Jump to content

1.8tfsi Σωστα βηματα βελτιωσης?


Recommended Posts

Καλησπερα παιδια εδω και 3 μηνες ειμαι κατοχος ενος a3 1.8tfsi(fwd)!Το αμαξι εχω σαν τελικο στοχο να παει καποια στιγμη καπου στα 300 αλογα!Εκανα μια μελετη στο φορουμ αλλα απο αυτο το μοτερ δεν εχω και πολυ γνωση !Μπορει καποιος να γραψει τι θα χρειαζοταν αυτο το μοτερ για να φτασει αυτα τα αλογα πχ (εξατμιση? δισκο?  ποια τουρμπινα? ιντερκοολερ? κλπ) και με ποια σειρα θα ηταν πιο σωστο να μπουν).

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι τα εχω διαβασει σχεδεον ολα τα τοπικ ! απλως πολλα ειναι 10 χρονων και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ακομα εγκυρα η ξεπερασμενα !

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι τα εχω διαβασει σχεδεον ολα τα τοπικ ! απλως πολλα ειναι 10 χρονων και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ακομα εγκυρα η ξεπερασμενα !

Φυσικά κ δεν είναι άκυρα η ξεπερασμένα...κοίταξε κ στην ενότητα με τα αυτοκίνητα μελών...αρκετά από αυτά,με τον ίδιο κινητήρα που έχεις κ εσυ,εχουν updates ακόμα κ σήμερα...

χονδρικά θα σου πω ότι για να φτάσεις εκεί ξεκινάς με το κλασσικό Φ.Π.Ε.κ από κει κ πέρα για να φτάσεις στα 300 που θες χρειάζεσαι τούρμπο κ ιντερκουλερ απο s3 8p - golf gti edition 30 - leon Cupra

 

Link to comment
Share on other sites

Για τούρμπο μέχρι 300 άλογα καλή λύση είναι και η ΙΗΙ από διλιτρο tsi. Κ04 για περισσότερα άλογα, περίπου 360. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, PanA4 είπε

Για τούρμπο μέχρι 300 άλογα καλή λύση είναι και η ΙΗΙ από διλιτρο tsi. Κ04 για περισσότερα άλογα, περίπου 360. 

Σωστος...αλλα αργα η γρηγορα...σε κ04-064 θα παει...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, Van.Leb είπε

Σωστος...αλλα αργα η γρηγορα...σε κ04-064 θα παει...

Σιγουρακι!!! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτο ηθελα κυριως να ξεκαθαρισω γιατι απο οσα διαβασα η IHI φτανει τα 300 αλλα μαξαρει εκε! Αρα μηπως ειναι καλυτερα να βαλεις κ04 απο την αρχη?το θεμα ειναι πως απο οσο ξερω η ihi μπαινει κουτι ουτε σωληνωσεις οτε σκαστρες ουτε τιποτα τα οποια ειναι εξτρα σωστα?Η κ04 περα απο τη μετατροπη στο αλουμινιο τι αλλο θα χρειαστει πχ σωληνωσεις? θα θελει σιγουρα κοολερ απο σ3 σκαστρα κλπ?αρα το κοστος με κ04 παει πιο ψηλα!Εγω λοιπον σκεφτομαι για το καλοκαιρι να παιξω εξατμιση(downpipe,καταλυτη)cooler apo s3 εισαγωγη ! Και μετα απο αυτα να κουμπωσω την ihi!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόσφατα έκανα το set up k04-064 και θυμάμαι από τιμές...θα σου πω ότι τα μηχανικά της τουρμπίνας μαζί με αγορά της, μαστορικα, δισκο 6φτερο ,  κλπ,κλπ,δεξιά κι αριστερά έξοδα μου πήγε ένα 2χίλιαρο. ΧΩΡΙΣ τα λοιπά περιφερειακά... τα περιφερειακά μου ειχαν παει: (1) εξατμιση από dp με καταλύτη κ 2 καζάνια:800

(2) κουλερ με σωληνώσεις 430

(3) πρόγραμμα 420

(4) οργανακια afr, μπαρομετρο & πυρομετρο 430 συμπεριλαμβανομένου της τοποθέτησης

Και φυσικά ειμαι προσεχώς για αναβάθμιση φρένων κ ανάρτησης,  γτ όταν τα άλογα ανεβαίνουν θες κ αλλα φρένα και καλό στήσιμο.  Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά..

