Jump to content

Βελτιωτικό πρόγραμμα για κινητήρα 2.0TDI 190 HP


Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα. Όπως έγραψα και σε άλλο topic, το χούι δεν κόβεται...

Διαβάζοντας για βελτιώσεις κινητήρων diesel, υπάρχουν δύο σχολές βελτίωσης: εγκατάσταση εξτρά μονάδας που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ανεβάζει την πίεση του καυσίμου στο common rail κοροϊδεύοντας τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου. Η μονάδα αυτή δεν απαιτεί επαναπρογραμματισμό, υπόσχεται +40-50 ίππους ισχύ και +15-20% ροπή ανάλογα την έκδοση. Έχεις και τις μελλοντικές αναβαθμίσεις (ανάλογα την αρχική τιμή) με τις τιμές να κινούνται σε λογικά πλαίσια. Το καλό είναι πως μπορεί να αφαιρεθεί αφήνοντας το αυτοκίνητο σαν απείραχτο. 'Όσα υπόσχεται μου φαίνονται πολλά αλλά έτσι λένε οι διαφημίσεις...

Η άλλη σχολή είναι η κλασική με επαναπρογραμματισμό της ECU για αύξηση της πίεσης καυσίμου αλλά και της πίεσης turbo (έτσι είναι; δεν έχει διαφορά από την βενζίνη;) με τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Εδώ τα νούμερα είναι πιο συγκρατημένα με 1 διαθέσιμο στάδιο στην πλειοψηφία των βελτιωτών και αύξηση ισχύος +30 ίπποι και ροπή +15% περίπου.

Έχετε γνώμη επί των παραπάνω; 

Φιλικά,

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Johnny Best said:

Χαιρετώ την παρέα. Όπως έγραψα και σε άλλο topic, το χούι δεν κόβεται...

Διαβάζοντας για βελτιώσεις κινητήρων diesel, υπάρχουν δύο σχολές βελτίωσης: εγκατάσταση εξτρά μονάδας που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ανεβάζει την πίεση του καυσίμου στο common rail κοροϊδεύοντας τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου. Η μονάδα αυτή δεν απαιτεί επαναπρογραμματισμό, υπόσχεται +40-50 ίππους ισχύ και +15-20% ροπή ανάλογα την έκδοση. Έχεις και τις μελλοντικές αναβαθμίσεις (ανάλογα την αρχική τιμή) με τις τιμές να κινούνται σε λογικά πλαίσια. Το καλό είναι πως μπορεί να αφαιρεθεί αφήνοντας το αυτοκίνητο σαν απείραχτο. 'Όσα υπόσχεται μου φαίνονται πολλά αλλά έτσι λένε οι διαφημίσεις...

Η άλλη σχολή είναι η κλασική με επαναπρογραμματισμό της ECU για αύξηση της πίεσης καυσίμου αλλά και της πίεσης turbo (έτσι είναι; δεν έχει διαφορά από την βενζίνη;) με τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Εδώ τα νούμερα είναι πιο συγκρατημένα με 1 διαθέσιμο στάδιο στην πλειοψηφία των βελτιωτών και αύξηση ισχύος +30 ίπποι και ροπή +15% περίπου.

Έχετε γνώμη επί των παραπάνω; 

Φιλικά,

Γιάννης

 

Από όσο ξέρω το μοτέρ σου φοράει τέτοια τουρμπίνα που δεν μπορεί να βγάλει παραπάνω από 210ps χωρίς να καταργήσεις το φίλτρο μικροσωματιδίων. (τυχαίνει και τον φοράει το Q5 του πατέρα μου που έχει φαγωθεί να το κάνει 250ps :P ).

 

Επίσης τα άλογα που ανακοινώνουν οι περισσότερες εταιρίες (μέγιστη απόδοση) είναι με αλλαγμένη εξάτμιση.

