Jump to content

Τσεκ με κωδικό P0420


Recommended Posts

Καλημέρα θα ήθελα την βοήθεια σας.

Έχω ένα a4 b8.5 1.8, φοράω πρόγραμμα εισαγωγή down pipe 200αρι καταλυτη και ιντερκουλερ είμαι stage 2 στον 2ρο λάμδα φορούσα ανταπτορακι από την στιγμή που ολοκλήρωσα την εξάτμιση έως πίσω μου ανάβει τσεκ με κωδικό P0420 τι μπορεί να φταίει? αυτή από το πρόγραμμα μου λένε να αλλάξω τον 2ρο λάμδα, δεν θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένος ο λάμδα?θα ήθελα την βοήθεια σας εαν μπορείτε.

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/30/2019 at 11:06 AM, Panagiwths said:

 

Καλημέρα θα ήθελα την βοήθεια σας.

Έχω ένα a4 b8.5 1.8, φοράω πρόγραμμα εισαγωγή down pipe 200αρι καταλυτη και ιντερκουλερ είμαι stage 2 στον 2ρο λάμδα φορούσα ανταπτορακι από την στιγμή που ολοκλήρωσα την εξάτμιση έως πίσω μου ανάβει τσεκ με κωδικό P0420 τι μπορεί να φταίει? αυτή από το πρόγραμμα μου λένε να αλλάξω τον 2ρο λάμδα, δεν θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένος ο λάμδα?θα ήθελα την βοήθεια σας εαν μπορείτε.

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

καλησπέρα φίλε

αν δεν τον έκαψε ο εξατμισάς (σου εύχομαι να μην...), παίζει να μην τους έχει βάλει σωστά.

Αυτό που ευθύνετα ως σφάλμα είναι "χαλασμένος καταλύτης" που απαιτεί αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Στο file στο πρόγραμμα διαβάζει ο δεύτερος λάμδα ένα 20%μήπως ευθύνεται αυτο

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν, Panagiwths είπε

Στο file στο πρόγραμμα διαβάζει ο δεύτερος λάμδα ένα 20%μήπως ευθύνεται αυτο

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτό γίνεται πάντα, όχι μόνο στο δικό σου πρόβλημα. Το ίδιο θέμα δεν είχες και έχοντας βάλει μόνο καταλύτη και dp; 

Link to comment
Share on other sites

Ναι πριν ολοκληρώσω την εξάτμιση αλλά είχε σταματήσει με τον αντάπτορα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη,

Σου απάντησα και στο pm. Θεωρώ ότι δεν έχει χαλάσει ο καταλύτης, αν και πρέπει να το ψάξεις (μπορεί να έπεσες στην περίπτωση της αστοχίας υλικού).

Από την άλλη, όπως έγραψα και πιο πάνω, το μυαλό μου πάει σε αισθητήρα λ που δε μετράει σωστά (και γι αυτό ακολουθείται το σφάλμα στον εγκέφαλο για χαλασμένο καταλύτη)

 

 

ΥΓ: Το σφάλμα του χαλασμένου καταλύτη πως βγαίνει?

Μετράει με τον λ πριν τον καταλύτη και μετά τον καταλύτη με 2ο λ. Αν ο 2ος αισθητήρας λ καταγράφει εντός ορίων καυσαέρια, τότε όλα οκ. Αν δε βλέπει διαφορά ή η διαφορά μεταξύ των λ είναι ανεξήγητα μεγάλη (=εκτός ορίων), τότε τι υπάρχει ανάμεσα στους λ που δε δουλεύει? ο καταλύτης => σου βγάζει αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι έχει πέσει η απόδοση του καταλύτη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν έχει πρόβλημα ο καταλύτης, θα μπορούσε να βγάλει κάρτα καυσαερίων; Ίσως αυτό είναι ένα τεστ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παναγιώτη πήγα να κάνω έλεγχο για καυσαέρια ο λάμδα μια χαρά.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.