Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλησπέρα σας έχω ένα Α3 8p 1.8 tfsi του 12' και ψάχνω για το κατάλληλο αμορτισέρ για λίγο καλύτερη συμπεριφορά απο τα δικά του με τα ιδια ελατήρια πάντα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοώ καποιο πιο καλυτερο αμορτισερ απο το δικο του σε koni ή sachs ή κάποιο άλλο που έχετε δοκιμάσει λιγο πιο σκληρο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein b6 ή b8. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν θες πιο σκληρο τοτε μονο bilstein b6  για εγοστασιακα ελατηρια! μην πας σε καμια περιπτωση σε sachs δεν θα μεινεις ευχαριστημενος!

ειναι σχετικα μαλακά αλλα κοπανανε μετα απο μερικα χιλιομετρα οπως στη δικη μου περιπτωση που μετα απο 15000 ειναι σαν να πηγαινω μονο με τα ελατηρια.

αλλιως πηγαινε σε ρυθμιζομενη νομιζω εχει τις st coilovers που ειναι θυγατρικη της kw με κατω απο χιλιαρικο ρυθμιζομενες υψος και σκληροτητα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θελω να ανεβω τοσο ψιλά με coilover. Το b6 με το b8 εχουν διαφορά πάχους στο καλαμι? Και το b6 κοπαναει πολυ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Β6 και το Β8 είναι ακριβώς τα ίδια με μόνη διαφορά το μήκος του καλαμιού. Το Β6 είναι για μαμά ύψος ενώ το Β8 είναι κατάλληλο να δουλέψει με ελατήρια χαμηλώματος. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MakisA38P said:

Δεν θελω να ανεβω τοσο ψιλά με coilover. Το b6 με το b8 εχουν διαφορά πάχους στο καλαμι? Και το b6 κοπαναει πολυ? 

το β6 κοπαναει πιο πολυ απο τα εργοστασιακα αλλα ειναι λογικο γιατι ειναι και πιο σφηχτο αμορτισερ.εγω το εβγαλα υστερα απο 40000χλμ για αυτο το λογο και εβαλα sachs,κινηση την οποια και μετανοιωσα γιατι υστερα απο 15000χλμ το sachs εχει χαλαρωσει πολυ δεν εχει καλη αποσβεση και κοπαναει περισοτερο απο τα β6.

αν θες την αποψη μου πηγαινε ειτε σε coilover ειτε σε αντιποροσωπειας.

τα εργοστασιακα μπορει να γραφουν πανω sachs αλλα καμια σχεση δεν εχουν με τα sachs του εμποριου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τα χρήματα που θα δώσεις για εργοστασιακά αμορτισέρ βάζεις κάτι πολύ ανώτερο ποιοτικά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, PanA4 said:

Με τα χρήματα που θα δώσεις για εργοστασιακά αμορτισέρ βάζεις κάτι πολύ ανώτερο ποιοτικά. 

οπως;ρωταω γιατι και εγω θελω να αλλαξω τωρα και το ψαχνω.

τα εργοστασιακα βγαινουν γυρω στα 600 ευρω μονο η αγορα.τι αλλο καλυτερο μπορεις να βαλεις με αυτα τα χρηματα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα bilstein πάνε γύρω στο 500 αρικο που για μένα είναι ότι καλύτερο. Από κει και πέρα υπάρχουν πολλές μάρκες καλές και φθηνότερες όπως koni, kw. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γω με τα B6 δηλωνω ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.Σαφως πιο σκληρο αμορτισερ  ποιοτικο rebound χωρις να κουραζει και καλο κρατημα. Βεβαια το Q5 ειναι 2 τονους και τα  B6 κατσανε γαντι..

Ξαδερφος μου σε Golf GTD εβαλε ΜΟΝROE SPECTRUM (παρομοιο μεταβαλομενο συστημα σαν τα ΚΟΝΙ SPECIAL ACΤIVE) με τιμη ουτε 250ευρω η 4αδα απο τον επισημο εισαγωγεα και μεχρι στιγμης δηλωνει ικανοποιημενος.Οδηγοντας το Golf η σχεση τιμης/αποδοσης με εξεπληξε. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλας για τα b6 στο 500αρικο? Αν και ο Παναγιώτης εχει δίκιο για τα εργοστασιακά σε θέμα άνεσης αλλα δεν σου προσφέρουν κατι παραπανω σε στρίψιμο απο οτι καποια αλλα πιο εξειδικευμένα. Επίσης μου ειπαν για τα sachs performance sport εχει κάνεις ιδεα τι παίζει? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

η sachs πλεον βγαζει μονο τα supertouring που κατα την εμπειρια μου ειναι κακο αμορτισερ!