Edited by panpap175
Link to comment
Share on other sites

Με υπερκαλυψες ναι !Φυσικα φρενα ηδη κανονιζω να αγορασω απο ενα φιλο απο S3 που τα φοραει τωρα στο στο golfaki του!Αν τα ειχα τα λεφτα ολα μαζι σιγουρα θα πηγαινα για κ04 αλλα οπως το βλεπω καθε μηνα να τ δινω απο 500-600 ευρω θελω να το χτισω σταδιακα και προσπαθω να τα βαλω λιγο με τη σειρα για να μην βαζω βγαζω και πεταω καταλαβες !Ευχαριστω παντως για τις πληροφοριες παρα πολυ!

Link to comment
Share on other sites



Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως να ξέρεις ότι η ΙΗΙ είναι λίγο δύστροπη και απότομη. Επίσης, θέλει να ασχοληθεί ιδιαίτερα ο προγραμματιστής σου, για να βρεις τη χρυσή τομή.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, zeedoxx είπε

αυτο ηθελα κυριως να ξεκαθαρισω γιατι απο οσα διαβασα η IHI φτανει τα 300 αλλα μαξαρει εκε! Αρα μηπως ειναι καλυτερα να βαλεις κ04 απο την αρχη?το θεμα ειναι πως απο οσο ξερω η ihi μπαινει κουτι ουτε σωληνωσεις οτε σκαστρες ουτε τιποτα τα οποια ειναι εξτρα σωστα?Η κ04 περα απο τη μετατροπη στο αλουμινιο τι αλλο θα χρειαστει πχ σωληνωσεις? θα θελει σιγουρα κοολερ απο σ3 σκαστρα κλπ?αρα το κοστος με κ04 παει πιο ψηλα!Εγω λοιπον σκεφτομαι για το καλοκαιρι να παιξω εξατμιση(downpipe,καταλυτη)cooler apo s3 εισαγωγη ! Και μετα απο αυτα να κουμπωσω την ihi!

 

Απο μενα καλυτερα να μαζεψεις οσα χρειαζεσαι κ να πας κατευθειαν στην κ04 διοτι δουλευει χαλαρα εκει που εχεις στοχευσει κ προυποθεση στο μελλον να ανεβεις αρκετα ακομα...δεν υπαρχει λογος να βιαστεις...ξεκινα οπως λες με ενα φπε με την υπαρχουσα τουρμπινα σου...

Link to comment
Share on other sites

κατά την άποψη μου ,την τουρμπίνα την αφήνεις τελευταία  , κάνε πρώτα όλα τα άλλα , φρένα, ζαντολάστοιχα , εξάτμιση , πρόγραμμα

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, panpap175 said:
 
 
 
11 hours ago, panpap175 said:

Επειδή πρόσφατα έκανα το set up k04-064 και θυμάμαι από τιμές...θα σου πω ότι τα μηχανικά της τουρμπίνας μαζί με αγορά της, μαστορικα, δισκο 6φτερο ,  κλπ,κλπ,δεξιά κι αριστερά έξοδα μου πήγε ένα 2χίλιαρο. ΧΩΡΙΣ τα λοιπά περιφερειακά... τα περιφερειακά μου ειχαν παει: (1) εξατμιση από dp με καταλύτη κ 2 καζάνια:800

(2) κουλερ με σωληνώσεις 430

(3) πρόγραμμα 420

(4) οργανακια afr, μπαρομετρο & πυρομετρο 430 συμπεριλαμβανομένου της τοποθέτησης

Και φυσικά ειμαι προσεχώς για αναβάθμιση φρένων κ ανάρτησης,  γτ όταν τα άλογα ανεβαίνουν θες κ αλλα φρένα και καλό στήσιμο.  Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά..

Σωστός!!

Το πρόβλημα με την ΙΗΙ και ταυτόχρονα το ωραίο της είναι το spool. Δηλαδή σπουλάρει σχεδόν σαν το εργοστασιακό τούρμπο και "απλά" δίνει περισσότερη δύναμη σε (σχεδόν) το ίδιο εύρος στροφών. Ελάχιστη διαφορά θα καταλάβεις (μιλάμε για 200rpm - ίσως λέω και πολλές). Από τις 2000rpm μπορείς να έχεις φουλ πίεση (ακόμα και 2,1bar!!!)

Σε ρεπρίζ (ειδικά χωρίς κατεβάσματα), θα νιώθεις ότι αμάξι "έτσι έπρεπε να βγαινει από το εργοστάσιο".

Το μειονέκτημά της είναι πάλι αυτό. Σηκώνει πίεση από πολύ νωρίς, οπότε πρέπει να είσαι προσεκτικός με το γκάζι. Πατώντας απότομα τέρμα το γκάζι με 1η-2α, το αμάξι δεν παίζει να βρει πρόσφυση.

Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ. Απλά όντας αχόρταγος με την δύναμη, κάποια στιγμή το συνήθισα και είπα να βάλω το επόμενο setup.

 

Τέλος, απλά θα συμπληρώσω ένα link με το topic με το αμάξι μου (εδώ) , μιας και έχω περάσει από όλα τα στάδια:
- μαμά

- πρόγραμμα

- φούλ 1ο στάδιο (Φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση

- ΙΗΙ

- κ04-064 (τωρινό σεταπ).

 

Το link σε πάει στη μέση του τόπικ όπου βάζω την τουρμπίνα ΙΗΙ. Ρίξε μία ματιά (αξίζει να φτάσεις από την 23 ως την 29 σελίδα για το θέμα του τούρμπο, παρακάτω ασχολούμαι με αναβάθμιση φρένων και στη 40 για αλλαγή τουρμπίνας).

Προσπάθησα να κάνω τις παρουσιάσεις, όσο πιο αναλυτικά γινόταν.

 

Το "πρόβλημα" της κ04 είναι και αντίστοιχα και το πλεονέκτημά της. Είναι μία σχετικά μεγάλη τουρμπίνα που σημαίνει ότι χτίζει πίεση πιο αργά, τουρμπίζει από τις 3000rpm και μετά ενώ έχεις "σοβαρή" πίεση (που νιώθεις ότι παράγει έργο και όχι απλά να δείχνει πίεση το μπαρόμετρο) μετά τις 3500-3700rpm. Βέβαια σε "σπρώχνει" δυνατά μέχρι τις 7000rpm (όταν η ΙΗΙ μετά τις 6000 "πέφτει" σε απόδοση - λογικό αφού ένα τούρμπο ιδανικά έχει 4000rpm εύρος λειτουργίας).

Αυτό την κάνει πιο "γλυκιά" αν το πόδι σου είναι από το 2ο επάγγελμα που κάνεις τα βράδια (πατωματζής :D ), αλλά σε ταξίδια σημαίνει ότι ίσως χρειάζεται να κατεβάζεις (τουλάχιστον 1 ταχύτητα) για να προσπεράσεις.

 

Ό,τι θες, γράψε εδώ ή στείλε μου pm. Αν μένεις αθήνα, τέλη Ιουνίου θα κανονιστεί βόλτα. Έλα αν θες, να σε πάρω βόλτα να αποκτήσεις προσωπική εμπειρία. :) (δυστυχώς από το τελευταίο setup)

 

 

edit: στην 1η σελίδα του topic μου έφτιαξα και τα links (τα είχα ως ευρετήριο - περισσότερο για μένα) γιατί δε δουλεύανε μετά την αναβάθμιση του site στη νέα πλατφόρμα.

Edited by Kavouras
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

φίλε...αν σε πάει βόλτα ο Κάβουρας θα ψάχνεις την άλλη μέρα για κ04 κ θα κυνηγάς τα s3 όπου τα βρίσκεις...

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια τελεια ευχαριστω για τη βοηθεια γιατι επειδη ειμαι μικρος (24)και τα λεφτα βγαινουν λιγα λιγα χαχαχα οι πληροφοριες ειναι χρυσος! Ναι για τη βολτα εννοειται μεσα, θα ειμαι αθηνα μεχρι αρχες ιουλιου μετα κατεβαινω χωριο(καλαματα) αρα σιγουρα θα κανονιστει κατι θα στειλω και πμ για πιο συγκεκριμενες πληροφοριες!Οπως το κοβω θα παω για φπε με υπαρχων τουρμπινα(230hp?) θα φτιαξω φρενα αναρτηση και για χειμωνα με κοβω για κ4 σεταπ(τα λεφτα απο το λαδι χαχα)!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeedoxx said:

Παιδια τελεια ευχαριστω για τη βοηθεια γιατι επειδη ειμαι μικρος (24)και τα λεφτα βγαινουν λιγα λιγα χαχαχα οι πληροφοριες ειναι χρυσος! Ναι για τη βολτα εννοειται μεσα, θα ειμαι αθηνα μεχρι αρχες ιουλιου μετα κατεβαινω χωριο(καλαματα) αρα σιγουρα θα κανονιστει κατι θα στειλω και πμ για πιο συγκεκριμενες πληροφοριες!Οπως το κοβω θα παω για φπε με υπαρχων τουρμπινα(230hp?) θα φτιαξω φρενα αναρτηση και για χειμωνα με κοβω για κ4 σεταπ(τα λεφτα απο το λαδι χαχα)!

συγκεκριμένα για τα φρένα, υπάρχει topic για το τι φρένο μπαίνει bolt on σε εμάς.... αν δεν το έχεις βρει, πες μου.

 

2 hours ago, Van.Leb said:

φίλε...αν σε πάει βόλτα ο Κάβουρας θα ψάχνεις την άλλη μέρα για κ04 κ θα κυνηγάς τα s3 όπου τα βρίσκεις...

τι? επειδή σηκώνω 2+μπαρ με κ04? έλα ρε...σιγά :P

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 και μπαρ; σοβαρά μιλάς; και δεν κάνει κιχ;

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, panpap175 said:

2 και μπαρ; σοβαρά μιλάς; και δεν κάνει κιχ;

μπορεί να κάνει αχ-βαχ το τούρμπο, αλλά κατά τα άλλα δεν κάνει κάτι.

Ξέρω γω? Θα έπρεπε να κάνει κάτι? να το χαλάσω να κάνει? :P

Μόνο κάτι μπιιιιπ κάνει. Ξερει κανείς τι είναι? (πάτημα 3ης σε σχετικά ελαφριά-?- κατηφόρα)

 

 

Πέραν της πλακας, όχι δεν κάνει τίποτα. Δουλεύει πολύ καλά και θα τολμούσα να πω απροβλημάτιστα. Γενικά με τις σωστές εργασίες και να μην το προγραμματίσει ο προγραμματιστής στο όριο της απόδοσης, το μοτέρ αυτό (1.8) δουλεύει πολύ καλά με την κ04 και κατά τη γνώμη μου δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα 2λιτρα μοτέρ.

 

Το μόνο θέμα που έχει είναι με το surging , όταν πατάς τέρμα γκάζι με 4η-5η-6η (μεγάλες ταχύτητες = μεγάλο φορτίο) από τις ~2500rpm όπου χτίζει πίεση (και ροπή) από πολύ χαμηλά και στο φάσμα 3500-3800 (που θα έχει παραχθεί η μέγιστη πίεση) ο αέρας που σπρώχνει το τούρμπο προς το μοτέρ δεν προλαβαίνει να καταναλωθεί από το μοτέρ. Και είναι κάπως σπαστικό γιατί όταν συμβαίνει, το αμάξι δεν πάει (όπως θα έπρεπε -ας πούμε). Αλλά οκ, το ξεπερνάς αυτό θεωρητικά αν δεν οδηγάς σαν "κάγκουρας" και δεν κάνεις αυτό το συγκεκριμένο (που θεωρητικά επίσης θα έπρεπε να αποφεύγεις δια ροπάλου!)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Kavouras said:

μπορεί να κάνει αχ-βαχ το τούρμπο, αλλά κατά τα άλλα δεν κάνει κάτι.

Ξέρω γω? Θα έπρεπε να κάνει κάτι? να το χαλάσω να κάνει? :P

Μόνο κάτι μπιιιιπ κάνει. Ξερει κανείς τι είναι? (πάτημα 3ης σε σχετικά ελαφριά-?- κατηφόρα)

 

 

Πέραν της πλακας, όχι δεν κάνει τίποτα. Δουλεύει πολύ καλά και θα τολμούσα να πω απροβλημάτιστα. Γενικά με τις σωστές εργασίες και να μην το προγραμματίσει ο προγραμματιστής στο όριο της απόδοσης, το μοτέρ αυτό (1.8) δουλεύει πολύ καλά με την κ04 και κατά τη γνώμη μου δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα 2λιτρα μοτέρ.

