Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
kalyv

Dynoday

Recommended Posts

Καλησπερα, σημερα πηγα στο dynoday που διοργανωσε ο Πετροπουλος( μαχα δυναμομετρο). Χωρις να αμφισβητω ή να υπονοω το οτιδηποτε για το δυναμομετρο ή τον ιδιο, τα αποτελεσματα με παραξενεψαν αρκετα. Μετρησα ως 4κινητος και με εβγαλε 25 αλογα κατω απο δυναμομετρο της revlimit Πατρα που υποτιθεται ειναι και αυστηρο. Επισης ειδα και αντικειμενικα καποια λαθη στα αποτελεσματα οπως ας πουμε οτι μεγιστη ροπη βγαζω στις 3200..( ουτε μαμα τοσο χαμηλα). Εχει κανεις παρομοια εμπειρια απο το συγκεκριμενο δυναμομετρο; Ευχαριστω

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολυ ομορφο το σ3 σου... μη δινεις και πολυ σημασια στις δυναμομετρησεις

ακουγοταν μια χαρα δεν εβγαλε τιποτα περιεργο απο πισω και μετρηθηκε ως 4κινητο που αυξανει τις τριβες κλπ... δεν καταλαβα ποιος εισαι τοτε να συστηθω καλυτερα...

το 3200 ειναι μια χαρα για ενα δυναμομετρο που φημιζεται για τα μεγαλα φορτια που ασκει

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω παρόμοια εμπειρία από maha με το δικό μου να κάνει παρόμοια αποτελέσματα, και να έχω διάφορα της τάξης των 10 με 20 αλόγων μεταξύ maha και dynapack( αν θυμάμαι καλα) του ανδριανακη.

Ή εξήγηση που μπορούσα να δώσω είναι η πλασματική και υπερβολική δόση φορτίου στο αμάξι προκειμένου να φορτώσει την πίεση που πρέπει για να μετρηθεί σε αυτή, γεγονός που όμως όταν δεν γίνει σωστά μπορεί να προσομοιώσεις δυναμομετρηση σε ανηφόρα!

Όταν σε συνθήκες δρόμου μετράω το αμάξι μου με logs και αρχείο εύρεσης της ιπποδύναμης, η ανηφόρα βγαίνει πάντα με πολύ λιγότερα άλογα. Αντίστοιχα η κατηφόρα με αρκετά περισσότερα.

Γενικά ίσως είναι και ένας εύκολος τρόπος να δηλώνει ένα δυναμόμετρο αυστηρό. Κατά αντίστοιχο τρόπο, όταν πρόκειται για αμάξια που φτιάχνονται στο δυναμόμετρο, μπορείς αλλάζοντας τις παραμέτρους να δείξεις στον ιδιοκτήτη ότι να όλα δείχνουν τέλεια και βγάζεις αλογα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
πολυ ομορφο το σ3 σου... μη δινεις και πολυ σημασια στις δυναμομετρησεις
ακουγοταν μια χαρα δεν εβγαλε τιποτα περιεργο απο πισω και μετρηθηκε ως 4κινητο που αυξανει τις τριβες κλπ... δεν καταλαβα ποιος εισαι τοτε να συστηθω καλυτερα...
το 3200 ειναι μια χαρα για ενα δυναμομετρο που φημιζεται για τα μεγαλα φορτια που ασκει
Ειναι παντου το audi club τελικα! Φιλε δεν εχει τυχει να γνωριστουμε απο καμια συναντηση γι αυτο..Να σαι καλα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι (κατα την γνωμη μου) απαραδεκτο ή δεν ξερει να το δουλεψει ο ιδιοκτητης του (απο προσωπικη αποψη), δεν μπορουσε να πατησει το προηγουμενο αυτοκινητο μου λογο σπιναρισματος με 5η ταχυτητα (και οχι με 4η λογο προβληματος του σασμαν) και κοντεψε να μου σκασει τα αμορτισερ (540 αλογα) λογο πιεσης που ασκησε με ιμαντες στον μπροστινο αξονα  (να αναφερω επισης οτι πατησε το αυτοκινητο 12φορες πανω στο δυναμομετρο για να καταφερει να το δυναμομετρησει και ανεβασε την θερμοκρασια εισερχομενου αερα στον θεο απο τα πολλα πατηματα και απο τον ελειπη αερα που εχει το συγκεκριμενο δυμαμομετρο) , που κατα τα λεγομενα του ιδιοκτητη εχει μετρησει αυτοκινητα τα οποια εχουν βγαλει 2100 αλογα ιπποδυναμη, ενω δεν μπορουσε να μετρησει το αυτοκινητο μου στα 540αλογα, για να μην πουμε για τα μετρημενα αλογα που ενω εχω βγαλει σε αλλα πολυυυυ αυστηρα δυναμομετρα (με χαμηλοτερη πιεση turbo 2,35bar, λιγοτερη και χειροτερη ποιοτικα μεθανολη και χωρις προσθετα βενζινης) 595 αλογα, εκει εβγαλε 540 αλογα (με περισσοτερη και καλυτερη μεθανολη με πολυ περισσοτερη πιεση 2,7bar και αρκετο σε ml βελτιωτικο βενζινης torco) οποτε το μονο που εχω να πω για το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι κουκουρουκου και ο καθε ενας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα...

