MakisA38P Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 Καλησπέρα σας έχω ένα Α3 8p 1.8 tfsi του 12' και ψάχνω για το κατάλληλο αμορτισέρ για λίγο καλύτερη συμπεριφορά απο τα δικά του με τα ιδια ελατήρια πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 τι εννοεις καλυτερη συμπεριφορα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakisA38P Posted June 8, 2019 Author Share Posted June 8, 2019 Εννοώ καποιο πιο καλυτερο αμορτισερ απο το δικο του σε koni ή sachs ή κάποιο άλλο που έχετε δοκιμάσει λιγο πιο σκληρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 Bilstein b6 ή b8. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 αν θες πιο σκληρο τοτε μονο bilstein b6 για εγοστασιακα ελατηρια! μην πας σε καμια περιπτωση σε sachs δεν θα μεινεις ευχαριστημενος! ειναι σχετικα μαλακά αλλα κοπανανε μετα απο μερικα χιλιομετρα οπως στη δικη μου περιπτωση που μετα απο 15000 ειναι σαν να πηγαινω μονο με τα ελατηρια. αλλιως πηγαινε σε ρυθμιζομενη νομιζω εχει τις st coilovers που ειναι θυγατρικη της kw με κατω απο χιλιαρικο ρυθμιζομενες υψος και σκληροτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakisA38P Posted June 9, 2019 Author Share Posted June 9, 2019 Δεν θελω να ανεβω τοσο ψιλά με coilover. Το b6 με το b8 εχουν διαφορά πάχους στο καλαμι? Και το b6 κοπαναει πολυ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Το Β6 και το Β8 είναι ακριβώς τα ίδια με μόνη διαφορά το μήκος του καλαμιού. Το Β6 είναι για μαμά ύψος ενώ το Β8 είναι κατάλληλο να δουλέψει με ελατήρια χαμηλώματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 3 hours ago, MakisA38P said: Δεν θελω να ανεβω τοσο ψιλά με coilover. Το b6 με το b8 εχουν διαφορά πάχους στο καλαμι? Και το b6 κοπαναει πολυ? το β6 κοπαναει πιο πολυ απο τα εργοστασιακα αλλα ειναι λογικο γιατι ειναι και πιο σφηχτο αμορτισερ.εγω το εβγαλα υστερα απο 40000χλμ για αυτο το λογο και εβαλα sachs,κινηση την οποια και μετανοιωσα γιατι υστερα απο 15000χλμ το sachs εχει χαλαρωσει πολυ δεν εχει καλη αποσβεση και κοπαναει περισοτερο απο τα β6. αν θες την αποψη μου πηγαινε ειτε σε coilover ειτε σε αντιποροσωπειας. τα εργοστασιακα μπορει να γραφουν πανω sachs αλλα καμια σχεση δεν εχουν με τα sachs του εμποριου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Με τα χρήματα που θα δώσεις για εργοστασιακά αμορτισέρ βάζεις κάτι πολύ ανώτερο ποιοτικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 35 minutes ago, PanA4 said: Με τα χρήματα που θα δώσεις για εργοστασιακά αμορτισέρ βάζεις κάτι πολύ ανώτερο ποιοτικά. οπως;ρωταω γιατι και εγω θελω να αλλαξω τωρα και το ψαχνω. τα εργοστασιακα βγαινουν γυρω στα 600 ευρω μονο η αγορα.τι αλλο καλυτερο μπορεις να βαλεις με αυτα τα χρηματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Τα bilstein πάνε γύρω στο 500 αρικο που για μένα είναι ότι καλύτερο. Από κει και πέρα υπάρχουν πολλές μάρκες καλές και φθηνότερες όπως koni, kw. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Και γω με τα B6 δηλωνω ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.Σαφως πιο σκληρο αμορτισερ ποιοτικο rebound χωρις να κουραζει και καλο κρατημα. Βεβαια το Q5 ειναι 2 τονους και τα B6 κατσανε γαντι.. Ξαδερφος μου σε Golf GTD εβαλε ΜΟΝROE SPECTRUM (παρομοιο μεταβαλομενο συστημα σαν τα ΚΟΝΙ SPECIAL ACΤIVE) με τιμη ουτε 250ευρω η 4αδα απο τον επισημο εισαγωγεα και μεχρι στιγμης δηλωνει ικανοποιημενος.