themis1990 Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 Καλησπέρα σε όλους!έχω ένα a3 8p 1.6 102ps bgu του 2004.ξεκινησα για ένα ταξίδι σήμερα 200χλμ περίπου κ λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει δύναμη κ να έχει έναν λόξυγκα κάθε φορά που παρούτα γκάζι.κανει συνέχεια διακοπές και κοψίματα σαν να είναι μπουκωμενο.αναψε κ η ένδειξη διαχείρισης καυσαερίων.καμια ιδέα για το τι μπορεί να είναι μέχρι να το πάω μεθαύριο στο συνεργείο; ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 Ίσως κάποιος πολλαπλασιαστης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted June 16, 2019 Author Share Posted June 16, 2019 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!αισθητήρας λ είναι κ αυτός μέσα στο παιχνίδι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 Δεν πιστεύω. Οι πολλαπλασιαστές είναι πια αναλώσιμο. Είχα κάποτε το μοτέρ σου και από την στιγμή που κάηκε ο πρώτος, μέσα σε ενάμιση χρόνο άλλαξα και τους 4. Αν όντως είναι αυτό, βάλε μια τετράδα από το εμπόριο και καθάρισες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted June 16, 2019 Author Share Posted June 16, 2019 Ωραία να είσαι καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted July 4, 2019 Author Share Posted July 4, 2019 Καλησπέρα σε όλους! έχοντας ήδη αλλάξει πολλαπλασιαστή μπουζί μπουζοκαλοδια φίλτρα κτλ το πρόβλημα με τα κοψίματα επιμένει.. εμφανίζονται όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό περίπου μία ώρα μετά την εκκίνηση ας πούμε κ το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανέβει ούτε ανηφοριτσα με πρώτη!στην αρχή βέβαια τίποτα και τραβάει κανονικά.αν το αφήσω να κρυώσει πάει μια χαρά κ μετά πάλι τα ίδια!έχει συναντήσει κανείς σας κάτι παρομοιο γιατί θα μου στρίψει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 (edited) Δεν χρειαζεται να τρελενεσαι. βαζεις τον μηχανικο σου συνοδηγο, πριζωνεις vag com και ξεκινας να οδηγας , και αυτος να βλεπει παραμετρους.... οταν αρχισει να στο εμφανιζει τα κοψιματα, κατα πασα πιθανοτητα θα σ δειξει τι συμβαινει....ασε που λογικα η βλαβη θα ειναι περασμενη στη μνημη του εγκεφαλου ηδη... τωρα τα υπολοιπα, λεγοντας τι μπορει να ειναι , ειναι υποθεσεις.... εγω στη θεση σου αυτο θα εκανα κατευθειαν..... ουτε φιλτρα, ουτε τπτ.... για αυτο αλλωστε η τεχνολογια εχει προχωρησει, για να μας υπηρετει και να μας δειχνει την λυση αμμεσα..? Edited July 4, 2019 by panpap175 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Έλεγξε αντλια βενζίνης. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά θα επανέλθω όταν τελικά βρούμε τι είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 12 hours ago, Dimitris_Kon said: Έλεγξε αντλια βενζίνης. Δημητρης η αντλια λογικα δεν θα το εδινε το προβλημα απο την αρχη δλδ δεν θα ειχε να κανει με ζεσταμα και κρυο? Ειτε αντλια ειτε μπεκ πιστευω απο την αρχη, δεν ειμαι σιγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 30 minutes ago, olsi20 said: η αντλια λογικα δεν θα το εδινε το προβλημα απο την αρχη δλδ δεν θα ειχε να κανει με ζεσταμα και κρυο? Ειτε αντλια ειτε μπεκ πιστευω απο την αρχη, δεν ειμαι σιγουρος. Καλημέρα, Η αλήθεια είναι πως ξεκάθαρα σημάδια και από την αρχή δεν δίνει (δεν καταγράφεται καν ως κωδικός σφάλματος). Επειδή το έχω βιώσει το σενάριο της αντλίας υψηλής, ξεκίνησε από προβληματική κρύα εκκίνηση αλλά στις κανονικές (ζεστές) συνθήκες μπορούσες "να του πιεις το αίμα" απροβλημάτιστα. (και στο ενδιάμεσο εγώ άλλαζα διάφορα...)Αυτό ίσχυσε χωρίς άλλες παρενέργειες για πολλές μέρες. Κάποια στιγμή μετά από 2-3 εβδομάδες και με γκάζια στην αττική οδό, απλά "αποφάσισε" (καλό είναι αυτό βέβαια) να με βάλει σε "safe mode" (και να ανάψει και η λυχνία του κινητήρα). Σαφώς και δεν είναι το μοναδικό σενάριο συμπτωμάτων για αντλία, το συνηθέστερο απλά. Πάντως στην περίπτωση του themis1990 εκτιμώ πως δεν πρέπει να οφείλεται σε αντλία, αν εμπλέκεται η αντλία στην υπόθεση σαν συνέπεια άλλου προβλήματος μάλλον. Επίσης, υποθέτω πως στο ατμοσφαιρικό 1.6 μιλάμε για μία και μοναδική αντλία, σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 2 hours ago, themis1990 said: Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά θα επανέλθω όταν τελικά βρούμε τι είναι Αναμένουμε ενημέρωση Θέμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Η αντλία μπορεί πράγματι να φταίει, παρόμοια συμπτώματα είχα αντιμετωπίσει στο παρελθόν σε άλλο αμάξι όχι Audi. Τα πρώτα χιλιόμετρα οκ, και μετά ξαφνικά πτώση δύναμης και κοψίματα. Πολύ πιθανόν το φίλτρο να μπούκωσε και στην συνέχεια να έχει κουραστεί η αντλία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Σωστά, αυτό μαντεύω και εγώ, ως συνέπεια άλλου θέματος μου φαίνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Παίδες προσωπικά γιαυτο προτείνω να ελέγξει την αντλια. Αυτό αναφέρω παραπάνω. Εξ αποστάσεως ως γνωστό διάγνωση δεν γίνεται. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 Βγάλαμε κάι καθαρίσαμε το ντεπόζιτο η αντλία φαίνεται οκ και θα ελεγχθεί για πίεση και έγινε καθαρισμός κ ρύθμιση πεταλούδας..το βράδυ θα πάω θεσ/νικη-σερρες που είναι ιδανικος ο δρόμος για να μείνεις (!) για δοκιμή..οπότε ο θεός βοηθός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 Update!μετά από δοκιμές το πρόβλημα φυσικά δεν λύθηκε και στο διαγνωστικό έδειξε 1)φτωχό μείγμα 2) βραχυκύκλωμα canbus..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Το φτωχό μείγμα είναι μια ένδειξη για προβληματική αντλία βενζίνης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis1990 Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 Την μέτρησε όμως και είπε ότι είναι οκ..τώρα τι να πω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.