Jump to content

S3 Αλλαγή K04


Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Μπορεί να έχει συζητηθεί αρκετά στο forum το θέμα, αλλά βλέπω οτι δεν εχει ξανα συζητηθεί πρόσφατα και

η τεχνολογία και οι εξελίξεις "τρέχουν" !

 

Έρχεται η ώρα για αλλάγη τουρμπίνας στο S3 8p μου (ή service ή αντικατάσταση)

Πλεον το 2018 και σε λίγο στο 2019 έχει αλλάξει κάτι ?

 

-Να "ξυρίσω" την ίδια ? (hybrid) και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ?

(Υπάρχουν πλέον τεχνήτες και μηχανήματα για σωστη κατασκευη hybrid και ζυγισμα, κτλ κτλ ?)

-Να επισκευάσω την ίδια ?

-Να πάω σε BT και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ?

-Μπορώ να αλλάξω σε καλύτερη τουρμπίνα χωρις υπερβολές ? (σωθικά) και τι θα κερδίσω?

 

...κάθε άλλη άποψη δεκτή...

 

Ευχαριστώ

S

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, Saimon είπε

Καλησπέρα,

 

Μπορεί να έχει συζητηθεί αρκετά στο forum το θέμα, αλλά βλέπω οτι δεν εχει ξανα συζητηθεί πρόσφατα και

η τεχνολογία και οι εξελίξεις "τρέχουν" !

 

Έρχεται η ώρα για αλλάγη τουρμπίνας στο S3 8p μου (ή service ή αντικατάσταση)

Πλεον το 2018 και σε λίγο στο 2019 έχει αλλάξει κάτι ?

 

-Να "ξυρίσω" την ίδια ? (hybrid) και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ?

(Υπάρχουν πλέον τεχνήτες και μηχανήματα για σωστη κατασκευη hybrid και ζυγισμα, κτλ κτλ ?)

-Να επισκευάσω την ίδια ?

-Να πάω σε BT και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ?

-Μπορώ να αλλάξω σε καλύτερη τουρμπίνα χωρις υπερβολές ? (σωθικά) και τι θα κερδίσω?

 

...κάθε άλλη άποψη δεκτή...

 

Ευχαριστώ

S

Υπαρχουν πολλες ερωτησεις αλλα οπως λεει κ ο Καβουρας παραπανω δεν μας εχεις πει που στοχευεις...κ κυριως τι περιφερειακα εχεις αλλαξει προκειμενου να ξερουμε τι θα χρειαστεις σε περιπτωση που θες να ανεβασεις δυναμη κ ροπη...

Επισης για BT εφαρμογη τι μπατζετ εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Οκ.. ο στόχος ειναι να παρω οσο το δυνατον καλυτερα αποτελεσματα, χωρις να μπω σε περιπετειες.

Βλέπε, σωθικα, τυχον αστοχιες, επισκεψεις για βλαβες/ρυθμίσεις, μεταπώληση, κοκ

Εχω:-

 

-Εξατμιση mtm

-Πρόγραμμα mtm

-Αντλια υψηλής autotech

-Εισαγωγη ramair

-Αναρτήσεις KW variant 3

-Σκάστρα Forge

 

Θα προτιμούσα να μημ παω σε BT καθαρά για θεμα best value for your money,

δεν ειναι οικονομικό το θέμα αλλα δεν θελω να ριξω τρελα λεφτα σε ενα αμαξι 10ετίας

που ηδη εχει μεγάλει υποτίμηση. 

Απο την αλλη αφου χρειάζεται να κάνω αλλάγη τουρμπίνας, υπάρχει μέση λύση χωρίς υπερβολες και προβλήματα ?

πχ το 2010-2012 μιλάγαμε για υβρίδια και δεν υπήρχαν καν μηχανηματα, τεχνήτες, γινοντουσαν στο ποδι, τωρα ? αλλαξαν αυτα ?

υπάρχει αξιοπιστία ?

