kostasgr10 Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 (edited) Καλησπέρα φίλοι. Χρειάζομαι μια βοήθεια άμεσα. Έχω ένα a4 b8 1.8tfsi 2008 με 160000 Χιλ. και είχα θέμα με λαμπάκι κινητήρα αρχικά και τρέμουλο στο ρελαντί. Πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία της audi γιατί είχα και θέμα κλασσικά με κλειδαριές τάπα ρεζερβουάρ. Μου λέει ότι φταίει τελικά βαλβίδα αναθυμιασεων. Την αλλάζουμε μαζί με μια κλειδαριά και τάπα ρεζερβουάρ 380ευρω.? Και μου λένε ότι αν και το λαμπάκι έσβησε για το τρέμουλο στο ρελαντί φτάνει η τσιμούχα Στροφάλου που έχει λέει ΔΙΑΡΡΟΗ.ΚΟΣΤΟΣ 480 ΕΥΡΏ. ? Σας φαίνεται λογική μια τέτοια ΤΙΜΗ? 1)Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα ποτέ? Ακόμα αν η διαρροή είναι πολύ μικρή θεωρεί κάνεις ότι είναι πρόβλημα? Γιατί εγώ πιστεύω ότι όλα τα tfsi τρέμουν λόγω επικαθισεων και νομίζω με κοροϊδεύουν στην αντιπροσωπεία. Τι λέτε??? 2)Επισης κάποια στιγμή σε διαγνωστικό μου έδειξε θέμα στα κλαπετα της πολλαπλής αλλά αφού σβησαμε την βλάβη δεν ξαναβγήκε και δεν μου άναβε τότε λαμπάκι κινητήρα. Αυτά τα έχει δει κανείς? Ευχαριστω εκ των προτέρων! Επίσης να ζητήσω συγνώμη γιατί είμαι μέλος χρόνια αλλά κάποιο θέμα είχα και δεν μπορούσα να συνδεθώ. Κάποια παιδιά μου είχαν στείλει εδώ και μήνες π.μ αλλά δεν είχα συνδεθεί για αυτό δεν απάντησα!!!! Edited March 21, 2019 by kostasgr10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DionyshsQ Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 (edited) Το κόστος της τσιμούχας δεν είναι μεγάλο 20-40€, απλά χρειάζεται να κατέβει το σασμάν για να αλλαχτεί. Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα στις 130.000 χλμ περίπου. Ετσι και άλλαξα δίσκο πλατό αφού θα κατέβαινε το σασμάν τις τσιμούχες που υπάρχουν (2 είναι νομίζω) και αν θυμάμαι καλά το κόστος ήταν κοντά στα 500€. 160€ Εργατικά 250 σετ συμπλέκτη, συν τα ρουλεμάν και βαλβολίνες που συμπλήρωσε. Από τότε δεν άναψε το λαμπάκι του κινητήρα ξανά. Edited March 21, 2019 by DionyshsQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 Το κόστος της τσιμούχας δεν είναι μεγάλο 20-40€, απλά χρειάζεται να κατέβει το σασμάν για να αλλαχτεί. Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα στις 130.000 χλμ περίπου. Ετσι και άλλαξα δίσκο πλατό αφού θα κατέβαινε το σασμάν τις τσιμούχες που υπάρχουν (2 είναι νομίζω) και αν θυμάμαι καλά το κόστος ήταν κοντά στα 500€. 160€ Εργατικά 250 σετ συμπλέκτη, συν τα ρουλεμάν και βαλβολίνες που συμπλήρωσε. Από τότε δεν άναψε το λαμπάκι του κινητήρα ξανά. Εγώ π την άλλαξα πρόσφατα μ είπε ο μηχανικός ότι είχε 80κατι ευρώ.. ευτυχώς κ για εμένα αλλαχθηκε σε προγραμματισμένη αλλαγή δισκο πλατόΣτάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnimonic Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Καλημέρα. Σχετικά με τα κλαπέτα έχει ακουστεί ότι κάποιες εισαγωγές είχαν θέμα. Αλλά εγώ δεν θα