Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

Posted (edited)

Μιας και η Audi Ελλάδας μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 για το PMS του 2019,

 

IMG_0878.jpgIMG_0879.jpg

 

Είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου, τα θετικά και τα αρνητικά του σημεία, πώς μου φάνηκε προσωπικά στη χρήση (μιας και κάναμε ~500km σε αρκετά σε εθνική οδό, αλλά και οδήγηση σε πόλη και σε στενά σημεία).

 

Να πώ λίγα πράγματα για το αμάξι, μιας και ίσως δεν το ξέρουν όλοι.

Λίγα τεχνικά:

Audi Q3 του 2019, δικίνητο, DSG 7τάχυτο, με τον 1.5lt turbo που αποδίδει 150ps και τα 25kgm ροπής.

Το Q3 στηρίζεται πλέον σε νέα πλατφόρμα και κατάφερε να σπάσει τη σύνδεσή του με το Α3. Ξέφυγε εντελώς από το χαρακτηρισμό "A3 allroad" και πλέον έχει το δικό του χαρακτήρα.

 

Εσωτερικό:

Όντας καθημερινός χρήστης ενός Audi A3 8P (αυτό), θα ξεκινήσω από τους χώρους.

Παιδιά, πολύς χώρος... Πίσω καθίσματα άνετα, αρκετός χώρος ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηού, παντού αποθηκευτικοί χώροι.

Πραγματικά ένιωθες μέσα ότι οδηγείς μεγαλύτερη κατηγορία. Πραγματικά καμία σχέση με το εσωτερικό που έχουμε συνηθίσει οι περισσότεροι από την Audi.

IMG_0880.jpgIMG_0884.jpg

 

Θήκες??

Παντού θήκες!!! Και.....φωτιζόμενες με όμορφες λεπτομέρειες, χάρη στο πακέτο φωτισμού!! Και φυσικά λόγω του RGB, είχες 35 χρώματα διαθέσιμα (σε περίπτωση που βαριόσουν το ένα χρώμα, να έβαζες ένα άλλο) Οι  θήκες στις πόρτες χωράνε μέχρι και όρθιο μπουκάλι 1,5lt (ιδανικό για ταξίδια)!

Δε θα αναφέρω καν τις θήκες για καφέ ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού ή τη βαθιά θήκη ανάμεσα από τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, γιατί με εξαίρεση το Α3 8Ρ, όλα τα (επόμενα) αμάξια της audi έχουν αυτές τις θήκες.

 

Το καλύτερο από όλα (στην έκδοση και εξοπλισμό στο αμάξι που μας παραχωρήθηκε) ήταν το σημείο που έβαζες το κινητό στο Q3 και ήταν κάτω από τον κλιματισμό, όπου εκτός του ότι κρατούσε καλά το κινητό στη θέση του, στην έκδοση "μας" μπορούσες να φορτίσεις και ασύρματα το κινητό σου. Ξέχνα τα καλώδια!!! Ειλικρινά πολύ ωραία προσοχή στη λεπτομέρεια στην καθημερινή χρήση.

 

Αναφορικά με το φωτισμό, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το logο της audi στο ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό. Φαίνεται να είναι ένα φιλέτο αλουμινίου πολύ ψιλό το οποίο φωτίζεται με το που πέσει το σκοτάδι!Παραθέτω φωτογραφία:

IMG_0881.jpg

(ξέρω τι σκέφτεστε μερικοι.... :) δεν ξέρω πόσο εύκολο όμως είναι να υλοποιηθεί...)

 

 

ηλεκτρονικά-διάκοσμος:

Navigation:

Το δικό μας Q3 είχε το navigation πακέτο μαζί με το virtual cockpit που πραγματικά μεταμορφώνει το εσωτερικό.

IMG_0888.jpg

Το navigation έχει τη δυνατότητα να κατεβάζει live δεδομένα για αναβάθμιση του χάρτη, δεδομένα για την κυκλοφορία ή ακόμα τον καιρό (για τον προορισμό που θα του βάλεις).

Όσοι ήρθαν στο PMS και το είδαν live, αυτό που εντυπωσίασε ήταν ο τρόπος εισαγωγής δεδομένων στο navigation.