τα β6 θα τα βρεις περιπου 550 ευρω στο εμποριο και ειναι ενα πολυ καλο αμορτισερ με πολυ ωραια συμπεριφορα στο δρομο και μεγαλη αντοχη,αλλα ειναι σκληρο και ισως αυτο σε κουρασει.εμενα προσωπικα που χρησιμοποιω αρκετα το αυτοκινητο κατα τη διαρκεια της ημερας με κουρασε.

οσων αφορα τα εργοστασιακα επειδη πολλα ακουγονται ναι ειναι ακριβα αλλα εχουν σημαντικο πλεονεκτημα απο τα εμποριου κυριως στο θεμα της αντοχης στο χρονο    και θεωρω οτι ειναι πολυ ποιοτικο αμορτισερ.αποδειξη σε αυτο ειναι τα χιλιομετρα που βγαζουν κρατωντας τα χαρακτηριστικα τους και τη συμπεριφορα τους αναλοιωτα.

δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο αλλο αμορτισερ για να μπορω να σε βοηθησω,ειμαι και εγω σε διαδικασια αναζητησης ισως βαλω koni τα πορτοκαλι αλλα το σκεφτομαι ακομα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα B6 ειναι εκει 500 550..σιγουρα την ανεση του εργοστασιακου δεν θα τη βρεις.Εγω κινουμε πολυ εθνικο δικτυο με υψηλη μεση ωριαια ταχυτητα..αν καποιος κανει πολλα χλμ μεσα σε πολη σιγουρα πρεπει να σκεφτει τι θελει ανεση/αποδοση..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα Β6 τα έχω στο δικό μου αμάξι από τα πέρυσι τέτοιο καιρό. Το αμάξι κρατάει πολύ καλά, δεν κοπανάει (πράγμα που ο ακούω συχνά και δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το κοπάνημα που λένε), είναι όμως σκληρότερο από τα απλά εργοστασιακά αμορτισέρ.

 

Το αμάξι είναι γενικά σωστό στην συμπεριφορά του.

 

Για Εθνικη είναι εξαιρετικό.

 

Για μένα καλύτερο από εργοστασιακό, αν δεν σας ενοχλεί το γεγονός ότι το αμάξι είναι λίγο πιο σκληρό. Να ξέρετε όμως ότι δεν είναι σκληρότερο από sline.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Chris1967 said:

Tα Β6 τα έχω στο δικό μου αμάξι από τα πέρυσι τέτοιο καιρό. Το αμάξι κρατάει πολύ καλά, δεν κοπανάει (πράγμα που ο ακούω συχνά και δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το κοπάνημα που λένε), είναι όμως σκληρότερο από τα απλά εργοστασιακά αμορτισέρ.

 

Το αμάξι είναι γενικά σωστό στην συμπεριφορά του.

 

Για Εθνικη είναι εξαιρετικό.

 

Για μένα καλύτερο από εργοστασιακό, αν δεν σας ενοχλεί το γεγονός ότι το αμάξι είναι λίγο πιο σκληρό. Να ξέρετε όμως ότι δεν είναι σκληρότερο από sline.

επειδη εχω οδηγησει α4 και α5 που φορανε β6 μπορω να πω οτι η συμπεριφορα τους σε αυτα τα αμαξια εχει αρκετη διαφορα αποτι στο α3.

γενικα η αναρτηση του α3 δεν ειναι και οτι καλυτερο τουλαχιστον στο μπροστινο αξονα αποψη μου παντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα αμορτισέρ επώνυμων εταιριών είναι ρυθμισμένα για κάθε μοντέλο τόσο από μήκος λειτουργίας όσο και για το κατάλληλο bump/rebound.  

 

Το κάθε αμάξι έχει πράγματι διαφορετική συμπεριφορά δηλαδή αλλοιώς το Α4/Α5 και αλλιώς το Α3 σίγουρα, όμως η συμπεριφορά αυτή είναι και ανάλογη των αμορτισέρ αντικατάστασης.

