεωρητικά (με όχι τα ακριβότερα υλικά) για να ενισχύσεις (να το κάνεις "Σφυρί" που λένε στην πιάτσα) το κάθε μέρος θέλει περίπου 1.800€. Αν τα κάνεις μαζί, επειδή κάποιες εργασίες γίνονται ούτως ή άλλως, δε χρειάζεται να τις πληρώσεις διπλές (πχ φλάτζες, κόλλες κτλ), πρακτικά από 3600€, σου βγαίνει περίπου 3.200€

Οι τιμές αυτές είναι πολύ χοντρικές απλά για να έχεις μία αίσθηση σε τι τάξη μεγέθους κόστη μιλάμε.

Στις τιμές περιλαμβάνεται:
-τόρνος

-εργασία

-ανταλλακτικά

 

Φυσικά επειδή δεν είναι όλα τα μοτέρ στην ίδια κατάσταση αλλά και επειδή μπορείς να επιλέξεις φτηνότερα ή ακριβότερα ανταλλακτικά, έχω δει σφυρίλατα μοτέρ να έχουν "βγει" τελικά με κόστος 5.000€ και 6.000€ όπως και με 2.500€.

Προσωπικά θεωρώ πως χωρίς να......"κόψεις γωνίες" (cut corners που λένε και στο χωριό μου :P ) δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 3.000€.

 

 

ΥΓ: και τώρα κανονικά πρέπει να ρωτήσεις ποιό μέρος (πάνω ή κάτω) να φτιάξεις και γιατί... :D (edit: ή τι εννοώ με το να "κόψεις γωνίες" - Γενικά πρέπει να ξέρεις το στόχο των αλόγων που θες να φτάσεις για να μπορείς να αποφασίσεις αν αξίζει κάτι να το πληρώσεις ή να το κάνεις.)

Edited by Kavouras
  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Van.Leb said:

υποτίθεται ότι κάνεις ένα μοτέρ σφυριλατο ώστε να έχεις τις προϋποθέσεις να πας σε ένα μεγαλύτερο σεταπ αργοτερα...
Τώρα μια κ04 δεν φτάνει από μόνη της να πιάσει 400...χρειάζεται όπως προείπα είτε μεθανολη...είτε να γίνει υβριδιο χρησιμοποιώντας αλλά φτερά...
 

 

exoume pei me ton morth pou 8a kanei tn anava8mish oti 8a mpei kit me8anolhs. Alloi mixanikoi lene oti den dinei aloga mono psuxh.... alloi lene oti dinei aloga.... den mporw pragmatika na vgalw akrh.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kavouras said:

Το μοτέρ "χωρίζεται" (ας πούμε) σε 2 χοντρικά μέρη. Το πάνω μέρος (καπάκι) που περιέχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους κτλ-κτλ και το κάτω μέρος (κορμός/μπλοκ) που περιέχει το στρόφαλο, τις μπιέλες, τα έμβολα κτλ

 

Θεωρητικά (με όχι τα ακριβότερα υλικά) για να ενισχύσεις (να το κάνεις "Σφυρί" που λένε στην πιάτσα) το κάθε μέρος θέλει περίπου 1.800€. Αν τα κάνεις μαζί, επειδή κάποιες εργασίες γίνονται ούτως ή άλλως, δε χρειάζεται να τις πληρώσεις διπλές (πχ φλάτζες, κόλλες κτλ), πρακτικά από 3600€, σου βγαίνει περίπου 3.200€

Οι τιμές αυτές είναι πολύ χοντρικές απλά για να έχεις μία αίσθηση σε τι τάξη μεγέθους κόστη μιλάμε.

Στις τιμές περιλαμβάνεται:
-τόρνος

-εργασία

-ανταλλακτικά

 

Φυσικά επειδή δεν είναι όλα τα μοτέρ στην ίδια κατάσταση αλλά και επειδή μπορείς να επιλέξεις φτηνότερα ή ακριβότερα ανταλλακτικά, έχω δει σφυρίλατα μοτέρ να έχουν "βγει" τελικά με κόστος 5.000€ και 6.000€ όπως και με 2.500€.

