Jump to content

Mechatronic / Πολυδισκο


Recommended Posts

Καλημερα,

Με ενδιαφερει να αγορασω Α3 αυτοματο (2010-2012) και ολοι μου λενε οτι συχνα χαλαει το Mechatronic & to πολυδισκο. Ισχυει? Ειναι καποια βλαβη που εφτιαξε η Audi με καποια αναβαθμηση ή σε επομενο μοντελο? Τι κοστος εχει?

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Γενικά τα Audi χαλάνε και έχουν ακριβά ανταλλακτικά !!!!! Όποτε μην

επικεντρονεσαι σε κάτι συγκεκριμένα !!!! ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, gsk2005uk είπε

Καλημερα,

Με ενδιαφερει να αγορασω Α3 αυτοματο (2010-2012) και ολοι μου λενε οτι συχνα χαλαει το Mechatronic & to πολυδισκο. Ισχυει? Ειναι καποια βλαβη που εφτιαξε η Audi με καποια αναβαθμηση ή σε επομενο μοντελο? Τι κοστος εχει?

 

Ευχαριστω

Προτίμησε manual αν θες να έχεις το κεφάλι ήσυχο !! Τα πιο πολλά αυτόματα του vag group έχουν σοβαρά θέματα 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στις 9/2/2019 στις 11:27 ΠΜ, metero είπε

Γενικά τα Audi χαλάνε και έχουν ακριβά ανταλλακτικά !!!!! Όποτε μην

επικεντρονεσαι σε κάτι συγκεκριμένα !!!! ?

 

καλά...έγραψες τώρα!!! :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 12:39 PM, Lakisaudi said:

Προτίμησε manual αν θες να έχεις το κεφάλι ήσυχο !! Τα πιο πολλά αυτόματα του vag group έχουν σοβαρά θέματα 

 

Δηλαδη δεν διόρθωσαν τίποτα στην επόμενη έκδοση (8V, 2012-2018)?

 

Δυστυχώς για πολλούς λογους πρεπει να παρω αυτοματο, και επιδη ειναι ακριβες οι επισκευες τους ψαχνω να βρω ενα αυτοματο που δεν θα βγαλει τοσο συχνα βλαβη. Ειμαι μεταξυ Audi A3 & BMW 116, το Audi ειναι ποιο ωραιο ;)

Link to comment
Share on other sites

Το πολυδισκο ειναι αναλωσιμο..το mechatronic οχι  και ναι χαλαει αρκετα στην αρχη ηταν ολα εντος εγγυησης με 4ψηφια νουμερα στην αποδειξη, οι επομενες εκδοσεις δεν ηταν τοσο ευπαθεις αλλα το κεφαλι σου δεν το εχεις ησυχο..

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 11:16 AM, gsk2005uk said:

Καλημερα,

Με ενδιαφερει να αγορασω Α3 αυτοματο (2010-2012) και ολοι μου λενε οτι συχνα χαλαει το Mechatronic & to πολυδισκο. Ισχυει? Ειναι καποια βλαβη που εφτιαξε η Audi με καποια αναβαθμηση ή σε επομενο μοντελο? Τι κοστος εχει?

 

Ευχαριστω

Καλησπέρα φίλε. 

Δεν ξέρω τώρα πως με τόση αυτοπεποίθηση γράφουν κάποιοι αυτά τα πράγματα ότι χαλάνε συχνά και εύκολα. 

 

Θα σου πρότεινα αν κοιτάξεις για dsg, να κοιτάξεις για 6αρι υγρού τύπου (το πολύδίσκο είναι μέσα σε υγρό/βαλβολίνες που απαιτούνται αλλαγές κάθε 60.000km). 

Προσωπικα αυτό το σασμάν έχω και έχει αντέξει απίστευτη καταπόνηση καθώς το αμάξι είναι καθημερινό (και σε καμία περίπτωση δεν οδηγώ και σαν τη «γιαγιά μου»). 

Για τα ξηρού τύπου (αυτά που μπήκαν μετά το 2012 -παραγωγή οχήματος) στα 1800cc και 1400cc είναι ξηρού τύπου. Πάλι είναι οκ σαν σασμάν αλλά λόγω του ότι η ψύξη του πολυδισκου γίνεται μόνο με τον αέρα, δεν αντέχουν αυξήσεις απόδοσης από το μοτέρ. 

