Jump to content

Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;


Recommended Posts

4 hours ago, bs3 said:

Το ερώτημα του θέματος με ταλαιπωρεί εδώ και αρκετό καιρό.  Αγόρασα το s3 μου το 2008 καινουργιο το οποίο θεωρώ πως είναι μια premium επιλογή,  όλα τα χρόνια της συμβίωσης μαζι του το ένιωσα έντονα πως είναι premium  από τη ποιοτητα κατασκευής του και την άριστη κατάσταση που βρίσκεται μέχρι και σήμερα μετα απο 11 χρόνια   εν σύγκριση με άλλα  αυτοκίνητα αντίστοιχης ηλικίας,  από την οδηγική ευχαριστηση που μου προσφέρει, από τα βλέμματα και τα λόγια θαυμασμού του κόσμου ως προς το αυτοκίνητο μου όλα αυτά τα χρόνια. Όμως ο ανταγωνισμός σήμερα έχει ανέβει πολύ,  το 2008 στη κατηγορία αυτή δε νομίζω ότι υπήρχε κάτι καλύτερο να αγοράσεις στα λεφτά αυτα με αυτά τα χαρακτηριστικά.  Αν διέθετα σήμερα αυτά τα λεφτά για αγορά οι επιλογές βλεπω πως είναι πολλές μπορεις να πάρεις ένα premium 5ετιας το οποίο δε ξέρεις τι θα σου βγάλει μπορεις να πάρεις όμως και μια μάρκα μη premium καλοεξοπλισμενο υπερσυγχρονο και να είναι κουτα .  Το ερώτημα του θέματος σας ειπα ότι με ταλαιπωρεί καιρό γιατί έχω φτάσει σε ένα μεγάλο διλημα το αυτοκίνητο μου έχει φτάσει σε σημειο καμπης , ειναι 11 χρόνων κι ακόμα μετράει και έχει και μια αξία που είναι μια καλή προκαταβολή για κάτι άλλο,  το θέμα είναι τώρα τι κάνω , αν το κρατήσω και για άλλα χρονιά  θα πρέπει να το παντρευτώ τα χλμ θα ανέβουν κι άλλο και θα πουλιέται σε πολύ χαμηλή τιμή και θα πρέπει να μαζέψω από την αρχή ένα κεφάλαιο για αγορά αλλου οχήματος,  επίσης σε θέματα τεχνολογίας και εξοπλισμου έχει μείνει πίσω σε σχέση με τα νέα οχήματα και για αυτο από τη μια ψάχνω διάφορες δικαιολογίες οτι καίει πολύ οτι δεν έχει τα νέα gadgets κλπ κ ότι αν το κρατήσω θα παλιώσει πολύ που δεν θα δινεται, και ότι πουλώντας το s3 μου και συμπληρώνοντας και μερικά ακόμη χρήματα μπορώ να πάρω μια μάρκα η οποία δεν θα είναι premium Όμως θα έχω ένα αμαξι σχεδόν καινουργιο και με σύγχρονο εξοπλισμό. Ειναι ο ενθουσιασμός του καινούργιου και του διαφορετικού. Από την άλλη μόλις μπαίνω στο s3 σκέφτομαι πόσο premium  ητανε και είναι μέχρι σήμερα κι αναρωτιέμαι αν θα συνεχίσει να είναι και σε 6-7 Χρόνια και ότι μπορεί τωρα εαν το δώσω να παρω κάποια λεφτά αλλά μετά από κάποια χρόνια όταν παλιώσει πολύ μπορει να αξίζει και παραπάνω από οτι σήμερα, ενώ ένα μοντέλο μη premium το οποίο θα αγοράσω σήμερα θα με ενθουσιασει για αρχη αλλά σε 6-7 Χρόνια μπορει να έχει πέσει κατω και από την αξία του s3 και σε βάθος χρόνου το premium μοντέλο να ξανα κερδίζει έδαφος.

