Audi 8vs Posted April 14, 2019 Share Posted April 14, 2019 Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κανείς για αντικατάσταση τιμονιού σε A3 2014 με αυτό του s line χρειάζεται κωδικοποίηση ; Λόγο του ανοίγματος της φισας του αερόσακου και της φισας των πολλαπλών λειτουργιών ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 On 4/14/2019 at 11:43 PM, Audi 8vs said: Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κανείς για αντικατάσταση τιμονιού σε A3 2014 με αυτό του s line χρειάζεται κωδικοποίηση ; Λόγο του ανοίγματος της φισας του αερόσακου και της φισας των πολλαπλών λειτουργιών ευχαριστώ Όχι δεν χρειάζεται τίποτα είναι Plug and play. Ούτε πόλο δεν μου έβγαλαν έτσι βγήκε και μπήκε το άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Μου κάνει εντύπωση που αλλαχθηκε τιμόνι με ενεργό ρεύμα. Συνήθως αφαιρούμε την μπαταρία και όχι μόνο, πατάμε και το φρένο για να φύγει εντελώς ρεύμα που τυχόν εχει παραμείνει σαν φορτίο, μεχρι να «αδειάσει» εντελώς το κύκλωμα. Έχουν συμβεί περιπτώσεις έκρηξης αερόσακου γιαυτο το αναφέρω. Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Το ξέρω Δημήτρη, όταν τον είδα χωρίς να βγάλει πόλο να βγάζει αερόσακο του το είπα και μου είπε ότι δεν χρειάζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 13 hours ago, Marc A3 said: Το ξέρω Δημήτρη, όταν τον είδα χωρίς να βγάλει πόλο να βγάζει αερόσακο του το είπα και μου είπε ότι δεν χρειάζεται... Ok ο επαγγελματίας λογικά θα ξέρει αφού θα εχει πείρα και απο άλλες εγκαταστάσεις. Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Στις 14/4/2019 στις 11:43 ΜΜ, Audi 8vs είπε Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κανείς για αντικατάσταση τιμονιού σε A3 2014 με αυτό του s line χρειάζεται κωδικοποίηση ; Λόγο του ανοίγματος της φισας του αερόσακου και της φισας των πολλαπλών λειτουργιών ευχαριστώ Αν έχει παραπάνω λειτουργίες το νέο τιμόνι σε σχέση με το παλιό θα πρέπει να δηλωθούν για να δουλέψουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 On 4/21/2019 at 3:18 PM, konan said: Αν έχει παραπάνω λειτουργίες το νέο τιμόνι σε σχέση με το παλιό θα πρέπει να δηλωθούν για να δουλέψουν. Δεν έχει κάτι άλλο. Ότι λειτουργίες έχει το παλιό της ίδιες έχει και το νέο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fat_bat_tsap Posted June 21, 2019 Share Posted June 21, 2019 On 4/23/2019 at 10:52 PM, Marc A3 said: Δεν έχει κάτι άλλο. Ότι λειτουργίες έχει το παλιό της ίδιες έχει και το νέο Σε περιπτωση που το παλιο δεν ειχε λειτουργιες, η διαδικασια για να μπει καινουργιο με λειτουργιες, ειναι περιπλοκη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AristidisA3 Posted June 22, 2019 Share Posted June 22, 2019 Καλησπέρα, σε όλους. Είμαι νέος στο forum και αυτό είναι το πρώτο μου post. Το A3 1.8 TFSI Quattro S-Tronic που αγόρασα μεταχειρισμένο πριν από 5 μήνες έχει ένα τετράκτινο τιμόνι χωρίς λειτουργίες. Για να μη χρειαστεί να αλλάξω αερόσακο, παρήγγειλα το https://www.ebay.com/itm/genuine-multifunction-steering-wheel-black-Audi-A3-8V-4-spokes-with-shiftpaddles/143303616458?epid=12029697845&hash=item215d8fa7ca:g:xvwAAOSwVZ1cZA3L που είναι επίσης τετράκτινο αλλά έχει λειτουργίες καθώς και paddles για αλλαγές ταχύτητας. Συνεπώς θα χρειαστεί ενεργοποίηση. Το ερώτημα είναι αν έχετε κάποιο συνεργείο υπόψη που γνωρίζετε οτι έχει κάνει τέτοιες εργασίες. Τα μηνύματά σας ευπρόσδεκτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AristidisA3 Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση του bus gateway από LOW/MID σε HIGH που μπορεί να οδηγήσει τα περιφερειακά που μπαίνουν στις πλουσιότερες εκδόσεις, όπως πολυλειτουργικό τιμόνι, αισθητήρες βροχής, κλπ. Κόστησε 200 ευρώ. Λόγω της αλλαγής, απαιτήθηκε προγραμματισμός εκ νέόυ σε κάποιες λειτουργίες. Συνολικά χρειάστηκε 2 ώρες ο προγραμματισμός που είναι online. Πρακτικά η Audi γνωρίζει πλέον ότι ο συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου έχει τα καινούρια περιφερειακά σε σχέση με το εργοστασιακό configuration. Όποιος θέλει μπορώ να τον παραπέμψω στο μαγαζί όπου έγινε η εργασία. Το παλικάρι ήταν προφανές ότι ήξερε τί έκανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.