Edited by NOEL-S3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι (κατα την γνωμη μου) απαραδεκτο ή δεν ξερει να το δουλεψει ο ιδιοκτητης του (απο προσωπικη αποψη), δεν μπορουσε να πατησει το προηγουμενο αυτοκινητο μου λογο σπιναρισματος με 5η ταχυτητα (και οχι με 4η λογο προβληματος του σασμαν) και κοντεψε να μου σκασει τα αμορτισερ (540 αλογα) λογο πιεσης που ασκησε με ιμαντες στον μπροστινο αξονα  (να αναφερω επισης οτι πατησε το αυτοκινητο 12φορες πανω στο δυναμομετρο για να καταφερει να το δυναμομετρησει και ανεβασε την θερμοκρασια εισερχομενου αερα στον θεο απο τα πολλα πατηματα και απο τον ελειπη αερα που εχει το συγκεκριμενο δυμαμομετρο) , που κατα τα λεγομενα του ιδιοκτητη εχει μετρησει αυτοκινητα τα οποια εχουν βγαλει 2100 αλογα ιπποδυναμη, ενω δεν μπορουσε να μετρησει το αυτοκινητο μου στα 540αλογα, για να μην πουμε για τα μετρημενα αλογα που ενω εχω βγαλει σε αλλα πολυυυυ αυστηρα δυναμομετρα (με χαμηλοτερη πιεση turbo 2,35bar, λιγοτερη και χειροτερη ποιοτικα μεθανολη και χωρις προσθετα βενζινης) 595 αλογα, εκει εβγαλε 540 αλογα (με περισσοτερη και καλυτερη μεθανολη με πολυ περισσοτερη πιεση 2,7bar και αρκετο σε ml βελτιωτικο βενζινης torco) οποτε το μονο που εχω να πω για το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι κουκουρουκου και ο καθε ενας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα...
Καταλαβα. Εμενα μου εκανε εντυπωση γιατι δεν γνωριζαν να μου απενεργοποιησουν το φυσακι του χαλντεξ ωστε να μετρησω και μπροστοκινητος. Μου ειπαν οτι σε ολα τα s3 ειναι κατω απ το πισω καθισμα ενω σ εμενα δεν ηταν...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο dynoday που ειχαμε κανει στο maha του Φωτεινελη τα αλογα για stage 2+ ηταν 340, 353 & 366, με τα s3 να μετρουνται 2κινητα λογω προβληματος του δυναμομετρου.

 

Το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος φυσικα.

 

Ποσα εβγαλες?

 

Διαφωνω επισης να πατησεις 2κινητος.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο dynoday που ειχαμε κανει στο maha του Φωτεινελη τα αλογα για stage 2+ ηταν 340, 353 & 366, με τα s3 να μετρουνται 2κινητα λογω προβληματος του δυναμομετρου.
 
Το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος φυσικα.
 
Ποσα εβγαλες?
 
Διαφωνω επισης να πατησεις 2κινητος.
 
 
Εγω μετρησα τετρακινητος και ειμαι stage 2 σκετο. Εβγαλα 325 ενω σε δυναμομετρο της revlimit ειχα βγαλει 350 παλι 4κινητος.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, kalyv said:

Εγω μετρησα τετρακινητος και ειμαι stage 2 σκετο. Εβγαλα 325 ενω σε δυναμομετρο της revlimit ειχα βγαλει 350 παλι 4κινητος.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Mε after αντλια εισαι?

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Mε after αντλια εισαι?
Ναι με αντλια autotech αλλα δεν εχω ρυθμισει! Ειμαι ρυθμισμενος για εισαγωγη,προγραμμα,εξατμιση.Σηκωνω οβερ 1,6-1,7.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, kalyv said:

Ναι με αντλια autotech αλλα δεν εχω ρυθμισει! Ειμαι ρυθμισμενος για εισαγωγη,προγραμμα,εξατμιση.Σηκωνω οβερ 1,6-1,7.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

H αντλια απο μονη της δεν δινει κατι αμα δεν περασεις και το file για αντλια.

 

Τα stage2 χωρις αντλια παντως παιζουν γυρω στα 330.

 

Θεωρω το 325 λογικο νουμερο αν οντως δεν εχεις περασει file για αντλια παντως... Το 350 πολυ αισιοδοξο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
H αντλια απο μονη της δεν δινει κατι αμα δεν περασεις και το file για αντλια.
 
Τα stage2 χωρις αντλια παντως παιζουν γυρω στα 330.
 
Θεωρω το 325 λογικο νουμερο αν οντως δεν εχεις περασει file για αντλια παντως... Το 350 πολυ αισιοδοξο.
Καταλαβα σ ευχαριστω για τις πληροφοριες! Να σε ρωτησω, οταν λες file για αντλια συνεπαγεται και με αυξηση πιεσης τουρμπο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kalyv said:

Καταλαβα σ ευχαριστω για τις πληροφοριες! Να σε ρωτησω, οταν λες file για αντλια συνεπαγεται και με αυξηση πιεσης τουρμπο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Aυτο με την πιεση δεν το ξερω... Ειναι αναλογα το προγραμμα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά έχει να κάνει και με την πίεση ειδικά ψηλά. Αυτός είναι και ο λόγος που μπαίνει η aftermarket αντλία. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.