νομίζω ότι είμαστε αδέρφια στην σκέψη... :P

 

 


ΥΓ: εγώ ως δικαιολογία στον εαυτό μου θέτω ότι χρειάζομαι περισσότερους χώρους. :P (λόγω οικογένειας)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kavouras said:

νομίζω ότι είμαστε αδέρφια στην σκέψη... :P

 

 


ΥΓ: εγώ ως δικαιολογία στον εαυτό μου θέτω ότι χρειάζομαι περισσότερους χώρους. :P (λόγω οικογένειας)

Είναι κι αυτή μια από τις δικαιολογίες μου.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενίσταμαι εντόνως, διαφωνώ κάθετα και με τους δυο σας και λέω αφήστε τις δικαιολογίες και κρατήστε το premium αμάξι σας μέχρι να αρχίσει να ζητάει σε σημείο να είναι ασύμφορο, εκτός και το επόμενο αμάξι σας θα είναι επίσης premium, το ίδιο ή ακόμα καλύτερο οπότε το δίνετε και αύριο. Το S3 βεβαίως και μετράει 11 χρόνια μετά, και 20 μπορεί να φτάσει και να μετράει. Στα δικά μου μάτια το S3 του 2008 μετράει πολύ παραπάνω από ένα σύγχρονο non-premium αμάξι, ακόμα και αν το δεύτερο είναι πιό γκατζετοειδές όπως επιτάσσει η εποχή. Εγώ το δίνω το δικό μου premium μετά από 12 χρόνια απροβλημάτιστης λειτουργίας αν εξαιρέσεις την ελάχιστη διαρροή που παρουσίασε η δεύτερη αντλία νερού μάρκας Saleri που εννοείται δεν μπορώ να καταλογίσω στο αμάξι, 8 από τα οποία χρόνια το αμάξι με πρόγραμμα και τα τελευταία 4 με αρκετά έως πολύ δυνατό setup. Και το δίνω για δύο λόγους, παρ'όλο που συναισθηματικά έχω δεθεί με το αμάξι καθώς το έχω συνδέσει με άφθονες αναμνήσεις όλα αυτά τα χρόνια (κάποιες όχι τόσο ευχάριστες αλλά και αυτές στη ζωή είναι) ο πρώτος λόγος ότι το συνήθισα και θέλω μια αλλαγή, εννοείται πάντα σε κάτι δυνατό να με εκφράζει, και ο δεύτερος οι μεγαλύτεροι χώροι που θέλω να διαθέτει, και φυσικά 4 πορτο, όχι άλλο 2 πορτο. Αλλά θα είναι και το καινούργιο premium, έτοιμο να γίνει κομμάτι καινούργιων αναμνήσεων.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Dark X said:

Ενίσταμαι εντόνως, διαφωνώ κάθετα και με τους δυο σας και λέω αφήστε τις δικαιολογίες και κρατήστε το premium αμάξι σας μέχρι να αρχίσει να ζητάει σε σημείο να είναι ασύμφορο, εκτός και το επόμενο αμάξι σας θα είναι επίσης premium, το ίδιο ή ακόμα καλύτερο οπότε το δίνετε και αύριο. Το S3 βεβαίως και μετράει 11 χρόνια μετά, και 20 μπορεί να φτάσει και να μετράει. Στα δικά μου μάτια το S3 του 2008 μετράει πολύ παραπάνω από ένα σύγχρονο non-premium αμάξι, ακόμα και αν το δεύτερο είναι πιό γκατζετοειδές όπως επιτάσσει η εποχή. Εγώ το δίνω το δικό μου premium μετά από 12 χρόνια απροβλημάτιστης λειτουργίας αν εξαιρέσεις την ελάχιστη διαρροή που παρουσίασε η δεύτερη αντλία νερού μάρκας Saleri που εννοείται δεν μπορώ να καταλογίσω στο αμάξι, 8 από τα οποία χρόνια το αμάξι με πρόγραμμα και τα τελευταία 4 με αρκετά έως πολύ δυνατό setup. Και το δίνω για δύο λόγους, παρ'όλο που συναισθηματικά έχω δεθεί με το αμάξι καθώς το έχω συνδέσει με άφθονες αναμνήσεις όλα αυτά τα χρόνια (κάποιες όχι τόσο ευχάριστες αλλά και αυτές στη ζωή είναι) ο πρώτος λόγος ότι το συνήθισα και θέλω μια αλλαγή, εννοείται πάντα σε κάτι δυνατό να με εκφράζει, και ο δεύτερος οι μεγαλύτεροι χώροι που θέλω να διαθέτει, και φυσικά 4 πορτο, όχι άλλο 2 πορτο. Αλλά θα είναι και το καινούργιο premium, έτοιμο να γίνει κομμάτι καινούργιων αναμνήσεων.

