Jump to content

1.8tfsi Σωστα βηματα βελτιωσης?


Recommended Posts

1 hour ago, zeedoxx said:

αρα αντι για λεφτα για εξατμιση βαζω ihi προγραμμα και παω 250 ευκολα και εργοστασιακα!στο επομενο μεετ εννοειται αν γινεται θα ερθω !

το έχουν κάνει αρκετά μέλη. Απλά επικοινώνησε με έναν προγραμματιστή (custom γιατί οι εταιρίες που φτιάχουν έτοιμα προγράμματα αποκλείεται να το υποστηρίζουν) να σου πει ακριβώς πόσα άλογα θα πας.

Δεν ξέρω μόνο τι παίζει με το δίσκο σου και αν θα αντέξει... μιας και δεν ξέρω σε κατάσταση είναι το αμάξι κτλ.

 

Σου προτείνω να μιλήσεις με κάποιον ώστε να έχεις συγκεκριμένες οδηγίες, κάνοντας κουβέντα μαζί του και να κάνεις στοχευμένες κινήσεις.

Εμείς εδώ μπορούμε να σε καθοδηγήσουμε για τις βασικές επιλογές (πρόγραμμα που? τι τουρμπίνα να βάλω για να έχω Χ άλογα? κοκ)

 

Δυστυχώς το τελευταίο (και ίσως πιο ψυχοφθόρο) κομμάτι πρέπει να το περάσεις μόνος σου :( μιας και πρέπει να βρεις αυτόν που θα σου εμπνεύσει περισσότερ εμπιστοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα απο οσα διαβασα στο τοπικ περι δισκου κλπ!Εχω σασμαν KVT αρα μου ειπαν 228 δισκο!Το αμαξι εχει 110κ χλμ ειναι στο προγραμμα να αλλαχτει ο δισκος αρα δν τον υπολογιζω σαν βελτιωση αλλα σαν συντηρηση και αναβαθμιση οταν ερθει η ωρα(σιγουρα θα χρειαστει ακομα και με φπε)!Οσο για το ποιον και που δν εχω αποψη ακομα οπως ειπες ρωτώντας θα παω μεχρι να επιστευτω καποιον !Φυσικα αν εχεις να προτεινεις καποιον θα ηταν ποολυ χρησιμο ειτε εδω ειτε μεσω πμ ειτε οταν τα πουμε απο κοντα!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kavouras said:

Δεν ξέρω. Υπολογίζω ~45kgm και περίπου 350ps με βάση τις δυναμομετρήσεις άλλων.

Δεν έχω ευκαιρίσει  να πάω για dyno (μεταξύ μας δε με νοιάζει κιόλας το απόλυτο νούμερο :)  - οπότε δεν το βάζω και στο πρόγραμμα να πάω να μετρηθώ).

 

Το απόλυτο νούμερο προσωπικά δε λέει τίποτα. Το θέμα είναι το αμάξι να είναι σε καθημερινή χρήση εύχρηστο και να το χαίρεσαι. Ούτως ή άλλως πάντα κάποιος θα βρεθεί για χ-ψ λόγους στο ίδιο setup να βγάλει περισσότερα άλογα από σένα.


Δες πχ το dyno με την ΙΗΙ μου (στο high =2bar over, 1,5-1,7 σταθερή και μετά τις ~5500rpm έπεφτε η πίεση σταδιακά ως το 1,1bar-1,2bar μέχρι τις 6500 (αλλαγή ταχύτητας/κόφτης)

31152212175_aefdae40b4_b.jpg

 

Δεν είναι και κανα τρελό νούμερο αν το σκφτείς. Αλλά πρόσεξε: το αμάξι απέδιδε περίπου 280ps από τις 5000rpm μέχρι τις ~6500 (αλλαγή ταχύτητας στο dsg).

Το αμάξι πήγαινε σημαντικά καλύτερα από αντίστοιχα άλλα 280-290Ps αμάξι ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Γι' αυτό και το απόλυτο νούμερο δε λέει τίποτα.