Προσωπικά θεωρώ πως χωρίς να......"κόψεις γωνίες" (cut corners που λένε και στο χωριό μου :P ) δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 3.000€.

 

 

ΥΓ: και τώρα κανονικά πρέπει να ρωτήσεις ποιό μέρος (πάνω ή κάτω) να φτιάξεις και γιατί... :D (edit: ή τι εννοώ με το να "κόψεις γωνίες" - Γενικά πρέπει να ξέρεις το στόχο των αλόγων που θες να φτάσεις για να μπορείς να αποφασίσεις αν αξίζει κάτι να το πληρώσεις ή να το κάνεις.)

 

 

twra me esthles pragmatika adiavasto...... o stoxos mou einai 400 - 450 max. gia sfurh.

to mono sigouro me set up gia k04 - 064 apo oso kserw me BWA moter oloi mou lene max ftanei 350..... kai piesh 1.7 bar max.. kai kit me8anolhs gia na paizei pio safe.

pragmatika den kserw ti na kanw.....kai o (xoros) tis veltiwseis einai poly periergos. sorry gia ta greekglish...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
 
twra me esthles pragmatika adiavasto...... o stoxos mou einai 400 - 450 max. gia sfurh.
to mono sigouro me set up gia k04 - 064 apo oso kserw me BWA moter oloi mou lene max ftanei 350..... kai piesh 1.7 bar max.. kai kit me8anolhs gia na paizei pio safe.
pragmatika den kserw ti na kanw.....kai o (xoros) tis veltiwseis einai poly periergos. sorry gia ta greekglish...
 
έχεις πολύ μικρό στόχο για να το κάνεις σφυρί...Όπως σου έγραψα κ προηγουμένως..Ο σκοπός (συνηθως) όταν κάνει κάποιος σφυρί μοτέρ είναι για πολύ παραπάνω δύναμη...τουλάχιστον για 500 600 μοτέρ άσχετως αν θα χρησιμοποιήσεις την κ04...να μπορείς αργοτερα να παίξεις με μεγαλύτερο τούρμπο χωρίς να ξαναμπείς στην διαδικασία να ξανανοιγεις το μοτέρ...(δίπλα λεφτά δηλαδη)

τώρα όσο αναφορά τον στόχο σου το μόνο που χρειάζεσαι είναι μπιελες ίσως κ πιστονια μόνο...
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Van.Leb said:

έχεις πολύ μικρό στόχο για να το κάνεις σφυρί...Όπως σου έγραψα κ προηγουμένως..Ο σκοπός (συνηθως) όταν κάνει κάποιος σφυρί μοτέρ είναι για πολύ παραπάνω δύναμη...τουλάχιστον για 500 600 μοτέρ άσχετως αν θα χρησιμοποιήσεις την κ04...να μπορείς αργοτερα να παίξεις με μεγαλύτερο τούρμπο χωρίς να ξαναμπείς στην διαδικασία να ξανανοιγεις το μοτέρ...(δίπλα λεφτά δηλαδη)

τώρα όσο αναφορά τον στόχο σου το μόνο που χρειάζεσαι είναι μπιελες ίσως κ πιστονια μόνο...

 

File mou se euxaristw para poly me katatopises arketa. Pio pano Turbo gia BWA moter apo k04-064 ti protineis?

Link to comment
Share on other sites

Πριν ξεκινησεις το ολο εγχειρημα να κανονισεις το συνεργειο που θα επιλεξεις να αναλαβει ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ολη τη δουλεια!! Μην μπεις σε διαδικασια δηλαδη να πας στο Χ συνεργειο για τα μηχανολογικα και στο Υ για το software γιατι εχουν συμβει πολλα παρατραγουδα και ο ιδιοκτητης να γινεται μπαλακι του πινκ-πονκ απο τον ενα στον αλλο!!

