Panagiotis01 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 8 hours ago, panpap175 said: Καλημέρα και από εμένα. Επειδή και εγώ είμαι στην σκέψη να βάλω τα bilstein b8 με χαμηλωμα περίπου 3 cm με ελατήρια eibach , και με δεδομένο ότι ειμαι 225/40/18.... έχω όμως τον εξής προβληματισμό: δεν ξέρω "Πόσο σκληρό " είναι το αμορτισέρ το συγκεκριμένο και φοβάμαι μήπως από τυχόν κραδασμούς μακροπρόθεσμα μου δημιουργήσει προβλήματα σε γριλους παραθύρων, τριξιματα πλαστικών, κλπ... Ή χρήση του αυτοκινήτου μου είναι αποκλειστικά και Μόνο για ταξιδια, και η αλήθεια είναι ότι στις στροφές μου γυαλίζει λίγο το ματάκι ? αν με τα εργοστασιακα το ματι σου γυαλιζει με τα b6/b8 θα αστραφτει...βαλε και ενα σετ σκληροτερες αντιστρεπτικες μιας και θα κανεις ολη αυτη τη διαδικασια! τα τριξιματακια δεν τα γλυτωνεις ουτως η αλλως με την παροδο του χρονου και με τα χιλιομετρα αργα η γρηγορα ολο και κατι τριζει.Οποτε κανε κατι που θα σου δωσει και ευχαριστηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakisA38P Posted June 13, 2019 Author Share Posted June 13, 2019 Η λύση με εργοστασιακό αμορτισέρ και μεγαλύτερη αντιστρεπτική για τα δικά μου γούστα πιστεύω οτι ειναι πολυ καλη αν και δεν την ειχα σκεφτει το μονο μείον είναι το κόστος του αμορτισέρ λόγω γνήσιου. Ξέρει κανείς τιμές για αντιστρεπτικές τι διαστάσεις υπάρχουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 600 ευρω μονο αγορα την προηγουμενη εβδομαδα ρωτησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MakisA38P Posted June 13, 2019 Author Share Posted June 13, 2019 16 λεπτά πριν, Panagiotis01 είπε 600 ευρω μονο αγορα την προηγουμενη εβδομαδα ρωτησα 600 για τα αμορτισερ μιλας? για τις αντιστρεπτικές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 600 μονο τα αμορτισερ.οι αντιστρεπτικες απο octavia 5 rs ,νομιζω γυρω στα 200 ευρω μου ειχαν βγει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Στα 600+ εχεις και αλλες επιλογες οπως Κοni Sport (τα οποια ειναι ρυθμιζομενα σε σκληροτητα και αναγομονονται επισημα) Koni Special Active (πρωην KONI FSD) θα βρεις πολλες αναφορες και reviews σε ξενα φορουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 αξιζουν ομως;; εχουν δοκιμαστει στους ελληνικους δρομους να ξερουμε τι κανουν υστερα απο χιλιομετρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Μετά από 180.000 χλμ με Bilstein b6 σε A3 TFSI 2.0 quattro (τόσο κράτησαν) έφτασε η ώρα για αλλαγή και πάλι για τα ίδια. Οικονομικά,έβγαλαν χλμ ,δεν κοπανανε(κακώς γράφουν κάποιοι ότι κοπανανε),μπορεί να κοπαναει οτιδηποτε άλλο ,όχι όμως τα αμορτισέρ. Προσωπικά δεν θα έβαζα ποτε σε A3 ελατήρια χαμηλώματος εξ αιτίας της Ελληνικής πραγματικότητας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Στις 9/6/2019 στις 5:45 ΜΜ, Panagiotis01 είπε οπως;ρωταω γιατι και εγω θελω να αλλαξω τωρα και το ψαχνω. τα εργοστασιακα βγαινουν γυρω στα 600 ευρω μονο η αγορα.τι αλλο καλυτερο μπορεις να βαλεις με αυτα τα χρηματα; Τα Bilstein b6 μπορείς να βάλεις που είναι καλύτερα από τα εργοστασιακά και με μεγαλύτερη διάρκεια. Κι αν θέλεις να λειτουργουν τα πάντα σωστά κάθε 20-25000 χλμ θέλει ευθυγράμμιση,ζυγοστάθμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis01 Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 ισως στο δικο σου quattro να εχουν καλυτερη συμπεριφορα αλλωστε η αναρτηση ειναι διαφορετικη οπως και η κατανομη του βαρους. σε μενα δεν κοπανουσαν ακριβως απλα ειχε πολλες αναπηδησεις το μπροστα μερος.ηθελε γενικα προσοχη και ο συνδιασμος με σκληρα λαστιχα και σκληρα σινεμπλοκ δεν βοηθουσε την κατασταση.κατα τα αλλα ειναι ενα εκπληκτικο αμορτισερ και το μονο οικονομικο μονου σωληνα που κατα την αποψη μου υπερεχουν σαν τεχνολογια απο τα διπλου σωληνα. ενα μικρο τιπ καθε τοσο χρειαζονται τα μπροστινα λιγο λαδακι στις τσιμουχες επανωγια να κινειται πιο ελευθερα η μπουκαλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVosk Posted July 21, 2021 Share Posted July 21, 2021 Καλησπέρα στη παρέα, ας φρεσκάρω λίγο το τόπικ, έχω ενα A3 8P SPORTBACK 1.8TFSI του 2012 με S-line αρμοτισέρ(εργοστασιακά) , το αυτοκίνητο έχει 132.000 χλμ και νομίζω ήρθε η ώρα για αλλαγή των αρμοτισέρ,τα εργοστασιακά κοστίζουν περιπου 700 ευρω(τιμη αντιπροσωπείας) και σκέφτομαι να βάλω Bilstein B6(κίτρινα) που απότι έχω ψάξει κοστίζουν περίπου στα 550 ευρώ. Θα ήθελα την γνώμη σας. Να προσθέσω οτι έχω συνηθίσει την σκληρότητα των S-line αρμοτισέρ και νομίζω οτι τα Bilsten B6 θα "κοπανάν" λιγότερο. Και κάτι τελευταίο, χρήζουν αλλαγή και τα ελατήρια του αυτοκίνητου ; αξίζει η αλλαγή τους μιας και θα ασχοληθώ με τα αρμοτισέρ;; Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται "καθισμένο" ούτε παρατηρώ κάτι οταν προσθέτω βάρος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κτλπ, ίσα ίσα μου φαίνεται πολύ εντάξει εξωτερικά. Ευχαριστώ πολύ μάγκες μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.