  

Ευχαριστω

S

Link to comment
Share on other sites

@A80Avant Νομίζω με όλα αυτα που προανέφερα (χωρις εντόσθια και νορμαλ καταστασεις) δεν μπορω να περασω τα 400,

οπότε κάπου εκεί... οσο για lag, "καθολου" γίνεται ?....:sHa_hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@A80Avant Νομίζω με όλα αυτα που προανέφερα (χωρις εντόσθια και νορμαλ καταστασεις) δεν μπορω να περασω τα 400,
οπότε κάπου εκεί... οσο για lag, "καθολου" γίνεται ?....:sHa_hehe: 
το ελάχιστο δυνατό lag θα το έχεις μόνο με την κ04...Για να φτάσεις κ να ξεπεράσεις τα 400 είτε θα πας με την κ04 προσθέτοντας σε αυτήν wastegate forge μπρουτζακι στην μπεκιερα rs4 +kit μεθανολης την οποία θα δουλέψεις με κάποιο boost controller...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απάντησες μόνος σου στο ερώτημα νομίζω. 

Χωρις να μπεις σε περιπέτειες, χωρίς άγχος κτλ, μένεις στο σεταπ και στις αλλαγές που έχεις ήδη κάνει. 

Μετά 400 άλογα στο μοτέρ σου χωρίς να κανεις καθόλου θυσίες, δε γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

Με την ευκαιρία του θέματος, μπορούμε να δουλέψουμε gtx2867r gen2 με μαμά σωθικά και ανάλογες πιέσεις ή θα είναι ψόφια και θα μας περνάνε τα K04; Επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo σκεφτόμουν πως με ένα μελετημένο πρόγραμμα για μαμά σωθικά θα μπορέσει να βγάλει έστω 450 από τα 500+ που μπορεί να βγάλει (η garrett δηλώνει ότι φτάνει και 550 αλλά έχω διαβάσει από πολλούς κατόχους ότι δεν τα βγάζει στην πράξη) και επειδή η gen2 προσφέρει πολύ καλό σπουλάρισμα, έχουμε το περιθώριο να το ανεβάσουμε λίγο για την ασφάλεια του μοτέρ και να έχουμε παράλληλα ένα δυνατό setup. Αν μπορεί να δουλέψει και να έχουμε καλό αποτέλεσμα, τότε θα είναι καλύτερη λύση από το υβρίδιο, ακριβότερη μεν αλλά 1ον ψηλά θα αποδίδει καλύτερα και 2ον επειδή τρώγωντας έρχεται η όρεξη όταν θα θέλουμε κάτι παραπάνω, φτιάχνουμε το μοτέρ και έχουμε άλλα 70 άλογα εύκολα, που θα είναι ικανοποιητική βελτίωση μέχρι να την πουλήσουμε και να πάμε σε 30άρα. Αυτές είναι απλά σκέψεις που είχα κάνει για τη συνέχεια του δικού μου project για το οποίο αργά ή γρήγορα θα άνοιγα και γω θέμα με ερωτήσεις, οπότε με την ευκαιρία του θέματος που με ενδιαφέρει και μένα είπα να το ρίξω στο τραπέζι.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω με αυτα που εχω δει τα τελευταια 3+ χρονια στα μοτερ αυτα των S3 και οπως ειπες με ενα καλο στημενο προγραμμα χωρις πολυ ροπη με λογικη πιεση και ανεκτο αβανς θα αντεξει μια χαρα την 2867 gen 2, βεβαια θα πρεπει και ο εκαστοτε ιδιοκτητης να ξερει να συμπεριφερεται σε ενα τετοιο συνολο οταν μιλαμε για στοκ μοτερ.Επισης επειδη τυγχανει να εχω μπει σε αρκετα 2867 gen 2 στοκ και μη, εχω να πω πως ειναι απιστευτο τουρμπο απο θεμα σπουλ στα 2.0 πρωτιστως, σιγουρα δεν ειναι κ4 μαμα αλλα δεν ειναι και το τουρμπο που θα πρεπει να φτασεις στο θεο για να σπουλαρεις!! Σιγουρα αν ειχα ενα s3,golf,leon θα ηταν κατι που θα το εκανα μιας και τα υβριδια δεν με συγκινουν τοσο λογο των πολλων αστοχιων που μπορει και εχουν υπαρξει!!

