PanA4 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Καλησπέρα, Πριν λίγες μέρες μετά από προγραμματισμένο σέρβις άλλαξα και τα μπουζί. Έβαλα τα ngk BKR8EIX με ονομαστικό διάκενο 0.8 mm. Να θυμίσω ότι το αμάξι είναι K04 σετ απ. Από την σελίδα της apr είδα ότι προτείνει τα συγκεκριμένα μπουζί με διάκενο 0.6 mm. Αξίζει να τα κλείσω λίγο ώστε να έχω διάκενο 0.6; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Εγώ Πανο δεν θα το έκανα. Είμαι αρνητικός σε τέτοιου είδους πειράματα. Επίσης, οι κινητήρες αυτοί, ειναι λίγο ευαίσθητοι στα μπουζί τους και έχουν συμβεί και πολλά.. Προσωπικη άποψη πάντα. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 21, 2019 Author Share Posted May 21, 2019 43 λεπτά πριν, Dimitris_Kon είπε Εγώ Πανο δεν θα το έκανα. Είμαι αρνητικός σε τέτοιου είδους πειράματα. Επίσης, οι κινητήρες αυτοί, ειναι λίγο ευαίσθητοι στα μπουζί τους και έχουν συμβεί και πολλά.. Προσωπικη άποψη πάντα. Δημητρης Το έκανα Δημήτρη! ? Θα ενημερώσω για εντυπώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Σε s3 8p με apr stage2+ προγραμμα οταν ηρθε ο καιρος να αλλαξω τα μπουζι, εστειλα ενα email στην apr στην Αμερικη για τον ποιο τυπο προτεινουν για το συγκεκριμενο setup.. Oντως λοιπον μου προτειναν τα BKR8EIX με διακενο 0.55-0.6mm! O μηχανικος μου που του τα πηγα να μου τα βαλει ηταν λιγο αρνητικος στο κλεισιμο του διακενου. Τελικα τα εβαλα στο 0.6mm χωρις να καταλαβω διαφορα απο τα μαμα PFR7S8EG. Τα εχω ηδη εδω και 10.000χλμ στο 0.6mm χωρις προβληματα. Βεβαια τωρα θα εχει ανοιξει σιγουρα το διακενο μετα απο τοσα πατηματα και σκισιμο... Θεωρω πως το κανουν αυτο για να κανει πιο μικρη σπιθα και να μενει λιγο ακαυτo μιγμα για πιο safe?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 22, 2019 Author Share Posted May 22, 2019 Τον λόγο δεν τον γνωρίζω. Για να το προτείνει η apr κάτι θα ξέρει. Ρύθμισα κι εγώ στο 0.6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 πρεπει να εξυπηρετει και στην μειωση της θερμοκρασιας λογω μικροτερου hot spot στην ακιδα, μιας και με το μικροτερο διακενο τα μπουζι ειναι πιο ψυχρα ειδικα σε τετοια ιπποδυναμη..και εγω ενα βαθμο πιο ψυχρα φοραω 0,7 διακεννο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 2 hours ago, csaris said: Σε s3 8p με apr stage2+ προγραμμα οταν ηρθε ο καιρος να αλλαξω τα μπουζι, εστειλα ενα email στην apr στην Αμερικη για τον ποιο τυπο προτεινουν για το συγκεκριμενο setup.. Oντως λοιπον μου προτειναν τα BKR8EIX με διακενο 0.55-0.6mm! O μηχανικος μου που του τα πηγα να μου τα βαλει ηταν λιγο αρνητικος στο κλεισιμο του διακενου. Τελικα τα εβαλα στο 0.6mm χωρις να καταλαβω διαφορα απο τα μαμα PFR7S8EG. Τα εχω ηδη εδω και 10.000χλμ στο 0.6mm χωρις προβληματα. Βεβαια τωρα θα εχει ανοιξει σιγουρα το διακενο μετα απο τοσα πατηματα και σκισιμο... Θεωρω πως το κανουν αυτο για να κανει πιο μικρη σπιθα και να μενει λιγο ακαυτo μιγμα για πιο safe?? Ειναι πολυ πιθανό. Ας μη ξεχνάμε οτι τα tfsi δουλεύουν ΟΕΜ ψιλό στεγνά, εξ ου και ο λόγος. Φυσικά υποθέτω δεν είμαι σίγουρος. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 Προσωπικά παντός πήρα μετρητή και κοιτάω τα διάκενα πάντα στα μπουζι μου καθώς υπάρχουν διαφορές ακόμα και στο ίδιο αεράκι μεταξύ τους. Όσον αφορά την αλλαγή, επίσης πήρα εργαλείο και έτσι θεωρώ τη διαδικασία ασφαλή. Μέχρι τώρα και στα δικά μου (Bosch F5DPOR) 0.6 διάκενο χωρίς προβληματα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 (edited) Σχετικά με τα μπουζί είναι μεγάλη κουβέντα. Τα διακενα ακόμα και καινούργια όταν τα παίρνεις διαφέρουν. Εγώ σε παρτίδα 6 μπουζί έχω βρει έως και τρία διαφορετικά διακενα. Επίσης από αμάξι σε αμάξι και από μάρκα σε μάρκα αλλάζουν ακόμα και αν είναι ο ίδιος κωδικός ενώ κάθε μπουζί από το εργοστάσιο βγαίνει ή καλύτερα έπρεπε να βγαίνει με ένα στάνταρ διάκενο. Από την άλλη κανονικά ανάλογα με το πρόγραμμα το καύσιμο και την πίεση του αυτοκινήτου τα αυξομειωνεις. Στο bentley βρίσκεις το από έως και βγάζεις κάποια άκρη. Γενικά το παίρνω καινουργια μπουζί και απλά τα βάζω πάνω κανονικά δεν παίζει!!!!! Edited May 27, 2019 by GTaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 οσο πυκνωνει το μιγμα στον κυλινδρο (πχ λογω αυξησης πιεσης στην εισαγωγη αυξησης αβανς κλπ) τοσο δυσκολοτερο ειναι σε αυτο το βεβαρυμενο περιβαλλον ο πολλαπλασιαστης να καταφερει να δημιουργησει σπινθηρα... τι κανουμε λοιπον? μειωνουμε την αποσταση ωστε το βολταζ που δεινει να αρκει στις νεες συνθηκες... ιδανικα θελεις το μεγαλυτερο διακενο που μπορει να υποστηριχθει... πρακτικα δεν πληρωνεις μια περιουσια σε αφτερμαρκετ πολλαπλπασιαστες οποτε κλεινεις το διακενο ωστε να μειωθει ο κινδυνος μισφαιρ... πρακτικοτερα επιλεγεις μπουζι που εχει μανισιο το διακενο που εξυπηρετει η ψυχροτητα που αναφερθηκε πιο πανω ειναι αλουνου παπα ευαγγελιο αυτο δεν ειναι προσωπικη αποψη ... ειναι ετσι και τελος... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 2 minutes ago, nasosGT said: οσο πυκνωνει το μιγμα στον κυλινδρο (πχ λογω αυξησης πιεσης στην εισαγωγη αυξησης αβανς κλπ) τοσο δυσκολοτερο ειναι σε αυτο το βεβαρυμενο περιβαλλον ο πολλαπλασιαστης να καταφερει να δημιουργησει σπινθηρα... τι κανουμε λοιπον? μειωνουμε την αποσταση ωστε το βολταζ που δεινει να αρκει στις νεες συνθηκες... ιδανικα θελεις το μεγαλυτερο διακενο που μπορει να υποστηριχθει... πρακτικα δεν πληρωνεις μια περιουσια σε αφτερμαρκετ πολλαπλπασιαστες οποτε κλεινεις το διακενο ωστε να μειωθει ο κινδυνος μισφαιρ... πρακτικοτερα επιλεγεις μπουζι που εχει μανισιο το διακενο που εξυπηρετει η ψυχροτητα που αναφερθηκε πιο πανω ειναι αλουνου παπα ευαγγελιο αυτο δεν ειναι προσωπικη αποψη ... ειναι ετσι και τελος... ΜΑΝΙΣΙΟ Τελος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 2 minutes ago, A80Avant said: ΜΑΝΙΣΙΟ Τελος! το αλλουνου γραφεται με δυο λλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geor21 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Καλησπέρα παιδιά,σε 3.0 s4 b8 2013 μοντέλο με apr stage 2+ τι μπουζί προτείνετε και με τι διακενο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 (edited) 4 hours ago, geor21 said: Καλησπέρα παιδιά,σε 3.0 s4 b8 2013 μοντέλο με apr stage 2+ τι μπουζί προτείνετε και με τι διακενο; Σε s3 8p με stage2+ ειχα στειλει email στην apr στην Αμερικη και μου ειχαν προτεινει τα ngk bkr8eix με διακενο 0,55-0,6mm. Στειλε email εδω support@goapr.com ή επικοινωνησε με τον Ελληνα αντιπροσωπο της apr. Edited July 23, 2020 by csaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geor21 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 2 ώρες πριν, csaris είπε Σε s3 8p με stage2+ ειχα στειλει email στην apr στην Αμερικη και μου ειχαν προτεινει τα ngk bkr8eix με διακενο 0,55-0,6mm. Στειλε email εδω support@goapr.com ή επικοινωνησε με τον Ελληνα αντιπροσωπο της apr. Επικοινώνησα φίλε μου με apr Θεσσαλονίκη και μου είπε NGK BKR9EIX με 0.6 διακενο! Ευχαριστώ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.