 

Το μόνο θέμα που έχει είναι με το surging , όταν πατάς τέρμα γκάζι με 4η-5η-6η (μεγάλες ταχύτητες = μεγάλο φορτίο) από τις ~2500rpm όπου χτίζει πίεση (και ροπή) από πολύ χαμηλά και στο φάσμα 3500-3800 (που θα έχει παραχθεί η μέγιστη πίεση) ο αέρας που σπρώχνει το τούρμπο προς το μοτέρ δεν προλαβαίνει να καταναλωθεί από το μοτέρ. Και είναι κάπως σπαστικό γιατί όταν συμβαίνει, το αμάξι δεν πάει (όπως θα έπρεπε -ας πούμε). Αλλά οκ, το ξεπερνάς αυτό θεωρητικά αν δεν οδηγάς σαν "κάγκουρας" και δεν κάνεις αυτό το συγκεκριμένο (που θεωρητικά επίσης θα έπρεπε να αποφεύγεις δια ροπάλου!)

ΟΟ αυτα βλεπω και μετα τι να μου κανει το φπε! ερωτηση ποση ροπη βγαζει τωρα? και δισκο ειχες 228 η 240?

Edit :Ακυρο μολις καταλαβα οτι εχεις dsg!!! 

Edited by zeedoxx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2019 at 7:58 PM, zeedoxx said:

ΟΟ αυτα βλεπω και μετα τι να μου κανει το φπε! ερωτηση ποση ροπη βγαζει τωρα? και δισκο ειχες 228 η 240?

Edit :Ακυρο μολις καταλαβα οτι εχεις dsg!!! 

Δεν ξέρω. Υπολογίζω ~45kgm και περίπου 350ps με βάση τις δυναμομετρήσεις άλλων.

Δεν έχω ευκαιρίσει  να πάω για dyno (μεταξύ μας δε με νοιάζει κιόλας το απόλυτο νούμερο :)  - οπότε δεν το βάζω και στο πρόγραμμα να πάω να μετρηθώ).

 

Το απόλυτο νούμερο προσωπικά δε λέει τίποτα. Το θέμα είναι το αμάξι να είναι σε καθημερινή χρήση εύχρηστο και να το χαίρεσαι. Ούτως ή άλλως πάντα κάποιος θα βρεθεί για χ-ψ λόγους στο ίδιο setup να βγάλει περισσότερα άλογα από σένα.


Δες πχ το dyno με την ΙΗΙ μου (στο high =2bar over, 1,5-1,7 σταθερή και μετά τις ~5500rpm έπεφτε η πίεση σταδιακά ως το 1,1bar-1,2bar μέχρι τις 6500 (αλλαγή ταχύτητας/κόφτης)

31152212175_aefdae40b4_b.jpg

 

Δεν είναι και κανα τρελό νούμερο αν το σκφτείς. Αλλά πρόσεξε: το αμάξι απέδιδε περίπου 280ps από τις 5000rpm μέχρι τις ~6500 (αλλαγή ταχύτητας στο dsg).

Το αμάξι πήγαινε σημαντικά καλύτερα από αντίστοιχα άλλα 280-290Ps αμάξι ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Γι' αυτό και το απόλυτο νούμερο δε λέει τίποτα.

 

 

Επίσης η κ04 αν αλλάζεις ταχύτητα στις 6500rpm (εργοστασιακός κόφτης), αποδίδει κι αυτή ~300ps. Δηλαδή παίρνεις τα ίδια άλογα με μία ΙΗΙ και έχεις θυσιάσει και πολύ spool χαμηλά (καθημερινή οδήγηση). Και που παίρνεις τα τα έξτρα ~50ps? Μεταξύ ~6500 και 7000rpm ("νέος" κόφτης/αλλαγή ταχύτητας)

.

Οπότε? Τι προτιμάει κανείς? Λειτουργικότητα στην καθημερινότητα και διαθέσιμη δύναμη σε χαμηλότερο φάσμα ή μόνος στόχος είναι τα περισσότερα δυνατά άλογα, οπότε δε μας νοιάζει να θυσιάσουμε 1000rpm spool για να πάρουμε τα ~50ps παραπάνω άλογα για 500rpm στο τέλος του φάσματος λειτουργίας του κινητήρα (κόφτη)?