 

 

Επίσης η κ04 αν αλλάζεις ταχύτητα στις 6500rpm (εργοστασιακός κόφτης), αποδίδει κι αυτή ~300ps. Δηλαδή παίρνεις τα ίδια άλογα με μία ΙΗΙ και έχεις θυσιάσει και πολύ spool χαμηλά (καθημερινή οδήγηση). Και που παίρνεις τα τα έξτρα ~50ps? Μεταξύ ~6500 και 7000rpm ("νέος" κόφτης/αλλαγή ταχύτητας)

.

Οπότε? Τι προτιμάει κανείς? Λειτουργικότητα στην καθημερινότητα και διαθέσιμη δύναμη σε χαμηλότερο φάσμα ή μόνος στόχος είναι τα περισσότερα δυνατά άλογα, οπότε δε μας νοιάζει να θυσιάσουμε 1000rpm spool για να πάρουμε τα ~50ps παραπάνω άλογα για 500rpm στο τέλος του φάσματος λειτουργίας του κινητήρα (κόφτη)?

 

Προσωπικά έκανα τη μετάβαση στην κ04 για "λάθος" λόγους (όλοι στην παρέα έβαλαν κ04 και παρασύρθηκα :P ). 

Ειλικρινά χωρίς να θέλω να επηρεάσω, για το δικό μου στυλ οδήγησης και χρήσης του αυτοκινήτου (καθημερινή χρήση και μετακίνηση από σπίτι-γραφείο-σπίτι), θεωρώ πως η ΙΗΙ είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην αναβάθμιση/αύξηση ιπποδύναμης και την καθημερινή ευχρηστία/λειτουργία.

Το γράφω απλά και μόνο για να μην μας συνεπαίρνουν τα νούμερα (300 άλογα, 350 άλογα και τέρμα η κ04 πάει και 400 άλογα "σκασμένη"). Δεν ισχύει πάντα το "μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο"*

 

 

 

*τι λέω θεέ μου και δε μου ρίχνω ban?

 

 

Γιατί μόνο για 500 στροφές; Δεν μπορεί ο 18άρης να γυρίσει νωρίτερα την K04; Γίνεται επίτηδες για την προστασία του μοτέρ; Μου κάνει εντύπωση γιατί εμείς με μόλις 200 κυβικά πάνω και έχουμε τα 350+ σε φάσμα 2000 στροφών μέχρι την αλλαγή στις 7000 - 7200 τα περισσότερα (σε μένα ο κόφτης είναι λίγο πάνω από τις 7500 αλλά αχρείαστος για το setup μου, αλλάζω 7200). Επειδή ο γραπτός λόγος παρεξηγείται, δεν σε αμφισβητώ, απορία έχω.

 

Ωραία η δυναμομέτρησή σου, ωραίες καμπύλες και τραπέζι η ιπποδύναμη. Η ροπή σε ελεύθερη πτώση βέβαια αλλά αυτή είναι και η διαφορά με την K04. Ένας φίλος με Leon 1.8 αλλά σε TSI με IHI έβγαλε 299 με ροπή παρόμοια της δικής σου ίσως ένα κιλό παραπάνω, αλλά πιό τραπέζι, έχτιζε νωρίτερα π.χ. peak είχε ήδη από τις 3500 και δεν έπεφτε τόσο απότομα, στις 5000 είχε 42-43 κιλά, ωστόσο ίδια ροπή με το δικό σου διάγραμμα στις 6000. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ο TSI έχει μεγαλύτερες αντοχές για να σηκώνεις πίεση από χαμηλά. Και άρα αν γίνεται εσκεμμένα στον TFSI για ασφάλεια και ήδη από την ΙΗΙ, λογικό να μην μπορεί να αξιοποιήσει την Κ04.

 

Τονίζω ότι καταθέτω τις σκέψεις και απορίες μου, δεν γνωρίζω τον 18άρη.