Edited by kwsths
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως - γνώμη μου, το σπουλαρισμα και το χαμηλό φόρτωμα της ΚΟ4, η 28αρα δεν το εχει. Για να την φυσηξεις ψηλά και να το ευχαριστηθείς με ασφάλεια, θεωρώ μπιελες μονόδρομο.

 

 

Δημητρης 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλά συμφωνώ και εννοείται ότι έχω σκοπό μελλοντικά να αλλάξω μπιελοπίστονα και μάλιστα επειδή η λογική λέει ότι μια φορά το κάνεις, έλεγα να βάλω κάτι που επαρκεί και για 3076 gen2. Απλά σκεφτόμουν ότι για να μην τα κάνω όλα μαζί, ίσως θα μπορούσα να ξεκινήσω με 2867 gen2 κλειστό μοτέρ με σωστά φτιαγμένο πρόγραμμα που να αποδίδει 430-450 άλογα με 55-57 κιλά και επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo δεν θα κάνει μεγάλη κοιλιά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει καλύτερα από υβρίδιο με φτερά k16, και πολύ καλύτερα από στοκ K04. Για να είμαι ειλικρινής και να κόβεται με υβρίδιο δεν θα με χαλάσει γιατί ξέρω ότι θα είναι προσωρινό μέχρι να φτιάξω το μοτέρ, όμως θα ήθελα οπωσδήποτε να πηγαίνει καλύτερα από στοκ k04+μεθανόλη για να έχει νόημα αυτό το μισό βήμα. Διαφορετικά θα τα κάνω όλα μαζί.

 

Ιδανικά θα ήθελα να μην χρειαστώ ούτε valvetrain, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι μας αρκούν οι 7200 για να γυρίσουμε την 2867 gen2 και να βγάλουμε το αποτέλεσμα που ανέφερα; Από μπεκ θεωρώ ότι θα είμαι οκ για έως εκεί, λογικά κάπου εκεί θα τερματίσουν σωστά; Επίσης η χαμηλή αντλία (lpfp) επαρκεί;

 

Με όλα αυτά, η ιδεά είναι να φτιάξω ένα καλό σύνολο για ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ώσπου να φτιάξω το μοτέρ, και αν μπορέσει να γίνει με ουσιαστικό κόστος μόνο το turbo και το external συν το πρόγραμμα, θα έρθει πολύ οικονομικά και χωρίς να πηγαίνει χαμένη η βελτίωση. Επόμενο βήμα φτάχνω μοτέρ και πάω στα 500-520 με το ίδιο turbo. Και όταν το βαρεθώ πάω στην 3076 gen2 με ένα στόχο 650-700. Σημειώστε ότι το αμάξι έχει 130.000 και είναι τόσο καλοδιατηρημένο που πραγματικά δεν έχω σκοπό να το πουλήσω για πολλά χρόνια ακόμα, άρα σαν επένδυση θα αξίζει.

 

Για δώστε τα φώτα σας, αρχικά οι σκέψεις μου για κλειστό μοτέρ έχουν μια βάση; Ας με συγχωρέσει ο φίλος Saimon που άνοιξε το θέμα αλλά ίσως βοηθηθείς και εσύ φίλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλά συμφωνώ και εννοείται ότι έχω σκοπό μελλοντικά να αλλάξω μπιελοπίστονα και μάλιστα επειδή η λογική λέει ότι μια φορά το κάνεις, έλεγα να βάλω κάτι που επαρκεί και για 3076 gen2. Απλά σκεφτόμουν ότι για να μην τα κάνω όλα μαζί, ίσως θα μπορούσα να ξεκινήσω με 2867 gen2 κλειστό μοτέρ με σωστά φτιαγμένο πρόγραμμα που να αποδίδει 430-450 άλογα με 55-57 κιλά και επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo δεν θα κάνει μεγάλη κοιλιά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει καλύτερα από υβρίδιο με φτερά k16, και πολύ καλύτερα από στοκ K04. Για να είμαι ειλικρινής και να κόβεται με υβρίδιο δεν θα με χαλάσει γιατί ξέρω ότι θα είναι προσωρινό μέχρι να φτιάξω το μοτέρ, όμως θα ήθελα οπωσδήποτε να πηγαίνει καλύτερα από στοκ k04+μεθανόλη για να έχει νόημα αυτό το μισό βήμα. Διαφορετικά θα τα κάνω όλα μαζί.
 
