Jump to content

Δεν παίρνει μπροστά.


Recommended Posts

Γράφω μετά από πολύ καιρό και δυστυχώς για πρόβλημα..Προχθές το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Έβαλα καλώδια, ελέγχθηκαν μπαταρία και όλα είναι καλά. Με το obd μου έβγαλε σφάλμα p0321 και έλεγε κάτι για τον αισθητήρα g28. Επειδή το αμάξι κινείται μόνο με οδική βοήθεια πως να κινηθώ; Οι περισσότεροι μου λένε να το πάω σε ηλεκτρολόγο αλλά εμένα δεν μου πολυκολλαει. Μέχρι και στη αντιπροσωπεία σκέφτομαι να πάω αλλά μάλλον εκεί θα τσούξει πολύ. Δεν έχω πάρει σαφή απάντηση ούτε από μηχανικούς ούτε από ηλεκτρολόγους. Η πλάκα είναι ότι έσβησα το σφάλμα και τώρα δεν το ξαναβγαζει αλλά το αμάξι είναι νεκρό. Ούτε καν μιζάρει. Έχω ακούσει από ρελε έως και καδένα. Τι θα με συμβουλευατε να κάνω;

f376af5dda59710a5e8d509a32f3c2b9.jpg

Edited by tryf3
Link to comment
Share on other sites

Κώστα, μπορεί να χάλασε απλά ο αισθητήρας στροφάλου και να μην είναι κάτι σοβαρό, καθώς η βλάβη που σου έβγαλε αφορά τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Όμως μερικές φορές, επειδή λαμβάνει περίεργο σήμα, αν γυρίζεις πολλές φορές μίζα και δεν παίρνει, δεν είναι απίθανο να έχει φύγει από το χρονισμό του από καδένα/εκκεντροφόρο κλπ.  (συνήθως σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις ακούγεται, ακόμα και από το μιζάρισμα).

Γνώμη μου : Οδική για συνεργείο, δεν σε αφήνει να το ξαναβάλεις μπροστά γιατί έχει "κατεβάσει" διακόπτες για να μην κάνεις ζημιά.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κώστα, μπορεί να χάλασε απλά ο αισθητήρας στροφάλου και να μην είναι κάτι σοβαρό, καθώς η βλάβη που σου έβγαλε αφορά τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Όμως μερικές φορές, επειδή λαμβάνει περίεργο σήμα, αν γυρίζεις πολλές φορές μίζα και δεν παίρνει, δεν είναι απίθανο να έχει φύγει από το χρονισμό του από καδένα/εκκεντροφόρο κλπ. (συνήθως σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις ακούγεται, ακόμα και από το μιζάρισμα).

Γνώμη μου : Οδική για συνεργείο, δεν σε αφήνει να το ξαναβάλεις μπροστά γιατί έχει "κατεβάσει" διακόπτες για να μην κάνεις ζημιά.

 

 

Δημήτρης

Οκ Δημήτρη σ'ευχαριστώ. Σε ηλεκτρολογειο θα κάνω δουλειά ή θέλει μηχανικό;
Link to comment
Share on other sites

Οκ Δημήτρη σ'ευχαριστώ. Σε ηλεκτρολογειο θα κάνω δουλειά ή θέλει μηχανικό;

 

Μηχανικό θα το πήγαινα Κωστή.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να είναι και αντλία βενζίνης; Ή θα προσπαθούσε να πάρει μπροστά και δε θα ήταν νεκρό; Πάντως τρέμουλο και τέτοια δεν μου έκανε πολύ. Κάτι λίγο που το κάνει κάποιες φορές. Επίσης τώρα τελευταία σαν να δυσκολευόταν λίγο να πάρει μπροστά και κάνα 2-3 φορές με κρύα εκκίνηση έριχνε κατευθείαν τις στροφές λες και ήταν ήδη ζεστό.

Edited by tryf3
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Δημήτρης Κώστα.

Μπορεί απλώς να τα έχει παίξει ο αισθητηρας ή να έχει χαλάσει λίγο ο χρονισμός με αποτέλεσμα οι δύο αισθητήρες που υπάρχουν για να παίρνει το αμάξι μπροστά, δεν είναι πλέον στη σωστή θέση.

Ο αισθητηρας δεν ειναι ακριβός για να κάνεις μια δοκιμή αλλά συμβουλεψου σίγουρα μηχανικό.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να είναι και αντλία βενζίνης; Ή θα προσπαθούσε να πάρει μπροστά και δε θα ήταν νεκρό; Πάντως τρέμουλο και τέτοια δεν μου έκανε πολύ. Κάτι λίγο που το κάνει κάποιες φορές. Επίσης τώρα τελευταία σαν να δυσκολευόταν λίγο να πάρει μπροστά και κάνα 2-3 φορές με κρύα εκκίνηση έριχνε κατευθείαν τις στροφές λες και ήταν ήδη ζεστό.

 

 

Αντλία αποκλείεται - γνώμη μου. Η δυσκολία να πάρει, μπορεί να οφείλεται και στον αισθητήρα, αλλά καλού κακού, κατευθείαν συνεργείο με οδική.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν καμμενο το εγκεφαλακι της πισω αντλιας δεν θα επαιρνε μπροστα..

 

Στην περιπτωση σου με το g28 σφαλμα, ειναι υπονοια οτι αυτο φταιει..

 

Μια μικρη επιφυλαξη στο elm διαγνωστικο που χρησιμοποιησες, καθως δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο στους κωδικους σφαλματων..

