Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
tsitos

Audi A4 1.6 2002

Recommended Posts

Να κάνω μία ερώτηση, μπορεί να τοποθετηθεί αέριο CNG στο παραπάνω αυτοκίνητο. Ο κινητήρας έχει 170000χλμ και είναι καλοδουλεμένος σε εθνική μόνο. Πόσο περίπου κοστίζει και αν αξίζει ή θα μου βγάλει ένα κάρο βλάβες. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 250 την ημέρα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο μοτερ. Αλλα γενικα παίζει ρολο σημαντικό αυτός που θα το ρύθμισει για να μην εχεις αλλα θεματα! Χλμετρα κανεις αρκετά οποτε σε συμφέρει!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω φοραω στο ιδιο αυτοκινητο αεριο της icom εδω και σχεδον 10 χρονια,5 γενιας αμεσου υγρου ψεκασμου που κανει ακριβως για το κινητηρα μας,μεχρι στιγμης εχω κανει 150.000 χλμ απροβληματιστα! κοστος ακομη και μεχρι σημερα 2000 ευρω, οσο για το θεμα οικονομιας δεν το συζηταμε,εχω πεσει σε καθε διαδρομη στα  μισα λεφτα και λιγο παρακατω που ηθελα σε σχεση με βενζινη!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω φοραω στο ιδιο αυτοκινητο αεριο της icom εδω και σχεδον 10 χρονια,5 γενιας αμεσου υγρου ψεκασμου που κανει ακριβως για το κινητηρα μας,μεχρι στιγμης εχω κανει 150.000 χλμ απροβληματιστα! κοστος ακομη και μεχρι σημερα 2000 ευρω, οσο για το θεμα οικονομιας δεν το συζηταμε,εχω πεσει σε καθε διαδρομη στα μισα λεφτα και λιγο παρακατω που ηθελα σε σχεση με βενζινη!!

Ευχαριστώ, συστηνεις δηλαδή υγραέριο για την ηλικία του αυτοκινήτου. Που το πέρασες (πόλη);

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Edited by tsitos

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα συμφωνησω δε θα εχεις θεμα και θα γλιτωσεις μακροπροθεσμα χρημα

 

προσεχε ευλαβικα (δε προτεινω εγκατασταση/συστημα) τη συντηρηση του υγραεριου και γενικα αν εχεις σφαλμα να το προσεχεις (αν και γενικα ειδικα Αθηνα 9/10 σφαλματα που μου βγαζει ειναι απο νωθεια)

Edited by vamvakoolas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ, συστηνεις δηλαδή υγραέριο για την ηλικία του αυτοκινήτου. Που το πέρασες (πόλη);

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

φυσικα και το συστηνω,!αγρινιο εγινε η εγκατασταση,αλλα για ποιο σωστο ρυθμισμα εγινε στον κυριο αντιπρωσοπο στην αθηνα στον Μπιρμπο υγραεροκινηση! πιστεψε με αξιζει τα λεφτα του και χωρις κανενα θεμα ποτε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά επειδή έχω πραγματικά μπερδευτεί τι παίζει με την υγραεριοκίνηση; Κάνω περίπου 17000χλμ το χρόνο, είμαι από την Δράμα και διαβάζοντας άλλοι λένε lovato (όπου και επίσημο συνεργείο στη Δράμα) άλλοι λένε vialle (το έβαζε κάποτε η αντιπροσωπεία), άλλοι ICOM και άλλες πόσες δεν ξέρω ακόμη διαφορετικές εταιρείες υπάρχουν. Και αναρωτιέμαι τι σύστημα να βάλεις; Παίζουν ρόλο τα μπέκ; Πιο είναι αξιόπιστο; Πιο κάνει πραγματική οικονομία; Πιο δε δημιουργεί πρόβλημα στο κινητήρα; Όχι έχει εγκέφαλο που συνεργάζεται με του αυτοκινήτου, όχι πνέυμονες όχι σωστή ρύθμιση να δουλεύει βενζίνη πάνω από 5000 στροφές και όταν το βάζω μπρός μέχρι να πιάσει 40 βαθμούς, μπέρδεμα μεγάλο. Ο καθένας λέει την εμπειρία του σεβαστή αλλά αναρωτιέμαι εγώ πως μετά τόσα χρόνια υγραεριοκίνησης το 2018 ποιος είναι το σύστημα που πρέπει να βάλω στο αμάξι μου. Τι πρέπει να προσέξω; Φαντάζομαι οι πνεύμονες και τα λαδοτύρια έχουν καταργηθεί. Από το ASC έχει κάποιος να μου προτήνει κάτι;



Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στις 7/8/2018 στις 12:49 ΜΜ, tsitos είπε

Ρε παιδιά επειδή έχω πραγματικά μπερδευτεί τι παίζει με την υγραεριοκίνηση; Κάνω περίπου 17000χλμ το χρόνο, είμαι από την Δράμα και διαβάζοντας άλλοι λένε lovato (όπου και επίσημο συνεργείο στη Δράμα) άλλοι λένε vialle (το έβαζε κάποτε η αντιπροσωπεία), άλλοι ICOM και άλλες πόσες δεν ξέρω ακόμη διαφορετικές εταιρείες υπάρχουν. Και αναρωτιέμαι τι σύστημα να βάλεις; Παίζουν ρόλο τα μπέκ; Πιο είναι αξιόπιστο; Πιο κάνει πραγματική οικονομία; Πιο δε δημιουργεί πρόβλημα στο κινητήρα; Όχι έχει εγκέφαλο που συνεργάζεται με του αυτοκινήτου, όχι πνέυμονες όχι σωστή ρύθμιση να δουλεύει βενζίνη πάνω από 5000 στροφές και όταν το βάζω μπρός μέχρι να πιάσει 40 βαθμούς, μπέρδεμα μεγάλο. Ο καθένας λέει την εμπειρία του σεβαστή αλλά αναρωτιέμαι εγώ πως μετά τόσα χρόνια υγραεριοκίνησης το 2018 ποιος είναι το σύστημα που πρέπει να βάλω στο αμάξι μου. Τι πρέπει να προσέξω; Φαντάζομαι οι πνεύμονες και τα λαδοτύρια έχουν καταργηθεί. Από το ASC έχει κάποιος να μου προτήνει κάτι;



Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Λοιπόν,  έχοντας(ο πατέρας μου)  το συγκεκριμένο μοντέλο και μοτέρ,  230000χλμ τα τελευταία 120000με υγραέριο  landi renzo,  έχω να σου πω τα εξής: γενικά πρόκειται για μοτέρ που δέχεται το υγραέριο,  σύμφωνα πάντα με τις εταιρείες υγραεριοκινησης.  Δεν πρόκειται να σου απαντήσει κανείς βάζοντας το χέρι του στη φωτιά αν αυτό είναι καλύτερο ή το άλλο. Για να απαντηθεί αυτό πρέπει να γίνουν προοπτικές μελέτες σε συγκεκριμένα μοτέρ με συγκεκριμένες συνθήκες και δεν νομίζω ότι γίνεται από τις εταιρείες υγραερίου.  Πρόκειται γία μια μετατροπή!!! Διαλέγεις μια μεγάλη εταιρεία(landi renzo,  Lovato, icom, κλπ)  και προχωράς.  Το πιο σημαντικό είναι ο μάστορας και η ρύθμιση που θα κάνει! Προσωπική εμπειρία, έκαψε φλαντζα κεφαλής στα 190000και σηκώνοντας την κεφαλή,  οι βαλβίδες ήταν αθηκτες.  Ο μάστορας μας,  μας είπε ότι η συγκεκριμένη ζημιά,  είναι συχνή στο συγκεκριμένο μοτέρ.  Όπως και να έχει,  βάζοντας υγραέριο ρισκάρεις μία ζημιά που θα έβγαινε σε x χιλιόμετρα να την βγάλει σε λιγότερα.  Αλλά το πιθανότερο να έχεις κάνει απόσβεση στο οικονομικό,  οπότε δεν θα σε απασχολεί. Αυτά! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω κυριοι με τον ιδιο κινητηρα στα 208.000χλμ εβαλα την zavolli. το αμαξι προσεγμενο διοτι ειμαι αρρωστος με αυτο το θεμα. τωρα στα 266000χλμ τσιμπαει λαδι. δεν ξερω αν φταιει το αεριο διοτι εχω ακουσει πολλα για το γκρουπ βαγ αλλα πριν δεν εκαιγε σταγωνα. τα συμπερασματα δικα σας. τωρα το κερναω και οπου το πει και καποια στιγμη θα του βαλω το μοτερ με τα 150 αλογα που δεν θελει και πολλες μετατροπες

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.