 

Δεν ειναι μονο οι μπιελες και τα πιστονια, ειναι πολλα αλλα... Valvetrain? Τα supertech ελατηρια και retainers κοστιζουν 450€, τα ferrea μπορει και τα διπλα, χωρια οι βαλβιδες! Οτιδηποτε ειναι πανω στο καπακι το αλλαζεις, τσιμουχακια, βαλβιδες, οδηγους, ωστηρια, τα παντα ολα. Μεταδοση? Δισκο-πλατω sachs performance και βολαν πας +1000-1200€ μονο τα ανταλλακτικα! Θα το κανεις π.χ. dsg?? Aλλα 2500-3000€ εκει... Τροφοδοσια?? θα βαλεις καινουργια 4αδα μπεκ, αντλια πισω απο tt-rs, μπρουτζακια.. Ειναι πανω απο 1000€ ολα αυτα μονο αγορα. Αμα πας και σε big turbo, βαλε κοστος τουρμπινας, χταποδια, εξτερναλ, σωληνωσεις intercooler, μεθανολες, boost controller κτλ, πας ψηλα. Φρενα? Αναρτησεις? αλλο κουστουμι εκει...

 

Για εμενα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 10-15.000€ στην ακρη και βλεπεις ποσα θα σου μεινουν (αν σου μεινουν) για big turbo, σφυρι κτλ και ολοκληρωμενη μετατροπη.

 

Mηπως πρεπει να σκεφτεις λιγο και την αγορα tt-rs?? Δεν εχω δει καν τιμες στο car και διαθεσιμοτητα αλλα με τριχες, δηλαδη dp και προγραμμα (π.χ. apr) παιζει στα 430-440ps καιο 60nm ροπη!! Και εχεις και αξιοπιστια και τον 5κυλινδρο να οργωνει!!!

 

 

 

 

Edited by csaris
  • Like 3
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Kavouras said:

Το μοτέρ "χωρίζεται" (ας πούμε) σε 2 χοντρικά μέρη. Το πάνω μέρος (καπάκι) που περιέχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους κτλ-κτλ και το κάτω μέρος (κορμός/μπλοκ) που περιέχει το στρόφαλο, τις μπιέλες, τα έμβολα κτλ

 

Θεωρητικά (με όχι τα ακριβότερα υλικά) για να ενισχύσεις (να το κάνεις "Σφυρί" που λένε στην πιάτσα) το κάθε μέρος θέλει περίπου 1.800€. Αν τα κάνεις μαζί, επειδή κάποιες εργασίες γίνονται ούτως ή άλλως, δε χρειάζεται να τις πληρώσεις διπλές (πχ φλάτζες, κόλλες κτλ), πρακτικά από 3600€, σου βγαίνει περίπου 3.200€

Οι τιμές αυτές είναι πολύ χοντρικές απλά για να έχεις μία αίσθηση σε τι τάξη μεγέθους κόστη μιλάμε.

Στις τιμές περιλαμβάνεται:
-τόρνος

-εργασία

-ανταλλακτικά

 

Φυσικά επειδή δεν είναι όλα τα μοτέρ στην ίδια κατάσταση αλλά και επειδή μπορείς να επιλέξεις φτηνότερα ή ακριβότερα ανταλλακτικά, έχω δει σφυρίλατα μοτέρ να έχουν "βγει" τελικά με κόστος 5.000€ και 6.000€ όπως και με 2.500€.

Προσωπικά θεωρώ πως χωρίς να......"κόψεις γωνίες" (cut corners που λένε και στο χωριό μου :P ) δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 3.000€.

 

 

ΥΓ: και τώρα κανονικά πρέπει να ρωτήσεις ποιό μέρος (πάνω ή κάτω) να φτιάξεις και γιατί... :D (edit: ή τι εννοώ με το να "κόψεις γωνίες" - Γενικά πρέπει να ξέρεις το στόχο των αλόγων που θες να φτάσεις για να μπορείς να αποφασίσεις αν αξίζει κάτι να το πληρώσεις ή να το κάνεις.)