 

4 hours ago, zeedoxx said:

κοιτα θα συμφωνησω απολυτα με αυτα που λες γιατι 98% στο δρομο θα παιζεις απο 2000 εως 5000 στροφες?Τουλαχιστον εγω! Για να βγαλεις τις 7000 στροφες και τα 350 αλογα που λες ειτε σε εθνικη που δν συνηθιζω να τρεχω κιολας λογω καταναλωσης ειτε σε κανα τυχαιο παιχνιδι/πατημα με καποιον(οχι σπανιο φαινομενο αλλα και παλι καλυτερα θα αποδοσει η ihi αμα εισαι σε κλειστους δρομους λογω της ροπης της απο χαμηλα!)Αλλη ερωτηση τωρα επειδη πρωτο βημα ειναι η εξατμιση για μενα αλλα σε καμια περιπτωση δν θελω πολυ θορυβο ειδικα σε μεγαλες διαδρομες πχ drone!Σκεφτομαι μονο downpipe και καταλυτη 200? και να ενωθουν με υπαρχουσα εξατμιση παιζει κατι τετοιο η θα κανω μια τρυπα στο νερο?

 

Cruising ναι, να τσιμπήσεις λίγο το γκάζι να προλάβεις να χωθείς κάπου ναι, αλλά σε πάτημα σε ενδιαφέρει το 5000+

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Dark X said:

 

Γιατί μόνο για 500 στροφές; Δεν μπορεί ο 18άρης να γυρίσει νωρίτερα την K04; Γίνεται επίτηδες για την προστασία του μοτέρ; Μου κάνει εντύπωση γιατί εμείς με μόλις 200 κυβικά πάνω και έχουμε τα 350+ σε φάσμα 2000 στροφών μέχρι την αλλαγή στις 7000 - 7200 τα περισσότερα (σε μένα ο κόφτης είναι λίγο πάνω από τις 7500 αλλά αχρείαστος για το setup μου, αλλάζω 7200). Επειδή ο γραπτός λόγος παρεξηγείται, δεν σε αμφισβητώ, απορία έχω.

 

Ωραία η δυναμομέτρησή σου, ωραίες καμπύλες και τραπέζι η ιπποδύναμη. Η ροπή σε ελεύθερη πτώση βέβαια αλλά αυτή είναι και η διαφορά με την K04. Ένας φίλος με Leon 1.8 αλλά σε TSI με IHI έβγαλε 299 με ροπή παρόμοια της δικής σου ίσως ένα κιλό παραπάνω, αλλά πιό τραπέζι, έχτιζε νωρίτερα π.χ. peak είχε ήδη από τις 3500 και δεν έπεφτε τόσο απότομα, στις 5000 είχε 42-43 κιλά, ωστόσο ίδια ροπή με το δικό σου διάγραμμα στις 6000. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ο TSI έχει μεγαλύτερες αντοχές για να σηκώνεις πίεση από χαμηλά. Και άρα αν γίνεται εσκεμμένα στον TFSI για ασφάλεια και ήδη από την ΙΗΙ, λογικό να μην μπορεί να αξιοποιήσει την Κ04.

 

Τονίζω ότι καταθέτω τις σκέψεις και απορίες μου, δεν γνωρίζω τον 18άρη.

 

 

Cruising ναι, να τσιμπήσεις λίγο το γκάζι να προλάβεις να χωθείς κάπου ναι, αλλά σε πάτημα σε ενδιαφέρει το 5000+

για τα ερωτήματα:

1) σε αμάξι φίλου που δυναμομετρήθηκε, πρακτικά η διαφορά ήταν μετά τις 6500rpm (μιλάω σε απόλυτα νούμερα).

Το 1800άρι δεν μπορεί να γυρίσει ικανοποιητικά το κ04 τούρμπο κάτω από τις 3500 ενώ full boost έχουμε στις 3800-4000, όταν με την ΙΗΙ προσωπικά είχα full boost από τις 2000rpm.

 

2) για τη δυναμομέτρηση:

έχω ακούσει μεγάλο κράξιμο από τον προγραμματιστή γιατί είχα boost controler (specb), που σημαίνει ότι κρατάει σταθερό τον παλμό για όλο το φάσμα της Ν75 του πατήματος. Δηλαδή με Ν75 απο τις 4000rpm και μετά, θα μπορούσε να έχει 100% παλμό να κρατήσει για περισσότερη ώρα πίεση, αλλά (όπως ίσως ξέρεις) με το greedy specB, δεν γίνεται. Αναγκαστικά φλατ παλμό για όλες τις στροφές.

