Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

έχω 2 χρόνια το αυτοκίνητο και από την αρχή,  κάνει έναν θόρυβο-βουητό  πίσω (αντλία)  όταν πάω με  6η και  >=160χλμ και όταν λέμε 160 λέμε 160νταν, μόλις φτάσω και περάσω τα 160 βουίζει, εάν το πάτημα είναι απότομο , δηλαδή 155 και πατάω γκάζι δεν το κάνει τόσο  δυνατά..... 

είχε πρόγραμμα REVO το οποίο δεν είναι ενεργοποιημένο τώρα μιας και έβγαλα μπαταρία πριν μερικούς μήνες (την άλλαξα μόνος  , ξέρω ξέρω .... )

αλλά όταν το είχα πάει  να βάλουν το πρόγραμμα μου είχαν πει ότι έχει πρόβλημα η αντλία και εάν μου κόβει θέλει αλλαγή, αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα τροφοδοσίας.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι δυνατόν να ακούς μέσα στην καμπίνα την αντλια ειδικά την μαμά;; Να πω ότι είχες καμία άλλη θηρία aftermarket να την ακούς! Κάτι άλλο πιστεύω είναι αυτό

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι.. ειναι δυνατόν να την ακους μεςα στο αυτοκινητο και σε εμενα ακούγεται ενα ψιλό σφύριγμα διότι βρίσκεται ουσιαστικά κάτω απο τα πίσω καθίσματα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

άλλο ένα ερώτημα είναι μπορεί να τεσταριστεί εκτός αυτοκινήτου  !!????

σε περίπτωση που θέλει αλλαγή, με πρόγραμμα  REVO Stage1 είναι αρκετή η μαμά αντλία !!???

Share this post


Link to post
Share on other sites

άλλο ένα ερώτημα είναι μπορεί να τεσταριστεί εκτός αυτοκινήτου !!????

σε περίπτωση που θέλει αλλαγή, με πρόγραμμα REVO Stage1 είναι αρκετή η μαμά αντλία !!???

Mπορει και πάνω στο αμάξι. Να δεις με τι πίεση πρεσσαρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι.. ειναι δυνατόν να την ακους μεςα στο αυτοκινητο και σε εμενα ακούγεται ενα ψιλό σφύριγμα διότι βρίσκεται ουσιαστικά κάτω απο τα πίσω καθίσματα.

ναι αλλά μιλάμε για ταχύτητες των 160km/h που ο αέρας και η κύλιση των ελαστικών αυξάνουν πολύ τον θόρυβο πλέον και η αντλία ειδικά η μαμά στο τέρμα της ποσό θόρυβο να κάνει!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη τα αυτοκίνητα μας εχουν πολυ καλη ηχομόνωση σε σχέση με το εξωτερικό περιβάλλον και λογω το οτι η αντλία βρίσκεται στο σημειο που προανέφερα, αν εχεις κλειστό το ραδιόφωνο τότε μπορω να σου πω οτι στα 130-140 που συνήθως ταξιδεύω η αντλία ακούγεται αλλα οχι σε σημειο που να εχοχλει. Στο εταιρικό αυτοκινητο που εχω Yaris 1.4 diesel ακούγεται και σε αυτο και μάλιστα χωρις να υπαρχει ιδιαίτερη ηχομόνωση στο συγκεκριμένο αυτοκινητο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο θόρυβος είναι τσιριχτός ένα ΖΖΖΖΖΖΖΖ (με κεφαλαίο) όχι  zzzzzzzzz     , το θέμα είναι ότι  πρέπει να το πάω για φτιάξιμο γιατί το ακούει η γυναίκα και το έχει βάλει κόφτη :sHa_hehe: :sHa_hehe: :sHa_hehe: :sHa_hehe:

Edited by metero
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αντλία πρέπει να είναι εντελώς στα τελευταία της για να ακούγεται τόσο έντονα όσο λες... Σκέψου ότι στο δικό μου με ΑΕΜ αντλία αφτερμαρκετ και εκτός από ρελαντί που ίσα που την ακούς (αν το ξέρεις), σε πορεία δεν ακούγεται τπτ... Είσαι σίγουρος ότι ο ήχος προέρχεται από κει και όχι από το σινεμπλοκ του κεντρικού άξονα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αντλία πρέπει να είναι εντελώς στα τελευταία της για να ακούγεται τόσο έντονα όσο λες... Σκέψου ότι στο δικό μου με ΑΕΜ αντλία αφτερμαρκετ και εκτός από ρελαντί που ίσα που την ακούς (αν το ξέρεις), σε πορεία δεν ακούγεται τπτ... Είσαι σίγουρος ότι ο ήχος προέρχεται από κει και όχι από το σινεμπλοκ του κεντρικού άξονα;

και μενα αυτο μου φανηκε παραξενο! Εγω πισω με ttrs γεφυρωμενη να δουλευει πανω απο 7bar συνεχεια και δεν ακουω τιποτα απολυτως..
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο θόρυβος που ακούγεται είναι σαν από μοτεράκι που ζορίζεται , θα το πάω  δευτέρα για έλεγχο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έλεγξε πίσω μεσαία τριβή. Αν άκουγες την αντλια θα είχες καλέσει ήδη οδική.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπόν αλλάχτηκαν  λάδια  σασμάν και πίσω διαφορικού  και μπήκαν LIQUI MOILY  και ενισχυτικά της ίδιας εταιρείας,

ο θόρυβος έφυγε  90%  και στα 160χλμ δεν ακούω το τσιριχτό που έκανε,  μπορώ να πω ότι από θέμα θορύβων έστρωσε αρκετά 

το μόνο που θέλει ψάξιμο είναι ένα βουητό από άλλο θέμα που μου εμφανίστηκε το οποίο μου λένε ότι είναι τα λάστιχα..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπόν αλλάχτηκαν  λάδια  σασμάν και πίσω διαφορικού  και μπήκαν LIQUI MOILY  και ενισχυτικά της ίδιας εταιρείας,

ο θόρυβος έφυγε  90%  και στα 160χλμ δεν ακούω το τσιριχτό που έκανε,  μπορώ να πω ότι από θέμα θορύβων έστρωσε αρκετά 

το μόνο που θέλει ψάξιμο είναι ένα βουητό από άλλο θέμα που μου εμφανίστηκε το οποίο μου λένε ότι είναι τα λάστιχα.....

 

αρα καλά σου είπα δύσκολο να άκουγες την αντλία πίσω τόσο πολύ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα βαλω το revo ξανα να δουμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α.... ο θόρυβος-τσίριγμα πίσω υπάρχει  159-162 χλμ   ... το ερώτημα είναι κοιτάμε αντλία ή  αλλάζουμε πίσω φίλτρο και βλέπουμε !!???  μάλλον το δεύτερο

αλλά με την αλλαγή βαλβολίνων μειώθηκε γενικός το απλό βουητό ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.