Edited by iliasr38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά είχε αρπάξει υγρασία το ρελε της μίζας και την έκαψε. Αλλαχτηκαν, μίζα, ρελε και φισακι και όλα μια χαρά τώρα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αφού γλίτωσες τα χειρότερα, πάλι καλά. Πάντως μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο από ρελέ να σου καίγεται η μίζα. Καινούργια ή μεταχειρισμένη (ανακατασκευής) ? Για τι κόστος μιλάμε ?

Link to comment
Share on other sites

Αφού γλίτωσες τα χειρότερα, πάλι καλά. Πάντως μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο από ρελέ να σου καίγεται η μίζα. Καινούργια ή μεταχειρισμένη (ανακατασκευής) ? Για τι κόστος μιλάμε ?

Καινούρια έβαλα αλλά όχι τη γνήσια. 150 ευρώ έκανε. Είχε πάρει νερά από ότι μου είπε το ρελε. Πάντως πριν λίγους μήνες μου είχε τρυπήσει το δοχείο διαστολής και έχανε νερά. Μέχρι να κατάλαβω τι όντως συμβαίνει μάλλον έγινε το κακό.
Link to comment
Share on other sites

Eμ την πιο απλη εκδοχη την προσπερασαμε.... :sHa_hehe:

Χεχε! Όντως! Μας μπέρδεψε το σφάλμα του διαγνωστικού. Edited by tryf3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σήμερα το πρωί σε άνοιγμα μου άναψε το epc και το αμάξι έκανε κάτι σαν κόφτη στις 6.000 μου έβγαλε σφάλμα p0321. Το έσβησα και το έβαλα πάλι μπροστά και έσβησε το epc αλλά δεν πάει πάλι πάνω από 6.000 και δεν βγάζει κανένα σφάλμα. Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για να μην ανοίγω νέο τόπικ, στο δικό μου Α5 Β8 παρατηρώ οτι όταν εχει κρύο ή αν έχω να το βάλω μπρος μέρες, τότε αργεί να πάρει μπροστά. Κάνει μίζα παραπάνω από ότι έκανε τουλάχιστο παλιότερα.

Έχει κανείς καμία ιδέα? Στο φόρουμ του Β7 αναφέρουν είτε βαλβίδα ψυχρής ή πνεύμονα (?).

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, DeadCanWalk said:

Για να μην ανοίγω νέο τόπικ, στο δικό μου Α5 Β8 παρατηρώ οτι όταν εχει κρύο ή αν έχω να το βάλω μπρος μέρες, τότε αργεί να πάρει μπροστά. Κάνει μίζα παραπάνω από ότι έκανε τουλάχιστο παλιότερα.

Έχει κανείς καμία ιδέα? Στο φόρουμ του Β7 αναφέρουν είτε βαλβίδα ψυχρής ή πνεύμονα (?).

Μπαταρία έχεις τσεκάρει? (ας πάμε στο απλό πριν πούμε για αντλίες, βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης κτλ)

Link to comment
Share on other sites

ναι βέβαια.

Άλλαξα μπαταρία σχετικά πρόσφατα.

Απλά έχω την αίσθηση οτι παλαιότερα το αμάξι ανεξάρτητα αν είχα μέρες να το κουνήσω ή αν είχε κρύο, έπαιρνε μπρος γρήγορα. Τώρα πια, ανάλογα , μερικές φορές βλέπω ότι κάνει παραπάνω μίζα από ότι θυμόμουν.

Λες να είναι η ιδέα μου?? ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DeadCanWalk said:

ναι βέβαια.

Άλλαξα μπαταρία σχετικά πρόσφατα.

Απλά έχω την αίσθηση οτι παλαιότερα το αμάξι ανεξάρτητα αν είχα μέρες να το κουνήσω ή αν είχε κρύο, έπαιρνε μπρος γρήγορα. Τώρα πια, ανάλογα , μερικές φορές βλέπω ότι κάνει παραπάνω μίζα από ότι θυμόμουν.

Λες να είναι η ιδέα μου?? ?

Μήπως έχεις βάλει έξτρα πράγματα πάνω στο αμάξι που τραβάνε ρεύμα ενώ στο παρελθόν δεν συνέβαινε αυτό?

Συνήθως για να ζορίζεται λίγο στην εκκίνηση, σημαίνει ότι η μίζα δεν παίρνει τον "προβλεπόμενο" αριθμό στροφών και γι' αυτό αργεί λίγο περισσότερο το μοτέρ να πάρει μπρος. Τώρα μπορεί να οφείλεται στη μίζα, ή στην πεσμένη μπαταρία... (να έβαλες κάποια πχ που βγάζει λιγότερα αμπέρ εκκίνησης).

Δυστυχώς από εδώ δύσκολα να βρεθεί άκρη χωρίς να μετρήσεις πχ μπαταρία, πίεση βενζίνης, τάση κατά το "μιζάρισμα" κοκ

 

 

Από την άλλη.....γενικά κατά την εκκίνηση ενός κινητήρα πολλά παίζουν ρόλο.

Η αντλία βενζίνης είναι πιο.....χρησιμοποιημένη. Τα φλαπς της εισαγωγής, η μίζα, η βαλβίδα κρύας εκκίνησης... Δεν είναι όπως ήταν "παλιά".

 

Η προσωπική μου εμπειρία έχει δείξει ότι συνήθως όντως αυτό που παρατηρεί ο "σταθερός χρήστης" είναι κι αυτό που όντως συμβαίνει. Απλά συχνά είναι ανεπαίσθητο, αλλά όταν ως χρήστης κάνεις το ίδιο πράγμα κάθε μέρα, κάποια στιγμή το "πιάνει" η αίσθησή σου, ενώ μπορεί να μην είναι 100% μετρήσιμο.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.