Ιδανικά θα ήθελα να μην χρειαστώ ούτε valvetrain, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι μας αρκούν οι 7200 για να γυρίσουμε την 2867 gen2 και να βγάλουμε το αποτέλεσμα που ανέφερα; Από μπεκ θεωρώ ότι θα είμαι οκ για έως εκεί, λογικά κάπου εκεί θα τερματίσουν σωστά; Επίσης η χαμηλή αντλία (lpfp) επαρκεί;
 
Με όλα αυτά, η ιδεά είναι να φτιάξω ένα καλό σύνολο για ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ώσπου να φτιάξω το μοτέρ, και αν μπορέσει να γίνει με ουσιαστικό κόστος μόνο το turbo και το external συν το πρόγραμμα, θα έρθει πολύ οικονομικά και χωρίς να πηγαίνει χαμένη η βελτίωση. Επόμενο βήμα φτάχνω μοτέρ και πάω στα 500-520 με το ίδιο turbo. Και όταν το βαρεθώ πάω στην 3076 gen2 με ένα στόχο 650-700. Σημειώστε ότι το αμάξι έχει 130.000 και είναι τόσο καλοδιατηρημένο που πραγματικά δεν έχω σκοπό να το πουλήσω για πολλά χρόνια ακόμα, άρα σαν επένδυση θα αξίζει.
 
Για δώστε τα φώτα σας, αρχικά οι σκέψεις μου για κλειστό μοτέρ έχουν μια βάση; Ας με συγχωρέσει ο φίλος Saimon που άνοιξε το θέμα αλλά ίσως βοηθηθείς και εσύ φίλε μου.
κατα την γνώμη μου το καλύτερο είναι να γίνουν όλα μια κ καλή ώστε να πάρεις τα μέγιστα από το τούρμπο σου κ να δεις την (χαοτικη)διαφορα...πάρε σιγά σιγά ότι αναλώσιμο χρειάζεσαι κ φτάσε με την μια εκεί που θες...ολα τα υπόλοιπα είναι χαμένος κοπος κ πάνω απ όλα χρήμα...

Όλα αυτά στα λέω διότι είδα πως έχεις ήδη αποφασίσει ότι το αμάξι σε "συγκινει" κ έχεις πάρει απόφαση ότι θα το χαρείς για πολύ ακόμα!!!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μια 3076 δεν είναι μικρή τουρμπίνα. Αλλάζει ολόκληρο τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και το κάνει πιο dragster από βολταδικο. Θα μπαίνεις και μέχρι τις 4 με 4.5κ στροφες θα κοιμάται το αμάξι.

Ο καθένας ότι του αρέσει φυσικα, αλλά να σκεφτείτε ότι αν είναι να κυνηγάτε τα νούμερα, τότε δεν φτάνει μόνο η ενίσχυση του μοτέρ, μετά θα θέλεις ενίσχυση του δίσκου, το αμάξι δεν θα οδηγείται εύκολα καθημερινά, θα καίει τα άντερα του κλπ κλπ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ολες οι αποψεις χρησιμες... ?

 

@Van.Leb επειδη δεν θελω μεθανολες τα υπολοιπα έχουν νοημα (wastegate forge μπρουτζακι στην μπεκιερα rs4)

ή αυτα πανε πακέτο? και χωρις μεθανολες που φθάνω ?

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Van.Leb said:

κατα την γνώμη μου το καλύτερο είναι να γίνουν όλα μια κ καλή ώστε να πάρεις τα μέγιστα από το τούρμπο σου κ να δεις την (χαοτικη)διαφορα...πάρε σιγά σιγά ότι αναλώσιμο χρειάζεσαι κ φτάσε με την μια εκεί που θες...ολα τα υπόλοιπα είναι χαμένος κοπος κ πάνω απ όλα χρήμα...

