Jump to content

Dynoday


kalyv

Recommended Posts

ομορφα νουμερα

ταιριαζει η εκτιμηση αλλα και το νουμερα που ειπαν εκει για την ισχυ

 

Link to comment
Share on other sites

ποιος το ρυθμισε? εγινε πολυ καλη δουλεια

 

Link to comment
Share on other sites

Σε πλάστιγγα που είχα μετρήσει έδειξε 1380 κιλά με μένα μέσα...Δε ξέρω κατά πόσο μετραγε σωστά!
Αν έχεις πάτημα 3ης ή 4ης μαζί με κάποια άλλα στοιχεία μπορώ να σου βγάλω εγώ άλογα παντός. Τσάμπα κιολας
Link to comment
Share on other sites

πολυ μου αρεσει

κερδιζεις τιποτα με το rfd? τι σου ειπαν?

 

Link to comment
Share on other sites

ενα τσικ πιο πλουσιο θα το ηθελα ιδανικα

 

Link to comment
Share on other sites

αν εισαι  αθηνα θα σου σφυριξω να παιξουμε στην επομενη εξορμηση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο!!!!!!!!!!

Έτσι και μόνο για κουβέντα.... το δικό μου 18αρι με Κ04 έκανε 10.23 με 3η-4η αλλαγή και μετρημένος είμαι 370... με 1400 περίπου κιλά βάρος. 

received_2244641232517174.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το έχω αυτό το app, έχω μόνο τον μπακαλίστικο τρόπο μέτρησης από πάτημα όπως το παρακάτω:

 

 

Σύμφωνα με αυτό έχω 9" το 110-210 και ναι το μισό πάτημα μπορεί να ήταν σε κατηφόρα, αλλά το άλλο μισό σε ανηφόρα και ήμουν δικάβαλος, οπότε μάλλον χαμένος ήμουν στη σούμα παρά κερδισμένος. Από κει και πέρα, τα 110 κοντερίσια είναι γύρω στα 105 πραγματικά και τα 210 γύρω στα 200 αντίστοιχα. Ο χρόνος από τα 50 δεν έχει νόημα γιατί δεν με βολεύει η ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλά για μένα, φαίνεται και από το βίντεο πόσο καθυστερώ να φουσκώσω, αλλά μου το είχε ζητήσει το παιδί. Επίσης να πω ότι σε μένα είναι εύκολο να υπολογίσω τα χιλιόμετρα γιατί οι αλλαγές μου γίνονται ακριβώς στις 7200 σε όλες τις σχέσεις και ξέρω ότι π.χ. η αλλαγή σε 4η γίνεται στα 160, αλλαγή σε 5η στα 210. Σίγουρα οι χρόνοι με αυτή τη μέθοδο μέτρησης δεν είναι οι πιό αξιόπιστοι, αλλά να τονίσω και πάλι ότι ήμουν δικάβαλος.

 

Κάτι ακόμα που σύμφωνα με προσωπική μου έρευνα παίζει ρόλο, τα φρένα μου στο σύνολο έχουν ακριβώς το μισό βάρος από τα μαμίσια 312. Οι δαγκάνες κυρίως, αλλά ακόμα και οι δίσκοι αν και μεγαλύτεροι έχουν λίγο λιγότερο βάρος. Λόγω μη αναρτώμενης μάζας αυτό ισοδυναμεί με πάνω κάτω 50 κιλά αναρτώμενης. Υπάρχει ένας πολλαπλασιαστής που μετατρέπει το κέρδος της μη αναρτώμενης μάζας σε κιλά αναρτώμενης, αλλά καθένας το υπολογίζει λίγο διαφορετικά. Από δική μου έρευνα σε πολλά site έχω βγάλει ένα μέσο όρο και όπως είπα είναι σαν να έχασε το αμάξι 50 κιλά. Παίζει και αυτό τον ρόλο του.

 

Τέλος να πω ότι στο βίντεο πραγματικά δεν ξέρω πόσα άλογα ήμουν. Γράφω 370 και εξηγώ τι και πώς στο τέλος του βίντεο, αλλά η αλήθεια είναι ότι μετά τους R8 πολλ/στες ανέβασα κι άλλο αβάνς και στο πάτημα τους φοράω. Επόμενη δυναμομέτρηση όπως γράφω, δεν ανέβασα ποτέ. Από τότε κύλησε και λίγο ακόμα νερό στο αυλάκι για να μπει τελεία και αναμονή για το επόμενο project.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Dikonou είπε

Ωραίο!!!!!!!!!!

Έτσι και μόνο για κουβέντα.... το δικό μου 18αρι με Κ04 έκανε 10.23 με 3η-4η αλλαγή και μετρημένος είμαι 370... με 1400 περίπου κιλά βάρος. 

received_2244641232517174.jpeg

Καλημέρα!!Πολύ ωραίο...τι φοράει το αμαξι;;προγραμμα;Όταν πέσουν οι θερμοκρασίες θα ξαναμετρησω..

Link to comment
Share on other sites

Κ04-064 Όχι φτερό την έχω μαμαααααα........

Μπεκ από 2.0 gti vi

Apr cooler

76mm decat

Wg forge

Itg εισαγωγή βαρέλι μεγάλο.

Σωλήνες εισαγωγής μεταλλικούς. 

φρένα 345-330 μπρος πίσω

19αρες ρεπλικες Rs3

Kw variant1

Προγραμμα κριτωνας etuners motorsport.

Μηχανικη - μικρη - μεγαλη.....

0.9 - ( 1.8 με 1.25 ) - ( 2.0 με 1.35 )

20190315_112135.jpg

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Dikonou είπε

Κ04-064 Όχι φτερό την έχω μαμαααααα........

Μπεκ από 2.0 gti vi

Apr cooler

76mm decat

Wg forge

Itg εισαγωγή βαρέλι μεγάλο.

Σωλήνες εισαγωγής μεταλλικούς. 

φρένα 345-330 μπρος πίσω

19αρες ρεπλικες Rs3

Kw variant1

Προγραμμα κριτωνας etuners motorsport.

Μηχανικη - μικρη - μεγαλη.....

0.9 - ( 1.8 με 1.25 ) - ( 2.0 με 1.35 )

20190315_112135.jpg

Το δικό μου έχει IE εισαγωγή,forge intercooler,apr downpipe 76αρι,custom cat back 76αρι,rfd, hpfp apr,πρόγραμμα apr..είναι tsi το δικό σου;Η μετρήσεις που ανέβασα είναι με Τετάρτη ταχύτητα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, Dikonou είπε

Cdaa Κωδικός μηχανής

Μετρήσεις 3η-4η

Εάν αναφέρεσαι σε dyno 5η

Α3 είναι το αμάξι σου;αναφέρομαι στις μετρήσεις στο dragy ότι μέτρησα με Τετάρτη ταχύτητα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω με την γρια μου εχω λιγο παραπανω απο εσας 100/200 και θελω  να παιξουμε

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα πάλι ξύλο θα φάμε χαχαχαχαχα......

Όταν μπορέσω και κατέβω θα έχω και το dragy μαζί να βγάλουμε και επίσημους χρόνους για όποιον θέλει........χαχα 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Δημήτρης Μ said:

Α3 είναι το αμάξι σου;αναφέρομαι στις μετρήσεις στο dragy ότι μέτρησα με Τετάρτη ταχύτητα..

Έχω in car δικαβαλος όπου κάνω 10.80 3η-4η πάντα.. 

Α3 sportback.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.