Σε εργοστασιακή μορφή απόδοσης (μοτέρ), το σασμάν είναι μια χαρά. 

 

Τωρα, ιστορίες περί «άκουσα, διάβασα, μου είπαν», έχω ακούσει κι εγώ όπως αντίστοιχα ξέρω και πολύ κόσμο που ορκίζεται πάνω στο dsg (=ποτέ ξανά χειροκίνητο κτλ). 

 

Να αδρανώ την ευκαιρία και να σημειώσω ότι το dsg ένα πολύ καλό,ίσως εξαιρετικό, ΑΥΤΟΜΑΤΟ σασμάν. Να το έχεις στην άκρη του μυαλού σου. Δεν είναι ένα χειροκίνητο σασμάν που απλά δεν αλλάζεις ταχύτητες με συμπλέκτη. 

Σου προτείνω να οδηγήσεις ένα για να έχεις καλύτερη άποψη, αν και συνηθως αυτή η συγκριση χειροκίνητου-αυτόματου είναι άδικη γιατί ήδη το 99% οδηγεί πολύ καιρό (ή έστω περισσότερο) χειροκίνητο σασμάν και κρίνει έναν άλλο τρόπο σκέψης και οδήγησης μέσα σε 5 λεπτά χρήσης. (Ποιος βολεύτηκε το χειροκίνητο σασμάν τα πρώτα 5 λεπτά που πρώτο-οδήγησε;;; )

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στις 12/2/2019 στις 6:03 ΠΜ, Kavouras είπε

Καλησπέρα φίλε. 

Δεν ξέρω τώρα πως με τόση αυτοπεποίθηση γράφουν κάποιοι αυτά τα πράγματα ότι χαλάνε συχνά και εύκολα. 

 

Θα σου πρότεινα αν κοιτάξεις για dsg, να κοιτάξεις για 6αρι υγρού τύπου (το πολύδίσκο είναι μέσα σε υγρό/βαλβολίνες που απαιτούνται αλλαγές κάθε 60.000km). 

Προσωπικα αυτό το σασμάν έχω και έχει αντέξει απίστευτη καταπόνηση καθώς το αμάξι είναι καθημερινό (και σε καμία περίπτωση δεν οδηγώ και σαν τη «γιαγιά μου»). 

Για τα ξηρού τύπου (αυτά που μπήκαν μετά το 2012 -παραγωγή οχήματος) στα 1800cc και 1400cc είναι ξηρού τύπου. Πάλι είναι οκ σαν σασμάν αλλά λόγω του ότι η ψύξη του πολυδισκου γίνεται μόνο με τον αέρα, δεν αντέχουν αυξήσεις απόδοσης από το μοτέρ. 

Σε εργοστασιακή μορφή απόδοσης (μοτέρ), το σασμάν είναι μια χαρά. 

 

Τωρα, ιστορίες περί «άκουσα, διάβασα, μου είπαν», έχω ακούσει κι εγώ όπως αντίστοιχα ξέρω και πολύ κόσμο που ορκίζεται πάνω στο dsg (=ποτέ ξανά χειροκίνητο κτλ). 

 

Να αδρανώ την ευκαιρία και να σημειώσω ότι το dsg ένα πολύ καλό,ίσως εξαιρετικό, ΑΥΤΟΜΑΤΟ σασμάν. Να το έχεις στην άκρη του μυαλού σου. Δεν είναι ένα χειροκίνητο σασμάν που απλά δεν αλλάζεις ταχύτητες με συμπλέκτη. 

Σου προτείνω να οδηγήσεις ένα για να έχεις καλύτερη άποψη, αν και συνηθως αυτή η συγκριση χειροκίνητου-αυτόματου είναι άδικη γιατί ήδη το 99% οδηγεί πολύ καιρό (ή έστω περισσότερο) χειροκίνητο σασμάν και κρίνει έναν άλλο τρόπο σκέψης και οδήγησης μέσα σε 5 λεπτά χρήσης. (Ποιος βολεύτηκε το χειροκίνητο σασμάν τα πρώτα 5 λεπτά που πρώτο-οδήγησε;;; )

 

Παιζει να εισαι απο τους πολυ πολυ τυχερους που δεν εβαλε ζημια! Δεν υπαρχει ακουσα δεν ακουσα! Προσωπικες μου εμπειριες οπως φιλων οπως και απαντησεις μηχανικων της audi! Με μια λεξη κοινη ολοι μας λεμε οτι ειναι ευπαθεστατα τα mechatronic.  Μακαρι ο φιλος ποιο πανω να παρει και να μην του βγαλει τιποτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://abcnews.go.com/GMA/story?id=8378724

 

Συμφωνα με το τοτε αρθρο της εποχης τα μοντελα 2008-2010 του VAG παρουσιασαν προβληματα ειδικα στο Mechatronic..