Ξεχάστε την εισαγωγή με τη ροδέλα ή με το virtual πληκτρολόγιο. Πλέον "γράφεις" με το δάχτυλο τα γράμματα στην οθόνη (πολλά μαζί ή και ένα-ένα) και σου αναγνωρίζει το γραφικό σου χαρακτήρα. Εντυπωσιακό ότι ακόμα κι όταν έγραψα με το αριστερό (όντας δεξιόχειρας) για να δείξω τη λειτουργία σε φίλους της λέσχης που ήρθαν να δουν το Q3 από κοντά, αυτό αναγνώρισε κανονικά τα (κυριολεκτικά) ορνιθοσκαλίσματα μου.

 

Και σε συνδιασμό με το virtual cockpit, το ωραίο πλέον είναι ότι ο οδηγός μπορεί να δει το χάρτη στο καντράν και ταυτόχρονα ο συνοδηγός να διαλέγει τραγούδια ή να αλλάζει σταθμό, να αλλάζει χρώμα στον εσωτερικό φωτισμό (έχει 35 χρώματα να διαλέξεις!!) χωρίς να "κρύβει" το χάρτη στον οδηγό.

 

IMG_0951.JPG

 

Πολύ χρήσιμο ειδικά σε μεγάλα ταξίδια.

Προσωπικά το μόνο που με σκάλωσε είναι η ύπαρξη μόνο μίας SD θύρας, αλλά από την άλλη, όταν αναγνωρίζει τόσο μεγάλες χωρητικότητες, όταν μπορείς να βάλεις USB stick και να το αναγνωρίσει, τι να τις κάνεις τις 2 θύρες SD? :)

 

Το πακέτο φωτισμού (όπως έγραψα και παραπάνω) είναι πολύ εντυπωσιακό. Σου δίνει όλη τη γκάμα του RGB για να επιλέξεις το χρώμα που θες.

Αυτό όμως που προσωπικά μου άρεσε ως πινελιά ήταν το φωτιζόμενο "S" στην άνοιγμα της πόρτας:

IMG_0885.jpg

 

Carplay:

Συνδέεις το κινητό σου (iphone ή android) και αυτόματα έχεις τα βασικά apps (τηλέφωνο, μηνύματα, google maps, τη μουσική του κινητού σου (ό,τι μουσική έχεις βάλει) αυτόματα στο σύστημα του αυτοκινήτου. Δε θα πω πολλά. Πλέον είναι διαδεδομένο σύστημα και πραγματικά όσο κι αν έλεγα "σιγά δεν αξίζει", μετά από 1-2 μέρες, πραγματικά πλέον το θεωρώ απαραίτητο αξεσουάρ για το επόμενο αμάξι μου (ή της γυναίκας μου).

 

Το δικό "μας" Q3 δεν είχε το αναβαθμισμένο B&O, αλλά έπαιζε πραγματικά εκπληκτικά. Αν δεν είσαι ΠΟΛΥ απαιτητικός ακροατής, θα σε καλύψει και το "βασικό" πακέτο που έρχεται με το navigation.

 

καθίσματα:

Τα καθίσμτα του Q3 που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν Sline καθίσματα με δέρμα στα πλαϊνά και ύφασμα στη μέση. Πολύ άνετα για ταξίδια και σε αγκάλιαζαν όσο έπρεπε χωρίς να κουράζουν.

Αν πάρετε το πακέτο με την ηλεκτρική ρύθμιση κίνησης, πραγματικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρείτε ακριβώς τη στάση που σας βολεύει μιας και το κάθισμα κινείται σχεδόν προς όλες τις διευθύνσεις και όχι μόνο πάνω κάτω-μπρος-πίσω.

IMG_0882.jpg

 

 

Πορτ-μπαγκάζ:

Ο χώρος αποσκευών αυξομειώνεται λίγο μιας και οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να πάνε μπρος (90 μοίρες το σώμα του επιβάτη) ως και αρκετά πιο ξαπλωτά (~100μοίρες το σώμα του επιβάτη). Αυτό επηρεάζει λίγο το χώρο αποσκευών όπου στην μικρότερη δυνατή θέση έχει 530 λίτρα (σύμφωνα με την Audi).

Αν ρίξουμε τα καθίσματα φτάνει ως και τα 1.525 λίτρα!

