Jump to content

Καθαρισμα DPF


Marklio

Recommended Posts

Καλησπερα, επειδη αισιως φτανω τα 80000 χλμ σε A3 1.6tdi, θα ηθελα να ρωτησω αποψεις, αν καποιος εχει και εμπειρια περι αυτου. Χρειαζεται προληπτικος καθαρισμος του DPF? Περα απο την αναγεννηση που κανει το φιλτρο μονο του. Ειτε πανω στον κινητηρα με διαφορα spray στην εισοδο του αισθητηρα θερμοκρασιας, ειτε με κατεβασμα απο τον κινητηρα και δωσιμο σε εταιρεια που καθαριζει φιλτρα?

Εχει κανει καποιος??? το κοστος αντικαταστασης ειναι μεγαλο και δεν θα ηθελα να βρεθω προ εκπληξεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
53 λεπτά πριν, tasos28 είπε

Απάντηση καμια στον άνθρωπο....

Χαχαχαχα...προφανώς δεν υπάρχει επαρκής γνώση επί του θέματος.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να το καθαρίσεις ακόμα αλλά έχει κατι καθαριστικά που τα ρίχνεις όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ

Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2019 at 9:28 PM, Marklio said:

Καλησπερα, επειδη αισιως φτανω τα 80000 χλμ σε A3 1.6tdi, θα ηθελα να ρωτησω αποψεις, αν καποιος εχει και εμπειρια περι αυτου. Χρειαζεται προληπτικος καθαρισμος του DPF? Περα απο την αναγεννηση που κανει το φιλτρο μονο του. Ειτε πανω στον κινητηρα με διαφορα spray στην εισοδο του αισθητηρα θερμοκρασιας, ειτε με κατεβασμα απο τον κινητηρα και δωσιμο σε εταιρεια που καθαριζει φιλτρα?

Εχει κανει καποιος??? το κοστος αντικαταστασης ειναι μεγαλο και δεν θα ηθελα να βρεθω προ εκπληξεων.

όχι δεν μπορείς να κάνεις καθαρισμό στο pdf χειροκίνητα. Όταν γεμίσει (=στουμπώσει), απλά το πετάς και βάζεις άλλο.

 

Στα νέα μοντέλα (Δε θυμάμαι από πότε όμως) έχουν βάλει και blue-tech (μπλε υγρό είναι) το οποίο το συμπληρώνεις εκεί που είναι και η τάπα του καυσίμου (έχει 2η τρύπα για το blue-tech, δεν το βάζεις μέσα στο ρεζερβουάρ του καυσίμου σε καμία περίπτωση!!!!!). Βοηθάει στον σχεδόν πλήρη καθαρισμό του pdf. Φυσικά όπως και ο καταλύτης (Στα καταλυτικά οχήματα) είναι κάποια στιγμή αναπόφευκτο να βουλώσει και να χρειαστεί αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Kavouras είπε

όχι δεν μπορείς να κάνεις καθαρισμό στο pdf χειροκίνητα. Όταν γεμίσει (=στουμπώσει), απλά το πετάς και βάζεις άλλο.

 

Στα νέα μοντέλα (Δε θυμάμαι από πότε όμως) έχουν βάλει και blue-tech (μπλε υγρό είναι) το οποίο το συμπληρώνεις εκεί που είναι και η τάπα του καυσίμου (έχει 2η τρύπα για το blue-tech, δεν το βάζεις μέσα στο ρεζερβουάρ του καυσίμου σε καμία περίπτωση!!!!!). Βοηθάει στον σχεδόν πλήρη καθαρισμό του pdf. Φυσικά όπως και ο καταλύτης (Στα καταλυτικά οχήματα) είναι κάποια στιγμή αναπόφευκτο να βουλώσει και να χρειαστεί αλλαγή.

το δικο μου δεν εχει addblue. Απλα Dpf

Τωρα αυτο που λες για τον καταλυτη, νομιζω δεν ισχυει και τοσο πολυ. Ο καταλυτης κανει αυτο που λεει το ονομα του, καταλυει μια χημικη αντιδραση(την βοηθαει να γινει πιο γρηγορα) με αποτελεσμα το υλικο αυτο καθε αυτο να κορεστει καποια στιγμη.

Το φιλτρο απο την αλλη, κραταει καποια σωματιδια στο σωμα του, δεν τα επεξεργαζεται. Η αναγεννηση του φιλτρου, ουσιαστικα ανεβαζει υπερβολικα τη θερμοκρασια του, με αποτελεσμα να καουν αυτα τα σωματιδια και να τα αποβαλει.

Υπαρχουν εταιρειες με χημικο τροπο,ή μηχανικο(πλυσιμο), καθαριζουν το φιλτρο dpf - τωρα ποσο σωστο ειναι αυτο, και ποσο καλη δουλεια γινεται και αν δουλευει το φιλτρο μετα ειναι αλλη συζητηση.

Απο την αλλη αν ζητησεις να καθαρισουν τον καταλυτη σου λενε οτι πρεπει να ανοιχτει και να αλλαχτει το στοιχειο του(το υλικο του) - οντως δεν καθαριζεται.

Αυτα απο τα λιγα που εχω ψαξει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.