Όλα αυτά στα λέω διότι είδα πως έχεις ήδη αποφασίσει ότι το αμάξι σε "συγκινει" κ έχεις πάρει απόφαση ότι θα το χαρείς για πολύ ακόμα!!!

 

Θα το σκεφτώ thanks για τη συμβουλή όπως και τον Dimitris_Kon που έχει την ίδια άποψη. Δεν θα γίνει άμεσα το project bt, αν δεν έβλεπα το θέμα του φίλου μας δεν θα άνοιγα ακόμα. Ναι με συγκινεί το άτιμο, 11 χρόνια μετά ακόμα με το χαμόγελο στα χείλη είμαι κάθε φορά που γυρίζω το κλειδί, απλά έχω αρχίσει να θέλω περισσότερο κόλλημα στο κάθισμα, κλασσική περίπτωση :lol:

 

5 hours ago, A80Avant said:

Μια 3076 δεν είναι μικρή τουρμπίνα. Αλλάζει ολόκληρο τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και το κάνει πιο dragster από βολταδικο. Θα μπαίνεις και μέχρι τις 4 με 4.5κ στροφες θα κοιμάται το αμάξι.

Ο καθένας ότι του αρέσει φυσικα, αλλά να σκεφτείτε ότι αν είναι να κυνηγάτε τα νούμερα, τότε δεν φτάνει μόνο η ενίσχυση του μοτέρ, μετά θα θέλεις ενίσχυση του δίσκου, το αμάξι δεν θα οδηγείται εύκολα καθημερινά, θα καίει τα άντερα του κλπ κλπ

 

Ναι το καταλαβαίνω, το αμάξι πάντως ήδη δεν είναι καθημερινό, μόνο για βόλτες, πατήματα και κάνα ταξιδάκι, έχω άλλο για καθημερινό. Όπως και να χει δεν ξέρω αν θα το φτάσω μέχρι 3076, απλά την ανέφερα σαν το τελευταίο στάδιο βελτίωσης που μπορεί να φτάσω το αμάξι. Ο αμέσως επόμενος στόχος μου είναι γύρω στα 500 άλογα και κατά 99% θα πάω με την 2867 gen2 που θεωρώ ιδανική για μένα. Μετά σκεφτόμουν όλα αυτά που σας είπα περί στοκ μοτέρ και ανάλογα στημένο πρόγραμμα για να μην μπω στη διαδικασία να φτιάχνω από τώρα μοτέρ. Αλλά ακόμα και με μοτέρ να ξεκινήσω όπως μου προτείνετε πάλι αυτό το turbo θέλω, απλά τα σωθικά θα φροντίσω να επαρκούν και για 3076 μήπως και μου τη βιδώσει στο μέλλον και θέλω ακόμα περισσότερα.

 

 

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη. Επειδή το έκανα και εγώ το 2009, πράγματι ειναι προτιμότερο να μαζέψεις σιγά σιγά τα πράγματα και να τα βάλεις ολα μαζί κατευθείαν με ένα μεγάλο τουρμπο να αναστενάξεις μετά απο τη διαφορα. Επιπλέον δεν θα ανησυχείς για το πόση πίεση επιτρέπεται να σηκώσεις, το οποίο επίσης όταν ειναι περιοριστικό, ειναι σπαστικό και επικίνδυνο να ξεφύγεις.

 

 

Δημητρης 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,

 

Σε συνέχεια των απαντήσεων στα ερωτήματά σου θέλω να παραθέσω τις δύο βέλτιστες εναλλακτικές που έχεις:

 

1. ΤΤΕ480: Με κλειστό μοτέρ θα φτάσεις περίπου στα 430-450ΗΡ. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε μπεκ και μπρουτζάκι RS4. Eάν έχεις μηχανικό κιβώτιο θα χρειαστείς ενισχυμένο δισκόπλατο (προτείνω Sachs Performance) ενώ αν έχεις DSG σε περίπτωση που πατινάρει πρόγραμμα στο σασμάν. Με ενισχυμένα έμβολα και μπιέλες, κυλινδροκεφαλή (ελατήρια βαλβίδων, βαλβίδες), Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο, intercooler καθώς και προσθήκη αντλίας χαμηλής και εγκεφάλου αντλίας χαμηλής (ΤΤRS) θα φτάσεις τα 470-480ΗΡ χωρίς μεθανόλες.