Αν δεν ήθελα κριτική, δε θα έγραφα στο topic μου αναλυτικά τι έχω κάνει, ούτε θα δυναμομετρούσα ούτε τίποτε. :)

Κάθε άποψη δεκτή για μένα και στην τελική μπορεί να μου προτείνεις κάτι εσύ που δεν το είχα σκεφτεί ή δεν το ήξερα. :)

 

 

ΥΓ: η κ04 είναι εκπληκτική για πάτημα και γαι κίνηση στην εθνική πάνω από 160-170km/h όπου επιταχύνει άνετα... (είναι και τα +50ps φυσικά σε σχέση με την ΙΗΙ), αλλά.... τι χρήση κάνεις στο αμάξι? Αυτό νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο. Πότε το χρησιμοποιείς και ΠΩΣ το χρησιμοποιείς. :)

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα δεν με ενδιαφερουν τοσο τα τρελα αλογα δηλαδη θεωρω οτι μεχρι 300 ειναι αρκετα για τη χρηση που το θελω!Ποιο πολυ με νοιαζει να ειναι απροβληματιστα και να βγουν με οσο λιγοτερες μετατροπες γινεται παρα να παρω τα μεγιστα δυνατα αλογα απο το μοτερ!Αρα η λυση της IHI ειναι πολυ δελεαστικη ομως συνεχως διαβαζω πως ειναι δυστροπη και περιεργη οσο αφορα τη γραμικοτητα της αυτο ειναι το μονο που με προβληματιζει!

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ειναι ομως. Αυτη ειναι η πραγματικότητα, γιαυτο και τα αναφέρουμε για να το γνωρίζεις.

 

 

Δημητρης 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πάντως πως μετά από τόσα χρόνια η ΙΗΙ δεν είναι κάτι καινούριο και μπορεί να ρυθμιστεί χωρίς παρατράγουδα και με πολύ ωραίο αποτέλεσμα. 

Πήγαινε σε έναν γνωστό προγραμματιστη που το έχει κάνει κι άλλες φορές και θα είσαι μια χαρά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή για το τούρμπο κ να πάρεις μια κ04...Μπορει να μην ξερω προσωπικα το οδηγικο σου προφίλ...Αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα εκεί θα πας...άλλωστε όλοι μας σχεδόν ξεκινήσαμε με "Ένα πρόγραμμα κ τελος". Είμαι 6 χρονια στο κλαμπ κ όσους ήξερα με ΙΗΙ αργα η γρήγορα πήγαν σε κ04...άλλωστε είναι το τελευταίο στάδιο τούρμπο που μπορείς να βάλεις με κλειστό μοτέρ χωρίς να φοβάσαι να το πατήσεις...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ναι δν εχω αποφασισει ετσι και αλλιως ακομα για τιποτα !Θελω να μπω και σε αμαξι με κ04 να δω πως ειναι!αυτο που θα κανω αμεσα ειναι το φπε τα υπολοιπα τελος και μετα καλοκαιριου αρα υπαρχει αρκετος  χρονος να αποφασισω και πολλα να κανω πριν την τουρμπινα(suporting mods)!!Ρωταω βεβαια γιατι το θεμα τουρμπο ειναι το πιο ενδιαφερον (και ακριβο)στις μετατροπες και θελω να εχω μια αποψη πριν προχωρησω σε κατι!Ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας και παλι!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 6/13/2019 at 7:11 PM, Kavouras said:

για τα ερωτήματα:

1) σε αμάξι φίλου που δυναμομετρήθηκε, πρακτικά η διαφορά ήταν μετά τις 6500rpm (μιλάω σε απόλυτα νούμερα).

Το 1800άρι δεν μπορεί να γυρίσει ικανοποιητικά το κ04 τούρμπο κάτω από τις 3500 ενώ full boost έχουμε στις 3800-4000, όταν με την ΙΗΙ προσωπικά είχα full boost από τις 2000rpm.

 

2) για τη δυναμομέτρηση:

έχω ακούσει μεγάλο κράξιμο από τον προγραμματιστή γιατί είχα boost controler (specb), που σημαίνει ότι κρατάει σταθερό τον παλμό για όλο το φάσμα της Ν75 του πατήματος. Δηλαδή με Ν75 απο τις 4000rpm και μετά, θα μπορούσε να έχει 100% παλμό να κρατήσει για περισσότερη ώρα πίεση, αλλά (όπως ίσως ξέρεις) με το greedy specB, δεν γίνεται. Αναγκαστικά φλατ παλμό για όλες τις στροφές.