Ολα τα Q5 της εποχης το 80% αυτων πηγαν μεσω εγγυησης για αντικατασταση Mechatronic..

Στα μεταγενεστερα μοντελα 2012 και μετα βελτιωθηκε η κατασταση..

Μια ερωτηση σε επισημη AUDI θα στο επιβεβαιωσουν (λογικα παντα), οποτε για μεταχειρισμενο ψαξε το Book Service για τυχον εγγραγη επι του θεματος..

 

Link to comment
Share on other sites

Audi A3 2.0 TDI DSG 230.000 km, αλλαγη λαδιων ανα 60.000κμ και ολα μια χαρα. Πλεον ηρθε η ωρα για αλλαγη βολαν αλλα νομιζω ειναι λογικο για τα χιλιομετρα που εχει. 

Αλλαγες (ανεβασμα/κατεβασμα) κτλ ολα μια χαρα. Για τα vag το θεμα ειναι οτι εαν το αμαξι ειναι 10τιας και πανω τοτε μπορει η βλαβη στο σασμαν να σου παει στο 50% της αξιας του αυτοκινητου. Απο γνωστο που του εβγαλε 2 φορες προβλημα σε Stronic Α3 1.4 περασε σε manual, αλλα πληρωσε πολλα και τις 2 φορες. Αλλος με Q5 κοντα στα 2000 ευρο η επισκευη και παλι δεν του εβγαζε εμπιστοσυνη και το εδωσε. Οι πιθανοτητες δεν ειναι υπερ των αυτοματων αλλα οκ, Τυχη. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλημερα, εχω γραψει ξανα κατα περιοδουσ για το προβλημα του αυτοκινητου σχετικα με το κιβωτιο. Προχθες αλλαξα το πολυδισκο καθωσ ετσι εβγαλε το διαγνωστικο στο report του service. Εχθες καθως γυρνουσα απο το γραφειο (Αττικη οδο) ειπα να το πατησω λιγο και να δω εαν το προβλημα εχει λυθει γιατι απο το πρωι κατι δεν μου πηγαινε καλα με την κινηση του στροφομετρου και το πωσ αλλαζε ταχυτητες. Το προβλημα ειναι οτι κλωτσαει τισ ταχυτητες συνηθωσ πριν απο το kick down. Εχω αλλαξει 2 αντιπροσωπειες για αυτο το θεμα, 3 φορες πολυδισκο και μια φορα ολοκληρο το σασμαν. Το πρωτο προβλημα ηρθε στισ 67000 χλμ και το τελευταιο στισ 199000 χλμ. Το αυτοκινητο ειναι απολυτα εργαστασιακο και δεν εχει επισκευτει ποτε συνεργειο εκτοσ αντιπροσωπειας. Με καποιο τροπο θα πρεπει να υπαρχει λυση σε αυτο το θεμα η τουλαχιστον μια σωστη διερευνηση. Με φωνες δεν γινεται τιποτα ουτε και με απειλες, απλα ισωσ οι μηχανικοι εδω δεν γνωριζουν την δουλεια τουσ η εργαζονται απλα με εντολες σαν τα ρομποτ μη εχοντασ την δυνατοτητα δοκιμης. Αυτο κοστιζει σοβαρα σε ολουσ εμας χρημα και ψυχικη οδυνη.... κοινωσ δεν μπορουμε να χαρουμε τισ επενδυσεις μας!!! Audi A3 8p stronic 1.4

Link to comment
Share on other sites

On 2/15/2020 at 10:06 AM, Ouroboros said:

Καλημερα, εχω γραψει ξανα κατα περιοδουσ για το προβλημα του αυτοκινητου σχετικα με το κιβωτιο. Προχθες αλλαξα το πολυδισκο καθωσ ετσι εβγαλε το διαγνωστικο στο report του service. Εχθες καθως γυρνουσα απο το γραφειο (Αττικη οδο) ειπα να το πατησω λιγο και να δω εαν το προβλημα εχει λυθει γιατι απο το πρωι κατι δεν μου πηγαινε καλα με την κινηση του στροφομετρου και το πωσ αλλαζε ταχυτητες. Το προβλημα ειναι οτι κλωτσαει τισ ταχυτητες συνηθωσ πριν απο το kick down. Εχω αλλαξει 2 αντιπροσωπειες για αυτο το θεμα, 3 φορες πολυδισκο και μια φορα ολοκληρο το σασμαν. Το πρωτο προβλημα ηρθε στισ 67000 χλμ και το τελευταιο στισ 199000 χλμ. Το αυτοκινητο ειναι απολυτα εργαστασιακο και δεν εχει επισκευτει ποτε συνεργειο εκτοσ αντιπροσωπειας. Με καποιο τροπο θα πρεπει να υπαρχει λυση σε αυτο το θεμα η τουλαχιστον μια σωστη διερευνηση. Με φωνες δεν γινεται τιποτα ουτε και με απειλες, απλα ισωσ οι μηχανικοι εδω δεν γνωριζουν την δουλεια τουσ η εργαζονται απλα με εντολες σαν τα ρομποτ μη εχοντασ την δυνατοτητα δοκιμης. Αυτο κοστιζει σοβαρα σε ολουσ εμας χρημα και ψυχικη οδυνη.... κοινωσ δεν μπορουμε να χαρουμε τισ επενδυσεις μας!!! Audi A3 8p stronic 1.4

Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει ακριβώς για να σε βοηθήσω.

Επίσης ξέρεις αν έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο του σασμάν? (κωδικό και περιγραφή)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/15/2020 at 9:06 AM, Ouroboros said:

Καλημερα, εχω γραψει ξανα κατα περιοδουσ για το προβλημα του αυτοκινητου σχετικα με το κιβωτιο. Προχθες αλλαξα το πολυδισκο καθωσ ετσι εβγαλε το διαγνωστικο στο report του service. Εχθες καθως γυρνουσα απο το γραφειο (Αττικη οδο) ειπα να το πατησω λιγο και να δω εαν το προβλημα εχει λυθει γιατι απο το πρωι κατι δεν μου πηγαινε καλα με την κινηση του στροφομετρου και το πωσ αλλαζε ταχυτητες. Το προβλημα ειναι οτι κλωτσαει τισ ταχυτητες συνηθωσ πριν απο το kick down. Εχω αλλαξει 2 αντιπροσωπειες για αυτο το θεμα, 3 φορες πολυδισκο και μια φορα ολοκληρο το σασμαν. Το πρωτο προβλημα ηρθε στισ 67000 χλμ και το τελευταιο στισ 199000 χλμ. Το αυτοκινητο ειναι απολυτα εργαστασιακο και δεν εχει επισκευτει ποτε συνεργειο εκτοσ αντιπροσωπειας. Με καποιο τροπο θα πρεπει να υπαρχει λυση σε αυτο το θεμα η τουλαχιστον μια σωστη διερευνηση. Με φωνες δεν γινεται τιποτα ουτε και με απειλες, απλα ισωσ οι μηχανικοι εδω δεν γνωριζουν την δουλεια τουσ η εργαζονται απλα με εντολες σαν τα ρομποτ μη εχοντασ την δυνατοτητα δοκιμης. Αυτο κοστιζει σοβαρα σε ολουσ εμας χρημα και ψυχικη οδυνη.... κοινωσ δεν μπορουμε να χαρουμε τισ επενδυσεις μας!!! Audi A3 8p stronic 1.4

 

Στο κατεβασμα και εμενα κανει ισως ενα ελαφρυ κραδασμο απο 3 σε 2 ... ειναι απο την φθορα του σασμαν μεσα. δεν ξερω αν μιλαμε για το ιδιο προβλημα. Θα σου προτεινα να πας Αφοι Σακελλαριου κοντα λεωφ. Καβαλας οχι για να στο φτιαξουν ή να το ακουμπισουν, αλλά να παρεις μια 2η γνωμη εκτως απο αντιπροσωπεια. Να το κανετε μια βολτα με τα παιδια εκει και να σου πουν την γνωμη τους και αυτοι γιατι ειδικευοντε στα σασμαν dsg. 

Υποψιαζομαι οτι ειναι ισως το πιο προβληματικο σασμαν του VAG αυτο που φοραει το 1.4 Stronic, αλλα αυτο ειναι καθαρα ιδεα κ τπτ αλλο. 