Η αλήθεια είναι πως οι χώροι για εμένα είναι βάσιμη δικαιολογία γιατί ειμαι 2πορτος και ετοιμάζομαι να μπω σε φάση οικογένειας. Βέβαια υπάρχει και η λύση αποκτησης δεύτερου αυτοκινήτου πιο μεγάλου,  όμως θελουν ζυγισμα τα πράγματα γτι δε ξέρω αν αξίζει να συντηρω 2 αυτοκίνητα και το ένα να κάθεται. Έχεις δίκιο ομως σε αυτό που λες , αν είναι από premium  να πας ξανα σε πιο καινουργιο premium πχ στο νέο s3 ή μια a45 amg να πούμε..  τότε πας με κλειστά μάτια και μεγάλη χαρά...  Αν δώσω το s3 μου για να πάω σε κάτι non premium το σίγουρο είναι ότι θα μου λείψει και για αυτο όλο αυτό το καιρό το σκέφτομαι για το τι θα κάνω.

Πάντως με το καλό να χαρείς το νέο σου αμάξι... 

Edited by bs3
Link to comment
Share on other sites

προσωπικά δεν θα πληρώσω για γκάτζετσ μερικά χιλιάδες ευρώ .... δεν έχει νόημα ...

και όσον αφορά για ορισμένα αυτοκίνητα όπως τα RS  και τα S ας πάρουμε παράδειγμα την integralle

 

22918902_A_z.jpg

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, metero said:

προσωπικά δεν θα πληρώσω για γκάτζετσ μερικά χιλιάδες ευρώ .... δεν έχει νόημα ...

και όσον αφορά για ορισμένα αυτοκίνητα όπως τα RS  και τα S ας πάρουμε παράδειγμα την integralle

 

22918902_A_z.jpg

 

 

Τα συγκεκριμένα αμαξια είναι που την πατάς εαν τα πουλήσεις,  μπορεί να τα δώσεις για λίγα λεφτά ώστε να συμπληρώσεις το ποσό  για το νέο σου αμάξι και μετά από χρόνια να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να συμφωνήσω με κανένα επιχείρημα εκτός του χώρου, ότι δλδ μια οικογένεια χρειάζεται τετράπορτο αμάξι με μεγάλο πορτ μπαγκάζ. Μόνο αυτό.

 

Ένα παράδειγμα, ο αδερφός μου έχει ένα Α4 Β6 1,8Τ Quattro 192PS, η σπόρ έκδοση που κυκλοφόρησε στην Αγγλία (όπου και διαμένει μόνιμα). Η σπόρ έκδοση έχει δερμάτινα σπορ καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, Bose ηχοσύστημα, ενσωματωμένη βάση κινητού, μαρσιπιέδες/αεροτομή, 19ρες BBS ζαντες, σπόρ ανάρτηση και ελατήρια (όχι sline). Αυτά όλα εργοστασιακά. 

 

Το αμάξι το αγόρασε ελαφρώς μεταχειρισμένο demo αντιπροσωπείας, το 2004. 

 

Το οδηγώ όταν είμαι Αγγλία. Στις αρχές του χρόνου που είχε χιόνια η Αγγλία και κλείσανε δρόμοι εμείς οδηγήσαμε χωρίς αλυσίδες παντού.

 

Έχω να πω ότι έχει αίσθηση οδήγησης καινούργιου, (βέβαια ο αδερφός μου κάνει πολύ σωστή συντήρηση και φυσικά αλλάζει ότι χρίζουν αλλαγής με ελαφρώς καλύτερα. Την τελευταία φορά που πήγα είχε μόλις αντικαταστήσει την ανάρτηση με Βilstein B8/Eibach και όλα τα ακρόμπαρα τοπ μάουντ κλπ. Σαν καινούργια η κύλιση και η συμπεριφορά.

Μέσα το δέρμα είναι σε απίστευτη κατάσταση, και εξωτερικά είναι άριστο εκτός δυστυχώς λίγη σκουριά από κάτω, πράγμα κοινό για Αγγλία με τα αλάτια στους δρόμους.