2. GTX2867 G2: Kαταπληκτικό τούρμπο όπου με κλειστό μοτέρ θα φτάσεις περίπου στα 430-450ΗΡ. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε μπεκ και μπρουτζάκι RS4. Για το σασμάν ισχύει ότι και στην προηγούμενη περίπτωση. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην κατασκευή του χταποδιού όπου οι περισσότεροι εξατμισάδες δεν χρησιμοποιούν σωστή πλάκα καταργώντας τα δύο κάτω πλακάκια με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή καυσαερίου και εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς.... Με ενισχυμένα έμβολα και μπιέλες,  κυλινδροκεφαλή (ελατήρια βαλβίδων, βαλβίδες), intercooler και προσθήκη αντλίας χαμηλής και εγκεφάλου αντλίας χαμηλής (ΤΤRS) θα φτάσεις τα 520-540ΗΡ χωρίς μεθανόλες.

 

Αν το μοτέρ σου έχει κωδικά γράμματα ΒΗΖ τότε και στην περίπτωση κλειστού μοτέρ θα χρειαστείς και ελατήρια βαλβίδων εξαγωγής.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Dimitris_Kon changed the title to S3 Αλλαγή K04

Από τα συμφραζόμενα υποθέτω η απάντησή σου φίλε μου πάει στον Saimon.

 

Όπως διαβάζω τουλάχιστον δύο από εσάς βλέπετε σαν καλή επιλογή το κλειστό μοτέρ με 2867 gen2 και με ανάλογα χαμηλή πίεση για 430-450, ακριβώς τις ίδιες σκέψεις που είχα κάνει και εγώ. Το μόνο που με απασχολούσε και συνεχίζει να με απασχολεί είναι το πόση κοιλιά θα κάνει στις μεσαίες λόγω χαμηλωμένης πίεσης, και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πηγαίνει χειρότερα από 390-400 άλογα k04, γιατί ίσως αργήσει να φτιαχτεί το μοτέρ και θα ξενερώσω μέχρι τότε. Αν είναι έτσι προτιμώ να κάνω υπομονή να φτιάξω πρώτα μοτέρ και να δουλέψω το turbo όπως πρέπει, που είναι και αυτό που προτείνετε άλλοι, αλλά το budget σ' αυτή την περίπτωση είναι ένα θέμα.

 

Όμως στο δικό μου setup ίσως υπάρχει και άλλη μία λύση. Φτιάχνω μοτέρ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, στρώνω, και με ελάχιστα χρήματα φτιάχνω υβρίδιο με φτερά k16 με στόχο 450/57-58kg, χωρίς κοιλιές να ξενερώνω, δύναμη παντού, περιμένω καλύτερη απόδοση από 2867 + στοκ μοτέρ κι ας είναι κοντά στα άλογα, άφοβα και όταν είμαι έτοιμος πουλάω waste (εύκολα) και υβρίδιο (δύσκολα και εδώ είναι το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα καθώς στοκ k04 φεύγει νύχτα, υβρίδιο δύσκολα θα εμπιστευτεί να πάρει ο άλλος). Χωρίς δισκάκια στο dsg επειδή φοράει ήδη stage 2 πρόγραμμα, θα βγάλει θεωρώ τους πρώτους 6 μήνες όπου μέχρι τότε θα έχω βάλει δισκάκια για να είμαι έτοιμος για την 2867 gen2. Και συνεχίζουμε έτσι μέχρι τότε, όποτε γίνει. Πολλοί θα πείτε ότι το υβρίδιο είναι μέση λύση και δεν θα διαφωνήσω, ημίμετρο όμως δεν είναι γιατί το ημίμετρο έχει αρνητική έννοια, είναι κάτι μη ολοκληρωμένο, ανορθόδοξο και ασύμφορο. Μέση λύση πράγματι είναι και ο σκοπός είναι με λίγα χρήματα να πάρεις καλή απόδοση, για ένα μεταβατικό στάδιο ώσπου να φτάσεις εκεί που τελικά επιθυμείς (δηλ. π.χ. στην 2867 gen2). Αν καταλήξω σ' αυτή τη λύση, τη δουλειά θα κάνει μάλλον ο turbo exelixis μιας και εκεί φτιάξαμε το υβρίδιο k04-023 στο 14άρι cupra και έγινε άψογη δουλειά.