Αν δεν ήθελα κριτική, δε θα έγραφα στο topic μου αναλυτικά τι έχω κάνει, ούτε θα δυναμομετρούσα ούτε τίποτε. :)

Κάθε άποψη δεκτή για μένα και στην τελική μπορεί να μου προτείνεις κάτι εσύ που δεν το είχα σκεφτεί ή δεν το ήξερα. :)

 

 

ΥΓ: η κ04 είναι εκπληκτική για πάτημα και γαι κίνηση στην εθνική πάνω από 160-170km/h όπου επιταχύνει άνετα... (είναι και τα +50ps φυσικά σε σχέση με την ΙΗΙ), αλλά.... τι χρήση κάνεις στο αμάξι? Αυτό νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο. Πότε το χρησιμοποιείς και ΠΩΣ το χρησιμοποιείς. :)

 

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. :sHa_thumbgoodjob:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

(Κ03 υβριδιο vs K04)

Καλησπεριζω την ομαδα και το ποστ μου μετα απο κατι μηνες!Υστερα απο αρκετο καιρο σκεψηςς περασε και το καλοκαιρι εχουν γινει καποιες οικονομιες εχουν φτιαχτει και τα πρωτα στο αμαξι ζαντες λαστιχα φρενα και αναρτηση μεσα στο μηνα και σιγα σιγα θα ξεκινησω τη βελτιωση του μοτερ!Ακομα δεν εχω κατασταλαξω στο το τι πρεπει να ακολουθησω ??.σε θεμα IHI vs K04 θα επιλεξω κ04(το κ04 δυστυχως θα με παει για μετα τα χριστουγεννα και δν αντεχω αλλο με τα μαμισια αλογακια χαχα) οκ αλλα θελω μια γνωμη για να κανω τη Κ03 μου υβριδιο σε σχεση με το κ04 σεταπ !Γνωριζουμε πλεονεκτηματα και μεινοεντκηματα σε μια τετοια κινηση!??Μηπωςς ειναι τελειως ασκοπη μετατροπη?Τυπου 100 φορες IHI?Ειναι μηπως value for money?Με λιγα χρηματα να βγαλει 300 αλογακια?Οι γνωστες να παραθεσουν την γνωση τους παρακαλωω!!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nikos Xrys said:

(Κ03 υβριδιο vs K04)

Καλησπεριζω την ομαδα και το ποστ μου μετα απο κατι μηνες!Υστερα απο αρκετο καιρο σκεψηςς περασε και το καλοκαιρι εχουν γινει καποιες οικονομιες εχουν φτιαχτει και τα πρωτα στο αμαξι ζαντες λαστιχα φρενα και αναρτηση μεσα στο μηνα και σιγα σιγα θα ξεκινησω τη βελτιωση του μοτερ!Ακομα δεν εχω κατασταλαξω στο το τι πρεπει να ακολουθησω ??.σε θεμα IHI vs K04 θα επιλεξω κ04(το κ04 δυστυχως θα με παει για μετα τα χριστουγεννα και δν αντεχω αλλο με τα μαμισια αλογακια χαχα) οκ αλλα θελω μια γνωμη για να κανω τη Κ03 μου υβριδιο σε σχεση με το κ04 σεταπ !Γνωριζουμε πλεονεκτηματα και μεινοεντκηματα σε μια τετοια κινηση!??Μηπωςς ειναι τελειως ασκοπη μετατροπη?Τυπου 100 φορες IHI?Ειναι μηπως value for money?Με λιγα χρηματα να βγαλει 300 αλογακια?Οι γνωστες να παραθεσουν την γνωση τους παρακαλωω!!

προφανώς είναι value for money η ΙΗΙ. Προσωπικά την είχα βρει μεταχειρισμένη πολύ λίγα χρήματα. Επίσης η κ03 δε θα γίνει ποτέ ανθρωπινό το υβρίδιο. πάντα το ΙΗΙ θα δουλεύει καλύτερα και πιο αξιόπιστα.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Kavouras said:

προφανώς είναι value for money η ΙΗΙ. Προσωπικά την είχα βρει μεταχειρισμένη πολύ λίγα χρήματα. Επίσης η κ03 δε θα γίνει ποτέ ανθρωπινό το υβρίδιο. πάντα το ΙΗΙ θα δουλεύει καλύτερα και πιο αξιόπιστα.

