audi_a1 2 Posted March 15, 2019 Καλησπερα συμφορουμητες, Ερχεται σιγα σιγα η ωρα για την αλλαγη των ελαστικων μου , διασταση 215/45/R16.Σκεφτομαι μετα απο 2 τετραδες Conti Premium contact 2, να δοκιμασω και καποια αλλη μαρκα.Αυτα στα οποια εχω καταληξει ειναι τα εξης:Goodyear efficientgrip PerformanceDunlop SP Sport Maxx Και τα 2 παραπανω δινουν εγγυηση για 20.000χλμ η ενα χρονο για κλαταρισμα/σκισιμο.Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι ειναι διαθεσιμα με δεικτη ταχυτητας H ενω εχω V.Οκ η διαφορα των 30 χιλιομετρων (απο 210 σε 240) δεν ειναι το θεμα μιας κ δεν πιανει αυτες τις ταχυτητες το αυτοκινητο ομως η ενισχυση σε σκελετο και λινα δεν ειναι καλυτερη σε αυτα με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας?? Τα νουμερα που δηλωνουν οι κατασκευαστες για προσφυση στο βρεγμενο οδοστρωμα , καταναλωση, θορυβο τα εχω τσεκαρει και ο "νικητης"συμφωνα με αυτα με αυτα ειναι το Goodyear efficientgrip performance. Θα ηθελα να ακουσω ομως τη γνωμη σας και τις εντυπωσεις σας κυριως απο οσους εχουν χρησιμοποιησει σε αυτο το αυτοκινητο (A1 1.2TFSI 3D) η σε αλλο τα δυο αυτα ελαστικα. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
manos0013 25 Posted March 23, 2019 Καλησπερα φιλε ! Εχω δοκιμασει και τα conti που αναφερεις και τα dunlop ! Απο τα Dunlop μπορω να πω με σιγουρια πως ειμαι πιο ευχαριστημενος και βγαινουν και στον δεικτη ταχυτητας που θες ! (βασικα τα dunlop ηταν απαιχτα !! ) Μην σε προβληματιζει ο ενας δεικτης ταχυτητας αν ειναι μια 'σκαλα' παραπανω. Σε τι τιμη τα βρισκεις τα dunlop αν επιτρεπεται ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi_a1 2 Posted March 23, 2019 Καλησπερα φιλε ! Εχω δοκιμασει και τα conti που αναφερεις και τα dunlop ! Απο τα Dunlop μπορω να πω με σιγουρια πως ειμαι πιο ευχαριστημενος και βγαινουν και στον δεικτη ταχυτητας που θες ! (βασικα τα dunlop ηταν απαιχτα !! ) Μην σε προβληματιζει ο ενας δεικτης ταχυτητας αν ειναι μια 'σκαλα' παραπανω. Σε τι τιμη τα βρισκεις τα dunlop αν επιτρεπεται ?Ποια dunlop εχεις δοκιμασει κ σε τι διασταση? Τα conti premium contact 2 ξεφευγουν ως συνηθως 520+ και τα dunlop/goodyear 430.Ο μικροτερος δεικτης ταχυτητας με προβληματιζει (απο V σε Η) καθως μου ειπαν ειδικα για τα Goodyear οτι στην Ελλαδα υπαρχει μονο σε Η...Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
manos0013 25 Posted March 25, 2019 Τα conti τα ειχα σε 16 αρα ! 20.000km ειχα κανει. Τα dunlop τα εχω και αυτα 20.000 km τωρα σε 17αρα ζαντα με δεικτη ταχυτητας v . Μπορω να πω με σιγουρια οτι τα dunlop στα ιδια χιλιομετρα εχουν πολυ καλυτερη προσφυση σε σχεση με τα conti. Και πιστεψε με τα λαστιχα τα πιεζω αρκετα ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kouvanos 0 Posted February 19, 2022 Καλό μεσημέρι παίδες !!! Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση ελαστικών για αλλαγή, καθώς ναι μεν έχω μόλις 30.000 χλμ, αλλά το Μάιο συμπληρώνεται 6ετία από την αγορά του αυτοκινήτου και είμαι ακόμα με τα εργοστασιακά (στα 3 χρόνια και 15.000 χλμ περίπου τα είχα βάλει πίσω - μπροστά).... Από συζητήσεις κατέληξα ότι η διάσταση 215/45/16 που φοράει είναι κάπως σπάνια, γι` αυτό και οι τιμές τσιμπημένες... Βρίσκω 4αδα των μαμα ελαστικών Continental ContiSport2 μαζί με εργασία - τοποθέτηση - ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση πακέτο 600 ευρώ....