 

Προσωπικά έκανα τη μετάβαση στην κ04 για "λάθος" λόγους (όλοι στην παρέα έβαλαν κ04 και παρασύρθηκα :P ). 

Ειλικρινά χωρίς να θέλω να επηρεάσω, για το δικό μου στυλ οδήγησης και χρήσης του αυτοκινήτου (καθημερινή χρήση και μετακίνηση από σπίτι-γραφείο-σπίτι), θεωρώ πως η ΙΗΙ είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην αναβάθμιση/αύξηση ιπποδύναμης και την καθημερινή ευχρηστία/λειτουργία.

Το γράφω απλά και μόνο για να μην μας συνεπαίρνουν τα νούμερα (300 άλογα, 350 άλογα και τέρμα η κ04 πάει και 400 άλογα "σκασμένη"). Δεν ισχύει πάντα το "μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο"*

 

 

 

*τι λέω θεέ μου και δε μου ρίχνω ban?

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kavouras said:

Δεν ξέρω. Υπολογίζω ~45kgm και περίπου 350ps με βάση τις δυναμομετρήσεις άλλων.

Δεν έχω ευκαιρίσει  να πάω για dyno (μεταξύ μας δε με νοιάζει κιόλας το απόλυτο νούμερο :)  - οπότε δεν το βάζω και στο πρόγραμμα να πάω να μετρηθώ).

 

Το απόλυτο νούμερο προσωπικά δε λέει τίποτα. Το θέμα είναι το αμάξι να είναι σε καθημερινή χρήση εύχρηστο και να το χαίρεσαι. Ούτως ή άλλως πάντα κάποιος θα βρεθεί για χ-ψ λόγους στο ίδιο setup να βγάλει περισσότερα άλογα από σένα.


Δες πχ το dyno με την ΙΗΙ μου (στο high =2bar over, 1,5-1,7 σταθερή και μετά τις ~5500rpm έπεφτε η πίεση σταδιακά ως το 1,1bar-1,2bar μέχρι τις 6500 (αλλαγή ταχύτητας/κόφτης)

31152212175_aefdae40b4_b.jpg

 

Δεν είναι και κανα τρελό νούμερο αν το σκφτείς. Αλλά πρόσεξε: το αμάξι απέδιδε περίπου 280ps από τις 5000rpm μέχρι τις ~6500 (αλλαγή ταχύτητας στο dsg).

Το αμάξι πήγαινε σημαντικά καλύτερα από αντίστοιχα άλλα 280-290Ps αμάξι ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Γι' αυτό και το απόλυτο νούμερο δε λέει τίποτα.

 

 

Επίσης η κ04 αν αλλάζεις ταχύτητα στις 6500rpm (εργοστασιακός κόφτης), αποδίδει κι αυτή ~300ps. Δηλαδή παίρνεις τα ίδια άλογα με μία ΙΗΙ και έχεις θυσιάσει και πολύ spool χαμηλά (καθημερινή οδήγηση). Και που παίρνεις τα τα έξτρα ~50ps? Μεταξύ ~6500 και 7000rpm ("νέος" κόφτης/αλλαγή ταχύτητας)

.

Οπότε? Τι προτιμάει κανείς? Λειτουργικότητα στην καθημερινότητα και διαθέσιμη δύναμη σε χαμηλότερο φάσμα ή μόνος στόχος είναι τα περισσότερα δυνατά άλογα, οπότε δε μας νοιάζει να θυσιάσουμε 1000rpm spool για να πάρουμε τα ~50ps παραπάνω άλογα για 500rpm στο τέλος του φάσματος λειτουργίας του κινητήρα (κόφτη)?

 

Προσωπικά έκανα τη μετάβαση στην κ04 για "λάθος" λόγους (όλοι στην παρέα έβαλαν κ04 και παρασύρθηκα :P ). 

Ειλικρινά χωρίς να θέλω να επηρεάσω, για το δικό μου στυλ οδήγησης και χρήσης του αυτοκινήτου (καθημερινή χρήση και μετακίνηση από σπίτι-γραφείο-σπίτι), θεωρώ πως η ΙΗΙ είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην αναβάθμιση/αύξηση ιπποδύναμης και την καθημερινή ευχρηστία/λειτουργία.