Καταλαβα αρα το ξεχνάω για υβρίδιο Ωραια οκ ! Μια μεταχειρο IHI σε τιμη παιζει και μπορω να ψαξω σε τρακαρισμένα πχ ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ απο εμενα... Η ταπεινη μ γνωμη (αν συμφωνεις μαζι της ή οχι) λεει οτι απο την στιγμη που θες να μπεις στο τρυπακι π λεγεται ''βελτιωση'', να μην προσπαθεις να βρεις ο,τι το πιο φτηνο νομιζοντας οτι εχεις κερδισει απο το να το αγορασεις για παραδειγμα καινουριο. Προσεχε πολυ με τα μεταχειρισμενα διοτι μπορει να την πατησεις ασχημα και μετα να το φυσας π λενε και να μην κρυωνει''. Καλυτερα τραιναρε αυτο π θες να αγορασεις, μαζεψε το απαραιτητο ποσο και αγορασε το καινουριο. Και αμα θες και απαντηση για την εν λογω τουρμπινα απο το ebay, εκ πρωτης οψεως φαινεται μεταξυ μας λιγο ''χαρχαλο''. Επ'ουδενί δεν θα αγοραζα απο διαδικτυο κατι μεταχειρο χωρις να το δει ενας ειδικος με ονοματεπωνυμο και να μ αποφανθει θετικα ή αρνητικα για την επιλογη αγορας ή οχι. Νομιζω να σε βοηθησα με τον γενικοτερο τροπο σκεψης σ στον τομεα αυτον. ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, panpap175 said:

Καλησπερα κ απο εμενα... Η ταπεινη μ γνωμη (αν συμφωνεις μαζι της ή οχι) λεει οτι απο την στιγμη που θες να μπεις στο τρυπακι π λεγεται ''βελτιωση'', να μην προσπαθεις να βρεις ο,τι το πιο φτηνο νομιζοντας οτι εχεις κερδισει απο το να το αγορασεις για παραδειγμα καινουριο. Προσεχε πολυ με τα μεταχειρισμενα διοτι μπορει να την πατησεις ασχημα και μετα να το φυσας π λενε και να μην κρυωνει''. Καλυτερα τραιναρε αυτο π θες να αγορασεις, μαζεψε το απαραιτητο ποσο και αγορασε το καινουριο. Και αμα θες και απαντηση για την εν λογω τουρμπινα απο το ebay, εκ πρωτης οψεως φαινεται μεταξυ μας λιγο ''χαρχαλο''. Επ'ουδενί δεν θα αγοραζα απο διαδικτυο κατι μεταχειρο χωρις να το δει ενας ειδικος με ονοματεπωνυμο και να μ αποφανθει θετικα ή αρνητικα για την επιλογη αγορας ή οχι. Νομιζω να σε βοηθησα με τον γενικοτερο τροπο σκεψης σ στον τομεα αυτον. ?

 εννοειται δεν θα παρω γουρουνι στο σακι π λενε αλλα για ihi πιστευω αξιζει μονο μεταχειρο μιας και καινουρια σιγουρα θα παιζει στο 1000ρικο μικρη διαφορα απο κ4 δηλαδη ! στο ψαξιμο ειμαι και εννοειται οτι παρω θα ελεγχτει τωρα για αυτο που εστειλα ειναι πολυ φθηνη για αυτο και την εστειλα!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, csaris said:

Τα ΕΑ888 μοτερ 1.8 & 2λιτρα, τι τουρμπινες φορανε μαμα?

 

Τα gen 1 K03 και τα gen 2 IHI ή οχι? 

ihi νομιζω εβγαινε σε golf 6 gtikai sciroco facelift διλιτρο ? 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/20/2019 at 7:59 PM, Nikos Xrys said:

https://www.ebay.co.uk/itm/323507173474 αξιζει για κατω απο 200 ευρω το ρισκο της αγορας απο ebay? 