 

Το έχω ακούσει και από άλλους ότι προτιμούν εργοστασιακά αμορτισέρ στα Α3, δεν το ξέρω, μην έχοντας ποτέ μου οδηγήσει Α3, αλλά μου φαίνεται περίεργο ένα καλό αμορτισέρ όπως το Bilstein να μην βελτιώνει αντίστοιχα και το Α3 σε σχέση με τα εργοστασιακά. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

σιγουρα το β6 βελτιωνει τη συμεριφορα του αυτοκινητου!ειναι πολυ καλο αμορτισερ μονου σωληνα και εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τα διπλου σωληνα και αυτο φαινεται υστερα απο πολυωρη οδηγηση και πιεση του αμορτισερ.το θεμα ειναι οτι ειναι σκληρο τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα στην καθημερινη χρηση στην πολη.αν ειχα και δευτερο αυτοκινητο για τις καθημερινες μετακινησεις εννοειται χωρις δευτερη σκεψη οτι θα το κραταγα.

στα α4/α5 λειτουργει πολυ πιο ωραια αποτι στο α3 και σιγουρα αυτο οφειλεται στην κατασκευη της αναρτησης του αυτοκινητου και γενικα σε ολα τα υλικα και στην ποιοτητα κατασκευης. δυστυχως στο α3 καταφερνουν και φτανουν οι δονησεις στην καμπινα αισθητα περισσοτερο αποτι στα μεγαλυτερα μοντελα που εχουν και μεγαλυτερο μεταξονιο 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω αισίως 112k στο κοντέρ και είμαι με τα εργοστασιακά τα οποία κατά την γνώμη μου έχουν ψωμί ακόμα.Ο μηχανικός μου προτείνει ξεκάθαρα bilstein κιτρινα εφόσον θέλω να νοιώσω ότι άλλαξα αμορτισέρ και τα έχει σε μεγάλη εκτίμηση.

 

Προσωπικά θέλω κάτι άνετο γιατί κινούμαι σχεδόν συνέχεια εντός πόλης.  Είχα οδηγήσει Α3 1.8 s-line πριν καμια 5ετία και είχα ενθουσιαστεί τόσο με το μοτέρ όσο και με την ανάρτηση. Μου άρεσε περισσότερο σαν αίσθηση όταν πέρναγα από λακούβες ας πούμε. Τώρα διαβάζω ότι τα bilstein δεν είναι πιο σκληρά από τα s-line;  Αν ισχύει αυτό τότε αλλάζει τα δεδομένα μου.

 

Είναι δύσκολη απόφαση αν δεν τα οδηγήσεις ό,τι και να σου πει ο καθένας εκεί καταλήγω. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν εχω οδηγησει s-line αλλα τα β6 ειναι αισθητα πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα.στα ιδια χιλιομετρα τα ειχα βαλει και εγω 114k και αντεξα ενα χρονο με αυτα.ειναι αρκετα πιο σκληρα απτα εργοστασιακα.

γενικα πρεπει να προσεχεις λακουβες και ανωμαλιες στο δρομο.εχουν ομως πολυ ωραιο πατημα στις στροφες τρομερη σταθεροτητα και παρα πολυ καλυτερη αισθηση στο τιμονι.το αμαξι γινεται πολυ διασκεδαστικο και στο ταξιδι θα τα ευχαριστηθεις παρα πολυ!θα σου προτεινα αν πας σε bilstein βαλε b8 και αλλαξε ελατηρια να χαμηλψσει και λιγο!

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Koeman said:

Έχω αισίως 112k στο κοντέρ και είμαι με τα εργοστασιακά τα οποία κατά την γνώμη μου έχουν ψωμί ακόμα.Ο μηχανικός μου προτείνει ξεκάθαρα bilstein κιτρινα εφόσον θέλω να νοιώσω ότι άλλαξα αμορτισέρ και τα έχει σε μεγάλη εκτίμηση.

 

Προσωπικά θέλω κάτι άνετο γιατί κινούμαι σχεδόν συνέχεια εντός πόλης.  Είχα οδηγήσει Α3 1.8 s-line πριν καμια 5ετία και είχα ενθουσιαστεί τόσο με το μοτέρ όσο και με την ανάρτηση. Μου άρεσε περισσότερο σαν αίσθηση όταν πέρναγα από λακούβες ας πούμε. Τώρα διαβάζω ότι τα bilstein δεν είναι πιο σκληρά από τα s-line;  Αν ισχύει αυτό τότε αλλάζει τα δεδομένα μου.