 

Η λύση αυτή είναι πολύ οικονομικότερη για μένα και ξεκινάει από την υποδομή. Τα 450 δε άλογα θα μου κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον για πολύ καιρό. Πραγματικά το μόνο μειονέκτημα που βλέπω σε αυτή τη μέση πλην όμως ολοκληρωμένη λύση, είναι όπως είπα ότι δύσκολα θα φύγει το υβρίδιο όταν προχωρήσω. Να σημειώσω τέλος ότι, όταν μπει η 2867, μπορεί σε 2 μπορεί σε 5 χρόνια (οπότε μπορεί να έχει βγει και κανένα καινούργιο turbo ακόμα καλύτερο σε σπουλάρισμα κτλ), θα είναι αγορασμένη καινούργια, επειδή ίσως είναι και η τελευταία βελτίωση που θα γίνει σ' αυτό το αμάξι. Οπότε θα χρειαστεί ένα ιδιαίτερα σεβαστό budget (εξ ου και η μέση λύση που σκέφτομαι).

Link to comment
Share on other sites

On 12/27/2018 at 12:03 PM, konkat said:

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,

 

Σε συνέχεια των απαντήσεων στα ερωτήματά σου θέλω να παραθέσω τις δύο βέλτιστες εναλλακτικές που έχεις:

 

1. ΤΤΕ480: Με κλειστό μοτέρ θα φτάσεις περίπου στα 430-450ΗΡ. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε μπεκ και μπρουτζάκι RS4. Eάν έχεις μηχανικό κιβώτιο θα χρειαστείς ενισχυμένο δισκόπλατο (προτείνω Sachs Performance) ενώ αν έχεις DSG σε περίπτωση που πατινάρει πρόγραμμα στο σασμάν. Με ενισχυμένα έμβολα και μπιέλες, κυλινδροκεφαλή (ελατήρια βαλβίδων, βαλβίδες), Forge wastegate με κόκκινο ελατήριο, intercooler καθώς και προσθήκη αντλίας χαμηλής και εγκεφάλου αντλίας χαμηλής (ΤΤRS) θα φτάσεις τα 470-480ΗΡ χωρίς μεθανόλες.

2. GTX2867 G2: Kαταπληκτικό τούρμπο όπου με κλειστό μοτέρ θα φτάσεις περίπου στα 430-450ΗΡ. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε μπεκ και μπρουτζάκι RS4. Για το σασμάν ισχύει ότι και στην προηγούμενη περίπτωση. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην κατασκευή του χταποδιού όπου οι περισσότεροι εξατμισάδες δεν χρησιμοποιούν σωστή πλάκα καταργώντας τα δύο κάτω πλακάκια με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή καυσαερίου και εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς.... Με ενισχυμένα έμβολα και μπιέλες,  κυλινδροκεφαλή (ελατήρια βαλβίδων, βαλβίδες), intercooler και προσθήκη αντλίας χαμηλής και εγκεφάλου αντλίας χαμηλής (ΤΤRS) θα φτάσεις τα 520-540ΗΡ χωρίς μεθανόλες.

 

Αν το μοτέρ σου έχει κωδικά γράμματα ΒΗΖ τότε και στην περίπτωση κλειστού μοτέρ θα χρειαστείς και ελατήρια βαλβίδων εξαγωγής.

καλησπέρα και καλη χρονια σε ολους!

'Αρα εαν καταλαβα καλα, χωρις να ανοιξω μοτερ ή κραταω (επισκευαζω την ίδια) ή άντε και στην καλυτερη την κανω υβρίδιο ? σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.