ανησυχούσα για αυτό αν δεν επισκεύαζα πρώτα την τσιμουχα στο στρόφαλο. Ακόμα και μικρή διαρροή να έχει ο αέρας περνάει όποτε το τρέμουλο στο ρελαντί δικαιολογείται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Καλημέρα. Σχετικά με τα κλαπέτα έχει ακουστεί ότι κάποιες εισαγωγές είχαν θέμα. Αλλά εγώ δεν θα ανησυχούσα για αυτό αν δεν επισκεύαζα πρώτα την τσιμουχα στο στρόφαλο. Ακόμα και μικρή διαρροή να έχει ο αέρας περνάει όποτε το τρέμουλο στο ρελαντί δικαιολογείταιΕγώ όταν είχα αγοράσει το αμάξι μ μεταχειρο είχαν θέμα τα κλαπετα...μ το είχε πει ο μηχανικός δλδ από πριν αποφασίσω να το αγοράσω κα τα τον έλεγχο.. και τελικά Αφού το πήρα αλλαξα πολλαπλή εισαγωγής με κλαπετα Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 22, 2019 Author Share Posted March 22, 2019 Ευχαριστώ για την βοήθεια. Λέω εφόσον έχει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο να αλλάξω μαζί με την τσιμούχα και δίσκο πλατό. Μην ξανακατεβει μετά. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όσοι παιδιά αλλάξατε πολλαπλη τι κόστος να περιμένω ανταλλακτικό και εργασία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Ευχαριστώ για την βοήθεια. Λέω εφόσον έχει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο να αλλάξω μαζί με την τσιμούχα και δίσκο πλατό. Μην ξανακατεβει μετά. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όσοι παιδιά αλλάξατε πολλαπλη τι κόστος να περιμένω ανταλλακτικό και εργασία? Ανταλλακτικό περί τα 600 έχει καινούρια. Για εργασία δεν ξέρω να σ απαντήσω γτ πλήρωσα εργασία για πολλά άλλα π κ είχε κάνει στο αμάξι (σέρβις,κλπ...)Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 22, 2019 Author Share Posted March 22, 2019 Ευχαριστώ φιλε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Καλημέρα, Διαρροή μικρή από τσιμούχα στροφάλου είχα σταθερά για κάποιο διάστημα πριν χρόνια αλλά δεν είχα ασχοληθεί (και με σχετική προτροπή του τότε μηχανικού) μέχρι να ενταθεί σε σημαντικό βαθμό. Το έκανα όταν έφτασε σε σημείο μικρής "λίμνης" από κάτω σε στάση. Κόστος δεν θυμάμαι να σου πω γιατί είχα προγραμματίσει και επιπλέον εργασίες στο αυτοκίνητό μου. Σαν ανταλλακτικό αν θυμάμαι καλά το κόστος ήταν αστείο, νομίζω 30-45 ευρώ, αλλά η εργασία είναι ακριβή διότι περιλαμβάνει (όπως είπαν και τα μέλη παραπάνω) κατέβασμα σασμάν βολάν. Τώρα από αντιπροσωπία να περιμένεις παραπάνω κόστος γιατί...έτσι. Πάρε μια γνώμη και από εξειδικευμένο συνεργείο όπου το κόστος θα είναι χαμηλότερο (όχι τραγικά χαμηλότερο αλλά παρακάτω σίγουρα). Για τα κλαπέτα δεν έχω άποψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 26, 2019 Author Share Posted March 26, 2019 Σε ευχαριστώ φίλε μ. Από αντιπροσωπεία αλλάχτηκε βαλβίδα αναθυμιασεων και το Λαμπράκη έσβησε. Μου λένε τώρα ότι βλάβη μπορεί να ξαναδείξει από διαρροή αέρα από την τσιμούχα Στροφάλου. Παίζει κάτι τέτοιο? Η διαρροή που την είδα είναι μούσκεμα στο σημείο όχι να κάνει λίμνη. Και το πήγα αφού το πήρα σε άλλο συνεργείο γνωστού μου και μας έβγαλε διαρροή αέρα από το κύκλωμα βαλβίδας αναθυμιασεων πάλι. Μου λέει όμως δεν παίζει να το βγάζει από τη τσιμούχα. Έχει κανένας παρόμοιο σφάλμα.