Jump to content

NightWalk 2019

Το πρώτο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα
georgek8

επιλογή μάστορα, ηλεκτρολόγου και προβλήματα

Recommended Posts

Καλησπέρα σας μετά απο πάρα πολύ καιρό....

Όπως είχα αναφέρει πιο παλιά , έχω ενα tt mk1 roadster  στα 225 ...μαμα....δεν είχα δουλειά και το αμάξι το είχα στην ουσία σε ακινησία....εν τέλει επιτέλους εργάζομαι και θέλω σιγά σιγά να μπω σε κάποιο πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκινήτου..σήμερα άλλαξα λαδάκια  castrol edge..και σιγά σιγά θέλω να το μαζέψω....θα σας αναφέρω 5 -10 προβλήματα που έχω παρατηρήσει και επίσης τις σκέψεις μου.

 

1) ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ.... Με ενδιαφέρει κάποια στιγμή να έρθω σε επαφή αρχικά με κάποιο καλό μάστορα απο Ηλιούπολη μεριά (αν μπορείτε προτείνεται μου κάποιον να έχω σαν ιδέα όταν χρειαστεί να το πάω έστω σε πρωσοπικό μήνυμα) που θα αναλάβει το αμάξι και μετά  για να αλλάξω  φούσκες απο αριστερή πλευρά μέσα - έξω , όπως και σωληνάκι αναθυμιάσεων που έχει σκιστεί που φεύγει απο το καπάκι δεξιά..(με το που το βγάλεις το κάλυμα το πλαστικό της μηχανής δεξιά ένα μικρό...(αν  το λειτουργώ τώρα  έτσι υπάρχει πρόβλημα για λίγο καιρό?)....το αμάξι δεν κάνει χιλιόμετρα γενικά καθώς το έχω στην ουσία σε ακινησία ας πουμε...σε κλειστό γκαράζ.

 

2) Θέλω ένα ηλεκτρολόγο καλό να μου πει γιατί δεν κλειδώνει το αμάξι..είτε απο το μπρελοκ είτε απο μέσα...(πολλές φορές κλειδώνει απο μέσα ..αλλά μετά απο λίγη ώρα ξεκλειδώνει και μένει ανοιχτώ  ενώ είσαι μέσα....ξαφνικά το είχε πάθει πριν καιρό.....ενώ δούλευε κανονικά πιο πριν...δηλαδή το κλειδί που έχει τα κουμπιά πάνω  δεν ανοίγει πορτ παγκάζ πλέον , όυτε κλειδώνει και ξεκλειδώνει το αμάξι..........

 

3) Έχω πρόβλημα με το καντράν και θέλω να φτιαχτεί...έχουν καεί τα  pixel  στην οθόνη....οι δείκτες παίζουν σαν τρελλοί.....δεν μου δείχνει σωστή ποσότητα καυσίμου...και θερμοκρασία δείχνει στα κόκκινα...ανβοσβήνει το εσωτερικό του αυτ/του όταν είναι κρύο...και το χειμώνα είναι νεκρό.....αρχίζει να δουλέυει μετά απο 40 λεπτά λειτουργίας......το θέμα θερμοκρασίας το έλυσα πρωσορινά συνδέοντας το κινητό με την  OBD με  bluetooth  καθώς έχω πάρει έναν  αντάπτορα    και πέρνω ενδείξεις διάφορες απο εγκέφαλο...:thumbsup:  .....

 

4) Τέλος έχει δοκιμάσει κανείς σας αυτό που λένε ότι καθαρίζουν τους κινητήρες εσωτερικά απο την  carbon off?.....είχε αποτέλεσμα..?..αξίζει?...

 

Αυτά θέλω σιγά σιγά να κοιτάξω σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα...

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

επισης μια ακομα ερωτηση....το μοτερ κινητηρα γραφει  BAM.... αλλα όπως το γράφω...δηλαδή δεν έχει τελείες...το έψαξα σε κάποια βίντεο και βλέπω ότι σε άλλα είναι με τελείες...γιατι αυτή η διαφορά..??...τι σημαίνει?

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, georgek8 said:

επισης μια ακομα ερωτηση....το μοτερ κινητηρα γραφει  BAM.... αλλα όπως το γράφω...δηλαδή δεν έχει τελείες...το έψαξα σε κάποια βίντεο και βλέπω ότι σε άλλα είναι με τελείες...γιατι αυτή η διαφορά..??...τι σημαίνει?

Καλησπέρα φίλε!

Σωστά το γράφεις, όσο αναφορά τον κωδικό κινητήρα.

Τώρα τα υπόλοιπα:

1)το μοτέρ σου όπως και όλα τα 20VT είναι πολυ-φορεμένα μοτέρ. Δύσκολα θα βρεις μάστορα που να μην ξέρει ακόμα και εμπειρικά πολλά πράγματα και λεπτομέρειες.Προσωπικά δεν έχω κάποιον να σου προτείνω στην Ηλιούπολη. Εγώ το πηγαίνω στη ν. Σμύρνη (Autorep-Φόνσος Γιώργος). Μου έχει εμπνεύσει εμπιστοσύνη και έχει πολύ εμπειρία και γνώση (παρότι το μαγαζί δε σου γεμίζει το μάτι) και είναι ιδιαίτερα προσεκτικός ως μάστορας. (φυσικά δεν υπάρχει συνεργεί που να μην υπάρχει παράπονο, λογικό αφού δεν μπορούν να είναι ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι).

 

2) Κάποια από τις κλειδαριές μπλοκάρει και θέλει αλλαγή. Είναι στις δικλείδες ασφαλείας ώστε να μην κλειδωθείς μέσα στο αμάξι καταλάθος. Καταλαβαίνω το πρόβλημα (μένει το αμάξι τελείως ξεκλείδωτο), αλλά καλύτερα ίσως από το να μπεις και να κλειδωθείς μέσα! :P

 

3) Προσωπικά δεν ξέρω κάποιον. Ψάξε "κοντερά". Είναι τυπική διαδικασία και διαβάζω αρκετούς κατά διαστήματα μέσα από forums που το επισκευζουν (αλλάζουν μόνο την οθόνη)

 

4) Θεωρητικά το δικό σου μοτέρ δεν πάσχει από επικαθίσεις, γιατί το μπεκ ψεκάζει στην πολλαπλή εισαγωγής και οι επικαθίσεις (που δημιουργούνται από τις αναθυμιάσεις λαδιού) ξεπλένονται από τη βενζίνη (και δεν προλαβαίνουν να στερεοποιηθούν πάνω στη βαλβίδα). Προσωπικά θεωρώ ότι είναι "πεταμένα λεφτά" ειδικά για τα μοτέρ έμμεσου ψεκασμού (δηλαδή δεν ψεκάζουν τη βενζίνη απευθείας μέσα στον θάλαμο καύσης).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπειτα απο πολύ καιρό ...το αμάξι μπήκε συνεργείο.....θα αλλαχτούν ιμάντες και τα συναφή...υγρά σε  haldex...κοντερ που έχει πρόβλημα μεταχειρισμένο...καθάρισμα σε μπεκ καθώς κάθεται πολύ καιρό το αμάξι...αλλά και εγκέφαλος άνεσης.....γνωρίζετε μήπως τιμή για καινούργιο εγκέφαλο άνεσης..?....στο περίπου έτσι να έχω μια ιδέα νωρίτερα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.