Jump to content

Τρεμουλο στα 120 με 150 χλμ


Recommended Posts

  1. καλησπερα.....το αυτοκινητο μου τρεμει ελαφρως στα120 με 150 χλμ εδω και καιρο..μπορει και 3 χρονια.!!....εχω κανει ζυγοσταθμισεις....ισιαγματα ζαντας...αλλαγες λαστιχων....ευθυγραμισεις...αλλα και παλι το ιδιο σκηνικο....πρωτα το τιμονι και μετα ελαφρως το σασι.........και οταν αφηνω το γκαζι~αισθανομαι πως  το τρεμουλο γινεται πιο αισθητο!!!!!τι μπορει να φταιει;;;Ευχαριστω.....
Link to comment
Share on other sites

Τα μπροστινά ψαλιδια, σινεμπλοκ τα έχεις ελέγξει για τυχόν φθορές; 

Σε κάποια Β8 υπήρχε θέμα και μάλιστα σε ένα ανταλλακτικό έχει αλλάξει ο κωδικός με πιο ενισχυμένο γι αυτό τον λόγο. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ αδερφέ....όμως έχω αλλάξει σινεμπλόκ....και τα ακρομπαρακια!!!Ένα μόνο μου μένει ,άκουσα για έσω μπιλιοφορο πίσω!!!Είναι Quattro το αυτοκίνητο μου.....γι αυτο!!!

Την καλημέρα μου...αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις,ευχαρίστως.....γιατί κατάντησε "κουραστικό" να νιώθω τρέμουλο σε αυτοκίνητο των 40.000€!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα....άλλαξα ,αλλα το τρέμουλο,παρέμεινε...Βεβαια αυτήν την στιγμή....φοράω ρεπλικα....αλλά καλές...λες ε;ιδηβδεν είναι γνήσιες;;;και να μου το βγάζει μόνο σε αυτά τα χλμ;;;δεν θα μου έτρεμε και σε άλλα χλμ,εφοσον είναι οι ζάντες;;;

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι μένει ακίνητο για μεγάλα διαστήματα; Το λέω αυτό γιατί μπορεί να στραβωνει ο σκελετός των ελαστικών και να δημιουργείται τρέμουλο. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε a3 8p 2010 με το ιδιο προβλημα αλλαχθηκανε ζαντες, λαστιχα, συνεμπλοκ ψαλιδιων και ζαμφορ αλλα το προβλημα παρεμενε...Τελικα ητανε το ρουλεμαν του μπροστα αριστερου τροχου το οποιο ειχε ελαχιστα κενα (κατα τυχη το βρηκαμε βγαζοντας το ημιαξονιο απο το μουαγιε για αλλη δουλεια) και προκαλουσε το τρεμουλο...Παει μαζι με το μουγιε αλλα δεν ειναι εξαιρετικα ακριβο σαν ανταλλακτικο 60-80 ευρω σε επωνυμες μαρκες...Το αλλαξαμε και ολα καλα...

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2019 at 10:59 PM, kounik said:
  1. καλησπερα.....το αυτοκινητο μου τρεμει ελαφρως στα120 με 150 χλμ εδω και καιρο..μπορει και 3 χρονια.!!....εχω κανει ζυγοσταθμισεις....ισιαγματα ζαντας...αλλαγες λαστιχων....ευθυγραμισεις...αλλα και παλι το ιδιο σκηνικο....πρωτα το τιμονι και μετα ελαφρως το σασι.........και οταν αφηνω το γκαζι~αισθανομαι πως  το τρεμουλο γινεται πιο αισθητο!!!!!τι μπορει να φταιει;;;Ευχαριστω.....
 

Κάνε κάτι απλό. 

Βάλε τις ζάντες μπροστά, πίσω και το αντίστροφο.

Αν το πρόβλημα μεταφερθεί στον πίσω άξονα, το πρόβλημα είναι στις ρόδες (ζάντες-λάστιχα). Αν όχι, ψάξου στο εμπρός σύστημα.

 

Το τρέμουλο το έχεις όταν πατάς γκάζι? Αν έχεις ταχύτητα ή νεκρά? ή ανεξάρτητα από όλα, εμφανίζεται αποκλειστικά με τα km/h?

 

Μπορεί να είναι ρουλεμαν μουαγιέ όπως έγραψε ο Δημήτρης (audzig), μπορεί να είναι στραβός κάποιος σκελετός ελαστικού (έχει τύχεί, δεν φτιάχνει δυστυχώς, πετάς 2άδια ελαστικά και λύνεις το πρόβλημα), μπορεί να κομμένος κάποιος λαστιχένιος σύνδεσμος, μπορεί....

βασικά μπορεί αρκετά πράγματα.

Θα χρειαστεί να κάνεις κάποιες απλές κινήσεις για να εντοπίσεις αρχικά από που έρχεται το τρέμουλο (ρόδες ή σύστημα εμπρός), να δοκιμάσεις βάζοντας νεκρά ενώ έχεις το τρέμουλο κτλ και στη συνέχεια να μπεις στη διαδικασία του συνεργείου να ελένξει διεξοδικά τα πράγματα.

Δυστυχώς όταν δεν είναι κάτι προφανές (πχ ζυγοστάθμιση), το πρόβλημα λύνεται μόνο "ψάχνοντας".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα....έχω αλλάξει ζάντες λάστιχα.....δεν συμμαζευτηκε το προβλημα...αυτό που έχω παρατηρήσει....είναι ότι όταν αφήνω γκάζι,το αισθάνομαι λίγο παραπάνω.....!! 