θεωρώ ότι είναι καλά, καθώς στη λιανική βρίσκω μόνος μου την 4αδα 520 - 560 ευρώ (και χωρίς εμπιστοσύνη στο πόσο φρέσκα θα είναι) Από την άλλη έχω ένα έρωτα με τα TOYO που τα φορούσα σε προηγούμενα οχήματα, θεωρώ ότι η πολύ σκληρότερη γόμα και πλαϊνά τους είναι ΙΔΑΝΙΚΗ για τους τρισάθλιους γεμάτους μπαλώματα και λακούβες ελληνικούς δρόμους, συν τις πρόκες και τα καρφιά που πατάμε συχνά - πυκνά... Τι λέτε ???? Για τον προαναφερθέντα λόγο, παρότι θεωρώ ότι είναι πολλές κατηγορίες πάνω σαν ελαστικά, θα αποφύγω τόσο MICHELIN, όσο και PIRELLI...ειδικά τα τελευταία, τα P ZERO NERO είναι ίσως απτα κορυφαία ελαστικά για "αυτοκίνητα πόλης" ωστόσο είναι τόσο μαλακά που στις 10.000 θα είναι με τα λινά για πέταμα Quote Share this post Link to post Share on other sites
Unreal 309 Posted February 21, 2022 Μόνο 10.000 είναι υπερβολή, εκτός και πατάς στάση σε κάθε φανάρι. Ειδικά σε γυαλί, όπως είναι οι περισσότεροι δρόμοι στην Αθήνα, το ελαστικό φθείρεται ασύγκριτα λιγότερο. Όλοι εδώ μέσα έχουν καταλάβει ότι το αμάξι δεν το έχω για πασαρέλα, τόσο το τωρινό όσο και το προηγούμενο, που ήταν αμάξι 370+ ίππων. Σε εκείνο είχα φορέσει δύο τετράδες PS Cup και μία R888, αυτά από ημισλίκ και στη συνέχεια μία τετράδα Yokohama Neova AD08R που αν και όχι καθαρόαιμο ημισλίκ, ήταν ό,τι πιό κοντά, και όλες μου έβγαλαν μίνιμουμ 22 - 23.000 με εξαίρεση την πρώτη των PS Cup που ίσως έβγαλε λίγο λιγότερα και βγήκαν τα λινά λόγω κακής ευθυγράμμισης, όπου το ελαστικό σερνόταν ελαφρώς αντί να ρολάρει και έτσι έφαγε όλη τη γόμα. Γι' αυτό και τα λινά βγήκαν στην εσωτερική πλευρά ακριβώς στην άκρη του πέλματος, και βέβαια δεν φαινόταν, από τυχαίο έλεγχο το είδα. Σπάνια μπορεί να εμφανιστεί στην εξωτερική γιατί δεν βοηθάει το camber. Και μιλάμε για ελαστικά με treadwear 80 και 100 τα ημισλίκ. Τα Yoko νομίζω είχαν 180. Τώρα στο νέο αμάξι, η Mercedes ήρθε πριν 2 χρόνια με PS 4S, έχω σχεδόν 25.000 με αρκετά πατήματα στάση αν και τα έχω ελαττώσει για άλλους λόγους, αλλά από 1ες συνέχεια. Φθορά; Όπως τα βλέπω βγάζουν άλλα 15.000 άνετα, αλλά θα τα αλλάξω σε ένα δίμηνο γιατί δεν μπορώ άλλο μακριά από ημισλίκ, και τα 2 χρόνια που έκανα υπομονή πολλά είναι. Γι' αυτό λέω ότι δεν γίνεται στους δρόμους μας να τα φας ταχύτερα εκτός και είσαι ο πιό καύτης οδηγός που πέρασε ποτέ. Αν είσαι Αγγλία μπορεί. Είμαι σε ένα φόρουμ όπου διαβάζω απίστευτα πράγματα, ήδη λέει στα 15.000 πάνε για την πρώτη τους αλλαγή, και κανείς τους δεν είναι πιό τρελλός από εμένα. Βλέπω τα δικά μου που ούτε στη μέση δεν έχουν φτάσει και λέω what. Αμ έτσι εξηγείται. Οπότε στη θέση σου δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να βάλω Michelin, Pirelli και όποιο άλλο μαλακό ελαστικό μου άνοιγε την όρεξη. Τώρα για τις λακούβες εκεί καλό είναι να σκεφτείς μεγαλύτερο προφίλ και υψηλότερες πιέσεις, αν βλέπεις ότι πέφτεις μέσα συχνά πυχνά. Αλλά αν τη φας γερά δεν σε σώζουν ούτε τα σκληρά πλαϊνά ούτε οι πιέσεις. Έτσι μάλλον κατέστεψα ένα από τα R888, αφού βέβαια είχαν βγάλει τα χιλιόμετρά τους και θα πήγαιναν για αλλαγή έτσι κι αλλιώς στα επόμενα 5000. Αν και δεν θυμάμαι να έπεσα κάπου τόσο άσχημα. Ίσως την έφαγε πολλές φορές από λίγο στο ίδιο σημείο. Ή ήταν ελαττωματικό που δε νομίζω. Quote Share this post Link to post Share on other sites