Jump to content

Πρόβλημα με τον κλιματισμό..


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.εδω και μερικές ημέρες παρατήρησα ότι ενώ πατάω το κουμπί του a/c ανάβει το λαμπάκι κανονικά αλλά δεν κομπλαρει ο κομπρεσορας.π.χ πατάω το αντιθαμβωτικο για το μπροστά παρμπρίζ και δεν βγάζει παγωμένο αέρα αλλά χλιαρό.παιζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία;

 

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε θέμα ο κομπρεσορας θα μου έβγαζε κάποια ένδειξη;θα άναβε το λαμπάκι του a/c; γιατί αν είναι από φρεο μικρό το κακό..

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κομπλάρει ο κομπρέσσορας, δύσκολο να είναι το φρέον αλλά όχι απίθανο. Δεν το βάζεις σε ένα διαγνωστικό;

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κομπλάρει ο κομπρέσσορας, δύσκολο να είναι το φρέον αλλά όχι απίθανο. Δεν το βάζεις σε ένα διαγνωστικό;
 
 
Δημήτρης
Ο κομπρεσσορας για να κομπλαρει δεν θέλει να υπάρχει πίεση στο σύστημα? Αν δεν υπάρχει φρεον, δεν υπάρχει πίεση. Εκτός αν καταλαβαίνω κάτι λάθος εγω
Link to comment
Share on other sites

Ο κομπρεσσορας για να κομπλαρει δεν θέλει να υπάρχει πίεση στο σύστημα? Αν δεν υπάρχει φρεον, δεν υπάρχει πίεση. Εκτός αν καταλαβαίνω κάτι λάθος εγω
Και εγώ έτσι νομίζω..σε βίντεο που έριξα μια ματιά όταν είχε πρόβλημα ο κομπρεσσορας έσβηνε το λαμπάκι του a/c από μόνο του..σε εμένα ανάβει κανονικά.θα το βάλω σε διαγνωστικό με την πρώτη ευκαιρία γιατί εγώ δεν έχω.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις χάσει αρκετό φρέον δεν θα κομπλάρει. Μπορεις να το δεις εύκολα, κάνοντας το εξής : Στη βαλβίδα πλήρωσης, πιέζεις με τη μύτη ενός Στυλό τη μπίλια και αν ακούσεις να εκτονώνει με πίεση τότε έχεις φρέον. Αν πατήσεις τη μπίλια και δεν ακούς τίποτα, τότε δεν εχει φρέον ή έχεις χάσει πολυ. 

 

 

Δημήτρης 

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις χάσει αρκετό φρέον δεν θα κομπλάρει. Μπορεις να το δεις εύκολα, κάνοντας το εξής : Στη βαλβίδα πλήρωσης, πιέζεις με τη μύτη ενός Στυλό τη μπίλια και αν ακούσεις να εκτονώνει με πίεση τότε έχεις φρέον. Αν πατήσεις τη μπίλια και δεν ακούς τίποτα, τότε δεν εχει φρέον ή έχεις χάσει πολυ. 
 
 
Δημήτρης 
Σήμερα έκανα μια δοκιμή..το έβγαλα από το auto έβαλα τη θερμοκρασία στο low και πάτησα το κουμπί του a/c.κομπλαρε κανονικά και έβγαλε παγωμένο αερα!δηλαδή σαν απλό a/c δούλεψε κανονικά.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λογικά έχει να κάνει με την διαφορά εξωτερικής θερμοκρασίας και της θερμοκρασίας που ζητάω μέσα στην καμπίνα όταν είναι στο auto.το θέμα το παρατήρησα όταν έξω είχε 18 βαθμούς και εγώ ζήτησα 16 με το clima στο auto και το a/c πατημένο μου έβγαζε δροσερό.χθες έγινε ο,τι ανέφερα στο προηγούμενο ποστ.θα το παρακολουθήσω τώρα που θα ζεστάνει ο καιρός και φυσικά με την πρώτη ευκαιρία θα το βάλω σε διαγνωστικο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εχω το εξης προβλημα

 

Οταν αναβει ο κινητηρας δεν ξεκιναει να δουλευει ο κλιματισμος, δηλαδη ενω ειναι αναμενα ολα τα λαμπακια δεν βγαζει καθολου αερα, ουτε κρυο αλλα ουτε ζεστο.