Link to comment
Share on other sites

Πάρε και μια γνώμη από ένα άλλο μηχανικό. Μπορεί από την εμπειρία του από παρόμοιο περιστατικό, να βρει τι φταίει.Στο φρενάρισμα είναι πιο έντονο ?

 Πάντως το ότι το κάνει πιο έντονα όταν αφήνεις γκάζι, μου πάει περισσότερο για ρουλεμάν ή ημιαξόνιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είμαι στην ίδια φάση με σένα. Απλά το έχω πάει δυο βήματα παρακάτω σε δοκιμές καθώς έχω αλλάξει (εκτός από ζάντες, λάστιχα, άπειρες ζυγοσταθμίσεις όλων των ειδών) control arms αλλά και βάσεις μπιλιοφόρου (τρίχαλο) μετά από προτροπή του μηχανικού καθώς τα ημιαξόνια είχαν κάποια μπόσικα. Καμία βελτίωση. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι έχει να κάνει με τη μετάδοση κίνησης. Σαν ύποπτο έχω το βολάν ή το σύστημα δίσκο/πλατώ μήπως και έχουν χάσει το ζύγισμά τους. Πραγματικά με ξενερώνει κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι και δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ.

Link to comment
Share on other sites

εχετε κοιτάξει βάσεις μηχανής και κόντρα σασμάν?

Πριν μπείτε δηλαδή σε "αναίτια" έξοδα που δε θα φέρουν λύση στο πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

εχετε κοιτάξει βάσεις μηχανής και κόντρα σασμάν?

Πριν μπείτε δηλαδή σε "αναίτια" έξοδα που δε θα φέρουν λύση στο πρόβλημα...

 

Εννοείται, ήταν τα πρώτα που αλλάχθηκαν (οι βάσεις μηχανής με εργοστασιακές) και ελέγχθηκαν (κόντρα σασμάν). Καλά που τα σημείωσες γιατί ξέχασα να τα αναφέρω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για εμένα δοκίμασε με κάποιον που έχει ζάντες γνήσιες και κάντε την αλλαγή για δοκιμή.....

θεωρώ ότι φταίνε οι ζάντες.

Ζάντες replica καλές γνώμη μου δεν υπάρχουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Στις 12/11/2019 στις 4:27 ΜΜ, Mitso είπε

Καλησπέρα στην παρέα,

Άλλος ένας μ'αυτο το πρόβλημα.  Εχει καταφέρει κάνεις να το τακτοποιηθεί?

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

...εμενα το allroad,σταματησε να το κανει μετα απο ευθυγραμμισεις/ζυγοσταθμισεις...

Τελευταια ωστοσο κανει ενα τρεμουλο (οχι παντα) σε φρενο απο 140+ χλμ σε στροφη και μονον σε τετοιες (οριακες για καποιους) συνθηκες,ξανα μανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση προχτες,βρηκαμε λιγο στραβη τη μια ζαντα,και ελαφρια αποκλιση απο την μια μερια στην ευθυγραμμιση,αλλα δεν λυθηκε το θεμα...

Ισως ειναι και τα crossclimate,που δεν ειναι για πολυ στριψιμο,ισως ειναι και λογω ακινησιας-καθισμενων ελαστικων...ή λογω ακαταλληλης ασφαλτου...τι να πω..??

Link to comment
Share on other sites

Για τρέμουλο στο φρένο θες έλεγχο μουαγιέ, που δεν κάνει καμιά αντιπροσωπεία οπότε θα πρέπει να πας σε φρενά. Αν είσαι Αθήνα κάνε μία επίσκεψη στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή, δεν υπάρχει καλύτερος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω τρέμουλο μόνο στην ευθεία,  στα 110-120, στης στροφές μαγικά εξαφανίζετε, και ούτε στο φρενάρισμα υπάρχει

ζυγο-ευθη βαρέθηκα πια να κάνω, δεν έχει αποτέλεσμα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γι' αυτό το πρόβλημα: έχω κάνει πολλές ζυγοσταθμίσεις, ακόμα και δυναμική πάνω στο αμάξι στο Διονυσόπουλο. Μικροβελτιώσεις. Άλλαξα τα σινεμπλόκ με τα πιο ενισχυμένα. Βελτιώθηκε αρκετά αλλά δεν λύθηκε 100%. ( Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι έκανε ο μάστορας. Του είχα δώσει τον κωδικό του ανταλλακτικού αλλά δεν είδα τι έβαλε). Το αμάξι δεν το κινώ καθημερινά. Δεν το κάνει σε όλα τα οδοστρώματα. Παίζει ρόλο η πίεση των ελαστικών και η μάρκα (με τα continental νομίζω το κάνει λιγότερο). Τώρα είμαι σε φάση να το κάνει αρκετά πιο ψηλά (γύρω στα 140 km/h).

Edited by KostasT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Παιδιά καλησπέρα και εγώ εδώ και δύο χρόνια και 3000€ πεταμένα έχω ακόμα τρέμουλο το παρατηρώ όταν έχω το πόδι στο Γκάζι είτε στεθερη ταχύτητα είτε ανοίγοντας σε μεγάλες ταχύτητες το κάνει πιο πολύ. Α6 c6 αυτόματο. Άλλαξα βάσεις μηχανής τα μπράτσα στα αμορτισέρ καινουργια ζαντολαστιχα φρένα αλλά τίποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.