 

Edited by olsi20
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά εγώ έβαλα ένα πρόγραμμα για να πήγαινε καλύτερα το αμάξι και στα 40 λεπτά άρχισε το κιβώτιο να κάνει τα δικά του.  Δηλαδή ενώ δουλεύε κομπλέ άρχισε να έχει την 2 και την 4 μέσα στο d mode και να αναβοσβήνει στο καντράν το d Μετά δεν έπαιρνε την όπισθεν και τέλος έπαιρνε μόνο την 1  d1 Δηλαδή.  Όλα αυτά Μετά από πρόγραμμα στον εγκέφαλο... το τσεκ μηχανής έβγαζε βλάβη στο σασμαν.  Το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα στο σασμαν ποτέ. Μήπως έχει τύχει σε κανένα κάτι ανάλογο? Audi a3 1.2 tfsi 98.0000 . Ευχαριστώ . Α Και κάτι τελευταίο στο υπολογιστή ο κινητήρας δεν έβγαζε σφάλμα.  Μόνο στο κιβώτιο.  Είμαι άσχετος δεν ξέρω πήγα για πρόγραμμα σε άνθρωπο εγγύηση. Τώρα δεν ξετω τι να κάνω. Δεν έχει βαρέσει το σασμαν πάντως.  

Edited by Technomangr
Κινητήρας
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update τελικα αλλαξα σασμαν και εγω , βασικα ανακατασκευη στα 105000 χλμ . Απο οτι ρωτησα ειναι κοινο προβλημα στα stronic  το σασμαν οπως και να εχει τωρα ειναι καινουργιο δεν ειχε καμια σχεση με το προγραμμα που εβαλα . Μαλλον το πιεσα το αμαξι εκεινη την μερα και γιαυτο εγινε αυτο ηταν να βγαλει απ οτι πιστευω και εγω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ευχομαι να ηρεμισεις με το σασμαν, απ οτι εχουμε διαβασει και εδω μεσα ειναι πολλοι που εχουν θεμα με Stronic. Καλα χιλιομετρα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/2/2020 at 3:58 PM, Technomangr said:

Update τελικα αλλαξα σασμαν και εγω , βασικα ανακατασκευη στα 105000 χλμ . Απο οτι ρωτησα ειναι κοινο προβλημα στα stronic  το σασμαν οπως και να εχει τωρα ειναι καινουργιο δεν ειχε καμια σχεση με το προγραμμα που εβαλα . Μαλλον το πιεσα το αμαξι εκεινη την μερα και γιαυτο εγινε αυτο ηταν να βγαλει απ οτι πιστευω και εγω.

Καλοτάξιδο. Πόσο κοστισε;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2020 at 3:58 PM, Technomangr said:

Update τελικα αλλαξα σασμαν και εγω , βασικα ανακατασκευη στα 105000 χλμ . Απο οτι ρωτησα ειναι κοινο προβλημα στα stronic  το σασμαν οπως και να εχει τωρα ειναι καινουργιο δεν ειχε καμια σχεση με το προγραμμα που εβαλα . Μαλλον το πιεσα το αμαξι εκεινη την μερα και γιαυτο εγινε αυτο ηταν να βγαλει απ οτι πιστευω και εγω.

Ποιό σασμάν έχεις? το 7άρι ξηρού τύπου ή το 6άρι υγρού?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eυχαριστω φιλε .Ανακατασκευη μου κοστισε 1700 ε . Εγινε καινουργιο ομως το αμαξι πεταει. Εχω το 7αρι σασμαν . stronic dsg.

Edited by Technomangr
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 7/17/2020 at 11:05 AM, Technomangr said:

Eυχαριστω φιλε .Ανακατασκευη μου κοστισε 1700 ε . Εγινε καινουργιο ομως το αμαξι πεταει. Εχω το 7αρι σασμαν . stronic dsg.

 

Καλησπερα, σε ποιον εκανες την ανακατασκευη του σασμαν?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

πριν ενα μηνα αλλαξα πολυδισκο στο δικο μου 7dsg στην καρεντα ηρακλειου τελικη τιμη 1000 ευρω με εγγυηση 2 χρονια,!προσ το παρον ολλα δουλευουν τελεια!ξεχασα να ρωτησω μου αναψαν στο καντραν το abs  esp και fault brakes...αν ξερει κατι κανειs να με ενημερωσει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.