 

 

ΥΓ: προσωπικά δε θα έβαζα ΠΟΤΕ παράλληλο εγκέφαλο στο αμάξι. Ζούμε στα μέσα του 2018. Γιατί να επιστρέψουμε στο (κακό κατά τη γνώμη μου tuning) του 1990?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, συμφωνώ. Αν και μιλάμε για καταξιωμένες εταιρίες, κυρίως Γερμανικές. Αυτό με την τουρμπίνα όμως με στεναχώρησε λίγο...Μου θυμίζει το σήριαλ Κ03 για τα 1.8T B6. Να είναι μικρή, να υπάρχει η βελτιωμένη, να η υβριδική και πάει λέγοντας...Συγχωρέστε μου την ερώτηση (νέος στο club του diesel) αλλά γιατί η κατάργηση του φίλτρου μικροσωματιδίων (είναι φίλτρο ή άλλος μηχανισμός;) μπορεί να κάνει την διαφορά;  Και πόσο μπορεί να πάει χωρίς αυτό;

Σχετικά με την αλλαγή εξάτμισης, από τους 3 βελτιωτές που επικοινώνησα, μόνος ένας μου μίλησε για αλλαγή μόνο του down-pipe και αυτό με κέρδος μόνο 8 παραπάνω ίππους και 2 κιλά ροπή. Ελπίζω να κατάλαβα καλά τι μου είπε.

Anyway, είναι νωρίς ακόμα αλλά να ξέρω τι παίζεται.

Φιλικά,

Γιάννης

 

 

Edited by Johnny Best
Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2018 at 4:13 PM, Johnny Best said:

ΟΚ, συμφωνώ. Αν και μιλάμε για καταξιωμένες εταιρίες, κυρίως Γερμανικές. Αυτό με την τουρμπίνα όμως με στεναχώρησε λίγο...Μου θυμίζει το σήριαλ Κ03 για τα 1.8T B6. Να είναι μικρή, να υπάρχει η βελτιωμένη, να η υβριδική και πάει λέγοντας...Συγχωρέστε μου την ερώτηση (νέος στο club του diesel) αλλά γιατί η κατάργηση του φίλτρου μικροσωματιδίων (είναι φίλτρο ή άλλος μηχανισμός;) μπορεί να κάνει την διαφορά;  Και πόσο μπορεί να πάει χωρίς αυτό;

Σχετικά με την αλλαγή εξάτμισης, από τους 3 βελτιωτές που επικοινώνησα, μόνος ένας μου μίλησε για αλλαγή μόνο του down-pipe και αυτό με κέρδος μόνο 8 παραπάνω ίππους και 2 κιλά ροπή. Ελπίζω να κατάλαβα καλά τι μου είπε.

Anyway, είναι νωρίς ακόμα αλλά να ξέρω τι παίζεται.

Φιλικά,

Γιάννης

 

 

 

Στα γρήγορα εδώ τι είναι το φίλτρο μικροσωματιδίων. (μην τα ξαναγράφω, τα έχουν ήδη γράψει άλλοι και ίσως περισσότερο γνώστες από μένα :) ) edit: έχεις δει κάτι diesel (ταξί και μη) που όταν πατάνε (τέρμα?) γκάζι βγαίνει μαύρο σύννεφό? Ε...αυτό ουσιαστικά παρακρατείται από το dpf (φίλτρο μικροσωματιδίων).

 

Εν τάχυ για την παράλληλο εγκέφαλο και την άποψή μου (θα προσπαθήσω να το γράψω όσο πιο συμπικνωμένα γίνεται):

Ο παράλληλος εγκέφαλος ουσιαστικά ξεγελάει τον "κανονικό" εγκέφαλο του αυτοκινήτου για αύξηση ιπποδύναμης. Τι γίνεται όμως με τις μετρήσεις που ναι μεν χρησιμοποιούνται για την αύξηση της απόδοσης αλλά παράλληλα και στους "χάρτες σφαλμάτων και ελέγχων" και ουσιαστικά προστατεύουν το μοτέρ σου από ένα καταστροφικό σφάλμα που είτε σιγά-σιγά (υψηλή "ανεξέλενκτη" πίεση, υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων κτλ)?