 

Σβηνοντας και αναβοντας ξανα τον κινητηρα 2-3 φορες ο κλιματισμος δουλευει κανονικα και ο αερα ειναι παγωμενος κανονικα.

 

Τι ειναι παλυ αυτο; Αν το παω αντιπροσωπεια τι κουστουμι να περιμενω;

Link to comment
Share on other sites

Για κάποια απο τις βαλβίδες που εχει μου κάνει, οτι μπορεί να θελει κάποια αντικατάσταση. Δες αν σε διαγνωστικό σου βγάζει σφάλμα.

 

 

Δημητρης 

Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ του κλιματισμού είναι στα τελευταία του φίλε.Το αλλάζεις και ησυχάζεις.Περσι το έπαθα εγώ .

Στάλθηκε από το SLA-L22 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ του κλιματισμού είναι στα τελευταία του φίλε.Το αλλάζεις και ησυχάζεις.Περσι το έπαθα εγώ .

Στάλθηκε από το SLA-L22 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τι τιμή να υπολογιζω;

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι τιμή να υπολογιζω;

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Γύρω στα 120 αν θυμάμαι καλά.


Στάλθηκε από το SLA-L22 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες μοτέρ κλιματισμού τι εννοείς;
 
 
Δημήτρης
Το μοτέρ του αέρα του καλοριφέρ...

Στάλθηκε από το SLA-L22 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/12/2019 at 5:10 PM, batsiA4 said:

Γύρω στα 120 αν θυμάμαι καλά.


Στάλθηκε από το SLA-L22 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

On 7/14/2019 at 8:01 PM, Dimitris_Kon said:

Όταν λες μοτέρ κλιματισμού τι εννοείς;

 

 

Δημήτρης

 

Απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο διαγνωστηκε βλαβη στο fan του κλιματιστικου, δηλαδη εχει βγαλει προβλημα στη διαγνωση ο ανεμιστηρας που ειναι πισω απο το ντουλαπακι.

 

Η τιμη της αντικαταστασης μαζι με την εκπτωση ειναι 540 ευρω.

 

Κοντευω να τρελαθω. Τι αλλη λυση υπαρχει;

 

Εχετε τον κωδικο για Α4, Β8 του 2009, μηπως βρω κατι μεταχειρισμενο; 

 

Το παρακατω εξαρτημα ειναι;

Capture.JPG

Capture2.JPG

Edited by ILARHOS
Link to comment
Share on other sites

Έλα φίλε μου, πάρε κάτι τέτοιο να τελειώνεις :

https://www.ebay.de/itm/GEBLASEMOTOR-FUR-AUDI-A4-B8-8K-LIMO-KOMBI-1-8-2-0-2-7-3-0-3-2/111838470905?hash=item1a0a17a2f9:g:qckAAOSwBPldKzhF

 

 

Δημήτρης

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Dimitris_Kon said:

Έλα φίλε μου, πάρε κάτι τέτοιο να τελειώνεις :

https://www.ebay.de/itm/GEBLASEMOTOR-FUR-AUDI-A4-B8-8K-LIMO-KOMBI-1-8-2-0-2-7-3-0-3-2/111838470905?hash=item1a0a17a2f9:g:qckAAOSwBPldKzhF

 

 

Δημήτρης

 

 

Το ιδιο με αυτο που εστειλα δεν ειναι;

 

Επισης η αναφορα λεει βεντιλατερ και ρυθμιστης εσωτερικου χωρου. Ο ρυθμιστης ποιος ειναι και που βρισκεται στο αυτοκινητο.

 

Στειλε ενα link και για το ρυθμιστη

 

Ευχαριστω πολυ.

Edited by ILARHOS
Link to comment
Share on other sites

Επειδη το εχω αλλαξει σε Α4 Β6 μονος μου...ειναι ζητημα 2 ωρων! 

Βγαλε το ντουλαπακι και κοιτα απο πισω και χαμηλα θα ειναι το μοτερ του ανεμιστηρα...εχει μια φυσα και 3 βιδες, τα βγαζεις, πας με το μοτερ σε 2-3 μαντρες και παιρνεις αυτο που θελεις!

Εμενα με το μοτερ στο χερι μου ζητησαν 480€ απο την αντιπροσωπεια και τελικα βρηκα το νεοτερο ανταλλακτικο απο μαντρα με 60€...

 

 

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.