Το πιο χρήσιμο όμως από όλα ήταν ότι τα καθίσματα πλέον δεν πέφτουν απλά 1/3-2/3, αλλά μπορείς να ρίξεις ανεξάρτητα το αριστερό κάθισμα, το μεσαίο και το δεξί.

Προσωπικά το πιο βολικό που βρήκα ήταν όταν ρίξαμε το μεσαίο κάθισμα όπου πλέον μπορείς να κουβαλήσεις μακρυά πράγματα αρκετά μεγάλα χωρίς να χρειαστείς να ρίξεις το ένα από τα 2 (αριστερά-δεξιά) καθίσματα. Καθιστά έτσι το αμάξι πλήρως λειτουργικό για 4 άτομα κι ας κουβαλάς......μία τεράστια τέντα που κλειστή ήταν 2 μέτρα σε μήκος! (Τυχαίο παράδειγμα? :) )

IMG_0889.jpg

 

 

Φώτα:

Τα led lights φώτα του νέου Q3 πραγματικά φωτίζουν πολύ καθαρά το δρόμο ακόμα και σε σημεία όπου ο φωτισμός του δρόμου είναι (το λιγότερο) ελλειπης. Ειδικά το φως στροφής που έχουν ενσωματωμένα φωτίζει ιδανικά το εσωτερικό των στροφών στους επαρχιακούς δρόμους.

IMG_0887.jpg

 

Κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση: 

Αυτό που όλοι περιμένατε να διαβάσετε (όσοι φτάσατε μέχρι εδώ :) 😞

Το αμάξι με τον 1.5lt Κινητήρα και το DSG είναι σβέλτο, κινεί το σασί του αυτοκινήτου αρκετά άνετα, αλλά δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Η κατανάλωσή του για το διάστημα που το χρησιμοποιήσαμε ήταν 8lt/100km και σημειώστε ότι επειδή ήταν "δανεικό" το αμάξι, δεν το πιέσαμε σε επιταχύνσεις και το αμάξι κινήθηκε για ~450km εθνική και μόλις 50km πόλη. Ναι δεν είναι λίγη,  αλλά από την άλλη να σημειώσουμε ότι ήμασταν 100% φορτωμένοι (όλο το πορτ παγκάζ με την τέντα και πράγματα του κλαμπ για να πάμε στο PMS) και 4 επιβάτες. Δηλαδή περίπου πράγματα με ό,τι βάρος (και όγκο) όπως θα πήγαινε μία 4μελής οικογένεια μία πολυήμερη εκδρομή.

 

Το σασμάν είναι πραγματικά πολύ γρήγορο και άμεσο. Οδηγώντας DSG αυτοκίνητο από το 2008 καθημερινά, κατάλαβα τα πολύ μεγάλα άλματα που έχουν γίνει ώστε το σασμάν να γίνει πολύ φιλικό και άνετο στην οδήγηση ακόμα και σε κάποιον που είναι άπειρος στην οδήγηση ενός αυτόματου κιβωτίου.

 

 

Μερικές προσωπικές παρατηρήσεις:

1)Προσωπικά, οδηγώντας ένα αμάξι αρκετά πιο γρήγορο κάθε μέρα ή και το Q5 diesel (2.0tdi / 190ps) που έχουμε στην οικογένεια, θεωρώ ότι για κάποιον που ψάχνει και λίγο τις επιδόσεις, θα χρειαστεί να μεταβεί στο επόμενο μέγεθος κινητήρα (2.0lt / 230ps / 35kgm), το οποίο είναι και τετρακίνητο και υποχρεωτικά DSG 7 ταχυτήτων.

Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα 1500 κιλά (με το DSG, χωρίς οδηγό, 90% ρεζερβουάρ) χωρίς να λάβουμε υπόψη μας ότι το αμάξι αυτό φορούσε και 235/55/18.

 

2) Προσωπικά θα του έβαζα 19άρα ζάντα. Το Q3 έχει τεράστιους θόλους και φοράει μεγάλες ρόδες, οπότε η 18άρα έδειχνε μικρή. (σοβαρά το λέω, πολλοί που το είδαν από κοντά στο PMS δεν πίστευαν ότι η ζάντα ήταν 18 ιντσών!)