 

Δηλαδή μπορεί να φαίνεται ότι παίρνεις το ίδιο αποτέλεσμα με τον επαναπρογραμματισμό (ίδια άλογα/ροπή δηλαδή), αλλά στην πράξη δεν παίρνεις το ίδιο αποτέλεσμα. (εδώ κράζαμε στο παρελθόν - και ακόμα και σήμερα- προγραμματιστές που καταργούν δικλείδες ασφαλείας, πως ο "ίδιος κόσμος" δέχεται τον παράλληλο εγκέφαλο επειδή το έβγαλε η Χ εταιρία ή ο τάδε σουπερ-έμπειρος οίκος βελτίωσης)....

 

Είναι ακριβώς η ίδια λογική του "παίρνω skoda, άρα έχω το ίδιο αμάξι με αυτόν που πήρε το audi/vw/seat" και υπονοούν ότι αύτος έκανε το "έξυπνο" και εσύ (ο κάθε εσύ) που πήρες την άλλη μάρκα, σε πιάσανε κότσο. Ναι οκ, πήρατε/πήραμε και οι δύο 4 ρόδες, μοτέρ που τα εντόσθιά του είναι ίδια και στο τέρμα γκάζι πάνε το ίδιο (ας πούμε), αλλά το αμάξι δεν είναι μόνο μοτέρ, όπως και πρόγραμμα δεν είναι μόνο η μέγιστη απόδοση αλλά το σύνολο των πραγμάτων που πρέπει να γίνονται ώστε να πλαισιώνουν τη σωστή απόδοση.

Γνώμη μου βέβαια όλα τα παραπάνω...

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λάβε υπόψην σου ότι εφόσον προγραμματίσεις το αυτοκίνητο -οπουδήποτε, και εννοώ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ- με την παραμικρή επίσκεψη στην  Audi  στα πλαίσια του κανονικού service θα χαιρετήσεις την εγγύησή σου. Στα νέα αυτοκίνητα (2013 -και μετά-) πέφτει ένα flag στο VIN σου και το αυτοκίνητο μαρκάρεται ως "TD1" .

 

Όσο και να σε τρώει το πόδι σου, έχεις 5 χρόνια εγγύηση και πολλά πράγματα που μπορούν να χαλάσουν. Μακροπρόθεσμα, καλύτερα να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο "παιχνίδι" να βγάζεις το άχτι σου, και με το καινούριο σου Α4 να κάνεις την δουλειά σου.

 

Επίσης, ως ιδιοκτήτης S3 MY2018, είμαι στο 3ο μου S3. Στο πρώτο... του έβγαλα τα μάτια, stage 3 και ότι αυτό συνεπάγεται. Στο 2ο (Fl 2009 Manual sportback) περιορίστηκα σε ένα καλό πρόγραμμα 1ου σταδίου και το αυτοκίνητο μου έκανε τα χατήρια στο 95% των περιπτώσεων. Στο τωρινό μου, μπορεί τα 310 άλογα να είναι πλέον "θνητό" νούμερο, αλλά σε συνδιασμό με το DQ381/DSG7 και τα υπόλοιπα καλούδια του αυτοκινήτου , ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να το πειράξω !!!

 

Κράτα τα χρήματά σου, και αντί να του βγάζεις τα μάτια σε αμφίβολες μετατροπές και "Tuning" , όταν το βαρεθείς πάρε το επόμενο.

 

My 2 Cents!

 

 

Edited by GBoufis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Respect! Δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω την εγγύηση, πόσο μάλλον σε ένα τόσο πολύπλοκο αυτοκίνητο (εννοώ με τόσα ηλεκτρονικά). Απλά έτσι για να δω τι παίζει στην αγορά και στα πετρέλαια σαν το δικό μου. Προσπαθώ παράλληλα να βρω τρόπο ενημέρωσης για καινούργια version προγράμματος από την Audi αλλά δεν έχω βρει κάποια άκρη μέσω αντιπροσωπείας. Δεν είναι πολύ ομιλητικοί εκεί και μέχρι τώρα δεν είχα "κολλητή" σχέση με κάποιους από αυτούς. Για το πρόγραμμα το καταλαβαίνω, θα χαθεί η εγγύηση, είναι σημαντική μετατροπή και ίσως επικίνδυνη, για μια επί μέρους βελτίωση, στα φρένα ας πούμε, θα  φώναζαν; Τα φρένα δεν είναι από τα δυνατά του σημεία...Όπως και το αυτόματο, έχει περιθώρια βελτίωσης και αυτό.