 

Δε μπορώ να κρατηθώ! Κάβουρα σε φαντάζομαι να κάνεις διάλεξη με τον δείκτη στον πίνακα! Στο τέλος δίνεις και την ερώτηση που οδηγεί στο επόμενο μάθημα! Γεννημένος προφέσορ είσαι και δεν το ξέρεις! Πέρα απ' την πλάκα τα εξηγείς πολύ ωραία.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Dark X said:

 

Δε μπορώ να κρατηθώ! Κάβουρα σε φαντάζομαι να κάνεις διάλεξη με τον δείκτη στον πίνακα! Στο τέλος δίνεις και την ερώτηση που οδηγεί στο επόμενο μάθημα! Γεννημένος προφέσορ είσαι και δεν το ξέρεις! Πέρα απ' την πλάκα τα εξηγείς πολύ ωραία.

:sSig_busted:

Έχει ειπωθεί πολλάκις. Δεν είσαι ο πρώτος. :)

 

Προσπαθήσα απλά να τα γράψω πολύ απλά και κατανοητά για κάποιον που δεν έχει εικόνα του τι σημαίνει "σφυρί".

Δεν μπορώ να δεχτώ (προσωπικά) αυτούς που "κοροϊδεύουν" κάποιον επειδή δεν ξέρει και τον βάζουν να κάνει δουλειές/εργασίες που δεν χρειάζονται για αυτό που θέλει να κάνει.

 

Φίλε raidenMBS,

AN o στόχος είναι "καθαρά" 400 άλογα χωρίς κάποια πρόσθετα (water-methanol kit), δύσκολα θα τα βγάλεις με ένα 2λιτρο μοτέρ. Όχι ότι κάποιοι δεν το έχουν κάνει. Απαιτεί ένα μοτέρ που είναι "σαν καινούριο" από φθορές.

Αν "επαναπαύεσαι" και στα 350-370  (ανάλογα με την κατάσταση του μοτέρ σου), τότε βάλε μία κ04-064 (και ό,τι άλλο απαιτείται για την "νέα" απόδοση) και είσαι οκ.

 

Τώρα θα ήταν τέλειο να το κάνεις σφυρήλατο γιατί θα μπορούσες να φτάσεις στα όρια της καταστροφής την τουρμπίνα (κο4) και το μοτέρ σου να είναι χαλαρό από απόδοση.

Το θέμα όμως είναι να κάνουμε τις κινήσεις που χρειάζονται χωρίς να είμαστε large. Εκτός κι αν σου περισσεύει κανα έξτρα 5χίλιαρο και θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί....."έτσι", κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι έκανες λάθος. Απλά υπερβολική κίνηση για κ04 τουρμπο.

 

Με το ίδιο σκεπτικό βάλε φρένα από URUS (400χ40mm) που κάνουν κανα 15.000€. Τρομακτικά καλύτερα από σχεδόν οτιδήποτε της αγοράς. Αξίζει όμως να τα πληρώσεις για τα 400 άλογα που θες? Δες το έτσι και με το "Σφυρήλατο" μοτέρ. Αν δεν "απαιτείται", γιατί  να το κάνεις? Γιατι....."έτσι"?

 

 

ΥΓ: μην ανοίξουμε κουβέντα για το τι επιλογές να κάνεις αν αποφασίσεις να ενισχύσεις το μοτέρ... Να ανοίξουμε δηλαδή, αλλά να έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι ΠΑΝΤΑ έχεις κάνει να κερδίσεις και κάτι να χάσεις (άσε το πόσο κάνει...πες στην παρούσα φάση της κατανόησης δε μας ενδιαφέρει)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/30/2020 at 11:00 AM, Kavouras said:

:sSig_busted:

Έχει ειπωθεί πολλάκις. Δεν είσαι ο πρώτος. :)

 

Προσπαθήσα απλά να τα γράψω πολύ απλά και κατανοητά για κάποιον που δεν έχει εικόνα του τι σημαίνει "σφυρί".

Δεν μπορώ να δεχτώ (προσωπικά) αυτούς που "κοροϊδεύουν" κάποιον επειδή δεν ξέρει και τον βάζουν να κάνει δουλειές/εργασίες που δεν χρειάζονται για αυτό που θέλει να κάνει.