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DionyshsQ Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Εμένα το σφάλμα που μου έβγαζε ήταν το P0171 εδώ και σχεδόν 2 χρόνια δεν μου ξανά άναψε. Εάν κοιτάξεις σε αυτό το ποστ: θα δεις ότι μπορεί να εμφανίζετε για πόλους λόγους. Εάν έχεις διαρροή στον στρόφαλο το πιθανότερο είναι να οφείλεται εκεί. Επίσης πιστεύω ότι εάν το αφήσεις στην αντιπροσωπεία θα σου αλλάξουν έναν σκασμό πράγματα μέχρι τελικά να λυθεί το πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Εμένα το σφάλμα που μου έβγαζε ήταν το P0171 εδώ και σχεδόν 2 χρόνια δεν μου ξανά άναψε. Εάν κοιτάξεις σε αυτό το ποστ: θα δεις ότι μπορεί να εμφανίζετε για πόλους λόγους. Εάν έχεις διαρροή στον στρόφαλο το πιθανότερο είναι να οφείλεται εκεί. Επίσης πιστεύω ότι εάν το αφήσεις στην αντιπροσωπεία θα σου αλλάξουν έναν σκασμό πράγματα μέχρι τελικά να λυθεί το πρόβλημα.Κ ανάθεμα τί από αυτά που θ αλλάξουν ταχα μου...Θα τα αλλάξουν όντως... η κατάσταση με πολλά μηχανικούς Λαμογια είναι να λένε ότι άλλαξαν κάτι γιατί έχει βλαβη...Που τελικά δεν έχει...και να μην τα αλλάζουν καν...κ στο τέλος ο δυστυχής πελάτης να φεύγει από το συνεργείο μόνο με το το εσωρουχο κ τις κάλτσες του προκειμένου ...να φτιάξει το αυτοκίνητο του..Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 26, 2019 Author Share Posted March 26, 2019 Ακριβως αυτό πιστευω και εγώ.Δηλαδη ξεκινησαν να μου αλλαξουν βαλβιδα αναθυμιασεων τσιμουχα με δισκο πλατο και τελικα να φτασουμε στην πολλαπλη που ξερω και εγω και αυτοι οτι τελικα θα εχουν θεμα τα κλαπετα .Αφου ολα τα tfsi τα ιδια βγαζουν αργα η γρηγορα. Και το προβλημα δεν ειναι οτι εχουν αδικο οτι αυτα θελουν αλλαγμα το θεμα ειναι οτι για αυτα θα σου παρουν μια περιουσια, Σε συνεργειο εξω για την τσιμουχα μου ειπαν περιπου 250ευρο.Και μου ειπε ο ανθρωπος οτι πολυ πιθανο στην πολλαπλη το ποτενσιομετρο που εχει πανω οχι ολοκληρη η πολλαπλη. Εχει αλλαξει καποιος αυτο το πραγμα?Τι να περιμενω σαν ανταλλακτικο.?Να αλλαξω ολη την πολλαπλη να τελειωνω με αυτο το θεμα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 26, 2019 Author Share Posted March 26, 2019 Απο το παλιο ποστ παιδια τελικα τα προβληματα λυθηκαν με αλλαγη τσιμουχας στροφαλου και βαλβιδας pcv?Εφταιγε και ο ΜΑΦ τελικα?Η ηταν κατι αλλο?(για τον DIONYSISQ δεν καταλαβα τελικα πως σου λυθηκε το θεμα φιλε) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Ακριβως αυτό πιστευω και εγώ.Δηλαδη ξεκινησαν να μου αλλαξουν βαλβιδα αναθυμιασεων τσιμουχα με δισκο πλατο και τελικα να φτασουμε στην πολλαπλη που ξερω και εγω και αυτοι οτι τελικα θα εχουν θεμα τα κλαπετα .