 

3) το navigation + virtual cockpit+τιμόνι Sline είναι must για αυτό το αμάξι...Οι φωτογραφίες τα λένε όλα: 

IMG_0946.JPG

IMG_0948.JPG

Edited by Kavouras
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Και επειδή όλο και κάτι θα ξεχνάω (παιδιά απλά βομβαρδίστηκα από τεχνολογία!!) μη διστάσετε να ρωτήσετε :)

Προσπάθησα να επικεντρωθώ στα βασικά σημεία του αυτοκινήτου και σε αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 6/21/2019 at 6:01 PM, Kavouras said:
Μιας και η Audi Ελλάδας μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 για το PMS του 2019...
 

πες μας κ τιμές...το συγκεκριμένο Q3 πόσο κοστολογείται;

Edited by Legend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνω από 55-60k με τους φόρους υπολογίζω...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πάνω από 55-60k με τους φόρους υπολογίζω...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


νομίζω τόσο πάει με όλο τον έξτρα καταλογο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 Ωραίο δεν λεω. Αλλα προσωπικά, δεν έδινα αυτά τα χρήματα με τίποτα. Οδηγικά δεν εχει τίποτα το ιδιαίτερο, ενώ κατα την άποψη μου, δεν εχει και χώρους.

 

 

Δημητρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 6/23/2019 at 7:58 PM, Dimitris_Kon said:
 Ωραίο δεν λεω. Αλλα προσωπικά, δεν έδινα αυτά τα χρήματα με τίποτα. Οδηγικά δεν εχει τίποτα το ιδιαίτερο, ενώ κατα την άποψη μου, δεν εχει και χώρους.
 
 
Δημητρης

σίγουρα Δημήτρη δεν έχει οδηγικο ενδιαφέρον ένα ψηλό 1.4αρι κοντά 1.5 τόνο αυτοκίνητο...Για έναν μέσο οικογενειάρχη είναι καλό όμως...αν και όντως είναι πάρα πολλά τα χρήματα του γι αυτό που ειναι...

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1500 δεν λέει; Απλά ρε φιλαρακι ειναι πολλά, το θεωρώ υπερτιμημένο. Αν ήταν το σκαρί του Q5 οκ, αλλα χωρίς κανένα οδηγικό ενδιαφέρον, χωρίς ιδιαίτερους χώρους, χωρίς χαμηλή κατανάλωση παρά μόνο τεχνολογική υπεροχή εσωτερικά, δεν αρκεί για να με πείσει στα 60χιλ. 

Εννοείται προσωπική άποψη μου και μόνο.

 

 

Δημητρης 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1500 δεν λέει; Απλά ρε φιλαρακι ειναι πολλά, το θεωρώ υπερτιμημένο. Αν ήταν το σκαρί του Q5 οκ, αλλα χωρίς κανένα οδηγικό ενδιαφέρον, χωρίς ιδιαίτερους χώρους, χωρίς χαμηλή κατανάλωση παρά μόνο τεχνολογική υπεροχή εσωτερικά, δεν αρκεί για να με πείσει στα 60χιλ. 
Εννοείται προσωπική άποψη μου και μόνο.
 
 
Δημητρης 
Ναι Μήτσο λάθος μου 1500 είναι...περίπου τα μισά έχει σαν βασική έκδοση...αν κ δεν το έχω δει από κοντά...πιστεύω τον Κάβουρα που λέει ότι έχει ικανοποιητικούς χώρους...σε μια παλιότερη συζήτηση που είχαμε μου έλεγε πως είναι ένα Α3 υπερυψωμένο...
Τώρα το συγκεκριμένο κ μένα μ αρέσει...Η τιμή του όμως με 3-4 έξτρα,που πρωσωπικα εγω θεωρω must,πάει ψηλά
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπηκα audi.co.uk στο configurator, τικαρα σχεδον τα παντα που ειχε και πανω απο 38κ λιρες δεν παει με οτι υπαρχει μεσα.