 

Φίλε raidenMBS,

AN o στόχος είναι "καθαρά" 400 άλογα χωρίς κάποια πρόσθετα (water-methanol kit), δύσκολα θα τα βγάλεις με ένα 2λιτρο μοτέρ. Όχι ότι κάποιοι δεν το έχουν κάνει. Απαιτεί ένα μοτέρ που είναι "σαν καινούριο" από φθορές.

Αν "επαναπαύεσαι" και στα 350-370  (ανάλογα με την κατάσταση του μοτέρ σου), τότε βάλε μία κ04-064 (και ό,τι άλλο απαιτείται για την "νέα" απόδοση) και είσαι οκ.

 

Τώρα θα ήταν τέλειο να το κάνεις σφυρήλατο γιατί θα μπορούσες να φτάσεις στα όρια της καταστροφής την τουρμπίνα (κο4) και το μοτέρ σου να είναι χαλαρό από απόδοση.

Το θέμα όμως είναι να κάνουμε τις κινήσεις που χρειάζονται χωρίς να είμαστε large. Εκτός κι αν σου περισσεύει κανα έξτρα 5χίλιαρο και θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί....."έτσι", κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι έκανες λάθος. Απλά υπερβολική κίνηση για κ04 τουρμπο.

 

Με το ίδιο σκεπτικό βάλε φρένα από URUS (400χ40mm) που κάνουν κανα 15.000€. Τρομακτικά καλύτερα από σχεδόν οτιδήποτε της αγοράς. Αξίζει όμως να τα πληρώσεις για τα 400 άλογα που θες? Δες το έτσι και με το "Σφυρήλατο" μοτέρ. Αν δεν "απαιτείται", γιατί  να το κάνεις? Γιατι....."έτσι"?

 

 

ΥΓ: μην ανοίξουμε κουβέντα για το τι επιλογές να κάνεις αν αποφασίσεις να ενισχύσεις το μοτέρ... Να ανοίξουμε δηλαδή, αλλά να έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι ΠΑΝΤΑ έχεις κάνει να κερδίσεις και κάτι να χάσεις (άσε το πόσο κάνει...πες στην παρούσα φάση της κατανόησης δε μας ενδιαφέρει)

 

 

opote apo ti katalava:D 8a einai mlkia na kanw sfuri pistoni mpieles kai na valw k04. poio pano set up turbo px GT 3071 R. gia 500 aloga. 8a xriastei na kanw tipota akoma sfuri ektos apo pistoni mpieles? kai ti entupwseis uparxoun giauto to turbo..... gamoto asxetos eimai....... h apofash exei par8ei toulaxiston na ginei sfuri pistoni mpieles giati to amaksi exei 200.000 xiliometra.

Link to comment
Share on other sites

GTX 2867R Gen 2 ή ακόμα καλύτερα G25-550, σύγχρονο, small frame turbo, πολύ αποδοτικό με γρήγορο σπουλάρισμα, θα λεγα ίσως το πιό daily driver big turbo που μπορείς να βρεις και για τα άλογα που θες. Ψαχνόμουν και γω για ένα διάστημα και τότε με είχε εντυπωσιάσει το ολοκαίνουργιο G25-550, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι κανείς δεν το είχε δουλέψει. Ακόμα δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα, αλλά αν βρεις συνεργείο που έχει ξαναφτιάξει αυτό το setup, να το σκεφτείς. Διαφορετικά πας στη δοκιμασμένη λύση GTX 2867R Gen 2. Και άκου τη συμβουλή του csaris να βρεις συνεργείο που θα αναλάβει hardware και software. Τέλος όπως στα ανέλυσε, ετοιμάσου για μεγάλο κοστούμι, γαμπριάτικο, γιατί την παντρεύεσαι την TTάρα σου. Οπότε σκέψου σοβαρά αν μπορείς να περάσεις μαζί της αρκετά χρόνια ακόμα, γιατί στο διαζύγιο δεν παίρνεις τίποτα, τα παίρνει όλα αυτή και τα δίνει στον επόμενο, με τις ευλογίες σου! :lol:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.