Φιλικά,

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Johnny Best said:

Respect! Δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω την εγγύηση, πόσο μάλλον σε ένα τόσο πολύπλοκο αυτοκίνητο (εννοώ με τόσα ηλεκτρονικά). Απλά έτσι για να δω τι παίζει στην αγορά και στα πετρέλαια σαν το δικό μου. Προσπαθώ παράλληλα να βρω τρόπο ενημέρωσης για καινούργια version προγράμματος από την Audi αλλά δεν έχω βρει κάποια άκρη μέσω αντιπροσωπείας. Δεν είναι πολύ ομιλητικοί εκεί και μέχρι τώρα δεν είχα "κολλητή" σχέση με κάποιους από αυτούς. Για το πρόγραμμα το καταλαβαίνω, θα χαθεί η εγγύηση, είναι σημαντική μετατροπή και ίσως επικίνδυνη, για μια επί μέρους βελτίωση, στα φρένα ας πούμε, θα  φώναζαν; Τα φρένα δεν είναι από τα δυνατά του σημεία...Όπως και το αυτόματο, έχει περιθώρια βελτίωσης και αυτό.

Φιλικά,

Γιάννης

 

 

Γιάννη,

 

Και το δικό μου είναι DSG, και είναι επίσης το πρώτο μου DSG , και ομολογώ ότι από εκεί που οδηγούσα με το γκάζι και τον συμπλέκτη μου φαίνεται περίεργο να οδηγώ περισσότερο με το φρένο . Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις σου συμφωνώ απολύτως με αυτά που αναφέρεις, όμως για τα φρένα -τουλάχιστον στο δικό μου- ανακάλυψα μια ευχάριστη έκπληξη! Όταν νομίζεις ότι το αμάξι φρενάρει ικανοποιητικά, πρέπει απλά να πατήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ και εκεί γίνεται εξαιρετικό. Απλά έχει κακή "κλιμάκωση" η αίσθηση του φρένου.

 

Ως προς το κιβώτιο, εννοείται ότι πειράξεις είναι εκτός εγγύησης, οπότε κράτα το 5 χρόνια ως έχει και εάν στο τέλος της εγγύησης αποφασίσεις ότι θέλεις να το κρατήσεις και να το βελτιώσεις, είμαι βέβαιος ότι η γκάμα των λύσεων στην αγορά θα είναι αρκετές... το Β10 μοντέλο όμως είμαι σίγουρος ότι θα είναι τουλάχιστον 2 φορές καλύτερο και μάλλον θα κινηθείς προς εκείνη την κατεύθυνση :)

 

Ενημέρωση από την Audi θα σου κάνουν στα πλαίσια της κανονικής συντήρησης. Όταν πήγα για την πρώτη μου αλλαγή λαδιών στα πλαίσια του "στρωσίματος" μου ανέφεραν επί λέξη: "έχετε την τρέχουσα έκδοση λογισμικού, δεν υπάρχει κάποια νέα version" . Τα αυτοκίνητα σήμερα -όπως και τα περισσότερα πράγματα γύρω μας- είναι software , να είσαι σίγουρος ότι με κάθε νέα έκδοση κάποια πράγματα θα βελτιώνονται. Κάποιες αλλαγές είδα εγώ ήδη στο carplay, νομίζω ότι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα .

 

ΥΓ: Το μόνο "aftermarket" που έβαλα στο αυτοκίνητο είναι μια 4αδα BBS στην ίδια διάσταση & offset με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα, και αποθήκευσα τα εργοστασιακά ώστε να τα χρησιμοποιώ με χειμερινά ελαστικά .

 

/Γιώργος

Edited by GBoufis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.