Οδηγοντας το Golf η σχεση τιμης/αποδοσης με εξεπληξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakisA38P Posted June 9, 2019 Author Share Posted June 9, 2019 Μιλας για τα b6 στο 500αρικο? Αν και ο Παναγιώτης εχει δίκιο για τα εργοστασιακά σε θέμα άνεσης αλλα δεν σου προσφέρουν κατι παραπανω σε στρίψιμο απο οτι καποια αλλα πιο εξειδικευμένα. Επίσης μου ειπαν για τα sachs performance sport εχει κάνεις ιδεα τι παίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 η sachs πλεον βγαζει μονο τα supertouring που κατα την εμπειρια μου ειναι κακο αμορτισερ! τα β6 θα τα βρεις περιπου 550 ευρω στο εμποριο και ειναι ενα πολυ καλο αμορτισερ με πολυ ωραια συμπεριφορα στο δρομο και μεγαλη αντοχη,αλλα ειναι σκληρο και ισως αυτο σε κουρασει.εμενα προσωπικα που χρησιμοποιω αρκετα το αυτοκινητο κατα τη διαρκεια της ημερας με κουρασε. οσων αφορα τα εργοστασιακα επειδη πολλα ακουγονται ναι ειναι ακριβα αλλα εχουν σημαντικο πλεονεκτημα απο τα εμποριου κυριως στο θεμα της αντοχης στο χρονο και θεωρω οτι ειναι πολυ ποιοτικο αμορτισερ.αποδειξη σε αυτο ειναι τα χιλιομετρα που βγαζουν κρατωντας τα χαρακτηριστικα τους και τη συμπεριφορα τους αναλοιωτα. δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο αλλο αμορτισερ για να μπορω να σε βοηθησω,ειμαι και εγω σε διαδικασια αναζητησης ισως βαλω koni τα πορτοκαλι αλλα το σκεφτομαι ακομα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Τα B6 ειναι εκει 500 550..σιγουρα την ανεση του εργοστασιακου δεν θα τη βρεις.Εγω κινουμε πολυ εθνικο δικτυο με υψηλη μεση ωριαια ταχυτητα..αν καποιος κανει πολλα χλμ μεσα σε πολη σιγουρα πρεπει να σκεφτει τι θελει ανεση/αποδοση.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Tα Β6 τα έχω στο δικό μου αμάξι από τα πέρυσι τέτοιο καιρό. Το αμάξι κρατάει πολύ καλά, δεν κοπανάει (πράγμα που ο ακούω συχνά και δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το κοπάνημα που λένε), είναι όμως σκληρότερο από τα απλά εργοστασιακά αμορτισέρ. Το αμάξι είναι γενικά σωστό στην συμπεριφορά του. Για Εθνικη είναι εξαιρετικό. Για μένα καλύτερο από εργοστασιακό, αν δεν σας ενοχλεί το γεγονός ότι το αμάξι είναι λίγο πιο σκληρό. Να ξέρετε όμως ότι δεν είναι σκληρότερο από sline. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 6 hours ago, Chris1967 said: Tα Β6 τα έχω στο δικό μου αμάξι από τα πέρυσι τέτοιο καιρό. Το αμάξι κρατάει πολύ καλά, δεν κοπανάει (πράγμα που ο ακούω συχνά και δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το κοπάνημα που λένε), είναι όμως σκληρότερο από τα απλά εργοστασιακά αμορτισέρ. Το αμάξι είναι γενικά σωστό στην συμπεριφορά του. Για Εθνικη είναι εξαιρετικό. Για μένα καλύτερο από εργοστασιακό, αν δεν σας ενοχλεί το γεγονός ότι το αμάξι είναι λίγο πιο σκληρό. Να ξέρετε όμως ότι δεν είναι σκληρότερο από sline. επειδη εχω οδηγησει α4 και α5 που φορανε β6 μπορω να πω οτι η συμπεριφορα τους σε αυτα τα αμαξια εχει αρκετη διαφορα αποτι στο α3. γενικα η αναρτηση του α3 δεν ειναι και οτι καλυτερο τουλαχιστον στο μπροστινο αξονα αποψη μου παντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Τα αμορτισέρ επώνυμων εταιριών είναι ρυθμισμένα για κάθε μοντέλο τόσο από μήκος λειτουργίας όσο και για το κατάλληλο bump/rebound. Το κάθε αμάξι έχει πράγματι διαφορετική συμπεριφορά δηλαδή αλλοιώς το Α4/Α5 και αλλιώς το Α3 σίγουρα, όμως η συμπεριφορά αυτή είναι και ανάλογη των αμορτισέρ αντικατάστασης. Το έχω ακούσει και από άλλους ότι προτιμούν εργοστασιακά αμορτισέρ στα Α3, δεν το ξέρω, μην έχοντας ποτέ μου οδηγήσει Α3, αλλά μου φαίνεται περίεργο ένα καλό αμορτισέρ όπως το Bilstein να μην βελτιώνει αντίστοιχα και το Α3 σε σχέση με τα εργοστασιακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 σιγουρα το β6 βελτιωνει τη συμεριφορα του αυτοκινητου!ειναι πολυ καλο αμορτισερ μονου σωληνα και εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τα διπλου σωληνα και αυτο φαινεται υστερα απο πολυωρη οδηγηση και πιεση του αμορτισερ.το θεμα ειναι οτι ειναι σκληρο τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα στην καθημερινη χρηση στην πολη.αν ειχα και δευτερο αυτοκινητο για τις καθημερινες μετακινησεις εννοειται χωρις δευτερη σκεψη οτι θα το κραταγα. στα α4/α5 λειτουργει πολυ πιο ωραια αποτι στο α3 και σιγουρα αυτο οφειλεται στην κατασκευη της αναρτησης του αυτοκινητου και γενικα σε ολα τα υλικα και στην ποιοτητα κατασκευης. δυστυχως στο α3 καταφερνουν και φτανουν οι δονησεις στην καμπινα αισθητα περισσοτερο αποτι στα μεγαλυτερα μοντελα που εχουν και μεγαλυτερο μεταξονιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koeman Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Έχω αισίως 112k στο κοντέρ και είμαι με τα εργοστασιακά τα οποία κατά την γνώμη μου έχουν ψωμί ακόμα.Ο μηχανικός μου προτείνει ξεκάθαρα bilstein κιτρινα εφόσον θέλω να νοιώσω ότι άλλαξα αμορτισέρ και τα έχει σε μεγάλη εκτίμηση. Προσωπικά θέλω κάτι άνετο γιατί κινούμαι σχεδόν συνέχεια εντός πόλης. Είχα οδηγήσει Α3 1.8 s-line πριν καμια 5ετία και είχα ενθουσιαστεί τόσο με το μοτέρ όσο και με την ανάρτηση. Μου άρεσε περισσότερο σαν αίσθηση όταν πέρναγα από λακούβες ας πούμε. Τώρα διαβάζω ότι τα bilstein δεν είναι πιο σκληρά από τα s-line; Αν ισχύει αυτό τότε αλλάζει τα δεδομένα μου. Είναι δύσκολη απόφαση αν δεν τα οδηγήσεις ό,τι και να σου πει ο καθένας εκεί καταλήγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 δεν εχω οδηγησει s-line αλλα τα β6 ειναι αισθητα πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα.στα ιδια χιλιομετρα τα ειχα βαλει και εγω 114k και αντεξα ενα χρονο με αυτα.ειναι αρκετα πιο σκληρα απτα εργοστασιακα. γενικα πρεπει να προσεχεις λακουβες και ανωμαλιες στο δρομο.εχουν ομως πολυ ωραιο πατημα στις στροφες τρομερη σταθεροτητα και παρα πολυ καλυτερη αισθηση στο τιμονι.το αμαξι γινεται πολυ διασκεδαστικο και στο ταξιδι θα τα ευχαριστηθεις παρα πολυ!θα σου προτεινα αν πας σε bilstein βαλε b8 και αλλαξε ελατηρια να χαμηλψσει και λιγο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 13 hours ago, Koeman said: Έχω αισίως 112k στο κοντέρ και είμαι με τα εργοστασιακά τα οποία κατά την γνώμη μου έχουν ψωμί ακόμα.