Panagiwths Posted June 30, 2019 Share Posted June 30, 2019 Καλημέρα θα ήθελα την βοήθεια σας.Έχω ένα a4 b8.5 1.8, φοράω πρόγραμμα εισαγωγή down pipe 200αρι καταλυτη και ιντερκουλερ είμαι stage 2 στον 2ρο λάμδα φορούσα ανταπτορακι από την στιγμή που ολοκλήρωσα την εξάτμιση έως πίσω μου ανάβει τσεκ με κωδικό P0420 τι μπορεί να φταίει? αυτή από το πρόγραμμα μου λένε να αλλάξω τον 2ρο λάμδα, δεν θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένος ο λάμδα?θα ήθελα την βοήθεια σας εαν μπορείτε. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 On 6/30/2019 at 11:06 AM, Panagiwths said: Καλημέρα θα ήθελα την βοήθεια σας. Έχω ένα a4 b8.5 1.8, φοράω πρόγραμμα εισαγωγή down pipe 200αρι καταλυτη και ιντερκουλερ είμαι stage 2 στον 2ρο λάμδα φορούσα ανταπτορακι από την στιγμή που ολοκλήρωσα την εξάτμιση έως πίσω μου ανάβει τσεκ με κωδικό P0420 τι μπορεί να φταίει? αυτή από το πρόγραμμα μου λένε να αλλάξω τον 2ρο λάμδα, δεν θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένος ο λάμδα?θα ήθελα την βοήθεια σας εαν μπορείτε. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk καλησπέρα φίλε αν δεν τον έκαψε ο εξατμισάς (σου εύχομαι να μην...), παίζει να μην τους έχει βάλει σωστά. Αυτό που ευθύνετα ως σφάλμα είναι "χαλασμένος καταλύτης" που απαιτεί αλλαγή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiwths Posted July 1, 2019 Author Share Posted July 1, 2019 Στο file στο πρόγραμμα διαβάζει ο δεύτερος λάμδα ένα 20%μήπως ευθύνεται αυτοΣτάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 28 λεπτά πριν, Panagiwths είπε Στο file στο πρόγραμμα διαβάζει ο δεύτερος λάμδα ένα 20%μήπως ευθύνεται αυτο Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτό γίνεται πάντα, όχι μόνο στο δικό σου πρόβλημα. Το ίδιο θέμα δεν είχες και έχοντας βάλει μόνο καταλύτη και dp; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiwths Posted July 1, 2019 Author Share Posted July 1, 2019 Ναι πριν ολοκληρώσω την εξάτμιση αλλά είχε σταματήσει με τον αντάπτορα Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Παναγιώτη, Σου απάντησα και στο pm. Θεωρώ ότι δεν έχει χαλάσει ο καταλύτης, αν και πρέπει να το ψάξεις (μπορεί να έπεσες στην περίπτωση της αστοχίας υλικού). Από την άλλη, όπως έγραψα και πιο πάνω, το μυαλό μου πάει σε αισθητήρα λ που δε μετράει σωστά (και γι αυτό ακολουθείται το σφάλμα στον εγκέφαλο για χαλασμένο καταλύτη) ΥΓ: Το σφάλμα του χαλασμένου καταλύτη πως βγαίνει? Μετράει με τον λ πριν τον καταλύτη και μετά τον καταλύτη με 2ο λ. Αν ο 2ος αισθητήρας λ καταγράφει εντός ορίων καυσαέρια, τότε όλα οκ. Αν δε βλέπει διαφορά ή η διαφορά μεταξύ των λ είναι ανεξήγητα μεγάλη (=εκτός ορίων), τότε τι υπάρχει ανάμεσα στους λ που δε δουλεύει? ο καταλύτης => σου βγάζει αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι έχει πέσει η απόδοση του καταλύτη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiwths Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 Ευχαριστώ πολύ Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Αν έχει πρόβλημα ο καταλύτης, θα μπορούσε να βγάλει κάρτα καυσαερίων; Ίσως αυτό είναι ένα τεστ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiwths Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 Καλησπέρα Παναγιώτη πήγα να κάνω έλεγχο για καυσαέρια ο λάμδα μια χαρά.Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.