 

Είναι δύσκολη απόφαση αν δεν τα οδηγήσεις ό,τι και να σου πει ο καθένας εκεί καταλήγω. 

Επειδή κινείσαι εντός πόλης και αν το θυμάμαι καλά (Άκη εσύ δεν είσαι :)??) είναι ήπια η οδήγησή σου, θα απέφευγα τα κίτρινα bilstein.

Από την άλλη βέβαια, όταν σχολιάζεις θετικά για τα sline, πάμε στο άλλο άκρο (εργοστασιακής) σκληρότητας. Δύσκολο να βγει συμπέρασμα :g:

Έχε επίσης υπόψη ότι όταν αναφέρεσαι σε sline ανάρτηση, ουσιαστικά αλλάζεις (και) ελατήρια (στα λοιπά σενάρια που αναφέρεις μόνο αμορτισέρ με μαμά ελατήρια...)

 

Η λογική στην περίπτωσή σου λέει μαλακό αμορτισέρ ή ότι φορούσε από εργοστάσιο.

Τα προσωπικά γούστα και ο ενθουσιασμός λένε σκληρά αμορτισέρ.

 

Καλημέρα και καλή απόφαση!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα.  Επειδή και εγώ είμαι στην σκέψη να βάλω τα bilstein b8 με χαμηλωμα περίπου 3 cm με ελατήρια eibach  , και με δεδομένο ότι ειμαι 225/40/18.... έχω όμως τον εξής προβληματισμό: δεν ξέρω "Πόσο σκληρό " είναι το αμορτισέρ το συγκεκριμένο και φοβάμαι μήπως από τυχόν κραδασμούς μακροπρόθεσμα μου δημιουργήσει προβλήματα σε γριλους παραθύρων,  τριξιματα πλαστικών, κλπ...

Ή χρήση του αυτοκινήτου μου είναι αποκλειστικά και Μόνο για ταξιδια,  και η αλήθεια είναι ότι στις στροφές μου γυαλίζει λίγο το ματάκι 😜

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
 
1 hour ago, panpap175 said:

Καλημέρα και από εμένα.  Επειδή και εγώ είμαι στην σκέψη να βάλω τα bilstein b8 με χαμηλωμα περίπου 3 cm με ελατήρια eibach  , και με δεδομένο ότι ειμαι 225/40/18.... έχω όμως τον εξής προβληματισμό: δεν ξέρω "Πόσο σκληρό " είναι το αμορτισέρ το συγκεκριμένο και φοβάμαι μήπως από τυχόν κραδασμούς μακροπρόθεσμα μου δημιουργήσει προβλήματα σε γριλους παραθύρων,  τριξιματα πλαστικών, κλπ...

Ή χρήση του αυτοκινήτου μου είναι αποκλειστικά και Μόνο για ταξιδια,  και η αλήθεια είναι ότι στις στροφές μου γυαλίζει λίγο το ματάκι 😜

 

αν το πρόβλημά σου είναι οι κλίσεις, καλύτερα να βάλεις πιο χοντρές αντιστρεπτικές ώστε να μη θυσιάσεις πολύ άνεση και να περιορίσεις και το φαινόμενο που σε ενοχλεί.

 

Τώρα αν θες χαμήλωμα, αναγκαστικά μία πιο σκληρή ανάρτηση δεν τη γλιτώνεις (κι αυτό γιατί πρέπει να διαχειριστεί η ανάρτηση το βάρος του οχήματος σε μικρότερη διαδρομή...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

οι αντιστρεπτικες ειναι μια πολυ καλη λυση οντως.εγω εβαλα απο octavia rs που νομιζω ειναι ιδιες με του golf gti και η διαφορα ηταν αρκετα αισθητη.

το θεμα ειναι η αισθηση που σου δινουν τα β6 που θα σε ενθουσιασει πολυ αλλα αυτο θα το καταλαβεις σε ταξιδια και στροφες,το ποσο πιο σταθερο γινεται το αμαξι οσο ανεβαζεις ταχυτητα,το τιμονι που γινεται πιο "ξυραφι" και πιο συγκεκριμενο και αλλα ομορφα χαρακτηριστικα.

προσωπικα οποιος κανει κυριως ταξιδια με το αμαξι προτεινω β6 αν ομως το αμαξι κινειται εντος πολης αρκετα εργοστασιακα.

σε οποιαδηποτε περιπτωση μακρυα απο sachs

Edited by Panagiotis01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.