 

Του έχω πει επανειλημμένως να αλλάξει αμάξι και να πάρει κανένα Α5 sportback, κανένα Α6 κλπ, αλλά το αμάξι είναι τόσο καλό από την μία, και τόσο χαμηλή η τιμή πώλησης που δεν πρόκειται να το πουλήσει ακόμα και αν πάρει άλλο μεγαλύτερο.

 

Τα έξοδα συντήρησης δεν είναι υπερβολικά και το αμάξι δεν έχει βγάλει κανένα κουσούρι.

 

Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει το prestige που είχε μερικά χρόνια πίσω. (και ότι καίει παραπάνω από νεώτερα μοντέλα ειδικά σε κύκλο πόλης με κίνηση).

 

Το αμάξι της γυναίκας του (Mercedes GLC 250 d 4matic full extra) είναι σαφέστατα πιο σικ, πιο γκατζετάδικο αλλά κάνει περίπου τα 30πλάσια χρήματα της αξίας του Audi αλλά δεν είναι 30 φορές καλύτερο.

 

Τώρα το δικό μου, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το δώσω και να μπω σε διαδικασίες δανείων κλπ, για να πάρω κάτι καλύτερο, αλλά ούτε προτίθεμαι να πάρω κάποια άλλη μάρκα που δεν είναι premium. 

 

Και κάτι άλλο, όσο πιο μεγάλο Audi έχετε τόσο πιο δύσκολες οι αποφάσεις και μεγαλύτερη η δαπάνη που για μένα και τον περισσότερο κόσμο είναι απαγορευτικό στις κατηγορίες άνω των 50-60 χιλιάδων ευρώ. Μπαίνω και οδηγώ και άλλα αμάξια που και που, όταν ξαναμπαίνω στο Α5 μου λέω δόξα συ Κύριε.

 

Αυτά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίζει ρόλο και κατά πόσο δίνεις έμφαση στα gadget και τον extra εξοπλισμό ενος αυτοκινητου. Πχ καποιοι αρκουντε σε ενα ξεβρακωτο Subaru ή evo,  δε λέω έχουνε πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά αλλά δε θα μπορούσα να δώσω 40-50χιλ και μόλις μπαίνω μέσα να αισθάνομαι πως ειμαι στο παλιό μου αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε επέλεξα το s3 γιατί συνδυάζει πολυτέλεια,  ποιότητα κατασκευής και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.  Επίσης Εγώ είμαι πολύ λεπτομεριάκιας  στο αυτοκίνητο κοιτάω και το παραμικρό και κάποιες ελλειψεις που έχει το αυτοκίνητο μου και καποιοι τις θεωρούν ασήμαντες εμένα μου φαινοντε  πχ δεν έχει αισθητήρα βροχής- φώτων , cruise control κλπ . Υπήρχανε κι άλλες ελλειψεις που τις κάλυψα μόνος μου πχ έβαλα εκ των υστέρων πακέτο κρυφού φωτισμού,  χειριστήρια στο τιμόνι δλδ ότι έμπαινε και μετά. Θέλω να καταληξω στο ότι για κάποιους μετράνε τα gadget ενώ άλλοι αρκούντε μόνο στο γκάζι.  Θυμάμαι από την αρχή που το πήρα μέχρι και σήμερα συνεχεια να ψάχνομαι με τι άλλο μπορώ να το αλλάξω πιο "πλουσιο" βεβαια πότε δεν έπαιρνα την απόφαση γιατί τελικά το αμαξι μου έχει ένα καλό πακέτο συνδυασμού πολυτελείας και γκαζιού. Επισης ενας καλος λογος να το κρατησω ειναι οτι δε μου εχει βγαλει σοβαρα προβληματα περα απο μικρα θεματακια που λυνοντε και ειναι λογικο λογω ηλικιας, και η αξιοπιστια μετραει πολυ σε ενα αμαξι γιατι πολλα ακουμε καθε μερα απο σοβαρα προβληματα σε νέα μοντέλα. Για αυτό σκέφτομαι την ιδέα  για ένα δεύτερο πιο "συγχρονο" να μου φύγει ο καημός και να δω και το δικό μου πιο αντικειμενικά. Καποιες φορες το δικό μας το συνηθίζουμε και  δεν έχουμε συνηδητοποιησει  τι έχουμε στα χέρια μας , και θαυμάζουμε το ξένο, όπως κάνουμε άλλωστε  και με τις γυναίκες... 