Το γράφω απλά και μόνο για να μην μας συνεπαίρνουν τα νούμερα (300 άλογα, 350 άλογα και τέρμα η κ04 πάει και 400 άλογα "σκασμένη"). Δεν ισχύει πάντα το "μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο"*

 

 

 

*τι λέω θεέ μου και δε μου ρίχνω ban?

 

κοιτα θα συμφωνησω απολυτα με αυτα που λες γιατι 98% στο δρομο θα παιζεις απο 2000 εως 5000 στροφες?Τουλαχιστον εγω! Για να βγαλεις τις 7000 στροφες και τα 350 αλογα που λες ειτε σε εθνικη που δν συνηθιζω να τρεχω κιολας λογω καταναλωσης ειτε σε κανα τυχαιο παιχνιδι/πατημα με καποιον(οχι σπανιο φαινομενο αλλα και παλι καλυτερα θα αποδοσει η ihi αμα εισαι σε κλειστους δρομους λογω της ροπης της απο χαμηλα!)Αλλη ερωτηση τωρα επειδη πρωτο βημα ειναι η εξατμιση για μενα αλλα σε καμια περιπτωση δν θελω πολυ θορυβο ειδικα σε μεγαλες διαδρομες πχ drone!Σκεφτομαι μονο downpipe και καταλυτη 200? και να ενωθουν με υπαρχουσα εξατμιση παιζει κατι τετοιο η θα κανω μια τρυπα στο νερο?

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, zeedoxx said:

κοιτα θα συμφωνησω απολυτα με αυτα που λες γιατι 98% στο δρομο θα παιζεις απο 2000 εως 5000 στροφες?Τουλαχιστον εγω! Για να βγαλεις τις 7000 στροφες και τα 350 αλογα που λες ειτε σε εθνικη που δν συνηθιζω να τρεχω κιολας λογω καταναλωσης ειτε σε κανα τυχαιο παιχνιδι/πατημα με καποιον(οχι σπανιο φαινομενο αλλα και παλι καλυτερα θα αποδοσει η ihi αμα εισαι σε κλειστους δρομους λογω της ροπης της απο χαμηλα!)Αλλη ερωτηση τωρα επειδη πρωτο βημα ειναι η εξατμιση για μενα αλλα σε καμια περιπτωση δν θελω πολυ θορυβο ειδικα σε μεγαλες διαδρομες πχ drone!Σκεφτομαι μονο downpipe και καταλυτη 200? και να ενωθουν με υπαρχουσα εξατμιση παιζει κατι τετοιο η θα κανω μια τρυπα στο νερο?

Πρώτον. Μη βιάζεσαι.

Η ΙΗΙ μπαίνει και χωρίς να αλλάξεις εξάτμιση. Απλά θα βγάλεις ~250 για να προστατευθεί η τουρμπίνα από υψηλές θερμοκρασίες.

 

Ο θόρυβος έχει να κάνει με το μέγεθος και την ποιότητα των καζανακίων που θα σου βάλει ο εξατμισάς (silencers όπως τα λένε έξω). Η διατομή είναι άσχετη με το θόρυβο.

Απλά αν θες να βγάλει απόδοση, πρέπει να απελευθερώσεις τα καζανάκια.

 

Αν σόνι και ντε πρέπει να κάνεις κάτι, βάζεις 70dp και 200cpi καταλύτη. μαζί με το τούρμπο (μια και καλή να τελειώνεις).

Ρακόρ λαδιου-νερού κάνουν από την κ03. 

 

Σε κάθε περίπτωση επειδή ο καθένας έχει επιλέξει τη δική του οδό στο θέμα της εξάτμισης, σου προτείνω πριν κάνεις κάποια κίνηση, να έρθεις σε μία συνάντηση να ακούσεις όλες τις απόψεις (και το τι θόρυβο κάνει κάθε αμάξι μέσα στην καμπίνα) και να αποφασίσεις.

Ευτυχώς (για σένα :P ) υπάρχουν αρκετά Α3 και αρκετές υλοποιήσεις ώστε να μην αποφασίσεις τι θα κάνεις και να περιμένεις αποτέλεσμα με ευχολόγια....

Link to comment
Share on other sites

αρα αντι για λεφτα για εξατμιση βαζω ihi προγραμμα και παω 250 ευκολα και εργοστασιακα!στο επομενο μεετ εννοειται αν γινεται θα ερθω !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.