όχι δεν αξίζει. Αν πάει κάτι (πολύ) στραβά (και άτυχα) μπορεί να πληρώσεις πολλαπλάσια αυτό που κέρδισες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μένα...σχολιαζω γιατι διαβαζα νωριτερα την εντυπωσεις του kavouras και προς στιγμη μπερδευτηκα....αναρωτηθηκα πότε τα εγραψα ολα αυτα εγω! Εχω ακριβως τις ιδιες εντυπωσεις αποκομισει απο περασμα απο ihi με forge wg σε k04....

Το αμαξι μετρημενο απειρες φορες δεν κανει σπουδαια διαφορα μεχρι και τριτες απο σταση....ισα ισα εχει και μεγαλυτερο λαγκ στις αλλαγες....την πλακα που εκανα με ihi στην καθημερινοτητα μου δεν την κανω πλεον....τους επιανες ολους στον υπνο...απο φαναρι σε φαναρι δηλαδη 2ες 3ες τρωγομουν με golf gti και στο τελος ρωταω τι εχει και μου λεει σφυρι 500...βαστα τουρκο να γεμισω...προφανος αν παταγε για αποσταση θα με χαιρεταγε αλλα την εκρηξη της ihi δεν την βρισκεις πουθενα....πατας στις 2000 και στις 2200 εχεις full boost....απο τις 2000 μεχρι τις 3000-3300 ριχνει ξυλο στα k04....απο 3300 μεχει 5.500-6000 τα ιδια και ψηλα ναι το k04 ειναι πιο ψυχωμενο....αξιζει;;;; για μενα πλεον οχι....εκτος και αν το ξεζουμισεις το k04...οπου εκει η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.....

Αλλα και παλι στην καθημερινότητα σου που πας μεχρι 5000 τα κολπα της ihi δεν θα τα εχεις....

Μην κανεις ιβριδιο το μαμα...βρες μια ihi βρωμαει ο τοπος....

Συγγνωμη αν σας κουρασα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/24/2019 at 12:48 AM, tsitis said:

Καλησπερα και απο μένα...σχολιαζω γιατι διαβαζα νωριτερα την εντυπωσεις του kavouras και προς στιγμη μπερδευτηκα....αναρωτηθηκα πότε τα εγραψα ολα αυτα εγω! Εχω ακριβως τις ιδιες εντυπωσεις αποκομισει απο περασμα απο ihi με forge wg σε k04....

Το αμαξι μετρημενο απειρες φορες δεν κανει σπουδαια διαφορα μεχρι και τριτες απο σταση....ισα ισα εχει και μεγαλυτερο λαγκ στις αλλαγες....την πλακα που εκανα με ihi στην καθημερινοτητα μου δεν την κανω πλεον....τους επιανες ολους στον υπνο...απο φαναρι σε φαναρι δηλαδη 2ες 3ες τρωγομουν με golf gti και στο τελος ρωταω τι εχει και μου λεει σφυρι 500...βαστα τουρκο να γεμισω...προφανος αν παταγε για αποσταση θα με χαιρεταγε αλλα την εκρηξη της ihi δεν την βρισκεις πουθενα....πατας στις 2000 και στις 2200 εχεις full boost....απο τις 2000 μεχρι τις 3000-3300 ριχνει ξυλο στα k04....απο 3300 μεχει 5.500-6000 τα ιδια και ψηλα ναι το k04 ειναι πιο ψυχωμενο....αξιζει;;;; για μενα πλεον οχι....εκτος και αν το ξεζουμισεις το k04...οπου εκει η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.....

Αλλα και παλι στην καθημερινότητα σου που πας μεχρι 5000 τα κολπα της ihi δεν θα τα εχεις....

Μην κανεις ιβριδιο το μαμα...βρες μια ihi βρωμαει ο τοπος....

Συγγνωμη αν σας κουρασα.

συμφωνώ απόλυτα.