 

Για 38κ και για τα δεδομενα του "νησιου" ειναι καλη τιμη, για Ελλαδα τωρα το να δωσει καποιος 50-60κ για ενα υπερυψωμενο Α3 μου φαινεται λιγο τρελο.... Τεσπα ομως, γουστα ειναι αυτα.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ήταν το ίδιο που είχε στο golden hall εκθεσιακό,είχε τελική τιμή 68.200 Euro....
Για να πούμε όμως την αλήθεια κατά κύριο λόγο ευθύνεται το τραγικό φορολογικό σύστημα της κυβέρνησης που εκτινάσσει τους φόρους και τιμές αν περάσεις τα διάφορα όρια Λιανικης τιμής προ φόρων ,αν προσθέσεις εξοπλισμό.
Φυσικά δεν αξίζει με τίποτα τόσα λεφτά για δικινητο με 150ps...
Εμένα και τα 38-40.000 που κάνουν τα βασικά Q3 πολλά μου φαίνονται...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωστή συμφωνώ και επαυξάνω.

 

 

Δημητρης 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/22/2019 at 6:03 PM, jasonbourne said:

Πάνω από 55-60k με τους φόρους υπολογίζω...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

Ήταν ασφαλισμένο για 42.000€ (δυστυχώς χρειάστηκε να το μάθω)

 

 
 
 
12 hours ago, csaris said:

Μπηκα audi.co.uk στο configurator, τικαρα σχεδον τα παντα που ειχε και πανω απο 38κ λιρες δεν παει με οτι υπαρχει μεσα.

 

Για 38κ και για τα δεδομενα του "νησιου" ειναι καλη τιμη, για Ελλαδα τωρα το να δωσει καποιος 50-60κ για ενα υπερυψωμενο Α3 μου φαινεται λιγο τρελο.... Τεσπα ομως, γουστα ειναι αυτα.

 

 

Δεν έχει καμία σχέση με το Α3 8V πάντως και σε πάτημα και τεχνολογικά. (έχει ο αδερφός μου 8V και έχω οδηγήσει και test drive αρκετές φορές και δεν έχει καμία σχέση το ένα αμαξι με το άλλο. Κυρίως σε πάτημα)

Όχι ότι δεν είναι πολλά τα 40.000€ για Q3, έτσι? Απλά λέω... :) 

(όπως ήταν πολλά τα 44 για Α3 που έδωσα εγώ, έτσι?:sHa_sarcasticlol: και το 2008, όχι το 2019 :) )

 

 
 
 
11 hours ago, jasonbourne said:

Αν ήταν το ίδιο που είχε στο golden hall εκθεσιακό,είχε τελική τιμή 68.200 Euro....
Για να πούμε όμως την αλήθεια κατά κύριο λόγο ευθύνεται το τραγικό φορολογικό σύστημα της κυβέρνησης που εκτινάσσει τους φόρους και τιμές αν περάσεις τα διάφορα όρια Λιανικης τιμής προ φόρων ,αν προσθέσεις εξοπλισμό.
Φυσικά δεν αξίζει με τίποτα τόσα λεφτά για δικινητο με 150ps...
Εμένα και τα 38-40.000 που κάνουν τα βασικά Q3 πολλά μου φαίνονται...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

Δες πιο πάνω. :)

Στην ασφάλιση έγραφε αξία τα 42.500€. Και επειδή ήταν με κανονικές πινακίδες, δε νομίζω να μην το ασφάλισαν με αξία Ελλάδας (δηλαδή +φόρους κτλ).

Μπορώ όμως να ρωτήσω, αν μας καίει. :)

 


ΥΓ: οι φόροι μας είναι αστείοι (περισσότερο από απαράδεκτοι) στην Ελλάδα δυστυχώς. Και το αμάξι δεν είναι εξαίρεση. Κάτι που εκτός ελλάδος κάνει 40.000€, εδώ χτυπάει 60.000€ "χωρίς λόγο", επειδή απλά το κράτος έχει δει το αμάξι σαν αγελάδα... 