Αφου ολα τα tfsi τα ιδια βγαζουν αργα η γρηγορα. Και το προβλημα δεν ειναι οτι εχουν αδικο οτι αυτα θελουν αλλαγμα το θεμα ειναι οτι για αυτα θα σου παρουν μια περιουσια, Σε συνεργειο εξω για την τσιμουχα μου ειπαν περιπου 250ευρο.Και μου ειπε ο ανθρωπος οτι πολυ πιθανο στην πολλαπλη το ποτενσιομετρο που εχει πανω οχι ολοκληρη η πολλαπλη. Εχει αλλαξει καποιος αυτο το πραγμα?Τι να περιμενω σαν ανταλλακτικο.?Να αλλαξω ολη την πολλαπλη να τελειωνω με αυτο το θεμα ? Εγώ όταν πήρα το α3 μεταχειρο μ είχε πει ο μηχανικός από τον έλεγχο από πριν ότι τα ποτενσιομετρα είχαν προβλημα. Κ μ άλλαξε όλη την πολλαπλή με ποτενσιομετρα μαζι στο σετ . Η τιμή ήταν κάνα 600αρι κοντά. Τώρα...ήθελε όλη αλλαγή; αλλαζονταν μόνο αυτα; δεν ξερω. Του είπα οκ άλλαξε τη κ την αλλαξε.. Τώρα αν με κορόιδεψε στο θέμα αυτό δεν έχω καταλάβει ακόμα. Πάντως σε αυτόν τελικά δεν ξαναπηγα...Γτ ενώ τότε μ είχε κάνει κ σέρβις...το οποίο σέρβις υποτίθεται σε ένα μεταχειρο αμάξι περιλαμβάνει κ αλλαγή μπουζι....αποδείχθηκε προσφάτως π αλλαξα τα μπουζι με πιο ψυχρά λόγω αλλαγής σετ απ ότι τελικά Ο κύριος τότε τα μπουζι δεν τα είχε αλλάξει... πλήρωνα Εγώ σαν καλός πελάτης... Αλλά...έχασα εγώ αλλά έχασε κ αυτός ... Γτ πλέον έχω αποψη για εκείνον κ αν ερωτηθω θα την πω ..Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DionyshsQ Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 1 ώρα πριν, kostasgr10 είπε Απο το παλιο ποστ παιδια τελικα τα προβληματα λυθηκαν με αλλαγη τσιμουχας στροφαλου και βαλβιδας pcv?Εφταιγε και ο ΜΑΦ τελικα?Η ηταν κατι αλλο?(για τον DIONYSISQ δεν καταλαβα τελικα πως σου λυθηκε το θεμα φιλε) Τσιμούχα στροφάλου ήταν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgr10 Posted March 27, 2019 Author Share Posted March 27, 2019 16 hours ago, Papoutsis Panagiwtis said: Εγώ όταν πήρα το α3 μεταχειρο μ είχε πει ο μηχανικός από τον έλεγχο από πριν ότι τα ποτενσιομετρα είχαν προβλημα. Κ μ άλλαξε όλη την πολλαπλή με ποτενσιομετρα μαζι στο σετ . Η τιμή ήταν κάνα 600αρι κοντά. Τώρα...ήθελε όλη αλλαγή; αλλαζονταν μόνο αυτα; δεν ξερω. Του είπα οκ άλλαξε τη κ την αλλαξε.. Τώρα αν με κορόιδεψε στο θέμα αυτό δεν έχω καταλάβει ακόμα. Πάντως σε αυτόν τελικά δεν ξαναπηγα...Γτ ενώ τότε μ είχε κάνει κ σέρβις...το οποίο σέρβις υποτίθεται σε ένα μεταχειρο αμάξι περιλαμβάνει κ αλλαγή μπουζι....αποδείχθηκε προσφάτως π αλλαξα τα μπουζι με πιο ψυχρά λόγω αλλαγής σετ απ ότι τελικά Ο κύριος τότε τα μπουζι δεν τα είχε αλλάξει... πλήρωνα Εγώ σαν καλός πελάτης... Αλλά...έχασα εγώ αλλά έχασε κ αυτός ... Γτ πλέον έχω αποψη για εκείνον κ αν ερωτηθω θα την πω .. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Και πολύ καλά έκανες. Πολλοί μηχανικοί και όχι μονο κοίταν το άμεσο χρήμα και όχι το μακροχρόνιο, για αυτό κλείνουν μετά. 15 hours ago, DionyshsQ said: Τσιμούχα στροφάλου ήταν. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.