Edited by bs3
Link to comment
Share on other sites

The grass is always greener on the other side φίλε μου, έτσι είναι ο άνθρωπος :) Ένα τρανό παράδειγμα, στην Αμερική καθώς είναι υποχρεωτικό τα αυτοκίνητα να διαθέτουν πλευρικά φλας όχι μόνο στους καθρέπτες αλλά και στην περιοχή κοντά στα εμπρος φτερά (στα πλαϊνά του προφυλακτήρα), έτσι και τα 5άρια GTI (όχι edition 30 γιατί δεν κυκλοφόρισε ποτέ) φοράνε τα συγκεκριμένα φλας από το εργοστάσιο. Εκεί λοιπόν οι fans δεν τα θέλουν και πάνε και τα αφαιρούν για να τα κάνουν όπως στην Ευρώπη που κυκλοφορούν χωρίς. Αντίθετα ξέρω πολλούς Ευρωπαίους που πάνε και τα βάζουν για να τα κάνουν όπως στην Αμερική. 'Ο,τι να ναι δηλαδή.

 

Κατανοητό αν δεν σε καλύπτει πλέον το S3 λόγω οικογένειας ειδικά μιας που είσαι και εσύ 2 πορτος, απλά, αν το αντέχεις οικονομικά, προσπάθησε να παραμείνεις σε premium. Για να μην σε τρώει στο μέλλον ότι έδωσες διαμάντι και πήρες ζιργκόν (συνθετικό διαμάντι - αξιοπρεπέστατο μεν αλλά αληθινό διαμάντι δεν είναι). Γιατί δεν χρειάζεται να στο πω εγώ, το αμάξι σου είναι διαμάντι. Αγαπάω πολύ το S3 και συγκεκριμένα το μοντέλο 2008 με τα πίσω φανάρια χωρίς το κόψιμο (το pre-facelift). Όταν πήρα το edition 30 κοίταζα και το S3 και με διαφορά στήθους αποφάσισα υπέρ του edition, μου άρεσε λίγο περισσότερο κυρίως στη μούρη και βέβαια γύρισα με βαριά καρδιά την πλάτη στην τετρακίνηση.

 

Να σαι καλά φίλε μου, θα κάνω νέα παρουσίαση μόλις το έχω στα χέρια μου.

Edited by Dark X
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Dark X said:

The grass is always greener on the other side φίλε μου, έτσι είναι ο άνθρωπος :) Ένα τρανό παράδειγμα, στην Αμερική καθώς είναι υποχρεωτικό τα αυτοκίνητα να διαθέτουν πλευρικά φλας όχι μόνο στους καθρέπτες αλλά και στην περιοχή κοντά στα εμπρος φτερά (στα πλαϊνά του προφυλακτήρα), έτσι και τα 5άρια GTI (όχι edition 30 γιατί δεν κυκλοφόρισε ποτέ) φοράνε τα συγκεκριμένα φλας από το εργοστάσιο. Εκεί λοιπόν οι fans δεν τα θέλουν και πάνε και τα αφαιρούν για να τα κάνουν όπως στην Ευρώπη που κυκλοφορούν χωρίς. Αντίθετα ξέρω πολλούς Ευρωπαίους που πάνε και τα βάζουν για να τα κάνουν όπως στην Αμερική. 'Ο,τι να ναι δηλαδή.