ΥΓ2: δε βλέπουν ότι όλη αυτή η υπερ-φορολόγηση, έχει στρέψει πολύ κόσμο στην αγορά μεταχειρισμένου? (οι εισαγωγές μεταχειρισμένων πάνε σύννεφο...) Κοιτάνε το δέντρο και χάνουν το δάσος κατά τη γνώμη μου. Προσωπικά αν ήμουν στην κυβέρνηση θα σε έσπρωχνα να πάρεις ακριβό αμάξι, γιατί σίγουρα θα στα πάρω από τον κύκλο εργασιών της αγοράς (ΦΠΑ ανταλλακτικών, βενζίνη/καύσιμο, κέρδη επιχειρήσεων κτλ) Θες φίλε μου 3λιτρο? πάρτο! Θες 4λιτρο?πάρτο κι αυτό! Θες 6λιτρο? πάρτο κι αυτό! Πάρε ό,τι θες, αλλά μετά.... για έλα στο λαστιχάδικο να αλλάξεις λάστιχα στο cayenne/Q7/touareg (1000€ λάστιχα μίνιμουμ), έλα να βάλεις βενζίνη (που καινε τον άπακο αυτά), έλα στο συνεργείο να αλλάξεις τακάκια και δίσκους...:sHa_hehe: (πιο μεγαλό αμάξι=πιο ακριβά ανταλλακτικά)!!!  Έλα
φίλε"...πάρε μεγάλο αμάξι... Έλα να στα παίρνω και σε αρμέγω από λίγο και συνέχεια.... (γνώμη μου έτσι?) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε ξέρω ...για ρώτα αν ήταν το αμάξι στο Golden Hall...
Κατά τα λοιπά η κυβέρνηση συνειδητά έκανε αυτές τις αλλαγές για να δείξει ότι πάει να πάρει λεφτά από τους πλούσιους...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
58 minutes ago, jasonbourne said:
 
 
 
44 minutes ago, jasonbourne said:

Δε ξέρω ...για ρώτα αν ήταν το αμάξι στο Golden Hall...
Κατά τα λοιπά η κυβέρνηση συνειδητά έκανε αυτές τις αλλαγές για να δείξει ότι πάει να πάρει λεφτά από τους πλούσιους μεσαία τάξη...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

corrected? :P 

 

Πέραν της πλάκας, οι άνθρωποι (όπως και οι προηγούμενοι πιστεύω, απλά τα λεφτά ήταν πολλά και δε γινόταν να μην γίνουν και 5 έργα) είναι χωρίς πλάνο διακυβέρνησης. 

Σπρώχνουμε κάτω από το χαλί και βλέπουμε....

Δηλαδή με τέτοια φορολογία (όχι μόνο στα αμάξια, απλά στα αμάξια το ξεφτύλισαν), τι πιστεύουν ότι θα πετύχουν?

 

Τέλοσπάντων. Γίνεται πολιτική η συζήτηση.

Ας πούμε για το όμορφο χρώμα στο Q3. (το αγόραζα με τέτοιο χρώμα by the way! όσο περίεργο φαίνεται ίσως στην φωτογραφία, τόσο ωραίο είναι από κοντά)

 

 

edit: τώρα που ξανασκέφτομαι την εμπειρία με το Q3, με χάλασε λίγο που ο χειρισμός των φώτων είναι με κουμπί δεξιά και όχι με περιστρεφόμενο διακόπτη. Ναι, φέρνει ευκολίες το κουμπί (τα φώτα σε καθε κύκλο κλειδώματος-βάζω μπρος-σβήνω-κλειδώνω, γυρίζανε στο auto, οπότε δεν μπορούσες να τα ξεχάσεις στο off ή στη θέση "στάθμευσης" πχ), αλλά από την άλλη ο φυσικός διακόπτης είναι πιο κοντά στα γούστα μου.

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντ μεταξύ το προηγούμενο μοντέλο από πόσο ξεκίναγε από 25-27.000ευρω?
Βγάλανε και το q2 και το πουλάνε πανάκριβα και οι τιμές του Q3 έχουν ανέβει τρελά.Ποσο κάνει δλδ το δίλιτρο quattro?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 hours ago, jasonbourne said:

Εντ μεταξύ το προηγούμενο μοντέλο από πόσο ξεκίναγε από 25-27.000ευρω?
Βγάλανε και το q2 και το πουλάνε πανάκριβα και οι τιμές του Q3 έχουν ανέβει τρελά.Ποσο κάνει δλδ το δίλιτρο quattro?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

38.000 προ φόρων (51.000€ μετά φόρους) πριν βάλεις οτιδήποτε σε εξοπλισμό

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Τζάμπα. Φτάνεις το 70άρι έτσι με το καλημέρα, τι κάνετε, καλά είστε;

Πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου οι τιμές αυτές.