Ο μηχανικός μου προτείνει ξεκάθαρα bilstein κιτρινα εφόσον θέλω να νοιώσω ότι άλλαξα αμορτισέρ και τα έχει σε μεγάλη εκτίμηση. Προσωπικά θέλω κάτι άνετο γιατί κινούμαι σχεδόν συνέχεια εντός πόλης. Είχα οδηγήσει Α3 1.8 s-line πριν καμια 5ετία και είχα ενθουσιαστεί τόσο με το μοτέρ όσο και με την ανάρτηση. Μου άρεσε περισσότερο σαν αίσθηση όταν πέρναγα από λακούβες ας πούμε. Τώρα διαβάζω ότι τα bilstein δεν είναι πιο σκληρά από τα s-line; Αν ισχύει αυτό τότε αλλάζει τα δεδομένα μου. Είναι δύσκολη απόφαση αν δεν τα οδηγήσεις ό,τι και να σου πει ο καθένας εκεί καταλήγω. Επειδή κινείσαι εντός πόλης και αν το θυμάμαι καλά (Άκη εσύ δεν είσαι ??) είναι ήπια η οδήγησή σου, θα απέφευγα τα κίτρινα bilstein. Από την άλλη βέβαια, όταν σχολιάζεις θετικά για τα sline, πάμε στο άλλο άκρο (εργοστασιακής) σκληρότητας. Δύσκολο να βγει συμπέρασμα Έχε επίσης υπόψη ότι όταν αναφέρεσαι σε sline ανάρτηση, ουσιαστικά αλλάζεις (και) ελατήρια (στα λοιπά σενάρια που αναφέρεις μόνο αμορτισέρ με μαμά ελατήρια...) Η λογική στην περίπτωσή σου λέει μαλακό αμορτισέρ ή ότι φορούσε από εργοστάσιο. Τα προσωπικά γούστα και ο ενθουσιασμός λένε σκληρά αμορτισέρ. Καλημέρα και καλή απόφαση! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Καλημέρα και από εμένα. Επειδή και εγώ είμαι στην σκέψη να βάλω τα bilstein b8 με χαμηλωμα περίπου 3 cm με ελατήρια eibach , και με δεδομένο ότι ειμαι 225/40/18.... έχω όμως τον εξής προβληματισμό: δεν ξέρω "Πόσο σκληρό " είναι το αμορτισέρ το συγκεκριμένο και φοβάμαι μήπως από τυχόν κραδασμούς μακροπρόθεσμα μου δημιουργήσει προβλήματα σε γριλους παραθύρων, τριξιματα πλαστικών, κλπ... Ή χρήση του αυτοκινήτου μου είναι αποκλειστικά και Μόνο για ταξιδια, και η αλήθεια είναι ότι στις στροφές μου γυαλίζει λίγο το ματάκι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 1 hour ago, panpap175 said: Καλημέρα και από εμένα. Επειδή και εγώ είμαι στην σκέψη να βάλω τα bilstein b8 με χαμηλωμα περίπου 3 cm με ελατήρια eibach , και με δεδομένο ότι ειμαι 225/40/18.... έχω όμως τον εξής προβληματισμό: δεν ξέρω "Πόσο σκληρό " είναι το αμορτισέρ το συγκεκριμένο και φοβάμαι μήπως από τυχόν κραδασμούς μακροπρόθεσμα μου δημιουργήσει προβλήματα σε γριλους παραθύρων, τριξιματα πλαστικών, κλπ... Ή χρήση του αυτοκινήτου μου είναι αποκλειστικά και Μόνο για ταξιδια, και η αλήθεια είναι ότι στις στροφές μου γυαλίζει λίγο το ματάκι ? αν το πρόβλημά σου είναι οι κλίσεις, καλύτερα να βάλεις πιο χοντρές αντιστρεπτικές ώστε να μη θυσιάσεις πολύ άνεση και να περιορίσεις και το φαινόμενο που σε ενοχλεί. Τώρα αν θες χαμήλωμα, αναγκαστικά μία πιο σκληρή ανάρτηση δεν τη γλιτώνεις (κι αυτό γιατί πρέπει να διαχειριστεί η ανάρτηση το βάρος του οχήματος σε μικρότερη διαδρομή...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 (edited) οι αντιστρεπτικες ειναι μια πολυ καλη λυση οντως.εγω εβαλα απο octavia rs που νομιζω ειναι ιδιες με του golf gti και η διαφορα ηταν αρκετα αισθητη. το θεμα ειναι η αισθηση που σου δινουν τα β6 που θα σε ενθουσιασει πολυ αλλα αυτο θα το καταλαβεις σε ταξιδια και στροφες,το ποσο πιο σταθερο γινεται το αμαξι οσο ανεβαζεις ταχυτητα,το τιμονι που γινεται πιο "ξυραφι" και πιο συγκεκριμενο και αλλα ομορφα χαρακτηριστικα. προσωπικα οποιος κανει κυριως ταξιδια με το αμαξι προτεινω β6 αν ομως το αμαξι κινειται εντος πολης αρκετα εργοστασιακα. σε οποιαδηποτε περιπτωση μακρυα απο sachs Edited June 13, 2019 by Panagiotis01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.