 

Κατανοητό αν δεν σε καλύπτει πλέον το S3 λόγω οικογένειας ειδικά μιας που είσαι και εσύ 2 πορτος, απλά, αν το αντέχεις οικονομικά, προσπάθησε να παραμείνεις σε premium. Για να μην σε τρώει στο μέλλον ότι έδωσες διαμάντι και πήρες ζιργκόν (συνθετικό διαμάντι - αξιοπρεπέστατο μεν αλλά αληθινό διαμάντι δεν είναι). Γιατί δεν χρειάζεται να στο πω εγώ, το αμάξι σου είναι διαμάντι. Αγαπάω πολύ το S3 και συγκεκριμένα το μοντέλο 2008 με τα πίσω φανάρια χωρίς το κόψιμο (το pre-facelift). Όταν πήρα το edition 30 κοίταζα και το S3 και με διαφορά στήθους αποφάσισα υπέρ του edition, μου άρεσε λίγο περισσότερο κυρίως στη μούρη και βέβαια γύρισα με βαριά καρδιά την πλάτη στην τετρακίνηση.

 

Να σαι καλά φίλε μου, θα κάνω νέα παρουσίαση μόλις το έχω στα χέρια μου.

Συμφωνώ απολύτως αν κάνω την αλλαγή θα πρέπει να πάω σε premium για να μη κλαίω μετά...  Το  prefacelift εχω αλλά τα πίσω φανάρια τα άλλαξα με του facelift... ακόμα και για αυτο ψαχνομουν να το μετατρέψω σε facelift Γιατί είναι πιο κοντά στη νέα μόδα με τα led...

Ποιο εργαλείο έχεις παραγγείλει? 

Edited by bs3
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σε κατι ομαδες στο fb, στις οποιες το 95% των μελων ειναι uk, με a3/s3/rs3 κτλ και καθομαι πραγματικα και χαζευω με το τι αγοραζουν οι τυποι.

 

Τα rs3 8v και τα s3 8v τα αγοραζουν σαν ζεστα καρβελια παιδια... Αυτα δεν προκειται να τα δουμε εδω ποτε εμεις.

 

Δυστυχως ολα ειναι θεμα χρηματων, αλλο πριν απο 10+ χρονια που αγοραζαμε εδω τα ιδια αλλο τωρα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, csaris said:

Ειμαι σε κατι ομαδες στο fb, στις οποιες το 95% των μελων ειναι uk, με a3/s3/rs3 κτλ και καθομαι πραγματικα και χαζευω με το τι αγοραζουν οι τυποι.

 

Τα rs3 8v και τα s3 8v τα αγοραζουν σαν ζεστα καρβελια παιδια... Αυτα δεν προκειται να τα δουμε εδω ποτε εμεις.

 

Δυστυχως ολα ειναι θεμα χρηματων, αλλο πριν απο 10+ χρονια που αγοραζαμε εδω τα ιδια αλλο τωρα. 

Όντως μια ματιά στο car είναι γεμάτο s3 8L και 8P από την άλλη τα 8V είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού 

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί δεν έχουν φόρους ταξινόμησης και πολυτελείας, ένα μεταχειρισμένο premium (RS/AMG κλπ) διετίας/τριετίας αμάξι εκεί έχει 30-40 χιλιάδες ενώ στην Ελλάδα ακριβώς το ίδιο πωλείται τουλάχιστον στα διπλά. Βάλε και τους καλύτερους μισθούς και τον πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό και καταλαβαίνεις γιατί αγοράζουν τόσοι που βλέπει στο fb.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, bs3 said:

Συμφωνώ απολύτως αν κάνω την αλλαγή θα πρέπει να πάω σε premium για να μη κλαίω μετά...  Το  prefacelift εχω αλλά τα πίσω φανάρια τα άλλαξα με του facelift... ακόμα και για αυτο ψαχνομουν να το μετατρέψω σε facelift Γιατί είναι πιο κοντά στη νέα μόδα με τα led...

Ποιο εργαλείο έχεις παραγγείλει? 

 