 

 

Δημήτρης

Edit : Κάβουρα σβήσε ένα μηδενικό από το 38000 θα παθουμε κανα εγκεφαλικό, είμαστε σε κρίσιμη ηλικία..

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 4
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

το etron ξερουμε ποσο θα κανει που ειναι ανωτερο στα παντα απο αυτο?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
το etron ξερουμε ποσο θα κανει που ειναι ανωτερο στα παντα απο αυτο?
 
Καλησπέρα σας!!!079c2c9bde8701bf09c3ed25ba21673a.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλιστα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελή ευκαιρία..

 

 

Δημητρης 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και από μένα,

 

Να πω και εγώ τη γνώμη μου και ας μην το έχω οδηγήσει ή δει από κοντά (προς το παρόν) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά έχω διαβάσει πολύ αρθρογραφία, ελληνική και ξένη: πολύ καλό αμάξι ως πάτωμα/σασί, όμορφο δεν το λες με τη 18αρα ζάντα, θέλει την 20αρα για να δείξει λόγω μεγάλων θόλων όπως είπε και ο Κάβουρας (Γιώργο, ούτε καν 19αρα), μέτριος έως απαράδεκτος ο βασικός εξοπλισμός ακόμη και στην έκδοση sline...αν πρέπει να πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου για το καλό navigation system, πακέτο σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα ή ακόμα πιο γελοίο, τους αισθητήρες parking έστω τους πίσω ρε γαμώτο τους χρεώνει extra η audi και να φτάσω για τα ελληνικά δεδομένα στο ποσό των € 55.000 με manual κιβώτιο, € 60.000 για dsg και για 1.500 κυβικά - 150 ίπποι, τότε που πάμε ρε παιδιά??

 

Υπάρχουν και άλλα, πολύ καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία του και με πολύ λιγότερα χρήματα και περισσότερο "προϊόν" - θα μου πείτε κάποιοι "δεν είναι όμως audi"...είναι δικαιολογία όμως αυτό? συγνώμη αλλά το παραμύθι με το δράκο κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει!!

 

Συμφωνώ 1000% με το Μητσάρα (Don), πρέπει να είμαστε τρελοί να δώσουμε αυτά τα λεφτά, γιαυτό το συγκεκριμένο αμάξι!! έκανα configuration στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας: 35tfsi χειροκίνητο κιβώτιο, sline μέσα-έξω, βασικό χρώμα, ξεκινάμε από € 40.000 - βάλε επιπλέον χρώμα μεταλλικό, πακέτο technology και comfort, με βασικές ζάντες, όχι matrix led, όχι panorama, όχι το πλήρως ηλεκτρονικό πακέτο ενδείξεων με το 3d navigation, όχι B&O ηχοσύστημα, έφτασα € 49.000!!!!!!!!!! Χρεώνουν extra ακόμα και τα μπουλόνια ασφαλείας και το φαρμακείο!!!

 

Για κάντε και μια διαμόρφωση στο 45tfsi για όσους έχετε "γρήγορες" ανησυχίες, αλλά πρώτα να έχετε προμηθευτεί μπουκαλάκι με ηρεμιστικά μαζί σας...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το 1/5 των χρημάτων παίρνω ένα ΚΟ4 του προέδρου και κάνω και κόντρες ;)

Πέρα από τη πλάκα, η τιμή ξεπερνάει κάθε όριο.. Δεν έδινα αυτά τα χρήματα ούτε με σφαίρες.

 

 

Δημήτρης

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω με την αποψη του Δημητρη (Kon) σε όλα. Μου αρεσει πολύ, δεν λέω, αλλά κοστιζει παρα πολλα και χανει σε καποιους τομείς απο άλλα παρομοια αμαξια. Εχει γεμίσει ο τοπος X1 εδω πανω στην Θεσσαλονικη, ειχα συνάδελφο που περιμενε πως και πως το νεο Q3,  πηγε το είδε μετα απο καιρο αναμονής, και την αλλη ημερα παράγγειλε Χ1. ΟΚ τεχνολογικά ειναι οτι πιο συγχρονο, αλλά ενα αμαξι ειναι και πολλά άλλα πραγματα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.