Όλοι δυστυχώς κοιτάνε απλά το τελικό νούμερο. Λες και μόνο αυτό υπάρχει. Κανείς δεν λέει ότι με την κ04 παίρνεις (στη μέγιστη απόδοση) 50 άλογα παραπάνω σε σχέση με την ΙΗΙ αλλά..... σχεδόν όλα μεταξύ 6200 και 7000.... Κανείς δε λέει ότι με την ΙΗΙ έχεις 4000rpm οφέλιμες (2000rpm-6000rpm, δηλαδή σχεδόν από ρελαντί!!!), ενώ με  την κ04  3000rpm (4.000-7.000rpm - μη γράψει κανείς από 3500, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος που έχει μέγιστη πίεση στις 3500...!)

Δηλαδή αν βρίσκαμε κάποιον τρελό με φουλ κ04 (όσο πιο τσιτωμένο πάει) και ακόμα έναν με ΙΗΙ (ομοίως φουλ τσιτωμένο) για να γίνει "πάτημα" ΙΗΙ και κ04 και με μόνες παραμέτρους:

- πάτημα από τις 3500rpm (που να σπουλάρει και η κ04) και

- αλλαγή ταχύτητας στις 6500rpm,

παίζει στο τέλος της 4ης ταχύτητας (εμένα γράφει 220km/h - απαγορευτικές καθημερινές ταχυτητες δηλαδή...) να είχαμε πολύ μικρές διαφορές.

 

Ίσως βέβαια να είχε πιο...επιστημονικό ενδιαφέρον να πατάγανε από τις 2.500rpm...

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δυστυχώς ή όχι το "περισσότερο" δεν είναι πάντα "το καλύτερο". Πόσο μάλλον για όλους... (γιατί περισσότερη ροπή, και άρα και ισχύς σημαίνει και περισσότερες φθορές.... μην ξεχνάμε ότι τα περιφερειακά συστήματα είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με 0,8bar max! Σκεφτείτε ότι κάποιος (τούρμπο) τα πρεσάρει με 1,5 και 2μπαρ... Πόσο θα αντέξουν?

 

Συγνώμη αν γίνομαι γραφικός, αλλά άνεξάρτητα τι επιλέγει ο καθένας, προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να δώσει κάποιος (που έχει κάνει και τα 2 βήματα) και τα θετικά αλλά κυρίως να τονίσει τα αρνητικά της κάθε επιλογής. Αυτό το λέω γιατί όλοι λένε "βάλε κ04, θα βγάλεις τα ίδια άλογα με ΙΗΙ και αν θες έχεις καβάτζα άλλα 50!". Ναι λογικό, αλλά κανείς δεν γράφει ότι όσο είσαι στα 300 άλογα, είσαι πιο αργός από ό,τι να είχες ΙΗΙ πάνω στο αμάξι. Επίσης ακόμα κι αν "φουσκώσεις" την κ04 ώστε να πάρεις αυτά τα επιπλέον 50 άλογα, το lag είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με την κ03. Πόσο μάλλον το πως πρέπει τελικά να οδηγείται το αμάξι πριν (κ03) και μετά (κ04). Δηλαδή όταν βάλεις την κ04 πρέπει, για να είσαι μέσα στο boost (κοντά στο peak της ροπής), να οδηγείς με μία ταχύτητά κάτω, ειδικά αν θες να κινηθείς σβέλτα....Και στην καθημερινή (σβέλτη) οδήγηση αυτό είναι πρόβλημα...

 

ΥΓ:καλώς ή κακώς δεν είμαστε όλοι "κοντράκηδες", δεν οδηγούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, κάποιοι οδηγάνε χαλαρά, κάποιοι είναι πιο "ακραίοι" οδηγοί (ή έχουν ρυθμό "σε παίρνει ο ύπνος" ή τους τη δίνει και πάνε με ρυθμό "προσπερνάω μέχρι και τα αεροπλάνα" :P )

ΥΓ2: για μένα η κ04 έχει δύο καλά: Α) δεν σπουλάρει χαμηλα και με ένα μακρύ σασμάν (πχ του Α4 Β8) μπορείς να κρατήσεις χαμηλά κατανάλωση (οδηγείς αργά όμως και άρα εκτός boost) και από την άλλη το αμάξι είναι πλέον ~350ps και εξωτερικά τίποτα δεν το προδίδει, οπότε αφήνει περιθώρια να "πειράξεις" γρηγορότερα εν γένει αμάξια που δεν σε "υπολόγησαν" και να γίνει χαβαλές. :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.