Αλαξοπίστησα φίλε, 20 χρόνια βαγκίτης. Επέτρεψέ μου να μην το αποκαλύψω ακόμα.. θα γελάσεις τώρα αλλά έτσι είχα κάνει και το 2007 που ήθελα να μοιραστώ με όλο τον κόσμο τη χαρά του μικρού παιδιού που είχα και το αμάξι μου ήρθε 6 μήνες μετά :lol: Τώρα για το καινούργιο μου είπαν σε 3 μήνες, που για μένα είναι σαν να μου είπαν την άλλη εβδομάδα. Και πάλι έχω τη χαρά μικρού παιδιού αλλά κρατιέμαι να μην πω κουβέντα, μόνο η οικογένεια το ξέρει. Μόλις το έχω θα ανοίξω νέα παρουσίαση αλλά όχι στα tuning projects όπως το έχω τώρα γιατί εκείνη η ενότητα αφορά VAG, υποθέτω αναγκαστικά θα πάω να παρουσιάσω στα "Γενικά θέματα αυτοκινήτου". Πάντως, στην οικογένεια υπάρχουν ακόμη τρία βαγκίτικα, ένα a3 8p του εξ' αγχιστείας αδερφού μου νομίζω 160 hp απ' ότι μου έχει πει, ένα απλό ατμοσφαιρικό πολάκι 80 hp που χρησιμοποιώ ως δεύτερο για καθημερινές μετακινήσεις (το γκολφάκι δεν ήταν ποτέ καθημερινό, μόνο βόλτες και ταξίδια, όπως και το καινούργιο) και μέχρι πρόσφατα της κοπέλας μου και μέλλουσας γυναίκας μου το ibiza cupra dsg υβρίδιο στα 290 hp που πριν λίγο καιρό πουλήσαμε και έχουμε επίσης παραγγείλει στη θέση του (και εκείνη το κρατάει επτασφράγιστο μυστικό μέχρι να το παραλάβει για τους ίδιους λόγους). Γενικά στο τέλος του 2019 με αρχές 20 ανανεωνόμαστε και οι δύο και μακάρι να τα κρατήσουμε απροβλημάτισα για άλλα 12 χρόνια. Θέλω να πιστεύω ότι λόγω premium δεν θα απογοητευτούμε.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dark X said:

 

Αλαξοπίστησα φίλε, 20 χρόνια βαγκίτης. Επέτρεψέ μου να μην το αποκαλύψω ακόμα.. θα γελάσεις τώρα αλλά έτσι είχα κάνει και το 2007 που ήθελα να μοιραστώ με όλο τον κόσμο τη χαρά του μικρού παιδιού που είχα και το αμάξι μου ήρθε 6 μήνες μετά :lol: Τώρα για το καινούργιο μου είπαν σε 3 μήνες, που για μένα είναι σαν να μου είπαν την άλλη εβδομάδα. Και πάλι έχω τη χαρά μικρού παιδιού αλλά κρατιέμαι να μην πω κουβέντα, μόνο η οικογένεια το ξέρει. Μόλις το έχω θα ανοίξω νέα παρουσίαση αλλά όχι στα tuning projects όπως το έχω τώρα γιατί εκείνη η ενότητα αφορά VAG, υποθέτω αναγκαστικά θα πάω να παρουσιάσω στα "Γενικά θέματα αυτοκινήτου". Πάντως, στην οικογένεια υπάρχουν ακόμη τρία βαγκίτικα, ένα a3 8p του εξ' αγχιστείας αδερφού μου νομίζω 160 hp απ' ότι μου έχει πει, ένα απλό ατμοσφαιρικό πολάκι 80 hp που χρησιμοποιώ ως δεύτερο για καθημερινές μετακινήσεις (το γκολφάκι δεν ήταν ποτέ καθημερινό, μόνο βόλτες και ταξίδια, όπως και το καινούργιο) και μέχρι πρόσφατα της κοπέλας μου και μέλλουσας γυναίκας μου το ibiza cupra dsg υβρίδιο στα 290 hp που πριν λίγο καιρό πουλήσαμε και έχουμε επίσης παραγγείλει στη θέση του (και εκείνη το κρατάει επτασφράγιστο μυστικό μέχρι να το παραλάβει για τους ίδιους λόγους). Γενικά στο τέλος του 2019 με αρχές 20 ανανεωνόμαστε και οι δύο και μακάρι να τα κρατήσουμε απροβλημάτισα για άλλα 12 χρόνια. Θέλω να πιστεύω ότι λόγω premium δεν θα απογοητευτούμε.

Με το καλό να τα παραλάβετε! Και αναμένουμε παρουσιαση... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Δεν ξέρω ποσο premium είναι ενα αμάξι μετά από 15 χρονια.

Αυτό που ξέρω να πω όμως με σιγουριά είναι πως για ένα αμάξι premium ο χρόνος δεν κυλάει το ίδιο  από ένα μη premium.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.